dagens antrekk

Topp nly design / bukse dr. denim / sko nly. Fotograf : Joakim Kleven

Det er veldig lenge siden jeg kjørte en klassisk “dagens antrekk” her på bloggen! Så jeg følte virkelig det var på tide! Nå er jeg hjemme, jeg og Robin har planlagt en herlig kveld med rydding og vask av hele leiligheten.. Det er sykt hvor mye unødvendig man eier, altså. Nå har vi kastet 5 poser, og samlet sammen en del vi skal gi til familie. Han er ute for å kjøpe kinesisk akkurat nå, vi trenger en pause 🙂

Jeg burde egentlig legge meg tidlig, jeg og crewet skal til en psykolog imorgen klokken 09! Men, jeg skal sitte våken en stund til, gjøre et siste febrilsk forsøk på å rydde, forberede den kommende uken jobbmessig og booke hotell for min og Robin sin sommerferie. Det blir santorini, så herlig! Kanskje noen av dere har tips, og har vært der selv? Edit: jeg bestilte rom nå, men uten Wifi.. håper ikke det blir krise!

 

126 kommentarer
    1. Jeg lurer på om du opererte nesen større? Eller hva gjorde du egentlig? Tenker på nå sammenlignet med gamle bilder:) ser det er en forskjell, men den ser bredere ut nå? Eller?

    2. Har vært i Santorini to ganger, og det er SÅ nydelig!! Alt er hvitt og blått, husene er fantastiske, strendene nydlige og hvite, alt er så.. skummelt bra. Gled dere!

    3. Bilde nr. 4 og 6.. Helt fantastisk nydelig! En av de hadde gjort seg bra som ny header:😉 Hils jason ( aka gifflarkongen), og si han er kjempeflink å snapchatte:)
      Lykke til hos psykologen, hb det går bra!

    4. Hvor bestiller du turer fra? Sånn nettsider osv. Er så mange, og jeg vett ikke hvor det er “lurest”. For tenkte en tur med samboeren selv. Vi må bare bli nei om hvor først! Haha 🙂

    5. du er ufattelig vakker, som vanlig. elsker håret ditt sånn det er nå, men ett spm.. er ikke det jævlig kaldt med åpne sko?? bor selv i oslo og det er fittekaldt – unnskyld språkbruket!

    6. Så utrolig vakker du er Sophie! Du kler hårfargen supergodt! 🙂
      Santorini er super fint har jeg hørt! Det blir nok helt fantastisk 🙂 Stå på!

    7. Syns du skal slutte å bry dæ om alle sure, misunnelige kommentara.. Du e ei flott, oppegåanes og aldeles kjempefin jenta😊😊 Stå på du og lev, for d fortjene du 😊

    8. Sophie Elise, jeg håper du ser rett gjennom alle de stygge kommentarene og rett og slett driter loddrett i dem! De lever av å sitte våken sent på natta og skrive stygge, usaklige kommentarer til deg. Det du derimot skal ta med deg er at bildene av deg var fantastisk fine, og spesielt de hvor du smiler! Fortsett med det. Også er det utrolig fint å få se den utviklingen du er i nå!
      Du er et FANTASTISK menneske! Med bein i nesa, føttene på jorda og veldig gode verdier og holdninger til verden rundt deg, glem ikke det!
      Keep up the good work! Gleder meg til å se deg shake løs på fredag 🙂

    9. Hei så fin blogg du har 😄 knall antrekk kjempe fint kos deg med kjæresten håper du kan stikke innom bloggen min du som er så glad i dyr har du noen hint om Ossen jeg kan få flere lesere så tar jeg i mot tips kos deg masse

    10. Syntes du skal ta deg en velfortjent tur til santorini og legge igjen bloggen hjemme, nettfritt hørtes deilig ut for deg 🙂

    11. Du har et utrolig fint smil! Du burde smile mye oftere på bilder. Det gjør øynene dine veldig romantiske.

    12. Når jeg så deg på tv, synes jeg du så så annerledes ut enn på bloggen og bildene. Men herlighet, du er jo DRITSKjØNN! Mye skjønnere of flottere i virkeligheten synes nå jeg 🙂

    13. Santorine er NYDELIG! Gled dere 🙂 Utrolig koselig å dra på sydentur med kjæresten, heier virkelig på dere to. Virker som dere er bra for hverandre og påvirker hverandre positivt. Uten wifi?! Nye ting skjer, Sophie! Så gøy at du faktisk ikke orker det – ta med deg Robin og glem bloggen litt! Nyt heller tiden med han når dere først er på ferie.
      Klem 🙂 Ha en fin dag videre, og lykke til på fredag.

    14. Wow, tror nesten jeg ble litt forelsket i deg nå.. Du er virkelig vakker, og du minner faktisk litt om fotballfrue på noen av bildene 🙂 Skoene dine var helt fantastiske, men fant de ikke på nett.. Kos deg masse med trening! Gleder meg til fredag 🙂

    15. Santorini er vanvittig fint altså! Men, jeg håper dere skal til bydelen Oia, som er den delen av Santorini som alltid er på bildene. Jeg bodde litt lengre inn på øyen i fjor og ble bittelitt skuffet for å være helt ærlig, det var litt drit for å si det mildt. Men den fine solnedgangen på Oia anbefales på det sterkeste! Bare husk å komme dit i god tid før solnedgangen, for de asiatiske turistene tar av totalt med alle sine kameraer og photoshoots 😉

    16. Jeg vet dette kanskje ikke har noe med innlegget og gjøre, men jeg spør likevel. Det har jo vært utrolig mye oppstyr i media og rundt om på blogger nå den siste tiden, om at ungdommer føler seg presset til å kjøpe dyre vesker og vinterjakker etc. Hva er dine tanker rundt alt dette? Kan du skrive et innlegg om hva du syns?

    17. Jeg prøvde å finne de Skoa, Gud å fine de var! Men fant de ikke på Nelly. Kunne du gitt meg en link? Du er utrolig vakker! På tv å på blogg!

    18. Hei Sophie!
      Jeg har lenge vært en stor beundrer av deg og har nå bestemt meg for å lage min egen blogg der jeg forteller leserne(om det blir noen) hvordan jeg har hatt det i tykt og tynt. Jeg skulle ønske du kunne lest gjennom det første innlegget og si hva du synes? Håper på positiv tilbakemelding 🙂
      Jeg er klar over at jeg trenger mer bilder, men det kommer etterhvert 🙂
      Takk for svar!

    19. Elsker bildene og antrekket. Du er så nydelig, både på bilder og tv. Ser helt ærlig ingen forskjell og synes det er veldig synd at folk kommenterer stygge ting og sier at du trenger regulering?? Jeg skjønte ingenting når jeg leste det fordi jeg har alltid syntes du har verdens mest fantastiske smil. Det er spesielt trist når de som leser bloggen din vet at du er deprimert. Jeg sliter med depresjon selv etter lang tid med mobbing, og jeg vet at når noen sier noe stygt til meg nå så later jeg som alt er bra og at jeg ikke bryr meg, men når jeg da skal legge meg på kvelden begynner jeg å gråte å får stygge tanker om meg selv og begynner å tenke at jeg burde gå å hoppe foran toget. Det virker som du har det samme problemet og jeg vil bare si at du er utrolig sterk. Hadde jeg fått stygge kommentarer hver dag om alt folk ikke likte om meg og utseende mitt er jeg sikker på at jeg ikke hadde vært her i dag. Det er ikke mange av leserne dine som vet hva depresjon er. Folk tror at det bare er å være lei sei, og alle er jo lei seg så det er jo ikke noe synd i de med depresjoner. Folk vet ikke at det er en sykdom på samme måte som kreft og at det går utover alt man gjør. De vet ikke at selvmord og depresjon går hånd i hånd og de skjønner ikke at man har perioder der man mister lysten til å gjøre det man virkelig brenner for. Og det er jo bare en liten del av det. Jeg vet at du ikke skriver personlige innlegg om det du sliter med. Du nevner det halvveis men du vil ikke klage. Du har ikke feilet selv om du har denne sykdommen og det hadde kanskje ikke vært så ille å skrive ett innlegg som beskriver hva deprisjon er og hvilke effekter det har. Jeg vet det er skummelt men det er sikkert mange av leserne dine som sliter med det og de blir kanskje å føle seg litt bedre om de får vite at en så sterk og vakker person som deg sliter med det samme, og at de ikke er alene. Om du da skriver dette inlegget(jeg skjønner godt om du ikke vil eller er komfortabel) men om du gjør det kunne du linket en side folk kan dra for å få hjelp også. OK UANSETT, håper du har en bra dag og en fin kveld <3

    20. Har aldri kommentert her, men nå kan jeg ikke la være.. Du er så flott inni og utenpå! Hadde aldri trodd jeg skulle få så sansen for en som blir omtalt som typisk rosablogger, men du er jo bare for rååå! Heier masse på deg hver fredag, du er skikkelig flink! Og håret ditt er på sitt flotteste nå, sånn btw..

    21. Om du bryr deg om miljøet. Slutt å kjøp så mye dritt og heller tenk deg om 5 ganger før du kjøper noe..

    22. ÅÅÅ det var utrolig fin outfit <3 også så fine bilder, det så så utrolig naturlig ut! nydelig er du Sophie 🙂

    23. Du er så nydelig!
      Synes forresten du er drit cute på TV, om du ikke har fått høre dét? Særlig på Mitt Dansecrew.

    24. Jeg synes ikke du er så pen jeg. Så jeg kan gi deg noen tips for å forbedre deg, for alle har jo potensiale 🙂 først og fremst, det forsøket med å sminke nesen din smalere, det var helt på jordet. Du er nesten svart på hver side av nesen. Øyenbrynene dine er skarpe i vinkel og i midten. De er også skjeve og har en rar form. Leppene dine er waaaaaay to much. Ser ut som de holder på å sprenge når som helst. Og vippene dine. Oh lord…….. Du klarer så vidt å holde øynene åpen, og du får et døst blikk. Du ser trøtt, sliten og slapp ut, og har bare et sløvt blikk.

    25. ^ Anonym skjerp deg.
      ÅÅh Santorini er så utrolig nydelig! Du må prøve appelsin juicen dems, den er himmelsk haha! 🙂

    26. jeg var i santorini når Jeg var 16 år og skal jeg være helt ærlig så er det en veldig kjedelig øy. Det er en vulkansk øy med sorte steiner på stranda, ikke sand. Det er ingen store kjente strender der, men mer små strender. det er mange pensjonister som drar dit og det er en typisk øy som har bevart kulturen sin. Øya er VELDIG fin, vakker og pen, men det er ikke mye å gjøre der. Vi var på roadtrip opp i fjellene for å se de typisk greske hvite husene, dette var veldig fint, men ellers er det ikke mye å gjøre for en ungdom der. Men, kos deg og nyt det som er å gjøre 🙂

    27. Sophie hva er det sorte på tuppen av nesen din? Du hadde det i videoen også men da tenkte jeg at det kanskje bare skyggen men ser det jo bildene og?

    28. Det eneste jeg er enig med Anonym over meg her, er det med øynene og nesa. Øyelokkene ser tunge ut pga alle de falske vippene du legger på. Nesen din så veldig rar ut her, veldig mørk på siden, enten dårlig sminket eller…gud vet hva. Ellers er du veldig fin. Prøv kanskje å poser på en annen måte, ikke se så seriøst og sjokkert og sur ut. Smil 🙂

    29. Jeg har vært i santorini 4 ganger faktisk og det er helt greit… Vi leide bil alle gangene så vi kjørte rundt til andre byer og sånn men det er egentlig ikke så mye å gjøre der bortsett fra å spise, se på gamle bygninger og bade, men det er fint der da 🙂

    30. Santorini: Bellonias villas er meget bra. Der har du også wifi på stranda! ligger på Kamari beach!! Det er den beste stranda…jeg har vært på flere andre!

    31. Jeg har fått med meg at du er usikker på ditt eget utseende, noe jeg kjenner meg igjen i. Jeg syns du ser virkelig søt ut på tv og danser kjempeflott og at noen sier du er stygg på tv er faktisk utrolig stygt å si om noen, slik gjør man bare ikke.
      Men jeg legger merke til på de to siste bloggpostene ar du har fokus på ditt utseende og forklarer og unnskylder deg! jeg sier til deg av beste mening! slutt med det! du forer trollene og legger vekt på hva disse drittungene sier. Det er heller ikke bra for din egen psyke og unnskylde seg til stadig.
      Vær stolt du, du virker som et godt menneske med et søtt smil!
      lykke til!
      Klem fra meg!

    32. Hvor mange ganger må vi si det før du hører etter? Du kler ikke så fyldige og tunge vipper, det gjør at du ser sløv og sliten ut. Viss du absolutt skal ha falske vipper, velg noen mer naturlige, please.

    33. Hei! Jeg lurte litt på om du kunne skrive generelt om tattoveringer, hva man bør tenkte på før man skal ta den osv. Jeg har en idee av hva jeg skal ta, men så er det noen ting jeg er usikker på og hvordan jeg vil ha det. Han/hun som tar tatoveringen, kommer h*n med forslag? Tegner de opp ting som kunne være kult osv? For jeg trenger litt mer forslag til hvordan jeg vil ha den, men jeg klarer bare ikke forklare hvordan jeg vil ha det til noen… hehe, om du skjønte?

    34. Du passer best blondt hår det er mer deg !! Hvorfor farger du ikke håret blondt og bare la det være blondt ? Synes du er mer spesiell
      Da og liksom woow enn
      Med brunt hår

    35. Vet ikke om du leser kommentarer på gamle innlegg, så kommenterer her.
      Lurer bare på en ting; når 97% av kommentarene er utelukkende positive og skryter utseendet ditt til himmels, hvorfor i alle dager gidder du da å bruke så mye tid på de 3% som er negative? Skjønner virkelig ikke det.
      En annen ting; kan ikke huske å ha sett en eneste kommentar her som sier at du er direkte stygg, så hvor tar du det fra?

    36. DU STRÅLER, SOPHIE!! Du ser kjempebra ut 🙂 ikke bry deg om småpirk du får i kommentarfeltet, her er det bare misunnelse ute og går. Du ser virkelig bra ut!!!! Og hårfargen kler deg også kjempebra 🙂

    37. Har lest bloggen din i ca 4 år hver eneste dag. Og må bare få sagt de, du har aldri hatt nokken så fine bilde av de sjøl på bloggen før som du har i ditte innlegge. U look stunning! + de antrekke da!

    38. det var noen andre bilder utenom det vanlige! de var jo rett og slett herlige! han bør ta bilder av deg oftere, han fikk jo fram de beste sidene av deg og i tillegg ble bildene fine, det er jo en kunst i seg selv<3 du er så sykt pen og de som sier at du er stygg, er tilbakestående - hele gjengen, STÅ PÅ!

    39. fine bilder! men sminken rundt nesen og øynene er not good… ser bare skitten ut rundt nesen, så burde kanskje roe ned contouringen litt der

    40. herregud!!! d kommer jo snø i tærne dine, må jo vær is kaldt. for guds skyld bruk sokker ditt kvinnemenneske. du kan få urinveisinnfeksjon, å har hørt at d e vondt.

    41. Du kan heller bruke den ferien til å ta bilder, og heller lage et supert inlegg etter ferien. Ikke tenk på jobb på ferie. 🙂

    42. WOW! Det her var innmari fine bilder av deg Sophie! 😀 Særlig til venstre på nummer 1, 4 og 7, du har et nydelig smil, som når øyne dine på en fin måte (: Alle var fine altså, virkelig, men smilebildene gjør noe med blikket ditt, som er mer.. fint/søtt/vakkert/ enn på de bildene hvor jeg kan se for meg at du tenker mer “sexy”. Og angående “stygg på tv”, ja, du ser annerledes ut på TV, og jeg kjenner meg godt igjen med vinkling og posering (ingen tar så fine bilder av meg, som meg!), men jeg syns du ser flott ut på TV også: sporty, energisk, søt, glad, livlig, morsom – og jeg syns du er flink, som jo strengt talt er det viktigste i konkurransen. Du er flink til å danse, til å gi alt og vise energi. Jeg dansa da jeg var liten, og husker så godt danselæreren terpa på forskjellen mellom å “gjøre trinnene” og “danse trinnene”, og jeg syns virkelig du danser trinnene (: Heia Sophie!

    43. Jeg har aldri før skrevet en eneste kommentar på din blogg, men vil bare si at du er utrolig fin med mørkt hår. Du var vakker med blondt også, men nå bare gløder det av deg! 🙂

    44. Min bestevenninne og jeg var på Santorini i mai/juni i fjor. Det er en helt fantastik fin øy! Men jeg anbefaler egentlig å heller dra til for eksempel Naxos om dere ønsker badeferie, altså kanskje 5-7 dager på Santorini og så ta ferge videre. Spørs selvfølgelig hvor lenge dere skal være der. Men strendene på Santorini er ikke så fine 🙂

    45. Sjeldent jeg ser deg så avslappet og naturlig på bilder. Her kan man virkelig se at du er en pen jente. Fortsett slik!

    46. Du har blitt sykt flink til å ordne øyenbrynene dine i det siste, husker alle pleide å klage på det før haha, og nå er de perfekte!

    47. Du er såå peeen💕 ikke bry deg om de stygge kommentarene fordi det er ikke sant! Tenk bare på at de er sjalue på deg, for det er de! Det er jeg og da, fordi du er så pen💕 elsker deg og heier på deg på mitt dansecrew💕 stå på💕

    48. Hei! Så kul du var der. Jeg er veldig fan av bloggen din. Håper du tar en titt på bloggen min du også, hvis du har tid <3.

    49. hei er nylig leser av bloggen din er ikke så gammel men har for det intresse av sånt. Er det morsomt i MDC heier på deg heia heia har stemt vær gang du er helt parfekt!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg