darlig dag = dårlig liv?

I dag var egentlig min plan å dra rett hjem for å sove etter trening, men jeg blir nok bare demotivert av mine vanlige rutiner med trening, hjem, sove trening.. Har jo ikke vært ordentlig sosial på en stund, så en jentekveld passet nok bedre for å få motivasjonen igang igjen. En liten peptalk fra venninner hjelper masse, og nå er jeg klar for nye tunge tak i morgen 🙂 Jeg føler jeg har klart meg bra så langt med så og si topp energi hele veien, men nå, etter to runder i battle og mye motgang begynner ting å føles litt tungt. Enda gøy så klart, så jeg må bare kjempe på. Jeg ser på det fra den lyse siden og setter heller pris på hvor heldig jeg er som får være med på alt dette, noe å fortelle barnebarna. Og i morgen er det kostymeprøver, noe som alltid er et lite høydepunkt i uka!

Jeg er enda på besøk, og skal være her en liten stund til og kose med jentene. Når jeg kommer hjem venter senga, en serie (waling dead, takk for tips!!!), og kos ♥ Det jeg opplever er ikke motgang, det er bare kroppen som er sliten og hodet som surrer litt etter mye press over lang tid. Det er viktig å ikke blande en dårlig dag med et dårlig liv, for det er absolutt ikke det samme. Lucky girl! Og ikke minst som har dere. Takk for så mange fine kommentarer. Det trengte jeg, og ikke minst crewet etter noen krevende dager.

42 kommentarer
    1. Jeg ser egentlig bare på mitt dansecrew pga deg 😛 Følger ikke med før han sier at det er din tur, da sitter jeg klistret til skjermen og tar meg selv i å smile fra øre til øre! Føler egentlig at jeg kjenner deg etter å ha lest bloggen din i flere år og har jo både sendt kommentarer og epost OG du har svart på flere! 🙂 Elsker hvordan du er mot bloggleserene dine, du lyser virkelig opp hverdagen vår 🙂 Takk! ♥

    2. Elsker bloggen din utrolig mye. Jeg håper at det er du som vinner syns du er en utrolig flink danser du er jo ikke en proff danser så man kan ikke forvente at du danser som en heler. Du danser utrolig bra til å lære en dans på en uke, selv tror jeg alderig hadde klarte. Stå på videre håper det er du som vinner.
      Men en ting jeg lurer på skriver blogg selv men tør ikke å dele den til venner og familie siden, moren min sier bare at blogging er noe tull så jeg tør ikke helt å dele blogginnleggene mine på facebook og sånnt så lurte på om du hadde noen forslag til de unge bloggerne som kansje syns det er vanskleig å blogge

    3. <3<3 du er superflink, sophie. ikke rart du er sliten, men det er uansett ikke lenge igjen nå. gleder meg til fredag, og håper du også gjør det. stolt over deg og hvor langt du har kommet, men du har virkelig jobbet for det!! satser på at morgendagen blir litt bedre for deg, sender deg hvertfall en goood klem

    4. Hei Sophie. Jeg kommenterer ALDRI blogger, jeg bare leser dem. Før du møtte Robin og i den første sesongen av bloggerne må jeg ærlig innrømme at jeg synes du var en blond, kanskje litt dum jente med store pupper. Jeg liker ikke dømme mennesker, men jeg følte du var veldig selvopptatt og bare brydde deg om sminke og levde i rosa boblen. MEN jeg husker når du skrev et innlegg om at du skulle bli mye mer posetiv, og at du skulle begynne å smile mer på bilder osv da snudde synet mitt om deg helt på hodet. Jeg husker jeg så sesong 2 av bloggerne og likte deg mye bedre, men det var når du slo opp med Mathias(?) at jeg synes du forandret deg, du ble plutselig veldig glad og jeg synes alt du skrev ga veldig mye mening og begynte å like deg veldig godt! Så ble du sammen med Robin, og jeg synes dere er så perfekte for hverandre. Really. Så kom sesong 3 av bloggerne og gud så herlig og søt du er!!! For det første ante jeg ikke at du kunne synge, og det at folk sier dritt om det er merkeli, fordi det virker som alle forventer så mye av deg, men jeg synes du synger like bra som du blogger! veldig bra altså! Jeg ser på mitt dansecrew hver eneste fredag og reprisen klokka fem på lørdager, og jeg synes du er likeverdig vinner som alle de andre deltagerne. Jeg har faktisk hatt deg og fingern som favoritter helt fra start, og det skriver jeg ikke bare fordi du har en blogg og jeg viste om deg, men jeg synes du er flink til å danse, og for en som har sceneskrek og aldri danset før, så er det utrolig bra!! Jeg elsker også den ekstremt posetive energien du har på scenen, og jeg ELSKER alle utrykkene du gjør når du danser, aner ikke hva folk snakker om når de sier det er irriterende, det er jo det søteste på jord! Som sagt jeg kommenterer ALDRI blogger, men jeg synes bare du fortjener å vite at du har respekten min 100% og synes du er så mye mer enn en dum jente. Drit i all shiten du får hele tiden. Tenk på at du har oppnåd mer en de fleste, laget en sang, er med i et danseprogram og reality serie som handler om deg, har en blogg med tusenvis av lesere og har mange, mange som ser opp til deg. Stå på!

    5. Hei!
      Jeg syns du er kjempe flink og tøff som tørr å danse live på tv! Går selv på dans 2-3 ganger i uka, det har jeg vel gjort i 4-5år. Jeg vet selv hvor utrolig vanskelig det kan være å lære seg ting og samtidig skal huske på utstråling..STÅ PÅ! Drit i alle stygge kommentarer, de er bare sjalu på alt du har klart å oppnå! Tenk heller på alle leseren’e som vil deg godt og har stemt deg frem! 🙂

    6. Du er så flott, akkurat som du er! og det er så gøy at vi er på lik alder, og jeg har “vokst” opp ved å se hvor fantastisk flott du har utviklet deg!! Du er kjempe flink til å danse, til tross at du ikke har den erfaringen mange andre har. Stå på, jeg stemmer på deg hver fredag selvom jeg benytter kun gratisstemmene. Men en stemme er en stemme?? Stå på videre, dette klarer du!! 🙂

    7. Håper du ikke presser deg for hardt! Husk å sette helsa først. Broren min havna på sykehuset for litt siden fordi han tok i for mye på trening og var i fare for å få nyresvikt.
      Mener ikke at det kommer til å skje med deg, men bare en påminnelse om at det er viktig å slappe litt av!
      Forresten, går det ikke an å følge deg på blogsoft, eller er det bare jeg som er totalt noob? xD

    8. ‘Det er viktig å ikke blande en dårlig dag, med et dårlig liv’.. ahh, du skriver så det treffer rett til sjelen. Håper du vet hvor uendelig mye forskjell du lager, og herlighet hvor fantastisk du er!!

    9. Om dere liker Walking Dead, er jeg neesten sikker på at dere liker Breaking Bad også! Sånn om dere skulle ville ha noe å variere med, eller se etter Walking Dead (<333). Om dere ikke allerede har sett det vel og merke! Dexter er også braa 😀

    10. Du fortjena å vinne på lik linje som alle andre^^,! Du er ei skjønn frøken som har mye godt i seg som er mitt inntrykk som jeg sitter igjen med:)! Digger bloggen din og angrer ikke et sek. På at jeg starta å lese den. Du er en av dem som inspirerer meg til å ville blogge selv:)<3 så tusen takk for det:)! Du er hjertelig velkommen til Ålesund:)!

    11. Hei sophie.
      Jeg syntes du er en utrolig sterk jente, syntes det er dumt at alle som skriver stygt til deg har faktisk ikke et liv! Jeg syntes det er utrolig gøy å se deg danse live og gleder meg hver fredag.. Stå på fine sophie!<3

    12. Så sant! Noe av det viktigste jeg har lært er at det er forskjell på dårlig selvtillit. Det. Kommer mange dårlige dager, men ikke la den ødelegge selvtilliten din❤️

    13. Du kan ikke spise godterier lagd av gelatin når du er pescetarianer, for det er lagd av griseknokler og sener og sånt.

    14. Du er en av de få bloggerne jeg liker fordi du er såpass ærlig av deg, men er det snikreklame for bladet Costume her? Mistet litt troverdighet for deg hvis det er tilfelle.

    15. Stå på, du er kjempe flink. Synes du er utrolig flott og en sterk jente! Du kommer til å komme langt 🙂

    16. wow, jeg er faktisk sikkelig positivt overrasket over hvor bra du gjør det på tv og med dansingen! Leser ikke bloggen din så ofte men følger med litt her og nå, og du har virkelig vokst mye på kort tid! Fokuset ligger ikke lenger bare på utseende og overfladiske ting, men personligheten din som kun til tider lyste frem tidligere og “imponerte” meg og sikkert mange andre , kommer nå mye bedre frem! Du er virkelig en bra, og ekte person. Du er ikke en av bloggerne i Norge foreldre ikke vil at barna sine skal lese. Det ligger mye bak sminken og hårer, vær stolt av det 😀

    17. Det jeg synes er litt alarmerende med mitt dansecrew, er dommeren marcus.
      Hvordan kan en dommer gå fra å si han er sjokkert over hvor flink du er med fotarbeidet til å si han er skuffet? Da skjønte jeg han hadde en favoritt, veldig uproft.
      Kan ikke bare være jeg som ser dette? Produksjoenen i mitt dansecrew må da se dette og ta det opp med ham?
      Dette er jo viktig, for flere tar jo gjerne et valg utifra hva han sier og klarer ikke å danne en mening selv.

    18. det sies jo alltid at man skal tenke positivt , så det burde du begynne med ;)) er heller overraskende at du ikke har tatt selvmord ennå med den teite tankegangen du har

    19. Du e besssssssst eg så alle programmene om DANSECREWET og eg så at noen hadde skrevet noe domt og da skjønte eg at eg måtte bare stemme på deg du er den som har imponert meg meget helt fra starten av så sa du at du aldri hadde stått på en sene før men eg så deg når du danset og da var det nesten som at du hadde stått på den senen tusen ganger eg ser at du har forandret deg så mye fra start og eg syns at du og crewet skal vinne hele greia!😄😃😀😝😄😄😀LYKKE TIL +eg skal stemme på deg om det kan hjelpe deg😄

    20. Anonym: Vel, vet ikke om jeg får lov å si jeg er enig, men.. jeg sier det likevel.
      Vet ikke hva de tar opp med han og ikke, men det er jo tv og de skal vel bare lage underholdning de også..

    21. Hei sophie elise du er veldig god i dansing og sånt jeg er en jente på 9 år jeg får egenkli ikke låv og kommentere på blogger og sånt men jeg synes du fårtjener det du ser sikkert at jeg ikke har skrevet navnet mitt det får jeg ikke låv til men du er veldig PEN og jeg ser fram til deg Jeg liker deg best med blondt hår og ikke brunt stå på heier på deg og fingeren. Men jeg prøver ikke å vere en slem jente her men jeg synes kansje du hadde vert litt penere uten store lepper og pupper ynskyld vis jeg sårer deg hilsen meg

    22. DU SKREV AT DU SKAL SE PÅ THE WALING DEAD
      SERIEN HETER THE WALKING DEAD OG DET ER EN BRA SERIE DIN TISS

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg