et lite kyss

Tenk at jeg har kjæreste, venner og familie i publikum hver eneste fredag. At de ikke blir lei, haha! Er så utrolig takknemlig for at jeg har deres støtte. Sceneskrekken blir litt mindre når jeg ser deres smil ute i publikum 🙂

Og på snakk om kjæreste.. vi er enda inne i vår evige krangel om hvilken serie vi skal se på, den ene av oss er mer sta enn den andre. Robin begynte på breaking bad uten meg og har nå kommet ganske langt, vi så to episoder prison break så ville han ikke mer, jeg er ikke så keen på å se noe svensk (tror jeg..?), og han ville ikke se LOST når jeg nevnte det. Men han snakket om walking dead her om dagen, og nå begynner det å friste litt etter tips fra dere også! Har sjekket IMDB og serien har jo 8.7 i score der, det må jo nesten sjekkes ut! Hva tror dere? Passer serien for kjærester?(nå tok jeg meg selv i å lure på hva “passende for kjærester” egentlig betyr, haha..)

229 kommentarer
    1. Sons of Anarchy er en typisk gutteserie, men jeg har falt helt for den serien. Den har 8,7 i score 😉

    2. Se på new girl! den er både morsom og romantisk! dere kommer til å elske den og the walking dead er veldig bra, den handler om å hjelpe og ta vare på hvereandre så ja det kan dere se på <3

    3. The Walking Dead passer for alle egentlig. Men om det er viktig så ja, passer for kjærester. Vil virkelig virkelig virkelig anbefale denne serien. Selv om den er utrolig trist til tider (dersom man er en person som blir veldig knyttet til TV-karakterer).

    4. Jeg og kjæresten er fullstendig hekta på The Walking Dead! Utrolig bra og spennende serie, som passer for både gutter og jenter 🙂 Ellers så har jeg startet og se på Sons of Anarchy! Trodde ikke jeg kom til å like det,men det er en så utrolig rå serie på alle måter. Viser ikke noe glansbildet av livet og alt går ikke alltid bra. Den serien får frem følelser i meg og jeg har blitt så glad i mange av karakterene. Det følest rett og slett så ekte,og det er det som gjør serien så bra.

    5. Herregud, det er tredje gang du dedikerer et inlegg til å spørre oss om hvilken serie dere skal se på.

    6. Det jeg liker med serien er at det ikke handler kun om zombier i noen episoder viser de nesten ikke zombier i det hele tatt men jeg syntes den er spennende for man ser at de møter nye utfordringer hele tiden og gjør vanskelige valg om hvem de kan stole på eller ikke.
      Min egyptiske mann er ikke så engasjert som jeg er men vi ser den likevel ilag da og siden det skjer veldig mye blir det mye å snakke om i ettertid 🙂

    7. Jeg har kjæresten min har hatt samme greia. Men nå ser vi på Sons of Anarchy, den er litt macho men du blir lett hekta. 🙂 Test den ut!

    8. The walking dead er perfekt for meg å min kjæreste!
      Begge gleder seg alltid til mandagene ( som i bunn å grunn er en dritt dag!)
      For da kommer det ny episode ut!
      Gogo sier jeg <3

    9. Ja!! Jeg og kjæresten min ser på det ilag! Skikkelig hekta! Twd er skikkelig undervurdert spør du meg! Jeg er ganske kresen på serier, men twd er en av de beste seriene jeg har sett! Anbefales!

    10. Kjæresteserier som digg for begge, i tilfeldig rekkefølge:
      The Fall (kun 2 sesonger, begge ligger ut på Netflix) = thriller
      Sons of Anarchy (7 sesonger): Blodig og rå, men likevel digget jeg den. (Sumo)
      Suits: Morsom og intelligent + romanse. Inn i fjerde sesong nå. (Sumo)
      Blacklist (Begge sesongene på Viaplay): thriller/action. Drivende.
      Justified: (Inn i siste sesong nå, alle 6 sesongene ligger på Sumo): Morsom, action og fantastiske skuespillere
      The Good wife (Inn i sesong 6 nå, alle ligger ute i Sumo): Advokatserie, spenning.
      Homeland (4. sesong er ferdig, de 3 første er i Sumo): Spennede! Aktuell og gode skuespillere.
      The Killing (4 sesonger, alle ligger i Netflix): Spennde, thriller. Ny “case” hver sesong.

    11. walking dead e spennannes i 2 sesonga.. Så virka det som at forfatteren blei lei av å skriv. Ikke “skummelt” lengre, når zombiene kommer- virka som skuespilleran e passe lei av de istede for frykt. Ser det fortsatt kun for å fullfør

    12. hei:) så i et gammelt innlegg at du har vært i istanbul, tenkte å reise dit snart alene med en veninne. Så lurte bare på hva du synes om plassen? Er det trygt å reise dit 2jenter alene hehe?:) i

    13. jeg og kjæresten min har sett alle sesongene av breaking bad 3 ganger 😁 anbefales på det sterkeste 😎

    14. Jeg og kjæresten er helt hekta på walking dead, absolutt å anbefale!
      Vi så også breaking bad sammen, helt til den siste sesongen hvor han begynte å se på det alene.

    15. The Walking dead er super awesome! Veldig nye blod. Sesong fem er den verste som har kommet. Noen av scenene var så ille at de ble fjernet fra den britiske tvskjermen. Men jeg anbefaler den veldig! Den er en av de mest populære tvseriene med nesten 18 millioner seere hver episode. Anbefaler også Game of thrones. Liker dere The Walking dead, kommer Game of thrones til å falle i smak også 🙂

    16. du MÅ se the walking dead! Fyfaen du sitter klistra i skjermen gjennom hele første sesong…….. Verdens mest spennende serie, IMO.

    17. Hvis Robin er lei av Prison Break etter 2 episoder så lurer jeg virkelig på hvilke serier han klarer å holde ut med, for de fleste seriene så må man se flere episoder før man kommer ordentlig inn i det og begynner å skjønne hva som er greia. Prison Break er en av de beste seriene jeg har sett i hele mitt liv. Serien bygger seg bare oppover og oppover, og man blir faktisk helt sjokkert når man begynner å forstå hvordan hele systemet henger sammen i serien. Det er helt sinssykt, og så kan man jo tenke seg selv at det kanskje ikke er så lang i fra realiteten?
      Walking Dead burde dere så absolutt se på. Det er en veldig spennende serie.

    18. Kan ramse opp seriene jeg og kjæresten har likt å se sammen!
      Arrow, the walking dead, grimm, prison break, hannibal, breaking bad, orange is the new black, break out kings, mja, har blitt mye serier etter 3 år, hahah!:) også liker vi å ha maraton, for eksempel at vi ser alle Harry Potter filmene på en uke, liksom en film vær kveld. Ringenes herre, Harry Potter, eller andre filmer det er mangen av! Have fun <3

    19. samboeren min og jeg ser på Walking Dead sammen 😀 Han er kanskje ikke så gira som meg, men det er en grei serie som passer begge parter, anbefales! 🙂

    20. Har sett walking dead med kjæresten min! Passa perfekt for oss 🙂 Vet ikke ka vi ska jær lenger no når vi kun har få episoda igjen :S Men det anbefales på det sterkeste!

    21. Hehe Du har skjønt at å spørre leserne om film og serier gir mange kommentarer , lure sophie elise 😉

    22. Jeg og kjæresten min er helt hekta på the walking dead! Flere av venninnene mine ser også the walking dead med kjæresten:-)

    23. seriøst dere MÅ se The walking dead! Trodde det bare var zombier og sånn bullshit men den har en dritbra handling, liksom kampen om å overleve. Pls se den for min skyld heheh. Og deres ofc. Men bare se den, dere kommer til å andre visst ikke

    24. Alle seriene du nevnte i innlegget elsker jeg. Men de to beste er nok prison break og LOST. The walking dead er jo fortsatt i gang, og er så kjipt å vente på flere episoder. Men den er absolutt verdt å se, men IKKE alene!

    25. jeg å kjæresten startet å se the walking dead, vi så sesong 1 og 2 sammen, vi skal se resten også, når vi får tid til det da 🙂 jeg syntes serien er så utrolig bra ! værtfall dit jeg har sett, har hørt at den er bra videre også 🙂

    26. Personlig synes jeg walking dead var dødskjedelig. Ja serien handler om å hjelpe hverandre osv, men herrefred, det skjer jo ikke noe. Her har vi sett sammen: Sons of Anarchy, Suits, Vampire Diaries, The Originals, Breaking Bad, Dexter, Grimm, Heroes, Simpsons osv osv.. Er bare å begynne å se noe sammen, om den ene ikke liker det så får den heller finne noe annet for eksempel.

    27. Noen tips:
      – Broadchurch
      – The Killing
      – Luther
      Disse har falt godt i smak hos både meg og typen 🙂

    28. Prison Break og Breaking Bad er kjempe spennende og anbefales på det sterkeste!! Californication er også bra, men den er mer drama og morsom.

    29. Vampire diaries!!! Den har virkelig ALT. Kjærlighet, trist, spenning og alt. Verdens beste serie, start på den for guds skyld!

    30. Jeg ser på walking dead med kjæresten, vi er like oppslukt begge to i den serien! Anbefales virkelig 🙂

    31. Jeg har aldri kommentert på din blogg før selv om jeg har følgt med lenge. Du er bare så kul og selvsikker. Det liker jeg. Håper du fortsetter sånn. The walking dead er sykt bra så dere burde se det!!!! Legg ut flere videoer de er så sykt bra.

    32. Anbefaler The 100 på det sterkeste! Sykt spennende, vanskelig å vente på neste episode fordi jeg gleder meg så he he 😉 Ellers vil jeg anbefale Supernatural, American Horror Story, Wallander (svensk krim), Breaking Bad, The Walking Dead, Teen Wolf, Vampire Diaries og Hobbiten-filmene

    33. Jeg har akkurat startet på serien “Sons of Anarchy” og det er helt klart den beste serien jeg har sett! Det er 7 sesonger (tror sesong 7 holder på å komme ut nå, men det er den siste som lages) ellers er Dexter en veldig bra serie, litt treg i lengden siden det er veldig mye snakking i serien, men om du liker litt syke serier med mye action og serier hvor du stadig blir mindblown, anbefaler jeg SOA på de sterkeste! 🙂

    34. Hei Sophie!
      Dere burde absolutt se Raising Hope! Morsom serie! Fant den for kun noen dager siden og er nå alt laangt inne i sesong 2!
      Du ser super ut for tiden!

    35. Se på The Killing!!! Syykt bra, basert på en svensk serie tror jeg men er spilt om igjen i amurrrica og gjort 1 mill ganger bedre!! Ekstremt gode skuespillere, kun 2 sesonger og epiiic storyline årh er skikkelig sad over at jeg har sett alt 🙁

    36. FØRR FAAN DÅKKER MÅ SJÅ WALKING DEAD ILAG!!! D E SERIØST SYKASTE SERIEN!!!!! DU KJÆM T Å BI FRELST!!!! Såg den lamma typen min, d va helt konge! Når e va redd så bare såg e på han elr gjømt me på han, haha!!!

    37. Sons of anarchy er jo absolutt ikke en gutteserie, hva enn det betyr..
      Det er vel en serie de aller fleste mennesker liker etter det jeg har forstått:)
      Walking dead er en helt utrolig serie! Anbefales på det sterkeste!:)
      White collar har ekstremt dårlige skuespillere, anbefales ikke!
      Og forresten, du er NYDELIG med mørkt hår:)

    38. Ja!! Jeg ser serien sammen med kjæresten og vi digger den begge to 🙂 vi pleier og ha samme problemet, men akkurat den serien likte begge like godt!

    39. Jeg og kjæresten ble akkurat ferdig med dexter, anbefales!! Ellers er jo criminal minds en klassiker, men de fleste har jo sett en del av det. Hører scandal skal være veldig bra, lurer på om det blir vår neste serie 🙂

    40. Walking dead er superbra og spennende, dere kommer ikke til å angre et sekund! Ser på det med kjæresten min og vi begge elsker det😄 Super serie! Anbefaler også suits, white collar, vampire diaries og gossip girl! Lost blir etterhvert skikkelig kjedelig, men det er veldig bra i starten. Jeg har sett på alt nevnt over med kjæresten, og utrolig nok likte han vd og gossip girl! Haha😊 Men alle jeg sa anbefales!

    41. walking dead er den første serien jeg og kjæresten så sammen (første skrekk/aktionserien for min del også), og jeg må ærlig innrømme at jeg ble hektet fra første episode! var sykt skeptisk til hele zombiegreiene, men må si den er verdt å se 🙂

    42. Synes dere skal gi Prison Break en sjangse til, det tar litt tid å komme seg inn i serier, men den serien er virkelig god. Tror dere kommer til å bli sjokkert over hvor bra den er om dere ser litt mer av serien! Det er den beste serien jeg har sett 🙂

    43. Dexter!! Så på det når jeg først møtte min nå værende kjæreste, og vi har akkurat sett hele serien på nytt igjen! Er nok bare vi som er litt rare(?) som syntes det er koselig å se på, men anbefaler drt virkelig!

    44. jeg og kjæresten ser på walking dead sammen, og vi begge synes den er dritspennende og bra! Ikke akkurat en romantisk kjæresteserie, men det liker ikke jeg heller så æ. xD mye bedre med en spenningsserie synes nå jeg!:-D

    45. The 100 er en sinnssyk bra serie. anbefaler den på det aller sterkeste! jeg og min samboer har nå sett begge sesongene sammen og gleder oss bare til 3 sesong kommer.

    46. – White collar
      – Suits
      – Prison break
      – Glee
      – How I met youre mother
      – Breaking bad
      – Friends
      – Grey’s anatomy
      – Gossip girl
      Alle de har jeg sett, noen alene og noen med kjæresten og anbefaler de alle sammen!
      Nå har vi faste programmer vi ser på tv, som bloggerne, mitt dansecrew og robinsonekspedisjonen 🙂

    47. The Walking Dead er rått, sesong 1 og 2 er best, men de andre sesongene er fengende og jeg sitter å roper og skvetter og alt mulig for meg selv, og hvis kjæresten er på besøk ser han rart på meg og lurer på hvordan det går an å leve seg sånn inn i en tv-serie 😛
      Det er en av de beste tv-seriene jeg har sett, og jeg følger med på Breaking Bad, Pretty Little Liars, True Blood, Game of Thrones, Dexter, The Mentalist, Teen Wolf, Tudors, Reign, Twisted osvosv… Høres ut som den geeken med ingen venner og null liv, men ja ja x)

    48. du burde seriøst se breaking bad! ta igjen han. den e dritbra
      æ liker personlig også lost veldig godt, helt til 5 og 6 sesong. der syns æ det bynne bli litt dålig.
      american horror story e litt sær, men æ e veldig gla i den serien! åsså e den litt creapy å 🙂

    49. “Weeds” på netflix er utrolig bra! Jeg og kjæresten pleier å se på det, veldig kjønnsnøytral serie og utrolig morsom😄

    50. SHAMELESS!! 8,7 på imdb og den drøyeste, mest awesome serien med de herligste karakterene 😀 Lover deg, dere kommer til å elske den!

    51. The walking dead e en superbra serie, men æ anbefale at du tar en titt på The vampire diaries!! Den e kjæmpebra, å den e spennanes samtidig som den e skikkeli romantisk 🙂

    52. Broen er fantastisk! Svenk/dansk serie som er ganske mørk. Både jeg og kjærsten elsket den. Anbefales på det aller varmeste!

    53. Jeg syntes at Bones er en drit bra serie! Spesielt når man kommer litt ut i sesongene 🙂 Det er krim. Og The Killing er også bra, en av hovedpersonene er svensk!

    54. Anbefaler Walking Dead, Breaking Bad, Game of trones, Banshee, The 100. Knallserier! Lykke til i jakten på den rette serien for dere. Hbo er et must have 😃

    55. dexter er en veldig bra serie (den har 8,9 på imdb), annbefales på det sterkeste. kanskje ikke den mest “jentete” serien, men den er veldig bra. prison break er også en veldig bra serie, den har 8,7 på imdb

    56. Ja, “The Walking Dead” passer for kjærester! Beste serien! Ser den med min kjære. Like mye gutte, som jente serie. Er action, drama, spenning, intriger, romantikk. Litt av hvert! Anbefales virkelig! Kan ta 2-3 episoder før du blir skikkelig hekta! Men da er det gjort!!

    57. Jeg er sikker på at begge dere to hadde ELSKET The Borgias!!! Hele serien ligger på Netflix. Jeg lover deg, Sophie; dere hadde digget den serien!

    58. Jeg og kjæresten har sett one tree hill (jeg tvingte han, hehe), walking dead, prison break og har begynt på breaking bad sammen. 🙂 ellers vil jeg tvinge han til å se LOST senere, siden jeg så noen episoder aleine før, men vil se hele. Anbefaler walking dead. Kan bli litt “kjedelig” etterhvert, men tror spenningen kommer inn igjen senere (har kun sett de sesongene som ligger ute på netflix). Anbefaler også prison break, jeg elsker det.

    59. Dere burde virkelig gi Prison Break en sjanse, det er helt sykt hvordan det henger sammen utover i serien. Det er så sinnsykt spennende og gjennomført! En av de beste seriene jeg har sett, og jeg har sett maange og går ekstremt fort lei.

    60. jeg tror ikke jeg ville sett pa vampire diaries med kjaeresten. Det er en fantastisk serie jeg heller ville hatt for megselv. Har ikke sett walking dead men har hort mye bra om den. ellers er supernatural bra, eller hvis dere liker litt mer sci fi er jo bade S.H.I.E.L.D, Arrow og Gotham helt fantastiske serier.

    61. Åå jeg elsket The walking dead før, men syns det ble litt dårlig etterhvert… meeen, breaking bad er 10 ganger bedre!! Du burde ta igjen det han har sett, og så kan dere se sammen, for det er såå bra 😀

    62. True blood, Vikings, Game of thrones, the 100, Breaking bad, one tree hill, friends. Mine favoritter.

    63. Se videre på Prison break og se det helt ferdig!!!!!!!!!!!!!!! ELSKER DEN beste serien ever made❤️❤️❤️ Mange slutter i sesong to, men ikke gjør det se ferdig helt til den siste ER SÅ BRA❤️❤️❤️❤️

    64. Jeg og kjæresten ser The Walkind Dead for tiden, og har nå tatt igjen USA-episodene! anbefales på det sterkeste! Personlig tørr jeg ikke se den uten kjæresten, da jeg nærmest hopper ut av sofaen i annenhver episode 😀
      Serien er fantastisk! kos dere 🙂

    65. the walking dead sine første sesonger er sykt bra, jeg og kjæresten sitter og ser på det sammen. Både jeg og han liker spenning å litt skumle i det vi ser på:-)

    66. Kjære hellige tvserie Gud! Jeg sverger til breaking bad!! Kjæresten min så en hel sesong alene før jeg kastet meg på og det er den beste serien jeg noen gang har sett. Hvordan de får deg til å smelte inn i karakterene og føle på dems følelser. Hvis man er spesielt interessert er det mange kule filosofiske spørsmål walt spør seg selv igjennom hele serien. Den er veldig psykologisk og man kan fort mentalt bli sliten av den. Helt fantastisk kul serie. Du går glipp av noe å ikle se den.

    67. Har sett alle sesongene av walking dead med kjæresten, og vi absolutt ELSKER den begge to! Serien er en mega stor favoritt, anbefales virkelig!! Sons of anarchy, the killing, breaking bad, the following og the 100 er også fantastiske serier!! Men walking dead er desidert BEST, se den!!!!

    68. TWD, TWD, TWD, TWD, TWD, TWD!!!!! seriøst, det er drit bra! Jeg og kjæresten er helt avhengig! Jeg tørr ikke se på det alene! Må ha kjæresten med!
      Får håpe du blir like gal etter Norman Reedus som meg😜 nå liker ikke jeg sånne standard typer da, de som alle syntes er så kjekke, yh boring!👎

    69. Jeg så The Walking Dead med kjæresten min, og vi satt som regel oppe hele nettene for å se! Virkelig et gøy program for begge 😀

    70. HOW TO GET AWAY WITH MURDER.
      Jeg lover dere, dere kommer til å elske den fra første episode. Er ikke sånn som starter kjedelig og blir bedre. Er sånn som starter drit bra og fortsetter enda bedre! Er bare 13 episoder så langt tror jeg, så ikke maasse dere må se på

    71. Nettopp startet på Breakout Kings selv, og liker den veldig godt. Passer hvis du liker Breaking Bad og Orange Is The New Black 🙂 Suits, White Collar og American Horror Story er også å anbefale.

    72. The Walking Dead er en typisk serie som passer både for gutter og jenter, så vil tro den passer bra for kjærester 🙂 Det handler veldig mye om zombier i starten, men det utvikler seg til å bli så mye mer. Anbefales sterkt! Min favorittserie 🙂

    73. Anbefaler også The Killing på det sterkeste!! Utrolig undervurdert serie. En av de beste jeg har sett noen gang! Alle sesongene ligger på Netflix. Vil også anbefale Scandal og How To Get Away With Murder 🙂

    74. anbefaler å prøve å få han til å se på prison break med deg for makan til serie skal dere lete lenge etter. er 14 år, er helt hekta. viss han har startet på breaking bad uten deg kan du begynne på prison break uten han:) serien er helt fantastisk, virkelig

    75. Jeg og kjæresten ser alltid på walking dead sammen, den er kjempe spennende, og veldig skummel syntes jeg. Så da passer det bra og se den med han!

    76. Walking dead er skikkelig bra synes jeg. Elsker games of thrones , spartacus og Vikings de beste etter min mening 🙂 ettersom jeg liker tv serier med mye action , fantasi og team fra før i tiden som feks Vikings eller game of thrones har. Også lærer en del kunnskap og historie kjempe spennende . Ha en god kveld sophie kos deg med kjæresten ❤️😘

    77. Ja, dere burde sjå the walking dead! Det var mens kjærasten min og eg såg på serien at vi blei kjent og til slutt vart sammen. Veldig bra serie, veldig spennande og til tider veldig ekkel! Verdt å sjå på 🙂

    78. Kjæresten min og meg så supernatural sammen, det er bare helt vanvittig bra!!
      Har lest tidligere at Robin ikke er så glad i det overnaturlige, men denne serien går det bare ikke ann å mislike! :p Ellers anbefaler jeg game of thrones!

    79. Anbefaler The Walking Dead og How To Get Away With Murder for kjærestepar 🙂 har sett alle episodene i begge seriene så langt, begge er under innspilling, de er så spennende!

    80. to serier dere bare må se eg shameles – heilt sykt hva de folka driver med! Blir hekta fra episode 1 🙂
      Game of thrones – en av de aller beste seriene som er lagt! Går også etter score på imdb, og disse ligger høyt!
      Ellers kan jeg anbefale revolution, community, true blood, modern family, drop dead diva ooosv! Kunne fortsatt i lange baner, men jeg tenker du har fått nok tips nå 🙂

    81. Supernatrual ( kan virke kjempe teit når du leser hva det handler om, men når du først ser 1-2 episoder skjønner du at det ikke er noe dritt )

    82. Jeg og kjæresten ser Walking Dead sammen. Akkurat fullført Sons of Anarcy. To gode serier for oss i hvert fall. SOA er rå, det skjer det mye uforventa

    83. Anbefaler virkelig ARROW! Den har perfekt blanding av action, drama, kjærlighet og vennskap. Handler om det gode mot det onde og har MANGE flotte skuespillere 😉

    84. synd på deg hvis du ikke ser lost eller PLL. walking dead er bra første ses men blir superdårlig og langdrøyd. bare vent 😉

    85. Anbefaler dere å sjekke ut sons of anarchy! virker så utrooooolig kjedelig, men fy faen, GENIAL serie 😀 og jeg er jente!

    86. Broen er også utrolig, utrolig bra! I alle fall om man er glad i krim. Også er det jo halvt svensk. Også om du liker noe morsomt, så vil jeg absolutt ambefale New Girl og Modern Family. Det er så best! Rita er også ganske funny. Og brooklyn nine-nine

    87. Dere burde absolutt se Solsidan og Welcome to Sweden! Komedieserier med merkelig, men morsom svensk humor.

    88. Breaking bad er veldig bra!! Det er Prison break også, men det er den første sesongen som er best, etter dette blir det mer og mer kjedelig. Breaking bad er en serie man virkelig skulle ønske det var mer av!
      Jeg og kjæresten min ser på fire serier nå;
      Modern family- Komedie som er vanskelig å ikke like!
      Broklyn 99- Komiedie-politiserie med Andy fra Lonely Island
      New girl- Komedie med romanse
      Sherlock Holmes- Spennende med mysterier, bittelitt action
      Ellers anbefaler jeg;
      ORANGE IS THE NEW BLACK//Det er driitbra
      Homeland- Spenning, action, romanse, Handler om ei som jobber i CIA// ELSKER DENNE SERIEN
      House of cards, _MYE_ sex, handler om politiker som lurer sin vei opp rangstigen i det hvite hus
      Scandal- Advokat som jobber med det hvite hus, har et romantisk forhold med presidenten
      og hvis dere liker serie med overnaturlig/sci-fi tvist: Continuum, Under the dome, Heroes, Vampire diaries(med the originals som spinoff)

    89. TWD,american horror story, orange is the new black,castle,stalker,falling skies, home and away og scandal er alle de jg følger md på for tiden 😀 Alle er syykt braa !:D Men så mange andre jg har lyst til å følge md på, mn må nesten bli ferdig md de jg holder på md først:P Blir vanskelig å huske alt, når dt blir så mange serier å følge md på 😛

    90. Walking dead, sons og prison break!!! Jeg og kjæresten har sett alt, driver på siste som går nå av walking dead og sons. Prison break er også helt utrolig bra, sluttet er sykt trist, men vært å se den serien! Promise😄

    91. Seriøst? Blir litt såret på Sophies vegne når dere kommenterer at det er en kjedelig blogg… Hun vil jo engasjere leserne sine, og serier er tydeligvis noe som engasjerer de fleste! Hvis du ikke har noe pent å si kan du la være å si det;-)
      Lykke til med seriene Sophie! Kan ikke så mye om serier men tror Walking Dead skal være veldig bra! Kos deg resten av ferien, og dans masse!!!

    92. Jeg og kjæresten min fulgte med på Walking dead, og jeg anbefaler den. Synes de første sesongene var kjempe spennende! Men ble litt mye av det samme så ble egentlig litt lei til slutt 😛

    93. Hvis du vil se noe svensk anbefaler jeg ‘broen’. Den ligger på netflix og er en av de virkelige bedre serier. Evt ‘the bridge’ for å søke på imdb 🙂

    94. walking dead e dritbra! æ å kjærestn min sjer på det heile tia, det e sånn blanda miks mellom drama, action å skrekk på ein måte
      det va faktisk kjærestn min som villa vi skull bynj å sjå på det, for gossip girl å sex og singelliv va ikke heilt det han villa sjå på! men det va faktisk itj så ille altså! Greit å la guttan få bestemme litt på tv frontn å, hahah!
      🙂 hilsn daglig blogglæsaar

    95. 90210 er utrolig bra. Nå tror man kanskje at den er litt jentete, men når man kommer inn i serien er det mye spenning. Jeg kjenner både gutter og jenter som har sett det og det har falt i smak hos alle. Jeg har sett hele serien 3 ganger på et år!

    96. Walking dead er helt fantastisk. Man blir så hekta på det, og det er syykt spennende! Prøv det, gi det et par episoder (3-4) så finner dere fort ut om det er noe for dere eller ikke 🙂

    97. Modern family, det går både på tven, og er på netflix. Du har helt sikkert lagt merke til den liksom. Jeg syns ihvertfall det er morsomt ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg