sophie elise x unique – tyngdekraft

 

Akkurat likt som forrige uke har vi nå ikke bare en dans, men to vi skal gå igjennom. Nå er det hakket lettere fordi tema nummer to er “ønskereprise” så vi skal gjøre et gammelt nummer igjen, og jeg ble sååå glad når jeg fikk vite hvilket og det er supergøy å jobbe med det igjen! Det blir likevel dobbelt opp med trening denne uken, men nå er det jo ikke lang tid igjen.. 🙂

Over kan dere se vår dans nummer to fra sist fredag hvor temaet var “vektløshet”. Haha, publikum ropte så høyt at vi ikke hørte starten av sangen hvor vi skulle gjøre et par bevegelser, men på en eller annen merkelig måte klarte vi å være synkron to og to. Ikke så verst! Hva synes dere? 

88 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om de andre deltakerne øver mer enn deg, men de er i hvertfall på et helt annet nivå enn deg.Du kan ikke en gang sammenliknes med dem for de er så utrolig mye bedre enn deg. Noe jeg synes er litt rart siden du trene hele dagen hver dag. Likevel sitter aldri dansen 100%.. skjerpings?? eller bare passer ikke til mitt dansecrew?

    2. Håper du danser bedre til fredag, det er tross alt semifinale. og hittil har du ikke nådd opp til forventninger. Dansene som dere lager er alltid de kjedeligste å se på og de er ganske like. og du fremfører dansene ganske likt. Det har aldri vært kreative overraskelser og slik. Dere er ganske forutsigbare i dansen

    3. syns du gjør det kjempe bra! Men henger alltid litt etter, skulle ønske de gjorde koreografien litt saktere så du klarer å henge med! De er jo pros så skulle bare mangle! Stemmer på deg hver fredag!:) tror det blir enten deg eller fingeren som vinner!

    4. Herregud så stygge mennesker er!! Du er superflink Sophie, stå på! Heier på deg og håper du går helt til topps. Du er så skjønn live, kjempegøy å se på deg <3

    5. Jeg elsker å se deg på scenen. Du har en energi og et smil som lyser opp og det ser virkelig ut som at du koser deg på scenen! Så langt som du er kommet nå har du virkelig fortjent Sophie. Ikke hør på de som mener du ikke klarer det, de skulle bare visst hvilket press og hvilken prestasjon som kreves for dette. Du er virkelig heldig som får være med på dette, og det virker som dette er med på å løfte deg både som menneske og “kjendis”.
      Lykke til videre, jeg heier (og stemmer) på deg! 🙂
      YOU GO GIRL

    6. Det er ikke alle som lærer alt like fort, hva man lærer fort varierer fra person til person & på om man er en typisk praktisk eller teoretisk type, eller hva man har drevet med før. Skjønner ikke hva det er dere klager på, Sophie har både enorm fremgang & det virker som hun gir alt & at dette betyr mye for henne & gjør henne så jævla glad. Det som teller, eyh?

    7. Jeg er litt lei av og lese om bare mitt dance crew på bloggen din. Foler du bruker den som reklamasjon til og fa stemmer. Syns crewet deres har lift kjedlige danser også desverre.

    8. lise: Hadde du hatt en blogg og vært med på tv hadde du også blogget om det. Sikkert enda mer også. Skjønner ikke at enkelte ikke forstår at det tar opp myyyye av tiden hennes og at det selvfølgelig er en spennende periode i livet hennes. Hadde hun ikke blogget om det hadde dere klaget da også 🙂
      Stå på Sophie Elise! Uansett om du vinner eller ei så har du gitt alt og fullført noe stort<3
      - MAN MÅ HUSKE PÅ CREWET OGSÅ, DET ER DE SOM VINNER PENGENE OG KAN KOMME SEG VIDERE -

    9. Synes du er flink Sophie! Hvis jeg skal legge igjen noen tips til deg før semifinalen er det å øve på ansiktsutrykket ditt når du danser, du danser alltid med “overrasket” ansikt 😛 hehe. sånn som dette utrykkskolonnet 😮 . Munnen din blir til en o.
      det er veldig viktig og øve på ansiktsutrykket når man skal danse forran andre, og det er oftest ansiktsutrykket som blir glemt når man står forran mange for å fremføre dansen sin. Men tror alt hadde sett mye bedre ut om du hadde øvd på dette altså! 🙂 . Med en gang dere er ferdig og danse smiler du fra øre til øre, men under hele dansen har du o-munn. Masse lykke til, heier på dere!
      Og en ting til; hvis dere må i battle, så burde dere tenke på at du ikke blir stående like mye bak som du gjorde siste del av battelen denne fredagen. Første del var du mye fremme, men på den siste delen så var du faktisk bare bak, og jeg så kun de andre danserne i crewet mens du var i bakgrunnen.
      Håper du tar til deg tipsene som det de er ment å være: TIPS, ikke kritikk ! 🙂 Jeg heier masse på deg og håper dere vinner hele greia! Det fortjener du <3 masse klemmer

    10. Hei Sophie Elise!
      Jeg er en godt voksen dame som har sett på Mitt Dansecrew. Det jeg legger merke til ved deg, er at du igjennom dansen og utfordringen, har fått muligheten til å bli kjent med deg selv, og du har lært noen veldig viktige ting. Bare det at når man jobber for ting, så kommer man videre og får det til, er en veldig viktig lærdom.
      I dansen har du blitt kjempeflink, og om det er andre som er bedre enn deg, så so what? Den viktigste du konkurrerer med er deg selv, og du har jo overvunnet deg selv opptil flere ganger, og gjør det sikkert daglig. Jeg er så glad for at du smiler og har det bra, og jeg håper du greier å drite i dem som ikke vil deg vel. Ingen som ikke vil deg vel er verdt din oppmerksomhet, husk det!
      Ønsker deg all mulig lykke til. :-)Livet er strevsomt noen ganger, men det er verdt det. Og uansett; du er god nok som du er! Drit i pupper, kviser, øyevipper og lepper – det er den du er inni deg som er viktigst. Du er god nok!
      Klem!

    11. Herregud så kult det var! Du er virkelig flink, Sophie.
      Må bare kommentere en ting som ikke har noe med innlegget å gjøre haha. Av en eller annen grunn så får jeg så sykt frysninger av intro-sangen til Bloggerne. Aner ikke hvorfor, men hver gang jeg hører den så får jeg frysninger i hele kroppen.

    12. Var dette også en dans dere øvde på i EN UKE??? Wow! Følkens, slå av lyden og bare legg merke til bevegelsene de gjør??? Er det liksom noe andre ikke kunne ha klart etter en uke med øving? Eller er det bare kostymer og sminke og musikk man legger mest merke til??? Og at det er en kjent blogger som er med på dette? Hvordan kan dette kalles en dans?:) sitter på stolen og vifter med armene! Wow, sååååå “vanskelig”;) Og så kan man vinne 500 000 for noe så kjedelig:)? Verden ass!:)

    13. Jeg tror faktisk “problemet” med deg og ditt crew er at dere er et partall.. I for eksempel dansene Sandra var med i vat hun alltid i sentrum, og resten av crewet hadde friheten til å gjøre veldig mye mer enn hun kunne uten at det så feil ut.. men siden dere er et partall må du konstant være en av gruppa, og det gjør at forskjellen i nivå synes bedre, og du gjør de aller fleste bevegelsene som de gjør. Men kudos til dere for å gjøre det på den måten!

    14. Til Stine som sa dette:
      “Jeg vet ikke om de andre deltakerne øver mer enn deg, men de er i hvertfall på et helt annet nivå enn deg.Du kan ikke en gang sammenliknes med dem for de er så utrolig mye bedre enn deg. Noe jeg synes er litt rart siden du trene hele dagen hver dag. Likevel sitter aldri dansen 100%.. skjerpings?? eller bare passer ikke til mitt dansecrew?”
      Dans er ikke lett, uanett om man er nybegynner eller man har danset lenge. Det er MASSE trinn, og ingen danser de samme trinn. Alle kommer til å være flinke i forskjellige ting, og vi som ikke danser vil ikke forstå hvor avansert og hvor mye tid de har brukt på å gjøre ting slik det kommer til å se ut. Synes det er utrolig respektløst av deg å hakke, SKJERPINGS. Greit om du har konstruktiv kritikk, men det at du bare hater på Sophie Elise får deg til å virke som en liten drittunge. Js. Alle crew har forbedringspotensiale, men alle crew jobber drit hardt og prøver å være underholdende, som det i det siste instans dreier seg om. Hvilket crew som har klart å underholde publikum så til de grader at de vinner. At du kommer inn hit på bloggen og hater, gjør bare henne mer famous, som kan føre til at flere vil se hennes side og faktisk stemme på henne. Vi kan jo tenke hvem som vinner in the long run, you aka. the hater, or the one who is actually trying to accomplish something in life? I second the latter. GL hater, you’ll need it.

    15. Hei,du må ikke høre på de andre som sier du er dårlig fordi jeg syns du er kjempe flink! Og det er ikke så enkelt å danse sånn og du klarer det kjempe bra! Håper du vinner :):):):):):):)::)

    16. Bruker ikke å kommentere, men blir så sykt lei meg bare av å lese hva så mange av leserene dine skriver til deg.. Du er en kjempe flink danser og imponerer meg hver uke! 🙂

    17. Heia,Sophie!
      Jeg pleier ikke legge kommentarer på bloggen din; er godt voksen, og sikkert utenfor målgruppa… Men, jeg må komme med litt ros; du er flink og fremstår som ærlig i det du gjør. Fortsett å være deg selv, og gi f^ i alle ullhodene som legger igjen slemme kommentarer. Jeg er sjokkert over lavmålet denne gjengen holder; hva er det egentlig som rir dem, og hvorfor gidder de å sjekke bloggen din om de ikke har noe pent, eller konstruktivt å komme med? Nei, Nett-troll; get av life, og hold kjeft om dere ikke har noe pent å si! Dere burde egentlig skamme dere, makan til oppførsel. Stusselig opptreden og enda et bevis på at “kjærringer er kjærringer verst”. Jeg heier på deg Sophie og drit i de andre kjærringene; de er kun misunnelig på deg! Tro meg.

    18. Ser på hver fredag, kun pga deg. Du er kjempe flink og jeg håper du vinner 🙂
      Når det er sagt, kan det fort bli litt kjedelig å bare lese om dans, at du skal på trening eller at du har spist lunsj m crewet. Savner veldig den variasjonen du pleier å ha på bloggen din. Skjønner at du sikkert er sliten, men gleder meg til det blir mer variasjon igjen. 🙂

    19. Når er mitt dansecrew over egentlig? Skjønner at du syntes det er gøy og at det er viktig men ikke alle lesere syns dans er så artig… Hver gang jeg kommer inn på bloggen din er det jo kun bider fra dansen, at du skal trene hele dagen eller at du gruer deg til dansen haaha… Alle innlegg har dans i seg vist du skjønner. kan du blogge om noe annet? 🙁 du e nydelig forresten Sohie<3

    20. Jeg må si meg enig med mange av de andre som har kommentert, du har ikke gjort det like bra som de andre de siste gangene. Hadde håpet du ville gjøre det litt bedre, for å være ærlig. Men uansett så har jeg virkelig troen på deg, og håper du vil gjøre det bedre på fredag! Jeg vet du kan hvis du vil, så bare gi alt du har. Håper på noe overraskende, og noe litt annerledes enn det dere har gjort tidligere. Håper dere tar det til dere, for jeg unner dere virkelig å vinne! Heier på deg, Sophie 🙂

    21. Du er kjempeflink! Koregrafien tar du veldig bra, er imponert.
      Dere fortjener å vinne. Fingeren og lise er også flinke, men du har mer fremgang. De hadde et bedre utgangspunkt enn deg, og med det mener jeg de skulle prestert bedre.
      Håper virkelig dere vinner, hadde vært helt FANTASTISK!;) Og fortjent, ikke minst😉

    22. Du må virkelig ikke bry deg om det alle skriver til deg de er bare sjalue siden du er så mye bedre og danse enn dem. Du er kjempeflink!

    23. Lag en bedre dans til fredag da. Deres dans har vært den som det er kjedeligst å se på. håper dere er mer kreative til fredag og at du presterer bedre, for det har du ikke gjort de siste helgene. Markus og Sandra var flinkere enn deg så synes de fortjente det mer enn deg å gå videre. Håper virkelig ikke det er bloggleserne dine som har stemt deg frem fordi du er toppblogger.

    24. Enig med personen over her. synes det er juks sånn som du reklamerer for å få stemmer. Føler du deg stolt av å gå videre når 12-åringene stemmer på deg på grunn av din “kjendis” status? Stakkars folk som bruker masse penger på å stemme på en selvopptatt Sophie og som ikke fortjener å gå videre. Altså dommerne velger deg ut i battle for en grunn. urettferdig..

    25. Etter å lest bloggen din jevnlig de siste årene, har jeg fått sett hvor barnslige, umodne og patetiske folk kan være. Du, Sophie Elise har valgt å starte en blogg og dele livet ditt med andre. Hvorfor skal du få så mye hat for at du er en helt normal person, som har vært en del heldigere enn andre? Du har fått til noe, og det er jobben din. Du står opp hver eneste dag og vet at det er både unge og voksne mennesker der ute som skriver hvor dum du er, hvor fæl du er og hvor mange operasjoner du har tatt. Jeg blir virkelig flau over å tenke på det. Alt går i sjalusi og hat. Du har fått til noe utrolig bra og hvorfor kan ikke folk unne deg det? Hvorfor skal folk kunne dømme deg når det er de som har problemer med seg selv. Folk som sitter å skriver stygt om deg, må ha det virkelig vondt med seg selv. Såklart, på bilder og videoer kan du trøkke ut både rumpe og pupper, du kan lage altfor mye trutmunn, du kan være alt for lettkledd, du kan gjøre til stemmen din og alt det der… MEN HVEM GJØR VEL IKKE DET? Vi lever i en verden der folk aldri er fornøyd med seg selv. Der alle skal være best, der alle skal ha det fineste og nyeste, der alle skal være på den fineste ferien.. Men når andre får det blir vi sure og missfornøyde, bare fordi vi ikke klarer å unne andre noe godt? Det er ikke sånn det skal være. Jeg som person hadde aldri satt meg ned å skrivd dritt om en annen bare fordi hu kler seg rart eller har operert puppene. At voksne mennesker kan sitte å skrive om andre unge jenter’s liv og valg er helt sykt. Voksne mennesker kan være så ufyselige og grusomme at det skulle ikke ha vært lov. Jeg bare klarer ikke å forstå hvordan folk kan tro at det er rett at du skal gjennomgå alt det her.. Du er en helt normal, søt og koselig jente.. Men som såklart kan være slem, stygg, bitchy og alt det andre.. MEN SÅNN ER DET MED OSS ALLE! Ingen er perfekte til enhver tid, alle kan si dumme ting på tv eller se stygge ut en dag.. Det er livet, og når faen skal man få lov til å leve det som man vil?
      Du er rå, og JÆVELIG sterk Sophie. Stå på!

    26. Hei! Vi snakket om deg for stund siden, og da jeg skulle beskrive deg, kalte jeg deg dverg. Beklager for dette, mente ikke å baksnakke deg. Ha en fortsatt fin dag 🙂

    27. Du er kjempe flink håper du og Thomas fingeren kommer til finalen. Og ikke bry deg hvis folk sier du er stygg. Du er en kjempe fin person ❤️❤️❤️❤️

    28. surpompen som vi kaller deg her hjemme, du burde øve i et speil eller noe før du går på tv for hver gang du får kritikk og ikke gode tilbakemelding blir du så sykt sur i trynet. og hvis noen (karlsen) sier noe bra gliser du plutselig fra øre til øre. Det virker som at du ikke tåler å høre kritikk i det hele tatt. det må du når du har valgt å bli med på en slik konkurranse. tåler du ikke det så ikke bli med, enkelt og greit.

    29. jeg pleier ikke å kommentere men ville bare si dette:
      Du suger til å danse og jeg skjønner ikke hvordan du tør å gå ut på den scenen og danse på tv og bare dumme deg så ut at vi sitter igjen med latterkrampe. noe ganger vet vi ikke om vi skal le eller grine. Du er hvor gammel(?) 20 eller 21 og oppfører deg som 98% av leserne dine, 14 år. Du passer virkelig ikke til den konkurransen. Men det stygge trynet ditt og forferdelige oppførselen din er underholdning. Du hadde passet bedre i et show for verste operasjoner, og skada trynet. You`re welcome!

    30. Enig! du har bare gjort deg selv styggere med operasjoner og crap i leppa. det er bare å fortsette når du er så trangsynt.. di stygge usikker hore

    31. Du er den verste danseren altså, du bare kan ikke vinne liksom.. da tror jeg faktisk at jeg begynner å grine. Du er så dårlig at det er helt utrolig

    32. Du skulle aldri vært deltaker på mitt dansecrew. det blir helt feil når bloggleserne stemmer for feil grunn. Jeg synes ikke det er rettferdig. Tommy er den deltakeren som virkelig burde vinne for han har fortjent det. Han er på et helt annet nivå enn deg og Lisa, men særlig deg da for du er helt ræva til å danse

    33. Lisa og Tommy er best i Mitt danswcrew! Håper du ryker på fredag! Du fortjener ikke å vinne. Eneste grunnen til at du har kommet langt er fordi de fjortissene stemmer på deg fordi liksom er “såå peeen og så perfekt!” Og “du er mitt forbilde!” Osv. De vet tydeligvis ikke hvem som er flink til å danse.

    34. Hei 🙂 jeg har ett spørsmål på en måte, jeg lurer egentlig på om du visste at blekket som brukes i tatoveringer er brente dyrebein?? Det er det som gjør blekket svart.. jeg vet jo du bryr det veldig om dyr og ikke vil bruke pels, bruke produkter som er testet på dyr osv.. Så jeg ville bare si ifra at de koker dyrebein for og bli kvitt fettet, også brenner det og bruker det for og få svart blekk til tatoveringene :s hørte først det fra broren min og trodde ikke på det, men etter mye Google søk fra både meg og faren min fant vi ut at det faktisk er sant!! Skikkelig ekkelt egentlig :s så da vet du det nå hvertfall hvis du ikke visste det fra før av 🙂

    35. Hadde jeg oppdager at min sønn eller datter hadde skrevet slike kommentarer jeg leser over her….da hadde jeg gått i meg selv, og lurt på hvor jeg feilet som forelder. Hva får unge jenter og gutter til å ta seg retten til å skrive så stygge ting??? Jeg blir helt målløs og veldig trist.

    36. ER DET INGEN SOM FORSTÅR AT DET FAKTISK IKKE ER SOPHIE ELISE SOM VINNER OM DET ER HENNES CREW SOM GÅR AV MED SEIER? DET ER DANSECREWET SOM FÅR PENGENE OG MULIGHETEN TIL Å UTVIKLE SEG VIDERE. DRIT NÅ I Å HAKK NED PÅ AT HUN IKKE KAN DANSE, SÅ KLART ER HUN IKKE “DRITFLINK” NÅR HUN IKKE HAR DANSET FØR. MAN HEIER IKKE PÅ SANDRA, SOPHIE ELLER DE ANDRE KJENDISENE SOM ER MED, MAN HEIER PÅ CREWET OG DERES MULIGHET TIL Å KOMME VIDERE MED DANSEN SIN. UNGER ASS.

    37. Solveig: Det handler ikke om MEG, det handler om crewet. Håper folk som hater på meg overser det, og tenker på crewet som faktisk er utrolig dyktige.

    38. ok, da er crewet til tommy bedre fordi de får han til å stråle hver uke på scenen og pusher han alltid til å yte bedre enn sitt beste noe som dommerne også har sagt. det handler ikke bare om crewet men også om “kjendisen”. Det er din jobb å få de videre og foreløpig gjøre du en sinnsykt dårlig jobb.. stakkars ditt crew

    39. Serriøst? Dere slenger jo stygge kommentarer som om dere alle er 13 år. Det er faktisk utrolig vannskelig og danse, å lære seg så mye koreografi som det Sophie gjør på en uke. Jenta er utrolig flink til å ikke ha gjort noe dans, utenom på fest. Jenta er god, og det er vel derfor dere stemmer på hun? Jenta har kanskje en kvise eller to i panna, men hva søren har det med saken og gjøre? Jeg har sikkert tyve kviser på haka, men haha hallo. Skjerp dere, og du over her som kommenterer med samme ip- adresse for å rakke ned på Sophie, for at du skal føle deg bedre? Nei, nei bare nei. Skaff deg ett liv. Stå på Sophie, du er god i det du gjør, og du er god ellers også. Ha en fin kveld videre <3

    40. Jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert av å lese hvor spydig enkelte kan være! Sophie er et individ som skal sitte å ta imot dritten dere poster overalt på nettet. Jeg synes dere skal ta dere selv litt i nakkeskinnet å tenke ”hvordan hadde jeg likt det visst jeg hadde fått slike kommentarer dag inn og dag ut..?” HMM.. Jeg hadde iallefall ikke gått ut på no scene hadde jeg fått slike kommentarer.
      Sophie er en ufattelig sterk jente, ikke bare er hun sterk men hun er nydelig, og hun er kjempeflink å danse. Visst dere ikke liker utseende hennes, eller dansinga hennes, så hold det for dere selv vær så snill.
      Nå er det virkelig på tide at vi jenter motiverer hverandre, istedenfor å kjøre hverandre ned i grøfta. Fy søren jeg fyrer meg

    41. Tendensene i kommentarfeltene til Sophie begynner å minne meg om det tidligere kommentarfeltet til TCMN.. har dere virkelig lyst å mobbe Sophie i kne til hun gir opp bloggen slik som skjedde med Therese?
      Skjerp dere!
      Til Sophie Elise: jeg håper du vet at disse forferdelig stygge kommentarene tilhører nett troll og folk som ikke har det helt ok med seg selv? jeg skjønner ikke hvordan du takler å få så mye pepper, er mektig imponert!

    42. Du var så utrolig fin med den sveisen! Fremhevet virkelig dine beste trekk, og så hvertfall veldig bra ut på tv 🙂

    43. du er nydelig, og kjempe flink til å danse! Stå på, ikke la noen sjalue unger ødelegge for deg! Stemmer på deg hver gang, digger dansene! Det er en grunn til at du fikk over 50% av stemmene i de to siste battlene! <3

    44. Hei Sophie! Liker når du legger ut videoer fra performance! Jeg ser ikke på tv2, enkelt og greit pga jeg hører dårlig. Det er ikke tekst, og derfor er det ikke vits for min del. Samme med bloggerne, eneste jeg er fornøyd er at det er tekstet på Robin, men ikke resten. Jeg kjøper ikke sumo så lenge det ikke er tekst. Skulle ønske jeg kan få med meg bloggerne men men! Og jeg har ikke tid til å se på tv pga skole og jobb.
      Klem! Jeg ser veldig opp til deg, og jeg liker deg veldig godt! Jeg liker en som er annerledes og ikke “a4” for å si det sånn. Jeg får slappet av når jeg leser bloggen din, og drit i de dumme kommentarene. Hvis det blir tungt, så kan du begrense av og til som mammatilmichelle. Du må tenke på deg selv, og hvor mye du tåler. Jeg ønsker ikke at du skal slutte og gjøre som tcmn og voe. Jeg blir kjempeskuffa og lei meg dersom du vil slutte en dag. Ikke slutt er mitt budskap! Klem!
      Du er smart, evnerik og flink! Driv med det du trives veldig godt, og hev hodet høyt. Det er ikke lett, men det funker. Det hjelper ikke å gi opp, men å stå på hele tiden!
      Jeg vil ikke bytte sko med deg med tanke på kommentarene. Du er tøff! Og jeg gleder meg til å høre sangen din, når du lager en ny. Har lyst at den skal være sånn “happy” sang, og en man kan høre på i kjipe stunder og kan få fram et smil etter å høre på deg 🙂 ellers såennende å se ka resultatet blir!

    45. Hei,du skal fra min side ha skryt over arbeidet du gjør på scenen og det du skriver og bruker tiden din til på bloggen! Jeg personlig ville aldri i hele mitt liv kunne ha kommentert noe som enkelte er villig til å gjøre! Hvordan kan de føle seg bedre av å hate en annen person som ikke har gjort noe annet enn og skrive hva de har gjort,skrive hva man har på seg eller hva man skal gjøre dagen etter?! Å skrive “jeg hater deg” hvordan kan det få vedkommende til å føle bra på noen måte? meninger om deg,Sophieelise. Det vil mange ha uansett,men du er en normal jente fra Harstad som deler livet ditt på en blogg,skader det andre? Nei,på ingen måte! Vær den fine rosabloggern og vær deg selv 100% må du huske,uansett. Tv-sjermen eller ikke?! VÆR DEG SELV!
      Vet at du aldri kommer til å svare meg på denne kommentaren,men uansett må jeg bare kommentere:-)

    46. Ikke si sånt mot sophie hun er kjempeflink til å. danse hun er tøff som faktisk går ut og tørr å danse foran alle de menneskene som er der ute og ser på henne!! Jeg kommer alltid til å se på tv programmene hennes og følge med på bloggen hennes hvorfor må dere skrive stygge kommentarer det er unødvendig å skrive hun kan faktisk bli såret. Andre folk sier at hun skal dø OSV…. Det er ikke nødvendig hold det for deg selv.

    47. Før du var med på mitt dansecrew, trodde jeg du ikke kunne danse, men når jeg så deg danse i den første uka ble jeg imopnert. Du er en veldig flink danser og jeg skjønner ikke hvorfor alle sier at du/dansecrewet ditt ikke skal vinne.

    48. Sophie jeg har aldri sett en så flink danser som deg.
      Det neggative tingene de kommer med er bare noe dritt.
      De fårstår seg tydeligvis ikke på dansing.
      å dessuten er de Helt tydelig SJALU på deg! <3

    49. Hei skjønnhet du er forbildet mitt ! <3 du er
      En herlig jente og jeg vil blir som deg værsåsnill skjekk
      Bloggen min jeg elsker deg ser på bloggerne på sumo
      Og du og Robin er det søteste pare ever ! Du er fantastisk
      Persjon du er fin som du er og jeg elsker deg for
      Sånd du er ! Du er skapt får og være fantastisk
      Di som kommenterer bare stykt fordi du er sjalu på
      At du er så FANTASTISK !! <3 jeg er 12 år og når jeg er
      20 skal jeg blir som deg elsker deg værsåsnill kommenter på
      Les boiggen min ~You are purfect~

    50. Dette er til alle som skriver stygt om Sophie .
      Det e faktisk ikkje vits å skrive stygt.
      Tenk om det hadde vore deg!
      Hadde du likt det?
      Nei det hadde du ikkje!
      For ingen liker å få styge kommentarar
      Så då treng du ikkje å skrive domme ting til Sophie.
      Så stopp

    51. Vis dere heier på Sofie elise ! Skjekk det siste
      Innglegge mitt det handler om <3 og ha respekt for fantastiske folk
      Overskrift på innlegget er RESPEKT FOR Sofie elise !<3
      Det handler om hvor mye hun betyr for meg og hvor mye jeg ser opp
      Til hun ! Værsåsnill les det siste innlegget mitt

    52. Syns du skal vite at alle vi fra Harstad e så stolt av dæ!!!!! du har kommet dæ så langt og æ ønske dæ det aller beste og syns det e dritartig kor langt du har kommet.
      Stå på, du e en inspirasjon kor man får se at man kan klare det uten innflytelse av plassen du bor, foreldra med innflytelse eller komme fra kjempemye penga
      du har bygd dæ opp på egenhånd, fra bunnen åsså! Kjempe bra jobba!:) Du har vårres stemme

    53. Hei Sophie Elise!
      Jeg må bare få dette ut, men FY FLATE for en jobb du gjør på Mitt Danse Crew!! 😀
      Du er jo kjempe flink, og som dommerne sier så er du blitt en danser! Jeg ELSKET dansen og deg når det var jorden rundt, den var så utrolig morsom og bra gjennomført (syns nå jeg!). Jeg heier på deg, og om jeg ser på neste episode, ja.. da vil ikke jeg ha min egen mobilregning for å si det sånn!
      Jeg ser du får mange stygge kommentarer.. Og jeg blir faktisk demotivert til å skrive positive ting når jeg ser dette.. Men jeg mener dette, DRIT I DET! 🙂 De skriver det av sjalusi, og jeg skriver dette av kjærlighet, du kan jo velge selv va du velger å “tro på”. Du er fantastisk, folk har bare ikke fulgt ordentlig med på deg..
      Eneste lille tipset jeg kan komme med, er at du og dere prøver på flere “triks” i den forstanden at du gjør noe utfordrende, det trekker stemmer! 🙂
      Stå på! Jeg heier på deg! 😀
      (Måtte bare få dette ut!)

    54. Jeg synes du er kjempe flink og trur du kan komme langt i konkeransen, stemmer alle mine stemmer hver gang 🙂 håper du vinner 🙂

    55. herregud! sophie, du er kjempe flink ! kanksje fingern er god men jeg er sikker på at hvis du gjør ditt beste kan du bli like god som ham <3 ikke bry deg om alle de stygge kommentarene du får! de er bare døds sjalu! de er vell ikke like perfekte som deg, du har en veldig populær og fin blogg, du kan å danse, synge og mye mer ! du er jo en kjendis og de som skriver stygge kommentarer prøver bare få deg ned, det er akkuratt derfor du ikke skal slutte å blogge, vise at du ikke bryr deg om dem, skremme de vekk med å si fratil politiet, haha. elsker deg sophie <3 stå på <3

    56. Hei! Jeg så innlegget om de som hadde skrevet stygge kommentarer til deg! De e ikke heilt kloke i seg selv! De e misunnelige på at du gjør en så braaaaa presentasjon på ” Mitt danse qrew”! Du e flink du<3

    57. hei sofie elise jeg elsker deg du er en sykt flink danser, det er bare de som har skrevet de stygge komentarene som er misunnelig på deg for du får være på tv og det, jeg ser på deg og stemmer på deg når mitt danse qrew er på tv jeg elsker måten du smiler og har det gøy på scenen, skulle ønske jeg kunne være som deg, jeg ønsker og bli en stor blogger san som deg fordi du er idolet mitt når jeg blogger, jeg tenker alltid på deg når jeg blogger, jeg ser på bloggen din ofte og jeg er så misunnelig for jeg klarer ikke å få en like fin blogg som deg.
      jeg ville bare si at : ikke bry deg om hva andre syntes om deg, de er bare misunnelig på deg fordi du er så pen og sikkert kjempe kjempe snill, skulle ønske jeg kunne møte deg en gang,<3<3<3<3
      jeg bare lurte på om du hadde noen råd til meg når jeg blogger, for jeg vil virkelig bli en god blogger, kan du skrive rådet ditt visst du har innpå bloggen min, den heter victoryabloggen.blogg.no

    58. Du er blitt overraskende bra til å danse! Utrolig flink du er blitt og er sikker på at guttene har lært deg utrolig mye! Lykke til 😀

    59. Hei✌️
      Jeg pleier egentlig ikke å kommentere men det er helt utrolig hvor stygge noen mennsker er.Du er super flink og de skal heller ikke kommentere om utsene ditt et er du som bestemer og jeg syntes du er super fin uansett og utsene har ikke noe med dansingen du er best og verdens beste forbilde stå på sophie og ikke bry deg om alle de stygge kommentarene stå på😋😋😋😋😋😋😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg