video av dansen vår – uke 3

 Her har dere dansen vår for uke tre! Hva synes dere? 

98 kommentarer
    1. Sinnsykt bra dans og sangen var konge! Du er superflink Sophie, og så søt der du gaper mens du danser helt rått!!

    2. Så flink du er:) digger at dere valgte å lage en dans fra en av mine favoritt filmer nemelig Harry Potter 🙂

    3. de to første dansene dere hadde så syns jeg du var flink , men det var noe som manlet. Men i går var du bare helt rå, du har blitt knall flink! Forsetter du sonn vær freag er du garantert i finalen ! stå på, å det er jo knall hart å lære alt på så kort tid, men på gårds-dagen dans så det ut som du hadde danset hele livet!

    4. Dere er sykt flinke, og du utvikler deg og blir flinkere og flinkere! Elsket temaet. Jeg er selv en stor Harry Potter-fan, og likte dansen veldig godt!

    5. Du er så utrolig flink sophie,
      Og tusen takk for at du legger ut videoer av episodene på bloggen, ikke alle så de sett det, så uteolig greit at du legger det ut!
      Du stråler, stå på videre fineste ❤️❤️

    6. Sier ikke dette for å virke stygg eller rakke ned på deg, men har du tenkt litt på å lukke munnen når du danser? Jeg synes du ser litt dum ut når du har munnen på vidt gap hele tiden. Uansett, fin dans!

    7. Hei sophie! Kan du forklare hva som var greia med fiolinen og hvorfor dere valgte å ta med en fiolin med tanke på temaet? 🙂

    8. Folk sir du gaper for mye, jeg syns ikke det ble for mye.
      Jeg irreterer meg når folk IKKE lager annsikt utryker når dem danser, å det gjor du endelig i går, det ser me engang mye mer ekte ut da,

    9. Veldig kul og kreativ koreografi. Stemte på dere fordi dere danset best og fordi dere fungerer så godt sammen som gruppe. Blir så glad av å se hvordan du utvikler deg og går all in med dansingen, og du er så SØT! Du og uniquecrew er klare favoritter for meg!

    10. Åå, alt for mye O-ing med munnen, såppass mye at det kleina meg heelt ut, haha. Men du er fortsatt numba one ✊

    11. Du er så flink! Blir imponert, stå på. Håper du og gjengen din vinner! Love u <3 ps; det at du lager mange ansiktuttrykk er bare positivt, viser at du lever deg inn i dansen:D

    12. Du ser helt latterlig dum ut når du går og gaper slik. Irriterer meg så sinnsykt over det, for det tar fullstendig fokus bort fra selve dansingen

    13. Nå kan jo det hende at hun ikke klarer å kontrollere det med gapingen da folkens 🙂 akkurat som jeg når jeg fjerner sminken så gaper jeg, og klarer ikke å stoppe for det ligger naturlig inne å gjøre, og samme som at når jeg konsentrerer meg veldig (og da mener jeg VELDIG!) så er tungen min litt ut av munnen. Noen ting kan man faktisk bare ikke kontrollerer, og slik er det! Og uansett, er ikke gapingen dere skal følge med på, er hvordan Sophie danser.

    14. Du må lukke igjen munnen din, veldig tydelig at du teller inni deg… det gjør det litt mindre professjonelt. Men ellers, drit bra dansing!

    15. Jeg synes dere var kjempeflinke, skjønner hvorfor dere var sist ut, de måtte jo spare det beste til slutt! 🙂

    16. Du utvikler deg flott Sophie. Enig med mange, munnen må være litt mer igjen men det vet du jo og trener på. Du, Fingern og Lisa er de som gjør at jeg orker å se på dette programmet 🙂

    17. WOW!Jeg blir skikkelig imponert av deg!! Jeg har danset i mange år, og det ser absolutt ikke ut som at du aldri har danset før! Jeg heier på deg og unique! STÅ PÅ!!

    18. Du er den beste i denne konkurransen uten tvil! Men jeg skulle ønske du erstattet gapingen med et smil istedet. Det kler deg så mye bedre.

    19. Litt enig med de andre over her, lukke munnen litt mere for det tar fokuset litt bort ifra dansingen og ender kun opp med å se på munnen din, ser litt dumt ut kanskje? men du er rå! heier på deg:)

    20. Du rota fælt på scenen og du gjorde bevegelsene mye raskere enn gutta, som om du hastet deg gjennom koreografien. Det var utrolig slitsomt å se deg hastende og gapende omkring på scenen… Du har vært flinkere før. Nå gikk progresjonen litt nedover og jeg skjønte ikke hvorfor ikke dommerne tok deg på det. Den fiolinen var sykt unødvendig…

    21. klarer ikke å se hvor bra dansen er, vææær så snill og lukk igjen munnen….. helt forferdlig irriterende. ødelegger heeele dansen…

    22. Utrolig morsom dans! Kan ingenting om dans, bare at det var drit gøy å se på😃😃
      Og nå skrev hun før at det ble for mye munn, så tror hun er klar ovet det 😛

    23. DERE ER SYKT FLIIIIINKEEEE!!!!!! BLIR HELT GAAAAL AV DET! Dere har den beste koreografien, teknisk er dere best, og du da! HERRLIGHEEEEEEET!!! Jeg kommer ikke over hvor god du er Sophie. Og du lever deg sånn inn i dansen! Det må virkelig bety mye for deg!:-) Lykke til neste uke, heier sånn på deg OMG vet ikke hva jeg skal si! Dere er så flinke og jeg er så stolt a deg! Du HAR jo virkelig vokst og utviklet deg som person! Elsker deg Sophie!
      -Aurora

    24. Syns du er kjempeflink 😀 Jeg likte bedre forrige dans, men det er sikkert en smakssak 🙂 Masse lykke til neste uke, heier på deg!

    25. Dommerne har nok fått beskjed om kun å være oppmuntrende, ellers hadde de nok nevnt at det ble ganske rotete . Men du har fått dreis på kroppen og er ikke så stiv lenger. Ellers er jeg enig med de som sier at gapingen tar bort fokus fra bevegelsene du/dere gjør.

    26. Kjempebra dans og ikke minst et kult tema! Digger deg, Sophie! Stå på, du kommer til å nå langt 🙂 Dette er min første kommentar på bloggen din btw.. Følte det var på sin plass å kommentere litt 🙂

    27. Du ligger alltid et hakk foran de andre, ser ut som du stresser veldig. Slitsomt å se på. Danserne er synkronisert- du er minst en bevegelse foran.

    28. Blir dessverre litt dårlig når du haster deg gjennom, fortere enn de andre og bare gaper. Gapinga tar fokus vekk fra alt omtrent :/

    29. Eg synest du og ditt dansecrew er sinnsjukt gode. Før “Mitt dansecrew” begynte hadde eg tenkt at du komme til å bli rå, og at eg komme til å heia på deg heile tida. Eg såg for meg i hode at du komme til å dansa som ein proff, og kva var det du gjorde. Dansa heilt rått. Eg heier på deg heile vegen. Ha meg i tankane, så vil du vinne heile shiten. Belive me. Eg trur du kjem til å vinne. Du er so SINNSJUKT god. Lykke til videre.

    30. Synes du er utrolig flink, hadde aldri tenkt på om du kunne danse eller ikke før dettte programmet, men det kan du! Du ser også veldig kul ut, og det er en spesiell måte du beveger deg på, noe som jeg liker. Elsker når folk skiller seg ut på denne måten, eller ihvertfall når det ser kult ut da, som deg. Men herregud synes du er dritflink, visste ikke at du hadde det i deg! Også synes jeg det var helt sykt av Toby, at han lærte dansen på såå kort tid, det imponerte meg veldig!! Men stå på videre, nå har du kommet så lang, og jeg håper virkelig å se deg flere enn én gang til!

    31. Syns uheldigvis det var veldig synlig at dere hadde mindre tid til å øve denne gangen, men er veldig glad det ikke gikk ut over resultatet og at dere fremdeles er med!
      Dere la lista så sykt høyt i den første dansen deres, og det er vanskelig å både leve opp til og aller helst overgå seg selv!
      For lets face it.. det står i mellom deg med Unique og Fingern med sitt crew!
      Det ble bare for rotete denne gangen, og for mye bytting mellom rekvisitter (tryllestaver med fjær, tryllestaver uten fjær, fiolin (som var helt unødvendig da de fleste ikke forstår Stirling-referansen og tenker “Harry Potter og fiolin?”)
      Clean and simple.. alltid best, og da blir det også mer synkronisert, mindre hit og dit og da vil ikke du havne noen tellinger forran de andre

    32. Du er kjempe flink! Heier og stemmer på deg 🙂
      Men en ting, du burde holde noen sekunder på slutten av dansen før du beveger på deg, slik som guttene gjør. Det gjør dansen mer intens! 😀 Bare et tips

    33. Herremin.. gaping eller ei.. la nå jenta få lov å fokusere på dansen og ikke om å lukke munnen igjen..
      det gir henne uansett bare en karakter 🙂
      Alltid noe å henge seg opp i ass.

    34. Synd at gapingen gjentar seg hver gang, da dette tar fokuset bort fra dansingen.. Spør gutta eller de andre proffe om teknikk for å slutte med det.. Da tror jeg det blir mye bedre helhetlig.

    35. Du er så flink! Ser du ikke lenger stopper opp og”venter” med å gjøre neste bevegelse slik det har sett ut før – veldig bra! FOR en gjeng, dere er bra!

    36. Fin dans, men skjønner ikke hvorfor du gaper så mye? Er du tett i nesen slik at du må gå med åpen munn for å få luft? 🙂

    37. Det er så imponerende hva du klarer å få til, du er ufattelig flink. Jeg tviler ikke på at du når langt, du ser ut som en del av et team som har eksistert lenge, og ikke ei som nettopp har begynt med dans.

    38. Du har blitt så utrolig flink, Sophie! Jeg heier masse på deg, du blir flinkere og flinkere for hver gang! 🙂

    39. Har noen tips 🙂
      Ikke gap så mye, ikke se så mye ned, ikke stress deg gjennom bevegelsene, det ser så rotete ut, prøv å slappe av mere, vis at du koser deg og har det gøy på scenen, da blir det så mye mere behagelig å se på! Ellers blir du bare flinkere og flinkere med raske bevegelser.. bare prøv å ta deg god nok tid til å gjennomføre dem, slik at det ikke blir ett dusin korte kjappe bevegelser!

    40. Stoler du virkelig så mye på Robin som du sier du gjør?Etter sist helg tilsier ikke oppførselen din det.

    41. Helt enig med Mari her oppe, det er en liten detalje som er lett å fikse men som er veldig viktig!
      Nettopp det at når dansen er ferdig og dere har kommet til slutt-posituren og musikken er ferdig, hold formasjonen i noen sekunder slik som guttene gjør, i stede for å med en gang røyse seg opp, det trengs ikke mer enn 4 sekunder, men det gir et mer helhetlig inntrykk og ser bedre ut

    42. Synes du er super tøff jeg, man ser tydelig at du har det gøy =) Å drit i kommentarer på ansiktsuttrykk. Skulle likt å se disse andre her danse en hel koregrafi med ett “fint” ansiktsuttrykk 😉

    43. Synes du er super god og du har rytme i kroppen din. Synes også de er utrolig tøft gjort av deg å ta denne utfordringen ettersom du ikke er vant med å stå på scenen og faktisk har sceneskrekk! stå på! Som noen sier over her så gaper du en del, men det er du sikkert klar over. Prøv å vær bevisst på dette neste gang så blir det sikkert perfekt. Husk også å se opp. Ansiktsutrykket har også mye å si for helhetsinntrykket for dansen. Du er god! Lykke til 🙂

    44. Herregud, du er jo så døds god! Du har virkelig utviklet deg. Og ikke bry deg om det folk sier om at du gaper. La ikke merke til det før jeg leste kommentarene. Du ser absolutt smashing og døds fet ut! Stå på videre!

    45. Jeg er fortsatt utrolig imponert over dansingen din. Gapingen skal jeg ikke si noe på, for jeg vet du jobber med å forbedre det. Dessuten syns jeg ikke gapingen var altfor ille. Jeg har motsatt problem når jeg danser – mangler uttrykk i ansiktet på tross av hvor hardt jeg prøver og hvor gøy jeg har det. Kan jeg skylde på at jeg generelt har et lite uttrykksfullt ansikt? Uansett – du er dødsgod. På fredag gikk alle 5 stemmene mine til deg, men vanligvis har jeg pleid å fordele de på to andre også. Ikke denne gangen! Heier på deg (både i konkurransen og den kampen du kjemper med degselv om å ikke gi opp)!

    46. Tips til neste gang: når dere legger dere ned, altså når dere avslutter dansen: bli liggende noen sekunder for virkelig å gjennomføre dansen og avslutningen 🙂 La publikum få litt tid til å juble før du reiser deg, slik som dine dansepartnere gjør 🙂
      Ellers, masse lykke til videre!

    47. Hva gjør det vel om Sophie gapa litt? Tror ikke noen av dere bare hadde vært noe bedre…
      Blir nesten litt flau over enkelte av dere, konstruktiv kritikk er en ting – men en del av disse kommentarene er rett og slett mobbing.

    48. Du klarer deg helt fint men du må ikke lag så jævlig mange grimasa! du gapa alt for mye! ….

    49. Dette er bare å ta av seg hatten for, for det du og de andre deltakerne presterer er slett ikke enkelt! Dere gjorde en innertier når dere valgte Harry Potter ja!
      Dansene dere gjør med deres dansecrew er teknisk vanskelige, og ikke minst går det fort. Jeg tror ikke de som sitter og kritiserer hadde greid dette noe bedre selv.
      Jeg holder en knapp på deg eller fingeren i finalen!
      Stå på Sophie!
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Toril

    50. Du gapa litt formye, klarte nesten ikke følge med fordi gapingen ble så distraherende, haha.
      Men dere er flinke! Heier på dere 😉

    51. Helt seriøst? 😌 Mange av dere tenker bare på gapigen, hva med dansen da? 😁 Showet heter jo ” Mitt dansecrew” ikke “mitt gapecrew” 😐 Så liksom ikke tenk på det da, dere skal jo stemme på dem dere liker ikke hvem som gaper mest 😕 Sophie har selv sagt/skrevet at hun skal jobbe med gapigen hennes, men når hun har så mye å tenke på, så er det vanskelig å holde styr på alt mulig 😉 Syntes du var flink jeg 😍😊

    52. Jeg blir så glad av å se på når dere danser!! dere er så flinke, DU er flink! jeg skal stemme mye på dere fremover:) Fantastisk bra jobba!!

    53. Du, den dansen der er helt rå! Og du ser ut som du har danset i flere år, ikke gjort annet! Du tar det hele på strak arm. Husker da jeg begynte på hiphop å slet som faen, men du er jo naturtalent! Heier på dere. Denne seiern tar dere lett! Gleder meg til neste uke, lykke til! <3

    54. wow sofie, du blir bare flinkere og flinkere, nå ser du jo proff ut! stå på, gleder meg til flere danser framover! 🙂

    55. wow sophie, du blir bare flinkere og flinkere, nå ser du jo proff ut! stå på, gleder meg til flere danser framover! 🙂

    56. Jeg har danset i mer enn ti år og ja det er viktig med ansiktsuttrykk, men man skal vel ikke gape hele tiden?
      hvis du lager litt forskjellige fjes gjennom hele dansen kommer det ikke se dumt ut, noe det dessverre gjør nå..
      Du er veldig flinkt til å danse, det må jeg si, men haha, bare lukk munnen, er det eneste du mangler! 🙂

    57. Synes du er kjempeflink til å danse og leve deg inn i dansen. Ikke bry deg om de som kommenterer gapingen. Aner de hvor slitsomt det er å danse eller? Man må jo få inn luft til lungene på en eller annen måte. Jeg begynte faktisk å blø neseblod etter å puste for hardt med nesen når jeg danset, haha 😛
      Klem!

    58. hei:) eg og søstra mi e så utruli store fans av Lindsey Stirling!! når dåkk brukte swag sangen hennes bynt bi å skrik <3 vi hadde alerede stemt 5 gang på dokk og når dåkk hadde den sangen kom d inn 5 stemma til 🙂 digga dansen og det va fantastisk <3

    59. Syns du har en utrolig nydelig utstråling, og man ser allerede stor forbedring i dansinga di! Jeg pleier aldri kommentere blogg, men en gang må jo være den første, og har tenkt lenge på å kommentere hos deg, men er ikke sikker på om du ville lest eller hva jeg isåfall skulle skrevet…
      Men siden jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg aldri husker å se direktesendinga og dermed ikke rekker å gi min stemme, vil jeg nå gi deg feedback.
      Vil ihvertfall komme med et lite tips til dansinga, som ikke er så vanskelig når du først har det i bakhodet.
      *Når du først er ferdig med hele danserutinen anbefaler jeg å stå stille i sluttposisjonen leeeeeenge*
      Slik som når du i denne rutinen døde på gulvet, skulle du ligget død litt før du reiste deg opp igjen.
      Det gir et mer dramatisk, proft og helhetlig inntrykk.
      Utenom det vil jeg bare be deg fortsette med hva enn det er du gjør, for jeg har fulgt bloggen din lenge, men ikke så aktivt som de siste månedene. Det merkes klart at du er mer aksepterende, åpen og reflektert – og selv om jeg bare er din bloggleser, så føles det ut som jeg kjenner deg som en venn, og kjenner jeg nesten bryr meg om deg som om vi skulle vært nære venner.

    60. jeg synes at du er flink til å danse, men den gapinga de har begynt å ta litt av.. det har blitt litt sånn at jeg venter på at du skal gape hele tiden, i steden for å følge med på dansen din haha, og det er jo litt dumt! i noen av dansene er det meningen at man sal ha noen overdrevne uttrykk, men altså, du kan la kjeven slappe litt av da…du gaper jo HELE tiden haha

    61. Du er så vannvittig rå! Elsker uttrykket ditt når du danser! Fantastisk Sophie Elise! HELT fantastisk! Stå på for du er helt rå!

    62. du er kjempeflink til å danse og bra at du har ansiktsutrykk, men du må la være å gape så mye 🙂 stå på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg