bloggerlunsj

God formiddag! Jeg kom akkurat inn døren her hjemme, har vært i byen og gjort noen ærend og rakk et lite lunsjmøte sammen med Anna (mammatilmichelle) også! Robin presterte faktisk å kalle henne Michelle sist gang de møttes, tipper det skjer ganske ofte med henne.. Jeg klarer i det minste å si rett navn, haha! I dag har jeg ikke trening før i kveld, så jeg rekker noen timer med mat, jobb og how i met your mother her hjemme først. Jeg har faktisk møtt Joakim for å ta litt bilder idag, så outfit kommer også senere! Jeg er i ekstra godt humør idag av en eller annen grunn, kan ha vært bussjåføren jeg hadde på vei hjem som var sååå søt. Slike små ting gjør så mye!

Ellers da.. har dere hatt en fin helg? Jeg har danset og filmet på dagene, og om kveldene har jeg kost meg masse med min kjæreste ♥

49 kommentarer
    1. Heeia!! Først må æ bare si at æ blei både rørt, nervøs og imponert på fredag! Du e virkelig blitt a
      skikkeli flink med creewet ditt😉 syns du har vært flink hele tia å da 😉 Men d æ bare ville si som æ tenkte over da dokker dansa, va at dokker sku ha prøvd å få dæ helt i fokus. Æ blei så overaska når en av dommeran sa d æ tenkte 😮 altså ikke misforstå, æ syns dokker e råbra, men æ savna liksom å se dæ skinne. Sku ønske du fikk gjøre nån kule moves innimellom synkrondansinga med creewet, det e også kult å se på. Æ heie på dokker og håpe dokker vinn heile sjitn 😉😉 og ikke kom i battle, vi bli jo nervevrak utav det, hehe 😄

    2. hahha har sett mye tull med navnet hennes på media blant annet 🙂 bra noen greier å huske det 🙈 dere var kjempe søte sammen ^^ håper du får en nydelig dag. Btw : hvor er den skjorta (røde) ifra? Syns det er så vanskelig å finne en sånn topp jeg liker 🙂 ❤️✌️

    3. Så koselig å se dere sammen! 🙂
      Er Maiken i robinson ekspidisjonen venninna di du var hos etter neseoperasjonen?

    4. wow anna ser veldig pene ut 🙂 mens du bare anstrenge deg med å se pen ut :p ser ut som du har gnidd litt møkk i tryne

    5. Det er utrolig lite som skal til for å gjøre dagen til noen. Opplevde selv en utrolig hyggelig bussjåfør i dag, for jeg tar vanlig rutebuss til skola, og når vi gikk av i dag, ønsket han alle gutter og jenter en fiiin skoledag over høyttalerne. Det var nok til at nervøsiteten jeg hadde for vurdringa i første time ble ti hakk mindre :))
      Ha en god trening, Sophie, og hils gutta dine 🙂

    6. Du ser forferdelig ut sammenlignet med søte Anna .. Det første jeg tenkte da jeg så det øverste bildet, var chuckie 😳

    7. Åh, du er stormende vakker, Sophie! Jeg synes du ser veldig lykkelig ut om dagen, særlig etter du startet å danse!

    8. Sophie er jo helt klart penere enn Anna, det kan alle se. Selvom ja, hun hadde et anstrengt utrykk her og synes bryna så litt tegnet på – meen, sophie er uansett vakrere enn Anna. Ja, Anna ser mer naturlig ut, men Sophie ville vært penere med samme menge sminke uansett 😉 Sophie har en markert aniktsform, knall blåe øyne og et veldig symmetrisk ansikt = det er vakkert.

    9. Hvordan kan dere si at en er “myyyyye finere” enn den andre? Hvorfor synes dere det er greit? Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort av dere.

    10. ka fan e klart med dåkker folk??
      Æ har ALDRI skjønnt mæ på dåkker som faktisk skriv stygge kommetara!!
      Æ trur neppe dåkker ser så jævlig mye bedre ut,kanskje ho hadde en dårlig “sminke” dag,nåkka ALLE som bruke sminke kan ha!!
      At dåkker faktisk har samvittighet tel å sette å skrive stygge ting tel ho e bare helt utrolig!! Det sku ha vært nåkka som hadde en “jobb” der du skriv om alt du gjør,så sku dåkker ha fått opplevd sjøl kordan det e å få stygge kommentarar førr kvær gang du faktisk legg ut nåkka… Dåkker e ikke NÅKKA bedre enn ho!!!
      Du e kjempe søt Sophie<3 digge dæ!:D

    11. Du er nydelig, Sophie-Elise:) er ikke fast leser av bloggen, men stikker innom i ny og ne og blir så oppgitt over negative kommentarer.
      Aldri hør på hva dem sier. You’re a super woman, stå på!!

    12. Selma: Synes det blir HELT feil å diskutere fram og tilbake hvem som er penest, uansett hvem det er som blir tatt som den “peneste”. Det er så klart hyggelig å høre at du synes jeg er pen, og det er fine komplimenter å få, men absolutt alle mennesker er ulike. Tenk på Anna som nettopp har født et barn, har DEN kroppen, det nydelige håret, de fyldige leppene og de store øynene..? Alle har sine vakre trekk, det er så viktig å huske på 🙂

    13. Syns du ligne mer å mer på fotballfrue? 😮 ho e jo å dritpen! vet ikke om fler har lagt merke til det, men e ett eller anna som minne mæ om ho😊

    14. 10/10 på stilen din idag, den var rett og slett ELSK.
      gratulerer med videre i Mitt Dancecrew, heier som bare pokker på deg.
      ha en fin dag og trening videre :))

    15. Like nydelige begge to! Skjønner ikke folk kan si noe sånt!! Du er like pen som Anna, på hver deres måte!:) håper dere koste dere masse!

    16. Dere som sitter der å skriver dritt til et annet menneske, spør deg selv om du hadde klart å si det dace-to-face. Sitt faen ikke der å vær tøff og gjem deg med å være anonym! Måtte dårlig karma forfølge dere!! Fåevva!!
      Sophie, du e vakker, flink, tenk ka du har fått til??? Du e unik! Bla forbi drittslenging, du e nydeli :-*

    17. Det er aldeles ikke frekt ment, men vi alle veit jo at du har fikset på utseendet. Men det betyr ikke automatisk at du er finere enn alle andre pga. plastiske operasjoner. Det sier jo seg selv.

    18. Hva med å IKKE sammenligne hverandre hele tiden. Burde prøve det. er ganske sunt for sitt eget selvbilde også. Som sophie sier, alle er unike, er så utrolig idiotisk å drive å sammenligne på den måten.

    19. Du er jo smashing da Sophie! Heier på deg som bare det!
      Haha, dumt spørsmål, hvor er dere på dette bildet? Den rosa drikken der så sinnsykt god ut 😛

    20. Anonym: er vel egentlig ikke så mye å fortelle? Vi jobber med de samme folkene, møttes på vixen, går godt overens og jobber sammen med en liten endring vi begge skal gjøre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg