familie

Jeg elsker virkelig familien min ♥ Heldig jeg er som har hatt dem i publikum, like stolte over meg som de har vært hele livet mitt. 🙂 Nå har jeg akkurat kommer hjem etter å ha danset i 3-4 timer. Denne uken er det ekstra hard jobb med to danser, vi må også øve inn en ny battle, sånn i tilfelle. Temaet er kjærlighet, og det er SÅ gøy! Koser meg veldig på trening nå, og jeg er så glad i disse guttene at man trenger ikke late som eller presse fram enkelte ansiksutrykk som jeg noen ganger må i koreografien (jeg har hatt rollen som “overlegen” eller “mystisk” i nesten alle, men nå kan jeg bare smile og være glad!). Vi danser til nydelige Beauty and a beat – Justin Bieber, men den rolige versjonen. Gleder meg sånn!! 

54 kommentarer
    1. Du behandler moren din som dritt! Har ikke sett bloggerne før nå og jeg blir helt lei meg av å se hvordan du behandler henne

    2. Du har to flotte foreldra og dem ei fantastisk datter 😉 kor fint gjort av dæ å gi dem en sånn oppmerksomhet på bloggen!! Ingenting i verden e så godt som å høre at din datter eller sønn sir at dem elske dæ!!

    3. Ahh okei jeg er overhode ikke typen som egentlig kommenterer innlegg, men nå er jeg dritt lei! Du er ikke perfekt, du har kommet med dumme utsagn, du har gjort dumme ting- men hva så? Ingen er perfekte, alle sier dumme ting og alle gjør dumme ting. Er så sinsykt lei av at dere bloggere skal få så mye hate, ahh blir virkelig dritt lei på deres vegne.. Og det gjør skikkelig inntrykk på meg når dere skriver dype innlegg over at dere tar dere nær av det. Hadde dere ikke vært offentlige personer hadde dere ikke trengt å forholde dere til noen av disse stygge kommentarene fordi dere ikke hadde fått de- men hvis jeg, eller hvilken som helst annen som kommenterer og leser denne bloggen hadde blogget om livet vårt, hadde vi jo fått akuratt like mye dritt slengt mot oss, For hver jævla person i denne verden har noe som kan rakkes ned på! Hvorfor? Fordi ingen er perfekte og jeg blir dritt lei av at vi hele tiden skal måtte forholde oss til det som samfunnet ser på som perfekt. Okei, drit i om noen syntes du har stygge øyenbryn fra en vinkel, og drit i de som irriterer seg over at de danser med munnen åpen, fordi alle andre har like mye som kunne vært rakket ned på!
      Du er flink Sophie, stå på:):)

    4. Å, så koselig og godt at du setter pris på foreldrene dine 🙂 Virker som du behandler dem bedre nå enn det vi ser i bloggerne, og det er så utrolig bra. Det fortjener dem .

    5. Håper du gjør noe lignende det syke fotarbeidet i program 2! Da fikk du virkelig vist frem hvor flink du er!! 🙂

    6. Jeg er tobarnsmor og egentlig mest opptatt av å lese ting som handler om barn og familie. Men jeg er helt overrasket over denne bloggen og denne jenta. Sophie, du er så ærlig og har et vinnende vesen. Du er helt fantastisk i mitt dansecrew, du stråler. Jeg digger virkelig deg og håper du vinner hele greia. Ryker du ut så slutter jeg å se på. Du er en klok, ung jente. Jeg har selv operert inn silikononplanter,og jeg er en helt vanlig tobarnsmor. Så aldri ta deg nær av det folk kommenterer. Du skriver utrolig bra og er abslutt en av mine favorittblogger, nettopp fordi jeg kjenner meg så godt igjen fra den tida jeg var på din alder. Du er så ekte i forhold til de fleste andre blogger. Stå på, Sophie. Jeg heier på deg. 🙂

    7. Du er rå Sophie Elise!
      Dette er første gangen jeg er innom en blogg. Måtte innom å se hvilke negative kommentarer disse anonyme meldingene du og resten av bloggerne får som det er så mye snakk om… Og det er jo litt artig lesing! Det er jo ren sjalusi. Håper du klarer å se dette igjennom alle disse trasige budskapene de prøver å hive over deg. Det er ingen grunn i deres meninger, ingen ryggrad i deres holdninger. Det jeg vet om deg er at du er ei jente som vil noe med livet, står på og jobber for å nå dine mål. Du er ung, og det er lov å være litt usikker. Du viser bare at du er et menneske. Stå på videre. Se ironien i de negative kommentarene, du kommer deg uansett dit du vil her i livet.
      Det er jeg sikker på!
      Store hilsninger fra en annen nordlænning, på hele 30år, som er blitt en av dine mange fans.. (som er lei av alle disse anonyme personene som ikke står for sine ytringer! )

    8. Sku ønske du kunne la vær å avsløre alt ei uke i forveien om ka dåkker skal gjøre til neste program. Temaet e jo greit men musikken dåkker har vælt og det der syns æ du kunne latt vær… Man skal liksom glede seg til programme men e litt vanskelig når du avsløre kordan sang dåkker skal danse til og antrekke dåkker bruke… Bare et tips 🙂 mye bedre når man ikke vet og heller må glede seg til sending 🙂

    9. Så hyggelig at du får ha familien rundt deg, det er så kjekt å lese at du har det bra 🙂 Gleder meg masse til å se deg på fredag, og kanskje se noe som blir litt mer “deg” mtp at det er kjærlighet som er temaet 🙂 Kos og klem, ha en fin dag videre! Du er forresten ganske lik faren din… 🙂

    10. Synes bare det er gøy at du informerer oss om hva som kommer på neste program:) jeg ser det aldri på tv, men ser på TV2.no etter showet har vært:) trener som regel alltid når programmet går..
      Til Christian, du er jo like anonym? Alle kan jo bare finne på et navn og skrive det inn. Hun ser jo i.p. Adressen til alle uansett, og finner fort ut hvem som skriver hva til henne..
      Uansett, stå på sophie!:) elsker hvordan du har forandret deg, og utviklet deg til det bedre:)

    11. For en nydelig familie, du er vakker og har utstråling og foreldrene dine virker som verdens beste 🙂 🙂 Du er heldig 🙂

    12. Du er utrolig lik mammaen din, men synes du bør ha en litt mer vennlig tone imot henne – hun som er så snill imot deg! 🙂
      Skal selvfølgelig ikke dømme noe på forhånd, men det virket ikke som at du behandlet henne særlig bra i ‘Bloggerne’.

    13. folk sier at mange kommentere stygt , hvor er dei stygge kommentarene da ? ser bare 2-4 stygge kommentarer av 100 kommentarer her , dere legge ikke mye merke til dei som snakke om hvor fin og deilig hun er , det er tydeligvis helt likegyldig og skjønner ikke hvorfor folk gidde å forsvare hun fra stygge kommentarer ,hun hadde neppe gjort det for dere

    14. Åhhhh, Sophie Elise!!!! Så nettopp mitt dansecrew fra fredag på tv2 sumo. Det traff meg virkelig det du sa på introen. Du er et så sykt bra mennesken med et herlig vesen. Du fortjener bare godt og det å høre at du tar deg nær av folk som slenger dritt gjør at jeg blir lei meg. Men du er tøffere enn toget du motbeviser bare alt med de freshe movesa sa dine, de gode ord, nære og ditt skjønne vesen. Du er gull!!!!!!
      Foreldra dine er så herlige. Jeg måtte felle en tåre når kameraene ble kastet mot dem. Smiiiiiilleeeeer!!!!!
      Lykke til videre, jeg heier på deg. Løøve

    15. Så utrolig heldige de er som har deg som datter! De er garantert stolte av deg sophie og må bare si at alle stemmene jeg har på tv2 når mitt dansecrew går på tv2 går til deg haha. Du har blitt så utrolig flink til å danse og har utviklet deg så mye, og det kommer fra meg som ikke har peiling på dans, men allikevel kan se det. Håper virkelig du vinner hele greia! Deg og danse crewet ditt er min favoritt iallefall av alle som har deltatt 😀
      Go sophie! Hahah 🙂

    16. Anonym: Nei, det er jeg enig i! Og det har jeg også forklart her på bloggen etter den episoden! Men tusen takk skal du ha, tar det som et kompliment – at jeg ligner på mamma, altså 🙂

    17. Sååå fine foreldre, ser veldig snille ut! Ta godt vare på de <3 Stå på i Mitt Dansecrew forresten, du e r kanongod!

    18. Jeg syns familien din virker veldig kule. haha! 🙂
      Må forresten også få si at jeg syns du er utrolig tøff som klarer å stå imot alt som blogging fører med seg. Nå er det hundre år (minst!) siden jeg selv var på topp 2 i Norge, og selv da var det mye hardt til tider… Nå er det jo bare mangedoblet!
      Mad creds. 🙂 Klæm!

    19. Du er så heldig som har en far som bryr seg så mye om deg og som er så hipp og kul! Jeg elsker din far og er døds misunnelig på deg mtp at du har så gode foreldre.. du er heldig, ikke glem det! <3
      gleder meg til det en gang (håper) kommer en "sophie elise" serie så jeg kan se mer til deg og dine foreldre. syns det er så koselig når dere er sammen ^^

    20. Det virker ut som du har noen fantastiske foreldre 🙂
      Veldig glad for at du er med i mitt dancecrew, digger det og jeg digger deg.
      Du gir full gass på scena!

    21. Drea K.: DREA!! Herregud for et sjokk jeg fikk når du kommenterte bloggen min, for din blogg var en av de aller første jeg begynte å lese for maaaange år siden. Så denne kommentaren satt jeg enormt stor pris på!

      Klem!!

    22. Du e så pen og ei ser kor det kommer fra😄❤️ Ei elske deg stå på i semi finalen💟 håper du kommer i finalen!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg