klarer ikke gi slipp

Fotograf Joakim og meg ♥ 

Hei på dere! Beklager at jeg knapt oppdaterte noe igår. Trente store deler av dagen og etter det ble jeg og Robin sittende på hanami for å spise og ta et par drinker til langt utpå kvelden. Han har forresten begynt å se på breaking bad uten meg, haha.. Dårlig stil! Den er jo nummer en på IMDB av alle seier (jeg er en IMDB-freak), så jeg må også begynne å se på egenhånd. Har en greie med at jeg aldri klarer å gi slipp på karakterer i serier som jeg elsker, for eksempel frusterte fruer har jeg hardt for å gi opp, å starte på noe nytt virker utenkelig.

Nå var egentlig planen å jobbe et par timer hjemme, men som vanlig tenker jeg at “det tar jeg ikveld”. Noe produktivt har jeg iallfall gjort, jeg møtte Joakim for å ta litt bilder, men tror ikke jeg rekker å legge dem ut før trening, men da har jeg iallfall mye fint å poste ikveld! Håper dere har en fin dag!! 🙂 ♥ 

23 kommentarer
    1. Åååh, verdens flinkeste Joakim! Han er verdens søteste, ler så jeg griner av han! Jobbet med han flere ganger før og kjenner han godt 🙂

    2. Må bare si at håret ditt ser helt fantastisk ut for tiden!!!
      Jeg så forresten nettopp den nye videobloggen på youtube, og jeg syns du er veldig pen på TV også 🙂 Og HVIS du hadde redigert bildene dine så hadde det ikke akkurat vært verdens undergang, jeg er ganske sikker på at de fleste profilbilder på facebook er redigert!
      Det er iallefall mine, pluss at jeg tar BARE bilder fra min venstre side (føler meg som Ariana Grande haha)
      Føler du forresten at du har mer energi nå som du har begynt å trene så mye, eller er du mer sliten?
      Haha dette ble en lang kommentar men har savna deg, om det gir mening xD

    3. Kos deg med Breaking Bad! Definitivt en av de aller beste seriene jeg noen gang har sett 🙂
      Hilsen en som også er IMDB-freak 😛

    4. Har ikke så mye med innlegget å gjøre, men jeg lurer på om du ventet 6 mnd med å gå i vanlig bh etter å ha operert? Har operert selv og lurer på om det er noe alle følger eller om det går fint å bruke det.. takk for svar 🙂

    5. Begynn å se på Breaking Bad, du kommer til å elske det! Og du trenger noe kvalitets underholdning når du skal slappe av mellom alle treningene 🙂 <3

    6. Hei,
      Har lest i et tidligere innlegg at du kunne ha tenkt deg å bli veganer. Dette er noe du virkelig burde bli. Jeg er selv det og oppfordrer alle å bli det dersom de vil forberede helsa si, har et godt hjerte for dyr og med det samme vil miljøvennlig. Jeg er selv veldig interessert i å lage mat, så det å være veganer er ikke vanskelig. Men synes sider er vanskelg kan jeg hjelpe deg litt på vei med noen tips. Jeg kan takke mye av min reise fra å være kjøttspiser til å ikke spise noen dyr eller deres produkter ved sosiale media. Jeg følger mange veganer både på instagram, Facebook og YouTube. Anbefaler å sjekke ut freelee the banana girl. Hun er rå! Ønsker bare å hjelpe deg på vei og ikke minst at du har muligheten til å spre det die budskapet til så mange mennesker. Mange er så trangsynte på vegetar og vegansk kosthold. På forhånd takk dersom du tar deg tid til å lese kommentaren min. Peace✌️

    7. Breaking Bad er seriøøøøst den beste gjennomførte serien som er laget. Slutten blant annet er så bra!!!!!!

    8. Åååååh jeg har det akuratt likt angående frustrerte fruer!!!! I love it! Men prison break er også dødsbra!!! Har ikke sett breaking bad enda 🙂

    9. Jeg synes helt ærlig du kler best helt mørkt hår. Er så fint å ha helt mørkt hår og lyse øyne (i hvert fall om de er blåe). Da lyser øynene opp. Det er en ganske sjelden (men fin) kontrast. Synes også du kler når hele håret er i en farge selv om du kanskje synes det kan se kjedelig ut. Men jeg tror du hadde kledd det enda bedre nå enn tidligere i og med at du har mer peiling på deg selv og du har helt ærlig aldri sett bedre ut. Du er ikke lenger harry spør du meg (selv om jeg vet du kanskje liker det litt sånn). Men så synes jeg også du kunne hatt mindre extension i håret. Det blir litt tungt og “falskt”. Du hadde garantert sett eldre og mer elegant ut med littegran kortere og mindre hår.

    10. Hei! Jeg så reklame på tv’en om Robinson ekspedisjonen. Det var en jente som het Maiken som var med. Er det hun du kjenner? Synes det lignet på hun som var med en liten bit i bloggerne sesong 1 (?) iallefall har du kontakt med henne fortsatt nå som også du bor i Oslo? Hun virker så hyggelig, akkurat som deg❤️

    11. Du er nydelig, Sophie Elise! Du stråler virkelig om dagen! Det er lett å se at du trives med dansingen og med Robin, fortiden.
      Husk å puste litt ut, og ta deg helt fri med gjevne mellomrom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg