bilder fra igår

Her får dere masse bilder fra kvelden igår! Haha, jeg liker ansiktsutrykkene.. Så mye glede, nervøsitet og så spenning, og ikke minst SÅ lettet når vi fikk vite at vi var videre til enda en uke! TAKK TAKK TAKK for alle stemmene deres ♥

Om jeg skal være helt ærlig, så vet jeg godt selv at jeg nå i konkurransen ikke er den beste danseren. Fingern og lisa er jo så flinke – og om det var en konkurranse mellom oss tre uten crew så hadde jeg bare kunne takket for meg her og nå, for min egen del er jeg jo fornøyd med semifinale. De hadde så utrolig mye bedre utgangspunkt enn meg på alle mulige måter, og det er noe jeg aldri kommer til å kunne ta igjen. Det vet jeg! Men viktigst er, jeg er fornøyd med egen innsats og utvikling så langt, herregud dere aner ikke hvilken milepæl det har vært for meg bare å kunne gå på en scene og ha det gøy. Men til poenget nå – er jeg flinkest? Nei. Er jeg likevel fornøyd? Ja! Synes jeg crewet mitt er best og fortjener å vinne? JA! Så tenk på dem når dere eventuelt stemmer, ikke meg eller de andre kjendisene. Det er crewet som vinner 500 000, det er de som skal utvikle seg videre, det er dem jeg heier på. Det er synd at de har endt opp med meg, men jeg kjemper virkelig på med mitt elendige utgangspunkt, sceneskrekk, null rytmeforståelse og armer av gele. But i do it for the creeeew!

Denne uka har vi tema legender, vi har fått selveste Elvis. Ser på videoer av han nå på youtube og o-m-g…. Så fin!

89 kommentarer
    1. Det var velfortjent at du gikk videre da!! Du fortjener også og vinne. Og crewet ditt er fantastisk gode. Heier på dere!

    2. Nå har ikke jeg sett hver episode, men av det jeg har sett, syns jeg absolutt ikke Lisa Tønne er noe flink. Det er kleint og rart å se på.Finger’n er jo selvfølgelig flink da.

    3. Kjære sophie.. Nå må du innse at du er en dyktig danser! Vær så snill å vit at det er fakta:)
      Du har mye mer utfordrende koregrafi der både bein og armer skjer samtidig.
      Du har innlevelse, og danser fra hjertet..
      Når en person sier du ikke kan danse så vet du innerst inne at det ikke stemmer. Det vet også unique crew.
      Hold på det, for du er faktisk veldig god..

    4. Markus og Sandra og deres crew gjorde det mye bedre enn deg og unique .. Eneste grunnen til at du er videre er fordi tusenvis av fjortisser tømmer kontantkort etter kontantkort på deg..
      Når det er sagt så er du overraskende flink og du er en sjarmerende jente 🙂

    5. Det er nok en del av sandras fans som er skuffet nå. Men det er utrolig barnslig av dem å la det gå ut over deg. Tror ikke Sandra ville likt å se hva enkelte skriver til deg. Anonymt og feigt! Dommerne sa jo også at det var _veldig_ jevnt i går så de som hyler om at du ikke er dyktig må roe seg ned littegrann. Unique crew er utrolig dyktige, og tenker også på at de er det yngste crewet i konkurransen. Spår en lysende fremtid for dem. Og det er absolutt en av de viktige grunnene til at jeg stemmer på nr 7 på fredag. I tillegg mestrer du det dansetekniske godt selv om du henger litt etter de andre innimellom. Som flere har poengtert har dere ofte danser med raskt tempo og mer avansert fotarbeid. Unique crew legger lista høyt og det er veldig bra og det håper jeg de fortsetter med. Ellers kan man se at du har det gøy og at utsrålingen, energien og samarbeidet i gruppa er på topp<3 så det er med andre ord mange grunner til å heie på dere:)

    6. Jeg synes du er kjempeflink til å danse, men jeg syns ikke koreografien deres er så kjempebra i forhold til mange andre (hvis det gir mening å si det på den måten?). MEN, jeg stemmer på dere hver gang for jeg elsker den gleden du viser i ansiktet ditt når du danser og du virkelig gir alt – og som sagt så er du jo faktisk kjempeflink !

    7. Veldig fine bilder forresten. Likte outfitene de hadde valgt ut til dere veldig godt. De hjertedressene til uniquecrew var sjarmerende 😂 👌

    8. Det blir så veldig teit å si at du ikke har et godt utgangspunkt. Er ikke du “Norges mest leste blogg”? Har ikke du kanskje den største påvirkningskraften på unge mennesker som bruker opp kontantkortet sitt hver lørdag. Det er jo akkurat den målgruppen dette programmet har. Så det har ikke noe formål å gang på gang snakke de andre ned ved at; de har mye bedre utgangspunkt enn deg.

    9. Jeg blir så FORBANNA og PROVOSERT. Både Sandra og han som røk ut sist er MYE flinkere enn deg, og fortjener det MYE mer enn deg. Du skulle faen ikke fått lov til og reklamere for sympatistemmer på bloggen din. Syns det er på grensen til JUKS. Er det ikke JÆVLIG at ENESTE grunnen til at du er med er pga bloggen? DOMMERENE, syns til og ikke du fortjener det lengre. Det er bare de 12 år gamle leserne dine som syns du fortjener det, det blir faktisk for dumt nå syns jeg.

    10. ELSKET DENNE KOMENTAREN SÅ JEG SITERER DEN:
      Det blir så veldig teit å si at du ikke har et godt utgangspunkt. Er ikke du “Norges mest leste blogg”? Har ikke du kanskje den største påvirkningskraften på unge mennesker som bruker opp kontantkortet sitt hver lørdag. Det er jo akkurat den målgruppen dette programmet har. Så det har ikke noe formål å gang på gang snakke de andre ned ved at; de har mye bedre utgangspunkt enn deg

    11. Synes du er flink jeg 🙂 Er kanskje ikke i målgruppen din her på bloggen, men har jo lest litt, og sett litt på MDC. Det er jo en kunkurranse, det er ikke noen sin “feil” at de ryker ut eller ikke. Stå på og gjør det beste du kan neste uke. Lykke til!

    12. Jeg kommer til å stemme på dere til siste slutt! Jeg må si at jeg synes du er den beste danseren som er igjen, nettopp fordi du har utviklet deg så enormt mye. Fingern og Lisa er også kjempeflinke, men jeg føler de er på samme nivå som de var i program 1… Fingern og crewet hans spiller jo hele tiden på crazy triks, noe som er “lett” for han da han er atletisk og har gått på turn før. Jeg synes også Lisa og hennes crew er utrolig flinke, men koreografien deres blir mye av det samme hver gang… Jeg synes alltid dere har best, mest variert og vanskeligst koreografi, dere er de eneste som bruker hele scenen og jeg synes bare crewet ditt er så fantastisk flinke! Det er tydelig at dommerne favoriserer de to andre over deg, men vær så snill å ikke bry deg om det! Du har mange i ryggen som stemmer på deg, og det er ikke bare pga bloggen som mange bitre folk her sier, det er fordi underholdningsverdien i showene deres er mye bedre enn de andre, det er virkelig GØY å se på dere og det er en viktig ting også… Og underholde publikum! Masse lykke til videre, jeg heier på dere! 🙂

    13. Jeg syntes absolutt ikke dere var best på battle igår fordi du ikke klarer å holde følge med crewet ditt og henger etter mesteparten av dansen, men begge dansene før syntes jeg dere var myye flinkere enn Sandra og hennes crew og spesielt den første. Problemet med dette konseptet er jo som du sier at det er crewet som vinner penger men det er jo først og fremst innsatsen til dere kjendisene som bedømmes, fordi danserne kan jo allerede danse og det er jo ikke de som blir dømt. Så basert på hvilket crew som burde vinne er det absolutt ditt, men basert på kjendis er det absolutt fingern, så det blir jo litt feil både den ene og andre veien. Jeg syntes uten tvil du er flinkere enn Lisa og du rørte nok mange med kjærlighetsdansen din igår 🙂

    14. Blir du å fortsette med dans etter dette programmet? Du har fått en helt ny og hærlig personlighet etter du begynte med dansingen!:)

    15. Syns du gjorde en kjempe bra jobb i går, spesielt den siste dansen!! 🙂
      Lurte på en ting! Du la ut en link for å få 14 dager gratis sumo, men jeg får ikke linken til å fungere…

    16. Jeg synes det er beundringsverdig at du fortsatt står på til tross for alle vonde kommentarer du får! Du har utviklet deg enormt gjennom konkurransen og jeg synes det er kjempegøy å se på deg, du utstråler så mye glede 🙂 stå på!

    17. Jeg er veldig enig i deg med at dere har forskjellige utgangspunkt, fingern er den fødte turner, og dette viser han veldig gjennom dansingen. Selv om han kanskje er den flinkeste, er det ikke han jeg velger å stemme på. Jeg velger å stemme på den som virkelig gir alt, kjemper for crewet sitt og som virkelig stråler på scenen! Og det er deg! Jeg håper veldig på at du og crewet ditt vinner dette, for jeg ser så godt hvor mye du stråler, og crewet ditt fortjener det virkelig! Stå på, heier på deg!

    18. hei sophie! Jeg vil bare si at du stråler på scenen og at du er kommet utrolig langt! Men som andre sier her, du henger litt etter med stegene når gruppa de gjør dem. Hvis du greier å gjøre det i samme tempo er det virkelig ikke tvil lengre om at du kommer til å fyke til topps neste uke! Jeg mener hvertfall at det er dette som er problemet. Men øvelse gjør mester. Må si du har vært utrolig fint sminket også de to siste gangene programmet Har gått, del gjerne hva slags sminke produkter du har brukt til dette 🙂 du greier dette vettu!

    19. HEIA DEG! Stemmer hver gang og bruker alle stemmene på deg! Men håper du vet at det mest sannsynlig er over til fredag, så pliiiis skaff deg stemmer og reklamer alt du kan!! Få venner, slekt, familie og alle til å stemme 1000 ganger! Føler at de to siste gangene har dere vært litt dårligere, så lag kule danser som har imponerende trinn og bevegelser! Publikum skal ville danse med når de ser på! Heia deg!!!!

    20. Ha trua på deg selv!:) Æ syns du og crewt va rå i går kveld!:) Håpa og trur at du og Fingern blir finalefinalistene:) Uansett hva som skjer framover så burde du vær stolt over deg selv!Synes du er utrolig flink!:) Stå på! Heia på deg!!!:)

    21. Du var sykt flink! Du får jo det til å høres ut som om du har null sjans til å vinne, det er IKKE sant! Det er jo en grunn for at du fortsatt er med i konkurransen … Nemlig at du er flink, folk hadde heller ikke stemt hvis du ikke var det! Og drit i alle alt hatet, for noen barnslige drittunger sier jeg bare. DU ER RÅ OG VI EIER PÅ DEG! Stå på Sophie og ikke gi opp!!! :)))

    22. Jeg så på deg i går og jeg synes du var veldig flink. Du må ha trua på deg selv! Du er F.L.I.N.K danser! Jeg ble så glad i går av å se deg danse. Den gleden du viste igjennom dansen smittet over på meg:) Ønsker deg en super valentins dag!

    23. Et tips til neste gang er masse fotarbeid! Du er faktisk den(eg synast) er best innen fotarbeid. Bruk det! Det ser råkult ut, er avanset og imponerer rått. Raske bevegelser er vist nok det dommerene liker best virker det som 🙂 lykke til !!

    24. Jeg elsker den gleden du viser når du danser. Jeg blir skikkelig gira av å se på deg faktisk. 🙂 STÅ PÅ

    25. Er mye snakk om at du ikke fortjener å komme videre, og at du har et bedre utgangspunkt enn alle andre nettop fordi du er norges mest leste blogg. Hvor er utgangspunktet hen? Bloggen? Blogging gir deg ikke allitd bedre selvtillit, mindre sceneskrekk og i alle fall ikke bedre danseferdigeheter! Sophie er den eneste som ikke har vært på en scene før! Sandra og alle de andre har et mye bedre utgangsunkt enn Sophie nettop fordi de har stått på en scene, har fått koreografi og ikke minst har en smule mer selvtillitt(?). Ta Sandre som et eksempel, hun er artist og har mye koreografri inne fra før av og er vandt til å ha dansere rundt seg. Slutt å vær så jævla missunnelige og start å unn Sophie dette! Det er tydelig at hun gjør sitt beste for crewet sitt, og mer kan hun ikke gjøre. Stå på Sophie, og drit i alle disse små patetiske furtetrynene her! 🙂 Jeg heier på dere!

    26. Lisa er absolutt ikke noe bedre enn deg. Dere er veldig “like”, og jevngode – så det blir spennende og se hvem som går til finalen. Tror nok du må skjønne at Fingern går videre uansett, han er superflink – men det står mellom deg og Tønne. Heia Sophie!!

    27. Jeg syns du hadde best battle, syns sandra gjorde det samme i gårsdagens battle som hun gjorde i sin første.. Du gidde alt i battelen i går, du fortjente å gå videre 🙂 Å SLUTT Å RAKKE NED PÅ DEG SELV, DU HAR NOK FOLK SOM GJØR DET FOR DEG. DU ER GOD, DU GJØR DITT BESTE Å DU KOMMER VIDERE, VÆR GLAD, STOLT OG DANS FOR CREWET DITT

    28. Er Robin en veldig sjalu kjæreste? Han så vanvittig sur ut når han ble filmet og de snakket om at du heller ville være med crewet enn han på valentines. kleint

    29. Jeg syns showet i går var helt fantastisk, og du fortjente helt klart å gå videre! Jeg ble helt rørt da de filmet Robin som satt og gråt ❤️ Dere er perfekte for hverandre

    30. Arghhh, jeg blir så forbannet på de som kommenterer her og påstår at alle de som heier og stemmer på Sophie Elise og Unique gjør det på grunn av bloggen, som om de har noe grunnlag til å uttale seg om hva alle andre i verden tenker og mener. Selvfølgelig ikke. Jeg synes helt ærlig Sophie Elise ALLTID har vært helt vilt mye flinkere enn Sandra, inkludert begge dansene igår óg battle. Sandra er jo sukkersøt, men eier ikke fierce attitude, noe som faktisk er litt essensielt i denne dansestilen. Jeg digger rett og slett ikke deep down dopeizm og flowen deres, og jeg synes det var direkte kjedelig å se på da de danset. Hele konseptet Mitt Dansecrew går jo ut på å lage det feteste showet for publikum, og det synes jeg SE og Unique gjør best HVER jævla uke og da får de også stemmene mine hver gang. I tillegg er Unique Crew fortsatt så unge og har så mye potensiale og så mye de kan få til med den premien. La oss få de til topps!!!

    31. vet faktisk ikke om jeg synes Fingern er så mye bedre en deg og lisa som alle sier jeg. Synes dere er veldig gode, og gjevne aller tre!

    32. Her er noen grunner til at dere fortjener og FORTJENTE så sykt å komme videre i går og de andre gangene:
      * Dere er gjevnt over gode, sandra f.eks har hatt flere ganger hvor hun har sugd, og hadde en bra dans i går, mens du hadde 2 ! Det er fair at du gikk videre og ikke hun.
      * Det samme med markus, ja kanskje du ikke er den som gjør flest triks, og da ser de bedre ut enn deg.. men ærligtalt TRIKS HAR INGENTING MED DANSINGA Å GJØRE, DU HAR BEST FOTARBEID OG KOREGRAFI GANG PÅ GANG.
      * Det er ikke bare du som bruker sosiale medier for å få folk til å stemme på deg, er nok mange her inne ( som vi tydeligvis ser ) som også stemmer på andre deltakere. Du tvinger ingen, du bare forteller at nå er du på scenen, og ville vært koselig om dere stemte på meg. Det er din blogg,og da er det naturlig å si at du danser og at du er på tv. Og de andre har jo andre måter å få stememr,sandra har sikkert mange fans gjennom syning + sin egen insta, twitter,facebook what ever. Hun har sikkert flere agenter som markedsfører for hun.
      heier på deg fra månen og tilbake sophie!! <3

    33. Du er veldig flink til å si du ikke har noe utgangspunkt mens alle de andre liksom har noe av erfaring og fordeler fra før.. Haff så håpløst

    34. Herregud. Jeg skal ikke si at du er dårlig til å danse, for det er du jo ikke. Men i forhold til de andre, hvertfall Lisa så må jeg nesten si at du ikke når helt toppen. Eneste grunnen til at du ikke har ryket ut og er fortatt med er takket være de små 12åringene dine som lever av bloggen din. Og i tilegg til det så rekalmerer du om at alle skal stemme på deg, PÅ BLOGGEN. Juks? Ja dette kan bli betraktet som juks. Syns faen meg du burde ryke ut.

    35. hør på kommentaren til Nora! Og de andre positive kommentarene jeg leste lengre ned her. Slutt å rakk ned på deg selv. Og slutt å rakk ned på andre. Du er så flink og unique har en fin ting å bruke pengene på og dere har så sykt mye variasjon at det er gøy å se på!

    36. Igjen gratulerer så mye med semifinaleplass! Det står kjempestor respekt over at dere har greid å komme så langt som dere har sammen crewene deres! Dere er tre forskjellige personer, og dere har forskjellige crew sammen med dere. Du har all grunn til å være kjempefornøyd med det du har prestert, for det står det respekt av.
      De som kritiserer deg er bare sjalu. Jeg tror ikke de kunne gjort det bedre selv, men vil bare finne noe å rakke ned på!
      Stå på du!
      Ønsker deg en kjempefin lørdag 🙂
      Hilsen Toril

    37. Det er jo helt åpenbart at han dommeren, Marcus, har bestemt seg på forhånd om å være ekstra tøff mot deg. Nesten som han har bestemt seg for å ikke like deg. Det er utrolig synd, men uansett om jeg ser det med familie eller venner så er vi alle enig i det.
      Dere hadde et mye bedre show i går for ikke snakke om en MYE bedre battle enn Sandra og crewet, så at dommerne mente Sandra skulle gå videre synes jeg er BS.
      Hør på Jan Fredrik og Nasir, de kommer med god kritikk men har troen på deg sånn som oss <3 Du har utviklet deg helt enormt teknisk og jeg synes du er veldig flink! STÅ PÅ, SÅ SKAL JEG STEMME SOM BARE F NESTE FREDAG!!!!

    38. Du kan danse, men du må jobbe mer med å være synkronisert med crewet ditt, det ser veldig dumt og rotete når du henger etter på hva det de gjør. Hvis du klarer det så har du absolutt finalesjangse, men akkurat nå synes jeg ikke helt du fortjener det. Har stemt på deg hver gang, men du må jobbe for stemmen min til neste fredag..

    39. Jeg stemmer for guttenes skyld! De har så mye talent og fortjener virkelig å vinne dette. Du henger litt etter dem, men utviklingen din er stor Sophie! Go Unique!!

    40. Gratulerer! Syntes du henger litt etter innimellom, så et tips er kanskje å prøve å være litt mer synkrone? Også må jeg bare si at gleden i annsiktet ditt når du danser er grunnen til at jeg stemmer på deg! Du er bare så utrolig herlig og skjønn 🙂
      Må også benytte anledningen til å si at øyenbrynene dine har vært helt smashing de siste to gangene, du kler de kjempegodt! Og når du smiler med tennene… DA ser du bra ut da!!!

    41. Enig med den personen som skrev dette:
      Det blir så veldig teit å si at du ikke har et godt utgangspunkt. Er ikke du “Norges mest leste blogg”? Har ikke du kanskje den største påvirkningskraften på unge mennesker som bruker opp kontantkortet sitt hver lørdag. Det er jo akkurat den målgruppen dette programmet har. Så det har ikke noe formål å gang på gang snakke de andre ned ved at; de har mye bedre utgangspunkt enn deg

    42. Syns du var kjempe flink i går, å gratulere så mye med semifinaleplass! Syns det er synd at så mange faktisk ikke klarer å være glad på dine vegne, å må bruke bloggen som eneste unnskyldning til at du fortsatt er med videre. Alle de andre som er med i konkurransen bruker media like mye som du, og reklamerer like mye for seg selv.Syns det blir alt for dumt at faktisk så mange fortsatt skal holde på med det her, kan ikke fatte at folk faktisk har så lite sjølrespekt at de må hakke ned så mye på en person. Du gjør en fantastisk jobb og folk stemmer ikke på deg bare på grunn av bloggen, folk stemmer for de synes du og Unique fortjener en plass like mye som alle de andre. Det er ikke uten grunn at dere har kommet så langt. Stå på videre og håper virkelig dere kommer til finalen!!

    43. De andre fortjener så sinnsykt mye mer å vinne enn deg. Det verste som kan skje er at du vinner, og sikkert da på grunn av bloggleserne dine og ikke på grunn av dansen. Ser flere kommenterer at Markus alltid kritiserer deg men det er selvfølgelig ikke noe personlig som det de insinuerer, det er fordi du enkelt og greit er dårligere enn de andre. Da synes jeg heller vi kan snakke om at Karlsen favoriserer deg. Når de tre andre dommerne med mer kunnskap om dans synes Sandra var bedre enn deg, og han allikevel velger deg blir for dumt.

    44. Ikke føl at du må forsvare deg mot alle som er negative mot deg…Du vet i deg selv at de bare er…..MISUNNELIGE.

    45. Herregud nå for dere jammen meg gi dere med all den hetsen! Sophie Elise, Du er kjempe flink! Ikke hør på de som rakker ned på deg og kaller deg for det ene og det andre. Det er tegn på SJALUSI. Greit å være uenige, Men da går det an og si det på en konstruktiv måte.
      Lykke til videre med dansingen 🙂

    46. Jeg er ikke noe danseekspert og det er ikke sikkert du bestemmer så alt for mye hvordan dansen deres skal være, men det jeg tror er viktig for at dere skal vinne er at dere begynner mer med slike danser dere hadde de to første gangene. Nå blir det litt for mye springing rundt på scenen. Men igjen jeg er ikke noe danseekspert. Det er bare hva jeg tror😃 Stå på, dette drar du i land!!

    47. Jobb med å være mer synkrone og mindre hoppete/surrete til neste gang, så skal du se at det går fint 😃

    48. Det er ikke sophie elise som vinner pengene men unique! Så om dere hater sophie elise så tenk på unique!

    49. Du e utrolig flink Sophie. Du stråle på scenen:) det e ikke bare dansen som du får vist fram, men du får også vist frem personligheta di som e helt fantastisk. Stå på -Sophie, du når langt 🙂 Håpe du fortsette med dansing etter MD siden det sjer ut som at du stor kose dæ på scenen!

    50. Kan du slutte å skrive at du ikke har det samme utgangspunktet som de andre? Dette er en konkurranse, og da vil jeg si at ferdigheher avgjør, ikke hvor mye man har forbedret seg. Slik gjøres det i alle fall i mesterskap og f.eks. Skal vi danse, som du tidligere har sammenlignet MDC med.
      Og hvis man skal tenke som deg – er det ikke mest imponerende at Lisa Tønne, som har hatt hjernesvulst og derfor har større vanskeligheter med å lære seg trinnene, presterer som hun gjør?
      Når det er sagt synes jeg du er flink, men det lønner seg å fokusere på hva man skal gjøre selv, ikke hva andre gjør.

    51. Jeg får egentlig bare mer og mer sansen for deg, jeg. Synes du er skjønn. Og joda, med tanke på hvor hardt du jobber og trener, så synes jeg absolutt du fortjener å ha kommet så langt som du har. Heier på deg 🙂

    52. Velger å svare på en tweet du skrev i går her da jeg har privat twitter selv. Du spurte om tips til nervøsitet, og mine tips burde du teste ut. 1. Lukk øynene, prøv å finn et rolig sted, pust dyypt inn, og når du puster ut så lag en “s”-lyd helt til du er tom for luft. 2. Tygg tyggis som en gal.

    53. jeg vil ikke fornærme deg men dansing er ikke akkurat din greie altså blogging=deg. Så fansen burde dra til en øyelege for dere ser ikke hvem som fortjener å gå videre på grunn av dans!!!!!! Man skal ikke gå videre på grunn av sjarm!! det heter jo mitt DANSEcrew!!!
      SVAR TIL A:
      Hvem tror du at du er??? ser du ikke at en dame som hadde svulvs klarer og danse like fort som Jucie Crew?????
      En dame som hadde svulvs som klarte å bære seg selv????
      Bare så du vet det snakker jeg om LISA TØNNE!!

    54. Mening, ja det heter mitt dansecrew, så hvorfor ska fingeren vinne fordi han er flink med triks? Sophie er den som virkelig danser. De har mer koregrafi, står ikke bare på en plass og beveger hendene eller tar noen saltoer.
      Og hvorfor er du frekk mot de som heier på sophie? Alle har sine favoritter, det er et valg man tar selv. Du heier sikkert på fingeren, og det skal respekteres.. Skal ikke angripe og hetse deg for det:) Alle er forskjellige, vi ser, føler og opplever ting annerledes..

    55. Drit i de frekke kommentarene som du får Sopie Elise!
      Du har veldig fin blogg som jeg leser daglig!:) Og du er også veldig flink til å danse, og du fortjente å gå videre! jeg synes du var flinkere enn Sandra:) Håper deg og crewet når langt, det fortjener du 🙂
      Heier på deg:)

    56. Så utroolig gøy å se på igår! Sophie sin dans var den eneste som fikk meg til å føle skikkelig kjærlighet, og var virkelig den dansen med mest sjarm og utstråling. Den føltes mye mer “ekte” enn de andre dansene, og koregrafien og dansingen generelt synest jeg var såå gøy å se, utrolig mye framgang fra første episode!
      Ler veldig av noen av personene over her…Sophie har jo tidligere skrevet at alle har hver sin fordel, der hennes er at hun har lesere som stemmer, så skjønner ikke poenget med å klikke fordi hun skriver de andre har bedre utgangspunkt _innen dans_. De har jo det. Spesiellt latterlig å snakke om sophie sine fans som 12åringer, jeg er selv 18 år og har vert stor fan av Sophie så lenge jeg kan huske! Som jeg har fått med meg er det heller de i aldersgruppen 11-16 som snakker dritt og hater på sophie, så trur ikke det er de som stemmer akuratt… Og som fast leser vil jeg gjerne si at jeg aldri ville stemt på sophie visst jeg ikke synest hun fortente det. Sophie og uniqe har mest sjarm, utstråling, framgang og underholdene danser, i tillegg er det de som ser mest ut som et crew ilag, isteden for crew + kjendis. Synest JEG:)

    57. Du e HELT nydelig!!!! Ble kjemperørt av dansen din i går, og forstår godt at Robin også ble rørt. Stå på, du e så skjønn og flink å dans!

    58. Naw, vakker dans. Gleder meg til å se andre dansen fra fredagen også 🙂 Ser det på bloggen din.

    59. Vil bare si at jeg elsker bloggen din og å leser hvert innlegg, og syns du er så modig som turde å være med på dette. Er kjempe stolt av deg for det. Jeg vil si at du er ikke dårlig, men vi må være ærlige her å innrømme at iforhold til de to andre crewene som er igjen så er du uten tvil den minst flinke og den som har utviklet deg minst. Jeg hadde kjempe lyst til at du skulle vinne når alt først startet, men nå som alt går mot slutten så synes jeg at de to andre gruppene er mye flinkere og har utviklet seg mest og de fortjener å vinne. Du danser veldig rotete og er ikke synkronisert med crewet ditt, og jeg vet du vil vinne pga gutta dine og jeg skjønner at det er mye press. Men jeg syns det er synd at du har kommet så langt bare pga lesere som stemmer på deg til tross for at utviklingen din ikke har vært så stor siden start. Litt urettferdig syns jeg, men men hva kan man gjøre.
      Lykke til uansett 🙂

    60. Du må ikke bry deg om de negative komentarann på grunn av at du e ei super jente. Håper du vinner mitt dansecruw du er best. Du må ikke gi opp. Du er best ei støtter deg.

    61. Du var kjempepen på scenen, den kjolen i første dans var helt nydelig! Og huden din så slett ikke så ille ut, alle får kviser iblant, spesielt i stressende perioder, men det går jo over!:) du ser alltid fin ut uansett!
      Du er kjempeflink, og har utvikler deg utrolig mye! Stå på!

    62. Hvis dere ikke er fornøyde med valget, så stem på de Dere mener fortjener det da, å slutt å rakk ned på Sophie Elise for det!! Å de andre kan vel starte sin egen blogg hvis dere tror at det kun er hos blogglesere stemmene ligger!
      Selv stemmer jeg faktisk ikke på noen, så om jeg mener at noen andre burde kommet lenger enn andre, så har jeg ingen grunn å klage for jeg selv har ikke bidratt til at “min favoritt crew” skal gå videre!
      Jeg syns alle har vært kjempe flinke! Jeg hadde ikke fått til halvparten av alt det de gjør!!! Så stå på Sophie Elise!
      Og sånn btw; Når man blogger så blogger man som oftest av det enn er opptatt av. Å så klart blir det blogging om dansing når d er d hverdagen består av! Til di som skriver at de er lei av å lese om det – la vær å les da!!! Ikke verre enn det!!! 🙂

    63. Unnskyld meg men vist ikke dere har noe bra å si så ikke del det. Følger ikke bloggen din men er inne å ser på den av og til. Ville bare si at dere er utrolig teite som snakker stygt til sofie Elise. Håper dere kan tenke før dere skriver. Tenke hadde jeg likt vist noen hadde skrivet det på min blogg? Tenk før dere skriver. Hilsen en som hater stygge kommentarer. Får vondt inni meg på Sofie Elise sine vegner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg