FOR EN KVELD!

Hahahah, bulle!!




Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hvordan skal jeg kunne forklare gårdagen og alle følelser!? Uro og nervøsitet fulgt av SJOKK og lykke!! I går måtte vi som dere kanskje vet i battle, og det er jo hva man aller minst ønsker i denne konkurransen. Det var så utrolig nervepirrende, og jeg er ikke så glad i å være.. “out there” om man kan si det sånn. Jeg er en åpen person men ganske reserver og gjør ikke så mye ut av meg, så å plutselig skulle ha masse attitude er så langt borte fra min komfortzone som man kan få det. Men vi klarte det og gikk videre, noe som ALDRI ville ha gått uten all oppmuntring og støtte denne uken. Tusen millioner takk for all støtte fra mine nære og kjære som var i publikum, og ikke minst min SINNSYKE heiagjeng! Det var en hel flokk av søte gutter og jenter som hadde kommet for å heie, det føltes så surrealistisk. Og tusen takk til verdens beste Unique som alltid tror på meg.

Tusen takk for en krevende, men fantastisk kveld, takk for stemmene deres og takk for at dere tror på oss. Jeg er uansett hva utrolig fornøyd med dansen min for igår, jeg pusher meg selv hardere for hver uke som går og denne uken MÅ jeg virkelig sette inn tusen ekstra gir. Poenget med hele konkurransen er at “kjendisen” skal bli en del av crewet og det føler jeg virkelig at jeg har blitt, og neste uke vil jeg virkelig vise det beste jeg kan. Temaet er kjærlighet, og det blir så gøy!

Ps: så utrolig trist at Markus gikk ut, han er en så utrolig god person 🙁 Du kommer til å være så høyt savnet!! Det blir så tomt i programmet uten han.. Gledessprederen ♥ 

95 kommentarer
    1. Det var SÅ bra at du vant! Jeg syn også at Markus burde blitt,men du var rett og slett litt bedre igår kveld! Åååååh! Dansingen er så bra for deg! Føler at du ser,og skriver som om du har det mye bedre nå, etter dansingen. Kos deg mye!

    2. Sitter og ser reprisen nå. Wow! Må bare si at du har utviklet deg enormt på scena, du gir oss andre med sceneskrekk et håp:) Du virker så tøff og sikker nå, heier på deg. Hilsen ei som egentlig ikke leser blogger og ihvertfall ikke pleier å kommentere! Lykke til.

    3. Dere var flinke, og det var godt å se dere gå videre! Du har virkelig utviklet deg siden første gang du gikk på den scenen, og det skal du være stolt av. Du sprer glede til alle som ser på og det er gøy å se på. Et lite tips videre er å ikke “hoppe” så mye under dansingen. Med beina litt mer nedpå, vil koreografien komme mye tydligere frem og dere går helt til topps. Lykke til videre!

    4. Fikk ikke sett programmet på TV, men tv2 legger ut videoen av dansen og battlen med engang. Ord kan ikke beskrive hva jeg følte når jeg trykket på ”oppdater” og så deg og Markus i Battle. Fikk serriøst tårer i øynene og alt jeg tenkte var ”KOM IGJEN SOPHIE, DETTE KLARER DU!”. Ga deg så mange stemmer som mulig og er SÅ glad dere vant!
      Personlig synes jeg også at dere var de beste i går, ja, bedre enn Fingern. Synes at dansen i går er den beste dere har hatt av alle sammen så ble jo ordentlig sinna når dommerne kom med DE tilbakemeldingene, dere fortjente å høre mye bedre!
      Du var RÅ Sophie! Ikke la deg knekke og stå på, VI HEIER PÅ DEG! 🙂

    5. Æ syns du e kjempeflink å ei heilt utrulig gløgg dame! Stå på videre, ikke gidd å bruk tid å energi på aill ut der som har så store problem med sæ sjøl at dæm må ta det utover dæ! Du e raw! 😉 Hilsen mann i trøndelag:)

    6. du er kjempeflink!!! fikk 61% av alle stemmene etter det ble nullstilt i battlen!! veldig stolt av å lese bloggen din sophyy

    7. Hoppa nesten i sofaen da jeg så du/dere gikk videre. Ble utrolig glad! Du er så utrolig flink, og ikke minst en fin person. heia deg!

    8. vet du hva sangen dere danset til het? kan du i såfall linke den? Den var sykt kul, og dansen gjorde den bare så mye kulere! <3

    9. var sååå overrasket over responsen fra dommerne! min mening var at dette var en av deres best utførte danser, og satt med hakeslepp under hele dansen av positiv overraskelse. fantastisk jobbet, hele crewet!

    10. stemmte fra pc og mobilen og drev og skalv.Turte ikke å se på tven!fikk ikke sett battlen fordi jeg var for oppttatt med å stjel mamma ,pappa,og begge brødren sine mine sin mobiler gikk inn på rommet mitt og stemmte.må le itt av meg selv av hva jeg gjorde igår natt men var så redde og for at du og unique skulle ryke.Jeg var i min annen verden hahahaha:D

    11. Du er helt utrolig flink! Og alt det negative du hører skal du bare ignorere, vanskelig å gjøre men det er virkelig noe du ikke skal bry deg om. Folk er misunnelig og prøver å knekke deg.. Stå på du er utrolig flink danser! Og ikke minst vakker 🙂 virker som du stråler for tiden 🙂

    12. du var drit flink på battlenen!
      Vis like mye energi og attitude de neste fredagene så kommer du til å vinnee

    13. Synes det var ufortjent at du skulle i battle!! Altså, kanskje at det ikke var like bra som hver gang, men var noen der som ikke var SÅÅ gode. Og ja,fingern er flink men følte han hadde ramla et par hakk ned,så kunne gjerne vært han som var i battle! Men ble sykt imponert over hvor kul battle dere hadde, og eneste grunnen til at dommerne mente at markus sin var best er nok fordi han tar de triksa han tar osv. Men du hadde definivit mest attitude, og det hørte man at folk i salen la merke til ,når du hørte de jubla såååå <3 er så stolt av deg sophie, du har kommet veldig veldig langt <3 aldri gi opp

    14. Jeg må bare si hvor stolt jeg er av deg, for du er helt fantastisk! Du har virkelig blitt flink til å danse, men også til å underholde! Du har blitt så flink til å være på en scene, og utstråler så mye danseglede og det er herlig å se på for en som er glad i å stå på en scene selv 🙂 Husker jeg var en liten smule skeptisk i starten – før jeg hadde sett deg danse, men det er blåst vekk nå! Av alle som er med i Mitt Dansecrew, er det du som har utviklet deg mest av alle de andre deltakerne! Jeg tror du kan komme langt 🙂 Heier, som alltid, på deg og gleder meg masse til å se deg danse til tema <> Tror det passer deg veldig 🙂

    15. Er det rart folk syntes du er ikke så fin ? Du hadde vært så
      Mye finere uten alt du har gjort med deg selv nesa er ikke fin leppene dine ser helt forferdelige ut når du smiler med all den gørra i de og de er helt skjeve

    16. Fyfaen, du er så rå. Stå på Sophie, du danser kjempebra og battelen var så bra ! Jeg skammer meg av det norske folk som skriver så stygt til deg. Syns du er så tøff som etter alt det dritet likevell står på og gjør ditt. Noen folk er bare så utrolig stygge i oppførselen. Seriøst, igjen; du er så RÅ !

    17. Fy faen, hvorfor kom du virdere lissom? Du var ti ganger dårligere enn marcus! Grunnen te at du kom videre er pga alle de fjortis fansa dine!

    18. Jeg så nettopp den videoen med deg på tv2.no – fikk et helt nytt inntrykk av deg som person! Du så forresten også utrolig vakker ut i den videoen! Gjennom bloggen din har jeg følt at du bare er “en av rosabloggerne”, men nå fikk jeg se hvor feil en kan ta! Du er utrolig! <3 Klem

    19. DU bør være takknemmelig overfor leserne dine. Uten dem hadde den talentløse rævva di vært ute FOR LENGE SIDEN!!

    20. Skjønner godt at det sikkert ble mye følelser i går!! For å være ærlig hadde jeg virkelig ingen aning om hvem som kom til å ryke ut, for jeg syntes alle dere deltakerne er rå flinke alle sammen! så når det ble deg og Markus fikk jeg virkelig hjertet i halsen.. Men uansett, du fortjente virkelig å gå videre! ut i fra jeg leser på bloggen din virker det som du gjør alt og gir alt for å få det til, og det viser du virkelig! + det er faktsik deg og ditt crew og fingeren og hans crew jeg syntes faktisk virkelig tilhører med dem, og at dere har vært i crewet deres mye lenger er det dere faktisk har gjort!! Så tilslutt, HEIER PÅ DEG!! Jeg digga dansen deres og attituden din! dere er RÅ <3

    21. Jeg er så glad for at du gikk videre! Jeg ble så nervøs når du skulle i battle, men ble så glad når du gikk videre:) Hadde du røket hadde jeg blitt ganske sur for jeg synes du er den beste danseren på Mitt Dansecrew! Du er idolet mitt! Du er så perfekt og åpen. Jeg vil bare si at jeg digger deg! Du burde ikke høre på de negative kommentarene, de kjeder seg bare eller misunnelige for du er så pen!

    22. skjønner ikke at folk kan sitte å skrive at du burde gått ut kjempe tidlig i programmet, og at du aldri hadde kommet så langt uten leserne dine.
      Ser dere ikke på programmet? det er første gangen dommerne var missfornøyd, å valgte Sophie. Det ble også sagt at det var stor uenighet om mellom dommerne, hadde sophie vært elendig til å danse, hadde vel dommerne sendt henne ut i battle før nå. Leserne kan redde henne med stemmer, men dommerne kan jo velge henne ut i battle , å dommerne sitter jo med danse kunskap!

    23. Jeg må begynne denne kommentaren med å si at jeg begynte med å ikke like deg da jeg først klikket innom bloggen din for flere år siden. Kanskje har det å gjøre med at jeg faktisk er ca 7 år eldre enn deg.. Men så vokste du på meg, mer og mer. Jeg begynte plutselig å klikke meg innom daglig, men jeg har aldri skrevet en eneste kommentar til deg før i dag. Helt plutselig ble du en favoritt, kanskje var det fordi både du og jeg har vokst opp de siste 4-5 årene? Da jeg så du skulle være med på mitt dansecrew begynte jeg å følge med, og heie på deg. Da jeg så introen din før du skulle på scenen i går fikk jeg tårer i øynene. Jeg ble så følsom og tårene kom pressende på – til et punkt hvor jeg ikke fikk med meg starten av dansen din fordi øynene var dekket i tårer. Det var da jeg bestemte meg for å skrive til deg for første gang. Det og også se foreldrene dine i salen gjorde følelsene enda sterkere, du er jo bare et menneske som alle oss andre. Kanskje tok du noen dumme valg for noen år siden, kanskje har du sagt og gjort mye som har provosert det norske folk, men helt ærlig, du har ikke vært så “forferdelig” at du har fortjent de stygge kommentarene som folk kommer med. Alle er vi mennesker, ingen av oss er perfekte. Og nei, dansingen din er ikke perfekt, men den er hundre ganger bedre enn i første program – og er det ikke nettopp det slike program handler om? Utvikling og forbedring! Jeg synes personlig at dansen din i går var kjempebra, og du fortjente ikke at dommerne var såppas misfornøyde. Stå på videre! Og husk at de fleste som mener positivt om deg (sånn som meg) faktisk ikke tar seg tiden til å kommentere.. Det er lettere å skrive noe stygt enn å skrive noe pent – dessverre.

    24. Ja, vel fortjen sophie!!! Skikkelig bra at du vannt med at du kan skaffe deg free votes! Rettferdig seier at du står å vifter med armene, tramper som en sau og ser ut som du etterligner hva enn slags skapning som gjør det du gjør, med munnen! Vel fortjent at du vannt en battle som du rett og slett ble grusa i! Rettferdigheten seirer, fordi alle disse 12 åringene stemmer som gærninger på deg uten og bry seg om du gjorde det bra eller ikke! BRAVO DETTE VAR SKIKKELIG FORTJENT ALL ÆRE TIL DEG FOR AT DU ER FLINKEST I Å SKAFFE DEG FLEST STEMMER! Fint at du har lært deg et par dansetrinn, men hallo?! Du kommer til å vinne hele driten, det tviler jeg ikke på, men det er ikke fordi det er FORTJENT, det er fordi du har funnet en måte å skaffe deg stemmer på! 🙂

    25. hvordan kan du mene at hun ikke har fortjent det, anonym? Sophie har fortjent all æren og alle stemmene MINST like mye som det de andre kjendisene har. Hun har utviklet seg mye, og danser like bra, om ikke bedre, enn flere av de andre. Selvfølgelig vil hun be leserne om å stemme på henne? hvem ville ikke ha gjort det hvis de hadde en så mye lest blogg? Sophie er tross alt med på dansecrewet på grunn av bloggen, for det jo bloggen hun er kjent fra!! Det blir helt idiotisk og helt feil å si at hun ikke fortjener det forid hun “tvinger” tolvåringer til å stemme på henne.

    26. Hei Sophie
      må bare si at dere er kjempe flinke til og danse. og jeg stemmer på dere hver fredag 🙂
      jeg syns det er råttent gjort at folk sitter og skriver stygge ting til deg,det fortjener du ikke! 🙂 og til dere som skriver stygt, ikke rakk ned på andre for at dere skal føle det bedre selv! tenk om dere hadde fått samme kommentarer tilbake? dere hadde ikke syns det hadde vært noe greit i det hele tatt! tenk dere om!

    27. ALLE som var med igår var superflinke syns jeg, så går ikke ann å si at det var mer fortjent for noen enn noen andre.
      Men du er bare så utrolig søt😊

    28. Hva er galt med dere som sier hun går videre bare på grunn av leserne på bloggen? De andre kjendisene som er med på programmet er like kjent som sophie, og kanskje mere og, og de prøver jo selfølgelig alt de kan de også for å få stemmer av sine fans! Om sophie legger det ut på bloggen, eller sandra lyng skriver det på facebook er vell det samme? De går videre fordi de fortjener det, sånn er det.

    29. Jeg synes dere var kjempe flinke!
      Men neste gang når dere gjør battle, så burde dere øve mer på battle moves som blåser dommerene og seerene av banen!
      Krysser fingrene for at dere slipper battle neste gang.
      Men håper dere gjør det ENDA bedre neste fredag hvor faktisk dere ikke får noe kritikk fra dommerene.

    30. Heihei! Dere var utrolig flinke i går! Synes hoveddansen deres var helt awesome, og jeg syntes det var ufortjent at dere kom i battle. Syntes også at det var sinnsykt kjipt at Markus gikk ut, har heiet litt på dere begge to da jeg føler dere er de to som har utviklet danseferdighetene mest i løpet av programmet, så var veldig delt når dere to havnet i battle mot hverandre. Synes dog at battle-dansen til Markus og co var hakket bedre enn deres – prøv å få inn noen timer med ekstra øving på den! Men som sagt: Hovednummeret deres var BEST! Gratulerer så mye velfortjent seier!

    31. Du skulle faen ikke gått videre i går. Du var en av de dårligste. Satser på at du går ut neste uke😃

    32. Kjære sophie jeg elsker deg å jeg skjønner ikke hvorfår folk gidder å bruke tid til å skrive dritt om deg det er bare pga de ikke er bedre selv. Men uansett jeg digger deg du er kul fin😍god å danse sminke å kjempe god å synge myemye mer. Klem fra din aller største fan ❤️ -lina

    33. Du er veldig flink te å snakke om deg selv på tven? Og fokusere på det negative! De andre kjedisene er gøye å høre på fordi de ikke kunn fokuserer på seg selv og kan vise at de har det gøy! Du skal alltid si noe vondt, virker som du kunn tenker på deg selv å alt som er vondt! Kanskje noe å tenke på til neste gang ?

    34. det er så syykt obvious at han ene dommeren med den hestehalen misliker deg! han behandler deg urettferdig. Da han sa at det nesten ble slåsskamp mellom han og Jan Fredrik backstage var det nok han som ville ha deg i battle og jan fredrik ville ikke det. kommentarene han ga deg var spydige, og jeg føler han bare crusher på sandra.. jaja kjekk er han nå i hvertfall. stå på! du er flink, og blir bare flinkere ;*

    35. Det her e første gang æ kommentere på noen sin blogg, noengang! Men nu måtte æ bare si nåkka til dæ. Fra ei som har dansa noen år – æ fikk frysninge på hele kroppen når du dansa i går! Æ va så glad på dine vegne når du klarte å bevege dæ SÅ BRA. Blei heeelt forfær når æ høre tilbakemeldinga fra dommeran, kan ikke fatte å begripe det dem sa. Og for å være helt ærlig, va ikke så veldig saklig det dem sa – veldig surrat og klønatte måte å snakke til dæ som dommera.. Håpe du står på for æ glede mæ til å se dæ på skjermen om ei uka! 🙂

    36. Da du fortalte på tv hvilke kommentarer du har mottatt om dansingen din, fikk jeg vont i meg. Jeg vil du skal vite at jeg heier ikke bare på deg men jeg blir så stolt når jeg ser hvor flink du er at jeg blir rørt. Du er helt rå!! Da du vant battelen hoppet jeg i sofaen!
      Håper du husker denne meldingen istedenfor en negativ kommentar. <3

    37. Du gjorde det så bra! Med både dansen og battle’n. Så nervøs på slutten der for dine vegne. Så glad dere gikk videre 🙂 Heier på deg både på tv og som person <3 Stå på!

    38. Jeg er så glad over at du gikk videre! Herlighet den dansen deres var helt råå!!! skjønner virkelig ikke hvorfor dommerene ikke likte den… ELSKER Å SE DEG DANSE!! drit braa <3

    39. Sophie Elise!! jeg ser på programet kuuun når du danser, nettopp fordi du er e k t e, du gjør det bra å menneske du deg selv er i er helt topp!fortsett de spora du er i, hev hode over de møkka folka som kun slenger for tidsfordrivets å missunnelsens tid å gjøre. Du har all grunn te å være stolt av deg selv! Fine jenta, tvers igjennom! 🙂 Ønsker deg hell å lykke fremover.

    40. jævlig obvious at han dommern med hestehalen rett og slett ikke liker deg. Usmakelige og usaklige kommentarer fra han som bare høres ut som drittslenging. får vondt i meg av han..

    41. Sophie Elise, du er helt nydelig, reflektert og har virkelig utviklet deg! Vær så snill å ikke la disse folkene bryte deg ned. Stå på videre frøken, jeg heier på deg 🙂

    42. håper du jobber ENDA hardere siden konkurransen er sykt vanskelig og de andre er på et veldig høyt nivå. Vet du gjør ditt beste, men er mange surr pga bigman røyk ut pga han var tydeligvis mye bedre teknisk. Stå på!! Jobb hardt!! Og ikke glem å SMILE under sending, ikke syns så synd på deg! Du er jo ei sterk og flott kvinne!!

    43. Ååh, du/dere var kjempe flinke igår kveld. Du trengte egentlig ikke å gå i en duell, men siden du var så flink, var det gøy å se deg danse 2 ganger. Elska den sangen dere dansa til. Heier på deg Sophie. Hilsen en som stalker bloggen din, og sosiale medier 😉 (13år)

    44. Enig med anonym over meg desverre. Du er flink til å danse, men Markus slår deg faktisk ned i støvlene. Eneste grunnen til at du faktisk har en sjanse til å finne er på grunn av leserne dine, også den eneste grunnen til at markus røk ut. Jeg heide på deg i starten og liker deg veldig som person, men er veldig mange bedre enn deg på programmet.

    45. Uff.. Tragisk, hvor ville du vært uten alle de evnesvake leserne dine? Eller trynet fullt av plastikk? Det ser jo ut som om du har gått i glassdøra litt for mange ganger.. Det er litt stusselig det du driver med.

    46. Ditt utseende, mener du ikke et kjøpt utseende?? Du ble vel ikke født med plastik og botix i ansiktet vel? Det der er kjøpt og betalt.

    47. Caroline b; spar deg for slike uttalelser! Tror du bloggen har lesere fordi hun har operert nesa? er det ikke bra at en person som ikke føler seg vel og har dårligere selvtillit pga nesa fikser på den så man er fornøyd? Sophie har penger og viljen til å kunne gjøre det så hvorfor ikke bare være glad på hennes vegne? Vi lever faktisk i 2015!
      Kjøpt å betalt utseende? Hun har opperert nesa, fylt litt i leppene (og kinnbeina?:s) det er absolutt ikke hele utseende. Sophies flotte øyne da? Smil? det man faktisk legger merke til ved en person.
      Caroline; skjerp deg!

    48. Godt svar, Sophie 🙂 😉 Godt du ikke synker ned på Caronline og alle de anonymes nivå. Lavmål må jeg si, når man kan prestere å være så stygg i kjeften mot noen uten en gang å kjenne dem. Syns oppriktig synd på dem, lurer på hvor godt de egentlig har det med seg selv ………

    49. ÅÅÅH JEG BLE SÅ GLAAAD. Jeg og kjæresten min holdt pusten i spenning. Da Stian løfta hånda di så ble vi så letta og glad at du aner ikke. Du er rå!
      Også må jeg si en ting. Jeg ble så syyyykt stolt av deg, herregud. Ikke bare klarte du koreografien utrolig bra MEN SLUTTEN, ååh det var så bra. Tidligere har det irritert meg at du liksom ikke holder “posen” som du avslutter med, men nå gjorde du det helt perfekt og jeg ble så glaaaad. Stå på, du er kjempeflink!

    50. Du er ei flott jente. Ta til deg alt det positive og prøv å ikke fokuser så mye på dem som ønsker ingenting annet enn å dra deg ned i grøfta. Du fortjener å ha det godt nå, du har hatt nok vondt nå Sophie! Kram <3

    51. Hei Sophie <3
      Dette er faktisk første gangen jeg er innpå bloggen din. Og jeg liker den! Så jeg kommer nok til å gå inn her flere ganger 🙂 Det var da jeg så episoden på fredag med "Mitt dansecrew" at jeg fikk så lyst til å ta en titt på bloggen din og skrive noe koselig til deg <3
      Synes du er kjempe kul og heier masse på deg! Har det litt vanskelig selv akkurat nå og blir veldig inspirert av deg til ikke å gi opp. Ønsker deg alt godt. Stor klem <3

    52. Viss du vil ha ett tips til, virker som du blander inn mye av måten du ville danset på ute på byen, vet ikke hvordan jeg skal få forklart det. Såg en video av deg fra en fest eller noe? Mye likhet, og på programmet hopper du mye rundt istedenfor å ta steg. Og så gjør du noe med hendene dine, vender dem innover? Syns det da blir seende litt fomlende ut. Se på hva du gjør og se selv. Tror viss du får kontroll på de tingene vil dette bli knallbra! Stå på 🙂

    53. Du e utrolig flink til å danse, og du virke i så mye bedre humør når du e med danse crewet ditt! Heie ikke bare på dæ fordi æ elske bloggen din, men fordi du fortjene å vinne sia du e så god som du e! Har utrolig sterk tru på dæ! Også blir æ så jævelig sint på de folkan som rakke ned på dæ, fordi du liksom ikke e flink til å danse.. altså det e jo bare fette dumt! Vis man ikke har nokka fint å si så hold kjæft!😑 men uansett DU E UTROLIG FLINK TIL Å DANSE OG DET E KJÆMPE BRA FOR DÆ!STÅ PÅ!❤❤❤

    54. Fikk tårer i øynene og ble helt rørt av video snutten som du snakket på før dansen.
      Og utrolig glad du kom videre. Du fortjener det.

    55. Du er flink, det skal du ha. Men syntes Markus hadde bedre teknikk og bevegelser. Han burde definitivt ha gått videre.

    56. Du er syyyyyyykt flink. Dere var kjempe flinke. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skriver slemme ting. Du er veldig flink og det var godt fortjent at dere kom videre.

    57. hei sophie eg syns du e kjempe flink til å danse elle dere er flinke til å danse. jeg leser bloggen di hver da når du legger ut nyt innlegg. jeg ser opp til deg og e kjøn ikke koffer folk kan skriv slamme ting om deg.
      stå PÅ du er super<3<3

    58. Sophie Elise, jeg synes du er en så fantastisk og sterk jente. Jeg begynte helt seriøst å gråte når jeg så denne episoden, for jeg synes ikke at du fortjener hate i det hele tatt.
      Du har tatt noen valg ut i fra hva du vil gjøre med utseendet ditt. Og hva så? Jeg synes du er nydelig uansett, og at folk skal rakke ned på deg pga det er ufattelig.
      Dette er en dansekonkurranse, og jeg synes at du er en fantastisk dyktig danser. Jeg kan ikke forstå at du har hatt sceneskrekk, for det ser virkelig ut som om du koser deg.
      Stå på, Sophie Elise! Jeg heier på deg!

    59. Wow, begynte å gråte at den fantastiske dansingen din! Du har utvikla seg sykt mye siden første sending. Herregud!! Sykt! Hvs heter sangen forresten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg