fredagens kjole

I går var jeg og guttene i crewet hos tv2 for å finne antrekk til fredag. Alltid like spennende å se hva de har valgt ut, haha! Endelig får jeg bruke en kjole som føles veldig “meg”, .. Åh, som jeg gleder meg! Det blir så gøy å danse til Justin Bieber! Jeg tenkte å kjøre på med røde lepper og negler til denne kjolen. Håret vet jeg riktignok ikke… Har dere noen forslag? 🙂 Om dere har noen linker eller tips til litt “romantiske” frisyrer blir jeg veldig glad!

Vi trente hele dagen igår, så dro jeg hjem og tok noen glass champagne med Robin, sovnet, og nå skal vi trene hele dagen igjen.. Jeg er så SYKT trøtt idag, eller det er jeg alltid nå for tiden. Jeg skjønner ikke, burde ikke kroppen min ha vendt seg til all denne treningen enda? Ikke engang 8 timers søvn holder lengre, det er helt umulig å stå opp. Jaja, når mitt dansecrew er over skal jeg sove en hel helg med pause for å spise og gå på do, haha. Håper riktignok det er noen uker til..

Og dere? Ikke glem bloggerne ikveld, da! 21:30 på bliss <3

89 kommentarer

Siste innlegg