jeg er ekkel

Jeg har nevnt det tidligere – nå for tiden, rekker jeg nesten ikke å vaske håret. Ikke at det nødvendigvis er så kjipt, i følge frisører er det bare tipp topp at jeg vasker håret så lite som mulig, men hvordan jeg ser ut er jo en helt annen sak. Nå er det 8 dager siden sist jeg fikk vasket håret skikkelig med shampo, balsam og hele kjøret, jeg bruker så lang tid både inne i dusjen men ikke minst etterpå med både føning av håret, retting og kanskje krølling at jeg har null sjangs. Uansett, i dag hadde jeg endelig tid på morningen og gledet meg til å gå inn i en laaaaang dusj. Og hva ser jeg?

 

Hvaaa?????? Dusjen er nå altså frakoblet, jeg sto opp tidlig for ingenting, og noe dusj blir det ikke på meg overhode. Det er altså ikke mulig å koble den fast igjen, den spretter bare rett av.

Så, om dere ser noen som ser slik ut på tv ikveld:

Så er det ikke huldra, det er bare meg.


Jeg er på plass i nydalen, har sprayet håret med så mye hårspray at det ser fett ut “med vilje”, haha. Jeg spiser dagens frokost som er brødskive med brunost, nam! min svenske kjæreste hater det, noe jeg tror alle svensker gjør, så vi har det ikke hjemme. Til maten drikker jeg en kopp med svart kaffe, mens guttene sitter og ser på dansevideoer ved siden av meg. Hva gjør dere da? ♥

61 kommentarer
    1. Uffdaa, det er virkelig ikke gøy! Husker det skjedde med meg, men det var menst jeg sto i dusjen og hadde masse shampo i håret! Mamma kom med en mugge som jeg brukte til å få det ut… Kjenner jeg deg rett ser du nok like vakker ut i kveld, som du alltid gjør! Så lenge du koser deg på scenen ser man det lettere enn man ser et hår som ikke har blitt vasket på en liten stund 🙂 Kos deg masse, jeg både heier og stemmer på deg! Har selv nettopp trent, og skal hoppe i dusjen å vaske svetten av meg.. 🙂 Igjen, kos deg i kveld, og masse lykke til!! Klem

    2. Det går nok fint, håret ditt har bare godt av å være “ekkelt.” Haha! Men stå på, gleder meg til å se deg på tv ikveld!!! Klem.

    3. Hater dusjen hos mamma,hver gang jeg ska dusje så stopper vannet å det kommer bare noen dråper… 🙁

    4. Hoff d e særr grusomt… 🙁 Men frisørn har rætt da 😀 Hadde du ikje tørrsjampo ? :-O Det hjælpe jo syyykt !

    5. Hvor er den hvit og svarte genseren din fra som du har på deg på “reklamen” for Mitt danawcrew? Når dere går fremover, om du skjønner. Den som er litt lenger bak. Samtidig har du på deg svart skinnbukse:)

    6. Men du må jo ikke føne og krølle hver gang du vasker det?:) La det lufttørke og se hvor fint det blir.

    7. Lykke til i kveld! Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hva du spiser, i og med at du er vegetarianer. Har også kuttet ut kjøtt, men jeg er redd for at jeg ikke får i meg nok proteiner, da jeg ikker sånn super flink til å spise bønner hver dag. 🙂

    8. Hei!
      Tenkt æ sku ta et wild guess å spørr om det e : hjemme hoss kloppen du ska vær med på? Huske du filma nå i sommer å sjer på det no å tenke å håååpe det e det du ska vær med på 😁
      Digger ditt vakre vesen sophie ❤️

    9. Lykke til i kveld dere!:) Veldig kjekt når du la ut video hvordan det var backstage, håper en slik en kommer igjen:)

    10. Frisøren min sier at det er best for extentionene at du lar det lufttørke, siden det sliter mer på håre når du føner det 🙂 Har extentions sjøl og det har funka veldig bra å gjøre det slik, og det har vart mykje lengre når jeg gjord det slik 🙂 Men så er no du fin uansett hva du gjør 🙂 Lykke til i kveld!

    11. Haha, etter 8 dager uten å vaske håret hadde jeg ikke turt å vist meg ute uten lue, og i alle fall ikke på landsdekkende tv! 😀 Men gleder meg til å se på tv i kveld da. Lykke til!

    12. Sliter mer på extentionene om du føner enn når de får lufttørke, det sier seg nesten selv 🙂
      Hadde ikke klart å gått så lenge uten å vaske håret, og hvertfall ikke vært på landsdekkende tv, men lykke til ikveld, heiaheia 😀

    13. I følge avisene blir Danseprogrammet du er med på nesten helt sikkert lagt ned pga lav seeroppslutning. Hva sier du til det?

    14. Jeg hadde faktisk vært så frekk at jeg hadde spurt naboen om å få låne dusjen i dette tilfellet! Vet hvor mye en dusj betyr!

    15. Haha, er så kjipt og ikke få dusje! Får et par uker siden var varmvannet her brukt og det var iskaldt vann. Verste dusjen jeg har hatt ihvertfall! Nå nyter jeg hver gang jeg dusjer i varmt vann. Nå har jeg vært syk i to dager og gleder meg til jeg orker å dusje, føler meg kjempe ekkel som har kaldsvetta og “febersvetta” i to dager nå. Lykke til i kveld! Heier og stemmer på deg!

    16. Hahaa åå stakkar deg Sophie! Men er jo bra for håret da! Men sugent likevell, er så rått av deg å legge ut sånt, der alt ikke er bare “perfekt” hele tiden. Ingen er perfekte men du er farlig nær!

    17. Nå snakket jeg nettopp med en ekte svenske her angående svensker og brunost. og han elska da!! Så typen din er kanskje ikke så svensk allikevel?

    18. Æææh! Hadde vært krise her hjemme hahaha…. Meeeen du får ha masse lykke til i dag likevel, ikke tenk på det! Du er megaflink 🙂

    19. Vedder på at du kommer til å se helt super ut uansett jeg! Gleder meg til å se deg på tv i kveld, heier på deg! Nydelig og talentfull er du 🙂

    20. Det som er EKKELT er alle jenter/damer som har montert på slike hekseklør på fingrene sine. Jeg tror ikke det er en eneste gutt/kar som syntes dette ser pent ut. Skrubbes ikke disse kløra jevnlig, ser de ut som bikkje-negler. Er så innih… GRELT at det burde ikke være lov. Det samme gjelde øyneviper som er ørten ganger det normale, og plastikk-lepper aka duckface.

    21. Jesus la folk få ha neglene sine som de vill. Er det virkelig noe og henge seg opp i? 2015 ass. Her blir mant dømt for noe så lite som noen jævla negler.
      LOL

    22. Ser det er store utfordringer du møter i hverdagen. FYI Jeg tror ikke dusjen forstår at du gir den fingern.

    23. Jeg bruker å vaske håret ca hver 5 dag, ellers bruker jeg tørr shampo og litt olje hvis det skulle bli krise.
      MEN hva er den nyhet en om at det er kommet tørr balsam? Husker ikke dere den lille gule spray flasken med ? Bamser på? Ååå.. den lukter sååå innmari godt! Mmm..lurer på om jeg skal gå til innkjøp av den 😊
      Håper du får fikset deg en skikkelig dusj. 😅

    24. Det føles så godt å se deg ha det travelt i hverdagen Slik som oss andre som går på jobb hver dag. Det er ikke alltid vi får tid til å vaske håret, ikke alltid vi Orker å gjøre så mye etter jobb, man blir utslitt. Tommel opp, god helg 🙂

    25. Huff da så kjipt!
      Må bare si at det var noen tårer som trillet når introvideoen av deg kom på tv rett før du danset. Du er utrolig flink og en så sterk person. Ønsker deg alt godt, du fortjener ikke noe mindre.♥

    26. Du MÅÅ prøve hempz sin moisture sjampo og balsam! Lover deg at den er helt super for extensions !:) masse lykke til i dag:) har stemt på deg såklart!:) du er flink!

    27. Du over: hold kjeft! Du ser sikkert ikke ut om du har dusjet engang..
      Karma biter 😉 haha du tørr ikke engang og skrive navnet ditt men frekk skal du være, tragiske …….

    28. First world problems. Tenk at det faktisk finnes folk som ikke engang har vann nok til å drikke engang, og du får det til å virke som om verden går under fordi DU ikke får dusja?!. Patetisk å fremstille seg selv som et offer fordi du ikke får dusja .

    29. Det er alltid lurt å holde seg hjemme noen rørleggerdeler og en liten verktøykasse. Det er vanlig på arbeidsplasser med kollektive dusjer i noen steder er vanligvis av svært god kvalitet. Aldri håndtere gassapparater
      # Caroline. Du kan vise solidaritet og publisere din hjemmeadresse, slik at vi kan gå gjennom huset for drikking, dusjing eller gjøre andre ting på badet.

    30. Caroline: sånn der blir bare latterlig.. i følge din logikk burde jo ingen klage for det vil alltid være noen som har det værre. Hadde mitt tilfelle vært at jeg skulle på landsdekkende tv og ikke hadde fått dusjen siden forrige uke..ja da hadde jeg også vært litt frustert

    31. Jeg var avhengig av å vaske håret, føne og rette det. Gjorde det så si hver dag til annenhver dag. Jeg følte håret ble ekkelt hvis jeg gikk lengre enn to dager uten å vaske det. Håret ble så slitt at frisøren måtte klippe det skulderkort, og håret rakk til litt under puppene. For meg er det uaktuelt å ikke rette det, så skal bli flinkere til å bruke varmebeskytter. Forrige uke vasket jeg håret kun to ganger. Det gikk faktisk overraskende bra og håret virket mer glansfult og det var ikke like tørt, slik som det pleier å være, spesielt nå om vinteren!

    32. Hei Sophie! La merke til at du sa at du hadde avbestilt ferieturen din til Santorini, og omgjort det til USA. Skal til Santorini selv, men usikker på hvilket hotell og derfor lurer jeg på hvilket hotell det var du/dere hadde bestilit på? Bare for å få litt innspill, sliter litt med hotellvalget…
      Hilsen fortvilt feriejente123

    33. Jeg har vært syk i over ett halvt år nå, så det å vaske håret har jeg ofte ikke krefter til. Men så utrolig mye bedre det har blitt! Det har blitt tykkere, og det vokser mye fortere! Det er bare bra å ha møkkete hår, da får alle de naturlige stoffene gjort det de skal 🙂

    34. JEG SYNTES IKKE DU SKAL GI FINGEREN TIL DUSJEN
      DEN DUSJEN HAR FØLELSER DEN OGSÅ DEN ER IKKE DUSJENS FEIL AT DEN IKKE VIRKER RESPEKTER DUSJEN

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg