en veldig god følelse

Noen bilder fra en lunsj hos Bulle igår – har sagt det før, og sier det gjerne igjen – unique er en virkelig GOD, jordnær gjeng. ♥ 

God formiddag!

Etter en veldig hyggelig datenight med min kjære igår sovnet jeg i armkroken mens han så på film, og jeg sov i 11 timer – nå er jeg uthvilt og utrolig gira for en ny treningsdag. Jeg har lest igjennom kommentarene deres og det var veldig bra for meg å høre litt ulike synspunkter! Vi lever i en boble akkurat nå og det er lett å glemme bort at det er en konkurranse. Alle skal jo ryke ut en eller annen gang, og vi har allerede nå gått lengre enn jeg hadde trodd vi skulle gjøre så jeg er glad for at vi enda er med. VELDIG glad!

Jeg må også fortelle dere at jeg fikk en video på snap fra en leser som hadde filmet en venninne mens hun så på mitt dansecrew, rett før noen ble valgt ut i battle. Hun satt og holdt for ørene og turte nesten ikke å se på tven, og når det ble klart at vi ikke måtte i battle ble hun såååå glad! haha, det er jo helt sykt, jeg har jo selv vært akkurat sånn x-antall ganger når jeg har sett på lignende programmer så at noen gjorde sånn til meg var veldig kult. Det ga meg virkelig et spark i baken. Nåååå folkens skal vi trene hardt idag!!!! 🙂 Merker forresten at det begynner å bli på tide med en ny header. Har booket inn en shoot i slutten av februar når vi e ferdig med dansingen! Og noe litt annet. Jeg har bestemt meg for at det er på tide med regularing, jeg har et veldig merkelig bitt og vondt i munnen. Har jeg noen lesere som bor i oslo og har hatt / har regulering, og kan gi meg noen anbefalninger til hvor jeg bør gå? Skal ha bak tennene! 

56 kommentarer
    1. Litt vanskelig å lese når hvert tiende ord er i store rosa bokstaver, hehe!
      Maten på bildet så utrolig god ut! 😀

    2. når du får positive tilbakemeldinger fra dommerne, burde du prøve å smile litt mer! hender du ser litt sur ut, haha.. heier på deg <3

    3. Har hatt tannregulering i 2+ år nå, og jeg går til Tannbuen i oslo, rett ved der Jan Thomas sin salong er om du vet? Haha
      De har sånn usynlig tannregulering som sitter bakpå tennene til voksne, som du skrev du ville ha. De er utrolig flinke, jeg hadde tenner her og der og oppå hverandre, men nå er de helt rette!
      Ha en fin søndag videre:)

    4. Ikke tenkt på invisalign da?
      og til kommentar over:
      “Denne bloggen handler bare om crewet ditt og dans. Har du ikke noe annet å blogge om?”
      are you fucking kidding me. dama er i konkurranse hver uke, hun har ÉN uke på å lære seg en dans og en battle rutine, når man ikke har noe erfaring fra før av så er det drit vanskelig, skal jeg si deg. Hun trener lenge hver dag, og har lite tid til annet før programmet er ferdig… cut a girl some slack!

    5. Kjempekjekt å lese mer om hverdagen din med crewet!:) Dere er en herlig gjeng, vært kjekt med en video fra hverdagen deres:) Du skriver jo om andre ting idette innelgget en dansingen.. Så jeg skjønnner ikke helt hva folk klager på:)

    6. Det er en veldig bra reguleringstannlege på Nationaltheatret! Søstra mi og flere i klassen min går der, og de er veldig fornøyde. Selv går jeg på en på Sæter. Veldig bra tannlege det og, men jeg syns 25 min med trikk blir unødvendig lang reisevei når det er en annen såpass sentralt! 🙂

    7. Du er perfekt. Du er fin på tv selv om noen sier du ikke er det, du er en av de beste i konkuransen (crewet ditt også) og det er utrolig at du i det hele tatt har tid til å blogge samtidig som du øver. Syns du gjør en utrolig innsats. Ikke bare på programmet men i livet generelt. Du står på uansett hvilken motgang du får og det er helt sykt bra. Pleier ikke kommentere, men jeg får så vondt av deg når jeg ser de stygge kommentarene så jeg vil bare si dette sånn at du forstår at du ikke må ta det negative til deg.

    8. hun blogger om hverdagen sin, og det er jo dette hun gjør nå for tiden? er det mulig! en kan jo ikke klage på at sophie bare blogger om det, når hun skriver at det er bare det hun gjør nå for tiden!

    9. Jeg har gjennomsiktig regulering foran nede, etter skade og operasjon på tenna etter piercing. Går hos Lise på Oslo Kjeveortopedi ved Stortinget, superflink dame! Ikke så kult å få reggis igjen når man er 30, men men…

    10. Er ikke kjent i Oslo så jeg vet ikke om noen… Men jeg bare lurte på hvordan du har redigert bildene dine? Utrolig fine farger og fint lys 🙂

    11. Gå til tannlegen på trosterud! Jeg har regulering nå, og det er virkelig et supert sted! Det er 5 min å gå fra tbanen.. Damene som jobber der er kjempe snille og tar alt rolig. 🙂

    12. Når du får kritikk av dommerne så er det akkurat som om du ser svart og ikke får med deg alt det fine de sier etterpå.

    13. Jeg har bak tennene, hatt 1 og et halvt år (ferdig om et par mnd) folk har ikke latt merke til det ennå!! :P, men ja, du kommer til å slite med å si noen bokstaver i starten, og du må lære deg og plystre på nytt mens du har den på hehe! Jeg går desverre på klinkikken i drammen, men ja Colosseum klinikken (sikkert en i Oslo) der har de det! Når du har de oppe og strammer dem, så kan du se forskjell på dagen! Sykt vondt, men soo worth it

    14. kommer til å ta lang tid med reggis etter man er fylt 20, tennene bruker lenger tid på å omøblere seg og fastsette seg på nye steder dessverre

    15. Et tips; om du har litt ekstra tid så burde du lage noen innlegg som du har brukt å hatt før du ble med i konkurransen. Selvom det er hverdagen din så syntes kanskje lesere det er slitsomt å kjedelig. Sånn som når caroline berg eriksen var med på “skal vi danse” ble hun stemt ut ganske tidlig, pg en av grunnene var fordi leserne savnet bloggingen hennes, og da velger de å ikke stemme. Bare en tanke som kommer opp her! Om du kommer i battle neste gang pgs stemmene kan det være at leserne la vær å stemme, og det heller enn at du har gjort det dårligere i dansingen. Bare en tanke å ha i bakhodet. Som leser heier jeg på deg og håper du vil nå langt, men jeg får mindre lyst til å stemme fordi jeg savner bloggingen din, så tenker mange gjør det samme! Selvfølgelig stemmer man jo fordi man synes du er flink, men tror mange samtidig stemmer på deg fordi de er lesere osv, hvis du skjønner. Ikke misforstå, det er bare en kommentar og et tips å tenke på :))

    16. Så deg på nasjonal theateret i går. Du satt å ventet på t-banen med kjæresten din Robin. Jeg satt på t-banen. Ville gå ut av t-banen å si hei til deg, men men. Jeg og beste vennen min satt hele dagen i går å sa: “Tenk at vi har sett Sofie Elise!!” hehe, dette sa vi sirka 1000 ganger😂❤️XOX

    17. hei! har reguleringstannlage på nathonaltatret, har Espen Dahl som tannlege! de er utrolig flinke og tar virkleig godt vare på meg! jeg er ferdig med reguleringen min nå, men jeg er påe nårlig sjekk og hvis jeg føler noe er galt så får jeg komme med en gang:) har mange veninner som og går dit, og de er også veldig fornøyde! jeg skulle egentlig ha regulering i 1 år og 8 mnd, men fikk ta den av tidligere fordi det gikk mye fortere en det de sa! de er veldig snille, og spør om det gjør vondt osv.. så vil virkleig anbefale han!

    18. HEIer på deg!! stå på du er kjempeflink :’)
      men tror du at du fortsatt kommer til og holde kontakten og henge med crewet etter mitt dansecrew? liksom fortsette og være venner?

    19. Jeg begynte med vanlig regulering for snart 2 måneder siden, og går til Colosseumsklinikken på Majorstuen. Mitt inntrykk til nå er i hvert fall at de er veldig flinke (søsteren gikk også dit og var også fornøyd), men vet ikke helt sikkert om de tilbyr det du trenger 🙂 lykke til med det i hvert fall, og fy så bra du danset på fredag! Stå på, vi heier på deg 😀

    20. Føler at du har blitt så mye mere ekte etter mitt danswcrew. Du virker mye mindre overfladisk og mere jordnær

    21. Har nettopp tatt av min regulering. Var hos tannlegen Espen Dhal som jeg ble anbefalt fra min tannlege i trønderlag. Den ligger på nasjonal. De er flike og selv veldig fornøyd. Nå har jeg selv operert, så det har jo litt å si også da. Men de anbefales:)

    22. Jeg har selv hatt regulering. Det er lenge siden men husker at det var ubehagelig. Men nå flere år sener er det absolutt verdt det! Man får bedre bitt og finere (om man kan si det) rette tenner../finere smil om

    23. jeg går til collusseumklinikken på Majorstua, de kan fikse regulering bak tennene! Er veldig fornøyd med min tannlege, selv om jeg har på fremsiden av tennene.. Ble ferdig lenge før jeg egentlig skulle

    24. Anbefaler hvertfall IKKE Tullinløkka Tannlegesenter!! Jeg fikk regulering bak tennene hos dem i høst og jeg tok den av etter 3 mnd pga enormt mye plager. Jeg kunne ikke spise noe hardt, ikke skorpen på pizza engang, fordi da løsnet reguleringstråden. Det koster 40 000,- og du må betale alle ekstra utgifter i tillegg. Mister du en kloss tar det minst 5 uker å få ny og innen da har tannen flyttet seg en del. Jeg fikk utrolige kjevesmerter, nakkeplager og generelt vondt i ansiktet. I tillegg begynte jeg å presse tenner om natten pga kjeven ble så anspent av reguleringen, slik at noen av tennene er blitt slipt litt ned.
      Du bør virkelig ha i tankene at regulering bak tennene også er DREPEN for sexlivet ditt. Hvertfall oralsex…
      Jeg går nå til Dentalia på Nydalen (samme som fotballfrue anbefalte på bloggen sin) og de er helt fantastiske! der får du en gjennomsiktig bittskinne, istedet for fast regulering. bittskinnen har samme funksjon som regulering, men er relativt nytt på markedet og derfor ikke så mange som har det. fordelen er jo at du slipper å ha noe i munnen når du spiser, og du kan ta den av om du skal feks på fest, eller ha sex… haha.
      Lykke til 🙂

    25. Byporten er absolutt til anbefaling. Skikkelig dyktige tannleger, har hørt om fleire med tannlege skrekk som aldri har tur å gå til tannlege før som har vært der.og gått tilbake 🙂

    26. Colosseum regulerings tannlege er en av de beste i Oslo, en med navnet Anne! 🙂 du er super flink og ønsker deg masse lykke til videre!!

    27. Dette er ikke noe tips, men vil advare deg mot tullinløkka tannklinikk. Trodde det var bra i starten før jeg fant ut at de overpriset i forhold til andre steder. Måtte betale 13.000(!!!) bare for å TA AV reguleringen. I Stavanger kostet det 1500. Byttet heldigvis, selvom det ble litt for sent. Om du likevel stikker innom der for å høre: vær forberedt på at du må gange den prisen de legger frem med 2.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg