jeg skal klare det

Screenshot fra kveldens bloggerne.

Hei dere! Jeg kom akkurat inn døren her hjemme, og det første som skjedde etter at jeg hadde kledd av meg skoene, var at jeg tråkket rett i noe glassbrått som lå på gulvet. Snakk om en herlig start på kvelden, haha.. Men jeg fikk det ut etterhvert, og ingen større skade skjedd! Jeg er alene hjemme akkurat nå, så planen er å sette på litt musikk, rydde, støvsuge og se på kveldens bloggerne mens jeg spiser. Det blir nok veldig koselig, og enda koseligere blir det når min kjære kommer hjem ♥ Han jobber alltid til klokken 20, så når jeg er ferdig med dansen blir det nok noen veeeeldig lange dager her for meg.Takk for alle tips angående USA forresten! Godt å høre at vi kan leie bil (i følge noen? haha, så da satser vi på det).

Så, som jeg nevnte her litt over, sendes en episode med bloggerne ikveld klokken 21:30. Dette ble filmet da jeg dro hjem til Harstad et par dager for og blandt annet gi exen min det siste av tingene sine som han enda hadde i leiligheten. Jeg vurderte å sperre kommentarene på akkurat dette innlegget for å skåne meg selv for hodebry om at “du er stygg, du har uren hud” men jeg SKAL ikke la det komme nært meg lengre. Har jeg bestemt, takket være dere. Energien min kan brukes på noe annet. Så, husk episoden ikveld, og så snakkes vi i kommentarfeltet ♥ Jeg skal være mye mer aktiv der nå 🙂

110 kommentarer
    1. Du er vakker, Sophie. Og hvem har ikke uren hud? Når vi ser bilder og videoer av kjendiser og hollywoodstjerner er det ALLTID retusjert. Og derfor er det lett for mange å tro at det er slik normalen er. Og de som tar seg bryet med å lete etter feil og påpeke det, er som oftest bare usikre på seg selv.

    2. Legg meg til pååå facebook pls, og mC (mIneCraft) spiller onlkine hele dajen. Kommer fra Oslo S, likk blogen min ogs. xoxo. men biffen din e skjeiv. laksefilén e smoothie.

    3. kan du lage et innlegg om hva du spiser i løpet av en dag, siden du er vegetarianer! Jeg prøver å slutte med kjøtt, men mistet litt motivasjonen da jeg smakte på vegetar kjøttdeig og kjøttboller, det smakte ikke særlig godt! Er det er spesielt merke du kjøper? Og hva spiser du for å gå skikkelig metthetsfølelse? hadde satt stor pris på svar 🙂

    4. Hvordan er det å være samboer med din kjæreste? Jeg lurer fordi jeg snart begynner på høyskolen og vurderer å flytte sammen med min kjæreste men er redd det ikke vil fungere som ønsket… Need advice og dine erfaringer 🙂 kunne du skrevet et innlegg angående samboerskap?

    5. Slapp nå av. Hvorfor skal du i hvert innlegg nå ha bekreftelse på at du IKKE er stygg ? :p Bare lurte 🙂

    6. Du er stygg feit og alt på denne jord!!! Alle sier at du er så pen også videre, men det ingen vet er at du har opprettet hele TRYNET DITT! Rompe puppene og sikkert i ræv hølet!!!! Gå å heng deg. Ser deg på bloggerne og du får meg til å spy! Jeg har aldri sett en så lingnende barbie dokke som deg som bare bryr seg om utseende. PS: du danser som om du har mark i ræva! Haha!!

    7. Hei! Jeg lurte på om du kunne ha skrevet litt om dette med å være vegetarianer? Vurderer å starte med å ha kjøttfrie dager et par ganger i uka, for så å gå over til er vegetarisk kosthold, så hadde satt stor pris på et utfyllende innlegg om det! 😀

    8. Har du prøvd produktene til Zein Obagi? Verdens beste produkter. De selger det på Beth’s beauty om jeg ikke tar feil. En måned med hjemmebruk og litt oppfølging av hudpleier, så skal jeg love deg at INGEN har så mye som en nupp å kommentere i ansiktet ditt 😉

    9. Caroline Lind: det er ikke mye smak i sånne erstatninger. Prøv bønner. Det inneholder mange proteiner, og det fins utallige varianter. Da kan du også tilsette smak og krydder. Dessuten er bønner mettende. F eks til taco kan du varme kidneybønner og tilsette tacokrydder, mos det sammen. Voila! Bra erstatning til kjøttdeigen 🙂

    10. Hei Sophie! Har lest bloggen din hver dag i 3 år og jeg syns det er så gøy å følge med på din hverdag. De stygge kommentarene må du ikke tenke er sant. de skriver om deg og formulerer setningene til noe helt annet en det som er sant. Jeg har aldri pleid å kommentere på blogger men har alltid vært ivrig å lese! Jeg syns alle mennesker har en skjønnhet og du har en nydelig personlighet og det er din skjønnhet! Selfølgelig er du pen også, men personligheten din er det jeg legger mest merke til. Gleder meg til å se deg i kveld og i morgen på tv! Kyss og klem fra meg…

    11. Huff da kjære Linda, du har det visst så vondt inni deg at du må ta det ut på sophie elise som ikke har gjort deg en verdens ting. Om du syns hun er “stygg”, så er det helt greit at du har din mening. Men å kommentere dette på en blogg, hvor hun leser det så tydelig er faktisk helt på trynet. DU har nok noen problemer med deg selv, så jeg håper du tar tak i det…. Du har et vel sikkert godt nå med deg selv, som du fikk sagt noe stygt til en annen person….
      Også til deg kjære sophie.. jeg syns det er synd å lese hvor ufattelig usikker du er på deg selv. Men jeg klandrer deg ikke, slik som kommentarfeltet her ser ut. Men alikvell, så er det trist at du før HVER episode må skrive en bekreftelse på at du vet at du f.eks ikke så så bra ut. HVA SÅ om du har litt uren hud? Det har vi alle, du er jo et menneske. HVA SÅ om du så litt sur ut, vi har alle våre dårlige dager. HVA SÅ om du ikke hadde extentionsene helt på plass, eller ikke var på ditt peneste. Ingen jenter kan være pene hele tiden, og det er nesten som at du er livredd for at vi blogglesere skal se deg og si at du er stygg etter hver episode, bare fordi du hadde et par kviser ellernoe. Ja, det er jo ikke rart når folk faktisk tydeligvis over her osv sier det – men du skriver så mye om at du hele tiden har stoppet å bry deg om utseende ditt så godt det lar seg gjøre, derfor er det trist å se deg så usikker. Istedet for å forsvare deg selv for hvordan du så ut for hver episode, vær heller stolt av at du faktisk var deg selv 100 %… Istedet for å forsvare hvorfor du var sur – vær heller stolt over at du viste sannheten, og ikke satt på deg et fake smil. Vi får jo se den ekte deg, og det er bedre enn en falsk en. Så vær så snill, stopp å vær så usikker på deg selv. Slapp av, utseende er ikke alt. Hadde du kommet så langt at du ikke hadde brydd deg så mye som du sier, så hadde du heller ikke forsvart ditt eget utseende. Vi skjønner jo når vi ser deg at du ser litt annerledes ut enn på bilder, fordi du redigerer bildene dine ganske mye. Det beviser jo igjen hvor usikker du er på deg selv. Så igjen; slapp av, du er fin som du er. Bedre med en naturlig sophie elise med kviser, enn en redigert dukke som til tider kan se helt jævlig ut på bilder, fordi det er overredigert.

    12. Kan du pliiis komme med noen tips til hvordan du stiller inn kameraet ditt og hvilket objektiv osv du bruker? :-))) Finner ingen gode tips for meg som er nybegynner her noen steder..
      Btw, du ser amazing ut som vanlig! Gleder meg til kveldens “bloggerne” 😀

    13. Stå på Sophie! Skjønner deg godt, kan ikke være lett å bli kritisert for alt du gjør på denne måten. Men når man leser sånne kommentarer som linda over her skrev, får man jo bare lyst til å dø av latter! Skjønner så klart at noen kommentarer er mer seriøse enn den, men ikke bry deg om det! Ingen er perfekte, og du viser det på en så bra måte at det ikke er nødvendig å være det. Stå på og dans med alle kreftene du har nå, virker som et utrolig eventyr å få være med på Mitt Dansecrew, det er så mange som både misunner og unner deg det 🙂 Ha en fin kveld videre og ikke la kommentarer ødelegge en eneste dag! Klem fra meg 🙂

    14. Jeg syntes du er flott Sophie både innvednig og utvendig.
      Men et tips er å ikke redigere ansiktet ditt så ” mye ” på bloggen, vi skjønner selvsagt at ingen har lyst å legge ut bilder av seg selv med kviser eller urenhud men det var faktisk veldig mange (leste igjennom kommentarfeltene) som fikk et lite sjokk om hvordan du “egentlig” så ut på på masterchef og blogger episodene for vi er så vandt med å se deg på bloggen uten kviser. Og for meg hadde det vært en tankevekker vist noen hadde sagt at jeg så helt annerledes ut i virkeligheten enn på bilder. Og det er jo sånn du ser ut på bloggerne, uansett vinkel så er det deg og det er det vi elsker! Du er deg sjøl så istede for å bortforklare så si heller ” det er sånn jeg ser ut” for det er jo det men du er jo så vakker!! Så jo mer du redigere bort kviser jo mere reagerer folk på at du ser annerledes ut på gata, tv etc. Du tok sikkert dette negativt men det var bare min mening og tips! stå på <3 du er så nydelig! storklem.

    15. jeg skjønner ikke hvorfor folk kommenterer at du er stygg? Altså litt hate er det dessverre alltid, men det skriker jo sjalusi. Har lest bloggen din siden det første året du startet å blogge, og du blir jo bare nydeligere for hver dag. Disse episodene er jo spilt inn for en stund siden, og det ser ut som at folk glemmer at man forandrer seg fort utseendemessig når man er så ung. Sikkert mange som sier dette; hev deg over de slemme kommentarene. Du er så smart og flink. Tenk at du er bedre enn de slemme jentene og damene som sitter der med pcen sin. Gleder meg til å se på deg i morgen! Ser frem til hver fredag for å se deg på tv! “MAMMA SLÅ OVER TIL TV2!! SOPHIE DANSER NÅ!” Hahah 🙂 hilsen Ylva

    16. Herlig å se at du har roet ned på den tunge øyensminken. Du så pen ut – men du har en mye finere og bedre utstråling nå. Nå oser du mer og mer selvtillit og genuin glede. Men for all del, du så absolutt ikke ille ut – men nå er hele deg og vibbene dine vakker! Go Girl!

    17. GOOGLE da vel!!! Sophie er nok ikke den beste å spørre om kostholdsråd, ettersom hun flere ganger har sagt at hennes eget kosthold er dårlig og lite variert, og at hun ikke lager mat.
      http://Www.vegetarbloggen.com
      http://Www.framtida.no
      På disse sidene finner man utrolig mange flotte, enkle og DØDSGODE oppskrifter på vegetarmat! Slå dere løs

    18. hei, sophie! Denne kommentaren er overhodet ikke ment som hat – men jeg bare lurer på en ting angående bloggerne.
      – hvorfor er du med i hver eneste episode, mens alle de andre bare er med i annenhver? Og at du blir vist 3 ganger i hver episode, mens de andre som regel bare får TV tid 2 ganger i løpet av en episode? føler heller at programmet bør hete “SE og co” eller noe sånt..
      Forstå meg rett – jeg liker deg, og jeg elsker å se deg både på bloggerne og i mitt dansecrew 🙂 stå på!

    19. Ikke la de negative kommentarene gå inn på deg, du har jo mange ganger så mye positive kommentarer, legg fokuset på de uansett hvor vanskelig det måtte være 🙂 du er tøff!
      Men jeg lurer litt på hvorfor du er med i hver eneste episode av bloggerne, men det er ikke de andre? for meg er det heelt okei, da jeg liker å se deg på bloggerne. Men jeg bare lurer 🙂

    20. Hei! Utrolig vakker du var vist frem på bloggerne, ikke noe og si imot der. Så lurte jeg på hvor du har kjøpt eller får tak u sånne lange støveletter du ofte går med? Utrolig fint! Blir takknemlig for svar 🙂

    21. Haters gonna hate hate hate hate hate hate! Sophie is gonna shake shake shake shake shake shake! Shake it off!
      Digger deg uansett hvordan du ser ut! Håper du kan klare det samme en dag ❤

    22. Du hadde så fint antrekk på kveldens episode! Spesielt støvlettene, elsket de! Hvor er de fra? 🙂

    23. Bare tenk sånn, at de som kommenterer at du har uren hud har sikker ikke feilfri hud eller feilfritt utseende selv 🙂 og at du burde innse selv( no offence) at du, og mange andre bloggere legger opp til den slags kommentarer selv når det retusjeres bort så mye av huden at den ser ut som den er 100% feilfri 🙂 når det kommer til kommentarer som “du er stygg” og lignende, er jo ikke det noe man skal bry seg med, har ikke folk bedre og komme med en noe så kort og ureflektert, så er det bare ren dumhet som er ute og går! Tror mange av oss, hvertfall jeg, har opplevd sånn type kommentarer selv. Husker fra nettby-perioden fikk jeg en hel del sånne kommentarer som gikk ut på det med stygg, skeive øyne, stygt hår osv… tok meg aldrig nær av det da jeg faktisk alltid har vert ganske heldig med utseendet… så sånne folk ler man bare av!

    24. Hvordan går det med de hestepillene du tok for å få langt hår? Virker de, og i så fall påvirker de hårvekst andre steder(på leggene, ansiktet, armene osv)? Har ikke noe med innlegget å gjøre men siden du så du skulle være så aktiv i kommentarfeltet, tenkte jeg det var worth a shot😉

    25. Ikke bry deg om slike misunnelige mennesker som Linda som ikke har blitt oppdratt skikkelig. Alle har uten hud i blant, folk må bare skjønne at du er en helt vanlig person som ser veldig bra ut, men som alle andre, også kan ha dårlige dager. Du er kjempe pen og virker godhjertet tvers gjennom, noe som er det viktigste! Stå på Sophie! -Hilsen dame 42 år.

    26. Anonym: Jeg tenkte å komme med en oppdatering når jeg er ferdig å danse, men de funker faktisk bra! Det er ikke piller forresten, det er en slags vitaminshot 🙂 Håret vokser raskere og virker sunnere, MEN man får også mye mer hårvekst andre steder på kroppen.. sånn at man er obs på det.

    27. Anonym: Man retusjerer ” så klart” et nærbilde av ansiktet om man har uren hud som man vet kommer til å ta fokus. man ville ikke lagt ut et profilbilde på facebook eller et bilde på instagram hvor man synes selv huden ser mindre bra ut akkurat da, eller?

    28. ÅH, JEG ELSKER DEG SOPHIE! Seriøst, du er en helt sinnsykt fin jente <3 Blir så glad hver gang jeg ser du blogger. Du er jo langt ifra "stygg", mobbere er stygge. Man kan ha et pent utseende, men personligheten kan få en person til å gå fra 100 til 0 på to sekunder. Så ta det helt med ro og tenk på at du har både et vakkert utseende og en vakker personlighet. De er bare sjalue på hva du har oppnådd i livet ditt fordi de sitter hjemme uten noen kjæreste som gleder seg til å komme hjem til dem, og en lusen jobb som venter dagen etter. Det er deres problem, men de lar det gå utover folk som ikke fortjener det i det hele tatt. Jeg mener, se på deg selv da! Du har jo alt og ikke snakk om at en kommentar om uren hud skal få ødelegge for deg. Stå på og blås i kommentarer fra idioter bak et tastatur med falskt navn, de er VIRKELIG ikke verdt det.
      xx

    29. Virke som om du har funne dæ sjøl meir etter at du bynte å danse. Syns det e supert å se på kor glad du virke! Du kan virkelig lyse opp et rom når du smile, og har ei fantastisk utstråling. Syns også det e herlig kor jordnær og uhøytidelig du virke. Tænkte på i dag at mange av oss som faktisk syns masse godt om dæ, vi snakke gjerne i lag om det med andre i stedet førr å faktisk kommentere det på bloggen eller si det tell dæ om vi møte dæ. Følte dæffør det va på tide at æ skreiv dæ en kommentar. Ikke bare på vegne av mæ, men alle oss som føll me og glede sæ på dine vegne, men som av en eller anna grunn vælge å være taus. Det e så lætt å la sæ påvirke av de negative som står fræm, men vit at vi e X antall andre som støtte dæ.

    30. Vil bare komme med noe, men hva er virkelig stygg og hva er fin? Folk sier ett ord for å såre oss, og det funker som faen. Men det er ingen fasitsvar på hva som er fint, hvorfor skal smal nese være finere enn en stor nese? Folk kan kalle deg så stygg så mye de vil, men ikke tenk på at kanskje jeg er stygg? For alle er pene og stygge på sin måte, uansett. For hva har utsiden å si når det er innsiden som virkelig viser om vi er pene eller stygge?:)

    31. i dagens episode var du nydelig som faen. antrekket var casual & sexy ¤ skjønner ikke hvordan i helvettte du kan tro du er stygg når du ser fuckin’ fab ut hele tiden babe. du har en oh so handsome kjæreste som sikkert forteller deg hele tiden hvor jævlig nydelig du er også. hvis du ikke tror oss hør på han da!!!!

    32. Håper virkelig du klarer å ikke ta deg nær av kommentarene. Det er ganske umulig, men håper du greier det! Ikke bry deg om hva de sier. De har ikke noe i livet ditt å gjøre uansett, hvorfor bry seg om de liksom? De er ikke noe annet enn unødvendige kommentarer. <3

    33. I noen episoder kan du se litt annerledes ut enn du gjør på bilder, men holy shit, i denne epiosden var du virkelig helt nydelig. Jeg kommer faktisk ikke over hvor sinnsykt pen du var.

    34. Jippi,fredag i morgen og “Mitt dansecrew” ukens tv-høydepunkt for meg. Det er bare så gøy – heier på dere alle! Og tenk- ikke en eneste gang har tv-seerene stemt dere nederst og dommeren har heller ikke dømt dere til danse battle!! Vær kjempe stolt- dette har du/dere jobba knallhardt for! Klem

    35. Har du muligheten til å redigere kommentarer du får? I så fall, har du vurdert å gjøre det med teksten “SOPHIE: *ditt svar*” i stedet for å svare som nå? 🙂 Det er så vanskelig å følge med i kommentarfeltet når svar-funksjonen er som den er syns jeg, men det kan jo være fordi jeg er vant med et annet opplegg på min egen blogg, for all del. Bare et tips! Nå skal jeg kose meg med de to siste episodene av Bloggerne, jeg har ikke hatt tid til forrige før nå, så det passer jo bra =) Ha en fin kveld!

    36. Skulle ønske du ikke la så mye vekt på de stygge kommentarene. Vet selfølgelig at det er vanskelig, og at det tærer på selvbildet. Men den støtten du får fra leserne dine er det som burde bety noe, å legges vekt på.-Det er ganske tydelig at du ikke er stygg, og derimot over gjennomsnittet pen. Så deg er tydelig sjalusi. Ta et minutt å tenk over hvor du er i livet. Du er utrolig heldig, og har en stor andel mennesker som støtter deg i alt fu gjør, uten å engang ha møtt deg. NOE gjør du riktig! Ellers hadde du ikke suttet der du gjør i dag. Du inspirer og er et ekte forbilde. (Og når det kommer til mitt dancecrew er det tydelig at det du leverer er bra! Du burde ikke tvile på det et sekkund. Du er god og har ikke nærmet deg dansebattle ennå. Sikker på du har fått flest av alle gjennom programmene. Du får ikke bare sympatistemmer og leserstemmer, du får stemmer fordi du er talentfull. Så stå på 🙂

    37. Jeg leste ikke bloggen din før jeg så årets sesong av Bloggerne(har ikke sett de andre sesongene), og jeg må bare si at du virker veldig jordnær og hyggelig! Du har dine egne meninger og viser ditt sanne jeg, og det beundrer jeg deg for!
      Stå på Sophie! Ta deg litt tid og tenkt over alt du har oppnådd. -Noe må du ha gjort riktig.
      Ikke tenk på de som kommenterer negativt. Du er så mye bedre enn det, de har bare ikke skjønt det enda…
      Du har fått nok en fast leser.

    38. Kommenterer aldri på blogger, men må bare medele hvor dårlig jeg blir i magen av folk som sitter å skriver negative og utrolig drøye ting. Det skremmer meg at folk i det hele tatt er så dumme. Som jeg pleier å si , det du ikke tørr å skrike høyt ut i Stavanger eller hvilken som helst by, skal du heller ikke skrive på nett. Blir rett å slett flau.
      Du er en søt og intligent jente Sophie, det får jeg inntrykk av. Heier på deg på fredags kveldene, jeg ser hvor mye dansen har gitt deg selvtilitt på scenen.
      You go girl!

    39. Ååååh, Lei en knall rød mustang og cruze ned rout 66 ! Ta masse bilder, og del med bloggen!
      Er gravid, så lite aktuelt og dra høygravid til USA i sommer.. :p haha

    40. du er så fantastisk! Du er nydelig både på bilder og bloggerne. Er enig med det å redigere bort urenheter på bilder. Jeg tenker at de er jo ikke en fast del av utseende ditt, sånn som f.eks. Øyner og nesa osv. Da er jo det bedre om man kan redigere de bort og føle bildet ble enda mer vellykket :)) du er fabulatastisk digger deg 😁🙈 siden du har reist så mye kan du lage ett innlegg om det? Sånn kanskje ett okse fra hver plass og en postiv og negativ ting om stedet? Er så kjekt å lese andre sine erfaringer. Vet du deler innlegg om stedene da du er der, men da kan du jo kanskje samle litt i ett innlegg.. Mimre litt kanskje og c: ha en fin natt Sophie #stoltleser

    41. Gleder meg innmari til å se hva dere har fått til i morgen! Du gir meg alltid et smil om ansiktet når jeg ser deg på tv<3 det er virkelig høydepunktet med fredager! Stå på!

    42. Woow, må bare si at du var helt nydelig i kveldens episode 🙂 Utrolig fint sminket, hår og klær! Du er vakker!

    43. Kor mange ganga skal du sjøl si at du e så stygg? Du eeee jo ikkje det. Sånn faktisk ikkje, what. De som sir det, fuck dæm.

    44. Haha, kan ikke noe annet enn å le av Linda lengre opp.. Hører du Sophie!? Du har opprettet Ansiktet ditt og puppene dine.. Haha fyfaen, mennesker altså! Du er like smashing nå som du var for noen år siden, du har alltid sett bra ut! Like pen, selvfølgelig mer voksen, men det er jo ikke rart siden du blir eldre. Når det kommer til uren hud, hvafaen? Hvem har ikke noen urenheter, finnes da grenser hva folk skal kommentere. Du er jo et menneske, og det er jo helt naturlig! Forresten, de stygge kommentarene du får er ufortjent. Du er super som person, ikke gidd å la de få deg til å tro noe annet. Gjør hva du vil, folk kommer til å dømme deg uansett hva du gjør. Det gjelder alle oss. Uansett hva du gjør, så kommer folk til å dømme deg. Uansett hvor du er henn i verden. Selvfølgelig er det vondt, når man leser stygge kommentarer og man har en dårlig dag. Det gjør det litt ekstra vondt, men keep your head up princess, Your tiara is falling.! Engelsken min er ufattelig sugen forresten, skrev det sikkert feil. love love

    45. Hei Sophie 🙂
      Jeg har lest bloggen din vær dag, nesten i fra starten, men jeg har aldri kommentert (pleier ikke å gjøre det). Men nå følte jeg at jeg ville det.
      Har egentlig aldri lest de stygge kommentarene du har fått heller, men nå leste jeg en som kom fra ei Linda. Jeg forstår ikke meningen med å skrive slike ting. Og hun rakker nok bare ned på deg for å føle seg selv bedre. Synd, men sant.
      Du er ei veldig pen, søt, smart og reflektert jente, Sophie. Så jeg håper ikke du lar slike kommentarer fra usikre jenter som gjemmer seg bak en dataskkerm gå innpå deg.
      Når det er sagt vil jeg si at du er veldig flink til å danse! Og at du ser mye bedre ut når du smiler naturlig enn når du lager “duckface” eller lager en “o” med munnen!
      Stå på, vær deg selv og ikke la noen tilfeldige, frekke jenter ødelegge selvtilliten din! 🙂

    46. Ikke la stygge kommentarer ang utseende ditt holde deg tilbake på noen som helst måte, selv om det kan være vanskelig så er det bare å heve hodet og glemme hva du leser. Syntes du blogger om mye viktig, og du har jo blitt en mer moden og reflektert liten kvinne. Drittslenging og kommentarer vil du jo forsåvdit alltid få når du er en av norges mest leste bloggere, og utseende ditt er jo langt over middels!!! Det er nok mange som ønsker seg utseende ditt. Desverre kan man ikke styre om kviser skal poppe opp eller ikke.
      Prøv alltid å se ting på den positive siden, folk er sjalu, som regel problemer med seg selv når de skriver dritt. Ikke fokuser så mye på hvordan du ser ut og fremstår, personligheten din vil lyse igjenom om den blir lagt til siden, og da ser jo folk hvor søt og jordnær du er.

    47. I mediene om dagen har det vært MYE snakk om LEGALISERNG av Cannabis. Kan du ikke være så snill å skrive et innlegg om hva du syntes om det?
      Som jeg har skjønt så har du hatt flere klær med cannabis planten på, så regner med du har eller har hatt et forhold til det. Forstå meg rett, det er IKKE noe galt i å gjøre det.
      Så du blant annet Silje fra Amsterdam som røyker weed hver dag? Tror dette kan være et spennede innlegg for mange.

    48. Jeg får vondt i hjertet mitt hver gang jeg ser hvor usikker du er, og jeg skjønner ikke hvorfor du er det! Folk som slenger dritt gjør det bare for å såre, så du må aldri høre på hva de skriver. De fleste har litt urenheter i ungdomstiden, det er helt normalt og ikke noe å skjemmes over. Jeg syns det er trist at disse slemme kommentarene har fått deg til å endre på utseendet ditt. Du var fin før, og du er FIN nå, både på utsiden og innsiden 🙂 Gleder meg til den dagen du gir faen i alle de slemme kommentarene og innser hvor bra du faktisk her 🙂

    49. Dette må være den første kommentaren jeg noen gang skriver på en blogg. Er bare innom bloggen din av og til. Syns du virker som ei trivelig og sympatisk jente. Jeg kjenner deg ikke, men det virker som om at du trives med den du er, og det er bra.
      Har også lest tidenes latterligste kommentar i dag. ”
      “Linda
      05.02.2015 kl.20:53
      Du er stygg feit og alt på denne jord!!! Alle sier at du er så pen også videre, men det ingen vet er at du har opprettet hele TRYNET DITT! Rompe puppene og sikkert i ræv hølet!!!! Gå å heng deg. Ser deg på bloggerne og du får meg til å spy! Jeg har aldri sett en så lingnende barbie dokke som deg som bare bryr seg om utseende. PS: du danser som om du har mark i ræva! Haha!!”
      Bare den første setningen der viser hvor lite oppegående denne personen er.
      Syns du danser bra, og kan se du har det så artig når du gjør det.
      Fortsett med det du gjør, du gjør en kjempe bra jobb. Kristine

    50. Hei!
      Heldigvis ikke alt for mye negative kommentarer nå, men hun der Linda lenger opp her har problemer. Typisk mobber, må rakke ned på andre. Skal vedde på at hun innerst inne er grønn av misunnelse. Slike personer som henne har null verdi. Ikke bry deg om det. Du danser bra og du framstår som en flott person både gjennom Mitt dansecrew, Bloggerne og bloggen din. Stå på !

    51. Sophie Elise rocker!: Hei! Jeg kommer ikke til å skrive et innlegg om legalisering av cannabis, jeg har ikke satt meg nok inn i det til å kunne komme med en mening, men personlig er jeg nok egentlig imot. Det er farlig, og det har jeg sett og opplevd med egne øyne. En gang i blandt er OK, men de fleste som begynner å røyke gjør det plutselig hver dag, og da endrer man seg.. utrolig mye også, og det er en vond og vanskelig syklus å komme ut ifra. Så nei, hold deg unna!!:)

    52. Herregud, greide du å ta deg nær av den om retusjeringen? Kjære lille deg, nå må du tenke deg om. Og ja, det finnes plenti av de med uren hud som har profilbilde hvor det lett kommer frem! Nå må du gi deg, du kan ikke nekte på at du, som titalls andre bloggere, retusjerer huden så mye at den ser feilfri ut. Da legger man selv opp til at man får kommentarer på sin egen hud. Samme som om man provoserer mye bevisst, trenger man ikke sitte å syte seg over “nett-troll” i ettertid.

    53. Jeg har så respekt for deg! At du i det hele tatt orker å blogge fremdeles etter å ha lest bloggen din i ett år nå, og de siste mnd følgt med i kommentarfeltet.. Er jo faen ikke rart at du sliter med selvtilliten etter all crap folk finner det riktig å skrive her.. Blir helt satt ut over hva folk klarer å vrenge ut av seg av frekke stygge kommentarer. Respektløst og bare ondskapsfullt. Håper de får seg en smell så de forstår hva de driver med.. Du er pokker meg sterk ass! Stå på .. du er flott, inside out ! 😉 Og trenger du bekreftelse på det så er også DET helt okey! Hvem gjør ikke det, da? Klem til deg, håper du får en super helg! klem, L <3 Peace out!

    54. Du er en utrolig flott person Sophie! Både på innsiden og utsiden! Har fulgt deg lenge og sett hvordan du har forandret deg. Og du har nå blitt en voksen, reflektert og herlig person! (ikke at du ikke var det før altså ;P)
      Stå på videre!
      Og jeg heier som vanlig på deg ikveld 😉
      Ha en fin dag og god helg! 🙂

    55. Synd at det skal være så stort fokus på utseende hele tiden. Det finnes så mye annet i livet som er mye viktigere og mer spennende. Folk som ikke har annet å komme med enn at “du har uren hud” kan ikke være eldre enn 13 år. Du er IKKE stygg, Sophie! Dessuten synes jeg du virker som en veldig trivelig person =D

    56. Til Linda
      05.02.2015 kl.20:53
      HAHAHA,den mest patetiske kommentaren jeg noen sinne her sett ! Ingen som vet at hun har opprettet ( ???? ) tryne sitt ? Vil nå si at dette er noe alle vet ? Hun har vert åpen om alt hun har gjort, så hva du snakker om må gudene vite !! Hvis du spy når du ser bloggerene så burde du kanskje komme deg til legen ? Ikke normal reaksjon vil jeg si. Dessuten så skjønner jeg ikke hvordan du SER henne på bloggerene når du driver å spyr ? Spyr du på golvet/ i en bøtte mens du ser på da ? Gå å legg deg :))

    57. Hei du!
      Jeg føler meg egentlig litt dum som skriver til deg her, men du virker som en veldig fornuftig jente med mye livserfaring, så å be deg om litt råd ville nok være lurt, tenkte jeg. Jeg holder nemlig på med den gutt nå, som jeg ikke ser så mye fremtid i, egentlig. Har allerede “avbrutt” greia med ham én gang, men vi fortsatte likevel å holde på. Vi er sykt forskjellige, og jeg vet at han ikke er bra for meg. Vet ikke en gang om jeg har følelser for ham. Men det er ikke så lett å bare avbryte, det er noe som holder meg igjen. Jeg er redd for å angre slik jeg gjorde forrige gang.
      Regner med at du hadde et par runder med deg selv før det ble deg og Robin. Kanskje du har et godt råd eller to å komme med? Uansett, du er en fantastisk blogger!!

    58. Du får ikke leid bil i USA uten at det er noen over (tror det er) 24.. Tror det er i forhold til forsikring eller noe sånt.. Men dere finner nok ut av noe uansett 🙂 God tur! 🙂

    59. Supert innlegg, syns det er bra at vi ser den urene huden. Folk trenger å forstå at verden er full av kviser og hudormer! Det er syyyykt vanlig!!! Tre fjerdedeler av de som sier du er stygg og har uren hud har det selv! Syns du er søt og fin jeg:)

    60. Vil fram til at du skal ut med piggene så fort du får et kommentar som ikke er ” ååå, du er forbildet mitt fordi du er så peeen! Elsker deg, du er verdens finestee!<3<3<3"
      Det går jo ikke ann å ytre noe som helst til deg... men nevermind. Du skal få leve livet videre i ungdomsskole bobla di, men det er ikke rart folk oppfatter deg som ei jævla stor bitch når det er det du er 🙂

    61. Eg lurer i grunn nå veldig på hva opprettet betyr….
      .i følge norsk ordbok betyr det
      Synonymer angripe , anlegge , anstifte , begynne , debutere , etablere , gi seg i kast med , gi seg til , gripe an , grunne , grunnlegge , gå i gang (med) , initiere , innlate seg på , innlede , innvie , intonere , introdusere , istemme , iverksette , kjøre i gang , lansere , nedsette , starte , åpne , avle , belive , beånde , danne , finne opp , finne på , frembringe , gi liv , komponere , kreere , lage , produsere , skape , unnfange
      så er litt usikker på om Linda vet dette….har du funnet på ansiktet ditt?, gitt det liv? komponert? etablert?introdusert?,innvidd? altså mange alternativer her…..spesielt ordvalg 😀
      Lykke til i kveld huldre Sophie 🙂

    62. Du er så vakkker Sophie! Ikke la noen overbevise deg om noe annet. Så deg nettopp danse og du var kjempe flink og like nydelig som alltid. Stemte fem ganger på deg for du fortjener å komme videre. Du er råbra og jeg virkelig elsker å lese bloggen din! Stå på kjære deg, for selvom det er “haters” vil vi “lovers” være mye sterkere enn dem <3 Kjærlighet er større enn hat

    63. Såg siste episode av bloggerne: Ikke bruk headset mens du kjøre. Bruk heller høytaleran i bilen! Greit å få med sæ lydan i trafikken. Det kan vær vanskelig å oppfatt ting som skjer utfor bilen, som tuting(varaling), utrykningskjøretøy osv når du itj hørre nå ainnja enn musikken du har på øret.

    64. Vet du ka Sophie? Æ syns du virke som ei helt fantastisk og kjempegrei jente. Det ser ut som at du bryr dæ om alle rundt dæ og personligheta di ser helt fantastisk ut. Du e kjempepen og uansett ka folk sir te dæ e det ikke sant. Du har også verdens fineste smil som bare stråle. Bare fortsett å vær dæ sjøl, for du e perfefekt og det e så mange som sjer opp te dæ med utrolig stor grunn!

    65. Jeg har skummet gjennom kommentarfeltet på dine siste innlegg, det er absolutt mange positive kommentarer, men det var lett å lese og like lett å glemme igjen. De som jeg husker- gjerne ordrett, er de negative. Du har mange som forsvarer deg og sier at de ufyselige kommentarene kommer fra mennesker som ikke har blitt dratt opp rett, eller av folk som er missunnelige?!
      Jeg setter meg inn i din situasjon, jeg tenker at kommentarene er relatert til meg og mine skavanker. Misunnelig? Virkelig? Den kjøper jeg ikke.. Ren pur ondskap. Hva er hensikten til de som spyr ut all denne dritten?
      Det som slår meg midt oppi der hele er, hvordan klarer du? 19 år, på en reise hvor du skal finne deg selv. Som er mer enn nok for de fleste. Det er lett å bli usikker, om ikke ditt eget kritiske syn var nok.
      Du tar mageplask et par ganger, hopper i ting.. og får selvfølgelig masse pepper av privatpersoner med anonyme kommentarer også i media. Og da står du i alltid i det! Du STÅR i det, jeg er meget imponert. Du er reflektert og aldri redd for å si at du dreit deg ut. Voksen nok til å innrømme feil. Det er en fantastisk egenskap.
      Man kan gjerne si at Sophie Elise er en sminkedukke med stor fokus på utseende. Men kjære?! Om jeg skulle vært en offentlig person skulle jeg vel posert og ikke minst passet på at kvisa mi ikke tok all oppmerksomheten, og hvertfall ikke latt hatersene en ny kvise å diskutere i kommentarfeltet!
      Jeg er ikke enig i alt du gjør, men jeg har utrolig respekt for deg, for du er kun DEG selv! Mye løs hår, vipper og sminke.. Who cares? Bedre å være falsk på utsiden enn på innsiden !!
      Jeg har lest bloggen din i ca 2 år (og vært fast leser av andre blogger i over 5 år..) dette er første gang jeg kommenterer! Håper du tar dette til deg, du er en helt rå dame! Ikke fordi du perfekt, men nettopp fordi du tørr å være “uperfekt”
      Ser at min kommentar vil drukne i mengden her, men håper du ser dette!
      Jente 23

    66. Du er søt og ekte på TV 🙂 overhodet ikke stygg! Følger med på både bloggerne og MDC. Og ja, du har kanskje litt urenheter, men det er ikke mye! Ikke noe å bry seg om. Dessuten er det ikke bare du som har det. Det er du og 80% av alle nordmenn på din alder 😉
      Har lest bloggen din i Gud vet hvor mange år, og jeg merker at det har skjedd mye positivt med deg og din selvtillit i det siste. Ikke la teite kommentarer fra, let’s face it, sjalu jenter gå innpå deg og ødelegge det. Du er mye bedre enn det 😉

    67. hei, du var å er nydelig! Jeg har to spørsmål som jeg virkelig håper på at du svarer på. Det første er om du ser på PLL (pretty little liars).. Å det andre er om du klarer å huske en liten jente du pleide å sitte barnevakt for for noen år siden? Fordi pappa sa at du er 5 menningen min å at du pleide å sitte barnevakt for meg da jeg var mindre <3

    68. stå på Sophie, heier på deg når jeg ser på MDC.
      Du er så pen, og jeg synes du er 100% deg selv<3
      du er best på Bloggerne, du er mest interessant:)

    69. Du er helt utrolig! Jeg leser bloggen di hele tiden!! Jeg er stor
      Fan for å si det sonn!! Jeg elsker bloggen din
      Og du er en fantastisk jente!!!

    70. Hei Sophie! Jeg elsker bloggen din og du har hjulpet meg mye i livet. Jeg bare lurte på hvor de sorte støvlettene du hadde på deg i den siste episoden av bloggerne, er fra ? og hvor det gull headsettet ditt er fra? 🙂

    71. Dere som skriver stygge kommentarer har dere ikke noe annet å gjøre, dere er jo bare sjalu. Tenk litt med det dere har der oppe før dere skriver kommentarer !!!!!😡 Om dere syntes noe stygt om noe så ikke si det til dem, skjønner dere bare ikke😫😡😠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg