VI TRENGER DERES HJELP!

Lovin the crew! 

Dere som følger meg på instagram har kanskje fått med dere hva som har skjedd. Jason i gruppa har den siste uka vært syk, og nå har det blitt ganske alvorlig og han har derfor null mulighet til å delta med oss i kveld. Han ble sendt på sykehuset i ettermiddag, og da hadde vi to valg – trekke oss, eller få noen til å steppe inn. Det ble så klart sistenevnte, og snille, talentfulle Toby kom i siste liten og måtte lære seg hele dansen på litt over en time. Så, nå må vi bare krysse alt vi har for at det går på scenen! Det har vært så tøfft, men vi kjemper på, og ikke minst for stakkars Jason sin skyld nå, for vi vil gjerne ha han med oss neste uke igjen. Så, MASSE god bedring, utrolig synd at du ikke står på scenen med oss, men om vi skal tenke positivt så kunne vi ikke hatt en bedre erstatter. Utrolig sporty av toby!

VI er sist ut på scenen i kveld med vårt Harry Potter tema, så man må smøre seg med tålmodighet og jeg ser alle de andre deltagerne på skjerm fra backstage for øyeblikket. For å stemme på oss sender dere 7 til 26400, det ligger også 5 gratisstemmer på tv2.no men de er ikke mulig å ta i bruk før vi er på scenen. Vi trenger deres støtte nå mer enn aldri før! Stoooor takk fra meg, crewet mitt og Toby <3 

109 kommentarer
    1. Kult!! Tenk om me adle var på Harry Potter skolen! 😀 og viss eg vil nå til deg, konne eg bare sagt “apporto Sophie” så vips, der er du!!
      Hehe! Tuller litt nå 😉

    2. Er utrooooolig skuffet over programet hittil idag, så satser på at du leverer bra! Tilogmed fingeren skuffet i dag!

    3. Masse lykke til Sophie det kommer til å gå supert! Skal stemme på dere! Ser faktisk på deg sammen med Stian nå, temaet deres er så kult!

    4. Du skal få alle mine fem stemmer <3 Du er så flink og jeg er så stolt av deg og gruppa. Dere jobber hardt!! <3

    5. ååh fine, vakre Sophie Elise! Du blir bare penere og penere med tiden, og da tenker jeg mest på den utstrålingen du nå sender som gjør deg så pen. Leste intervjuet med deg i dagbladet og jeg kan virkelig se det på deg igjennom bloggen at du har vokst ila den siste tiden. Stå på!! Også må jeg få sagt at du ser bedre ut på lenge nå som leppene dine ikke er så oppsvulmet og ducky og det brune håret mot de blå øyene :O Gosh altså, women crush! 😉

    6. Ahh skulle egentlig ønske du hadde håret nede for Hermonie, men det skal nok bli kjempe gøy å se på likevel! Heier på deg, hard konkurranse og mange flinke delagere… så bring it Girl!

    7. Leit og høre at Jason er innlagt. Men heier på dere! Dere klarer dette 🙂 Så spent på dansen siden jeg elsker Harry Potter 🙂

    8. Må kommentere igjen du, skrev jo at jeg var skuffet over programmet i dag, men fy flate jente du slo til, er mektig imponert over deg! Dere leverte fantastisk selvom dere hadde mange hindringer, herregud er direkte stolt

    9. Hærregud Sophie! Du e sørn mæ heilt rå på dansegulvet! Du lære så fort og æ vet du jobbe hardt og du førtjæne å gå videre!

    10. Syntes du ser søt og flink ut. Men tror det hadde sett bedre ut om du hadde hatt munnen igjen mens du danser, for ser litt rart ut med munnen så mye åpen.

    11. aldri sett deg så pen som når du blir intervjuet på tv idag. kjempefin med lite sminke og mer naturlig

    12. du var kjempe flink!! 🙂
      stå på videre!!
      selv om dere har hatt litt drama og vanskeligheter denne uka er det fortsatt kjempe bra og så utrolig morsomt å se på dere i kveld!!!
      dere er de aller beste og har så sykt høyt nivå på dansen deres og og dere blir bare bedrer og bedre fro hver gang!!! 🙂 😀 😀 <3

    13. Flinke!!!! Kan du lage ein egen kategori på mitt dansecrev???? Hadde vert kjekt å kunne se tilbake på, og lett finne dansevideoane du legger ut 😀 litt arbeid å bla nedoveralt hver gang eg har lyst å se den sinnsykt awsome sportsdansen deres!!! 😉

    14. dere er så kjempe filnke!!! gratulerer så mye med å komme videre og Harry Potter var en sykt kul ide og alt dere klarte og at alt passe så godt sammen med hverandre!!! 😀 😀 .9 🙂 🙂 <3

    15. FYFAEN SPOHIE!
      Jeg pleier aldri å legge igjen kommentarer her på bloggen selvom jeg leser den fast, og ser veldig opp til deg!
      Men må bare si at det du gjorde på scenen idag var HELT RÅTT!! jeg har ikke ord på hvor flink du var og hvor rått og tøft det var! You go girl, stå på 🙂

    16. Kan du legge ut videon når du og crewet danset? Jeg fikk ikke se det og har kun muligheten viss du legger det ut her:-)

    17. Syntes du er sååå flink, og heier masse på deg! Stemmer fra alle enheter jeg har, pad, mac og mobil 🙂 MEN! DU MÅ LUKKE DEN MUNNEN DIN. Forsto at du skulle være litt forundret her og der, men alle her bare satt og lo av deg og dreit i hvor gode dere var pga den gapende munnen :p
      Vet godt at det er vanskelig ha bra annsiktsutrykk når man danser, lett å glemme og maaange som gjør mye rart, danser selv og måtte lære meg den biten :p Men håper du tar det til deg og ikke gjør det neste gang 😀

    18. Hei, Sophie Elise. Jeg vil bare si at dere var de beste til å danse i kveld. Stemte masse, men jeg var helt sikker på at dere gikk vidre. Gleder meg til neste fredag!

    19. Heier på deg! Du stråler på scenen, og er kjempe flink! Du har virkelig imponert og har virkelig overrasket! Kjempe flink 🙂

    20. Skjønner ikke når folk sier du blogger dårlig, synes du aldri har blogget bedre! Stå på Sophie ❤️ Du har vertfall min stemme 😚

    21. Døds bra 🙂 du er sååå utrolig flink Sofie. Kjempe stolt over deg. Jeg syns helt alvorlig at du er den beste av de alle. Utrolig bra kjempet denne uken tross all den motgangen. Du Bør være så stolt. Kan tenke meg Robin er kjempe stolt av deg. Og åpen munn hadde garantert jeg og hatt. Tenk alt det man må huske på samtidig. Tviler på at så veldig mange av leserne dine kunne ha gjort det bedre. Jeg vet at jeg aldri hadde klart det I hvertfall. Du er helt rå 🙂 og for et nydelig intervju du gjorde Før programmet. Veldig reflektert. Heia Sofie 🙂

    22. Syntes du og DITT crew passer best sammen. Er som dere har danset sammen i mange år! Forsett med utstrålingen du/dere sender til publikum, og fortsett med det harde arbeidet som utgjør et SUPERT resultat! Sitter her med ett stolt leser-hjerte! ❤️

    23. Du er så flink Sophie, er glad du gikk videre ikveld 🙂 du kler det brune håret bedre også! Men et tips, prøv å lage bevegelser med ansiktet uten å gape så høyt 😉

    24. Jeg er så utrolig imponert over hva du og (resten av) Unique får til 🙂 Dere er helt klart den beste gruppa, kjemien deres og personlighetene deres kommer virkelig frem i dansen, og det ser veldig bra ut og veldig ekte! Åååå, håper dere vinner!! Også må jeg si at det du sa før dansen om at du har funnet deg selv litt igjen var så til å kjenne seg igjen i og jeg må bare beklage at jeg før kun så en uinteressant barbie-dokke, men kunne tydeligvis ikke tatt mer feil av deg 🙂 Du virkelig blomstrer i dette programmet og viser hvor snill, vakker, talentfull og jordnær du er. klem ny leser av bloggen din 🙂 Lykke til videre!! PS: det er absolutt ikke noen grunn til å fikse noe på utseende ditt, du ser smashing ut på scenen:)

    25. Uheldigvis syns jeg dette var deres dårligste opptreden hittil:/ Digger Lindsay Stirling men syns uheldigvis hele fiolin-opplegget ble for distraherende!
      Ser ikke hvordan noen noen sinne kan slå Fingern i teknikk, mannen er syk.. MEN du byr på en GOD dose sjarm og til tross for ingen tidligere dansing så er du faen meg god!

    26. Kan du være så snill og prøve å danse med munnen igjen? Tror det ville sett bedre ut 🙂 Greit noen av gangene i dag, så skulle du virke sjokkert, men ellers.

    27. Haha, æ digge dæ!! fyfaen du e rå, har sett på dansen dåkker 2 gang, haha 😀 Dåkk e jo klart det beste dansecrewet ^^, STÅ PÅ! 🙂

    28. Null grunn til bekymring, Sophie! Du var helt rå på scenen, og garantert en av de to beste i dag.. Kjempe gøy å se på dere, og jeg gleder meg til neste uke!

    29. Vet du hva! Forsett å gjøre det du gjør, munnen åpen eller ikke! Hva søren gjør det da?!?! Synes bare det er moro jeg og hadde sikkert gjort det samme! Er ikke det man ser etter og man skal vel ha det gøy! Makan.. Nei forsett med der og du er superflink! Heier på deg 👌

    30. Dokker va råflink idag!:) ble skikkelig imponert, så måtte såklart stemme på dokker! Dokker hadde så mye liv i dansenr dokkers, og det ga et så bra inntrykk:) Og det med fiolinen va så kult! Du e en stor inspirasjon. Spesielt for de med sceneskrekk:) Det kunne du kanskje ha skrevet et innlegg om??:) kordan man kan klare å pushe grensan sine, å gjøre ting man eegentlig ikke tør, men som man har så lyst til å klare:-) trur det e mange som har utfordringer iforhold til det, og du har nok mye tips og erfaringer å komme med dær:D du burde være så stolt over dæ sjøl!!

    31. Herregud, SÅÅÅ flink du var i dag! Selv med alt som gikk dårlig tidligere i uka. Du ser helt proff ut! Sinnsykt rått. Håper du vinner hele greia nå! 😀

    32. sophie!!! jeg elsker at du gaper (hahaha), i motsetning til alle andre raringer her over som absolutt må kommentere. det er vel ikke lett å sette seg inn i hvor vanskelig det faktisk kan være, eller hva?? det viser at du er helt oppslukt i dansen og at du koser deg! fortsett med det. det er så gøy å se hvor flink du er blitt! stå på, hihi

    33. Hva med å fokusere på å lukke munnen og heller lage sexy strengt og fokusert ansikt, liksom med power, dersom du synes det er vanskelig å vite hva du skal gjøre med ansiktet. Se på dansen til Lise Karlsnes og se hva hun gjør med ansiktet, så skjønner du! 🙂

    34. Dokker va kjempe flink sophie! Æ har følgt me på bloggen din en stund (og bloggerne og overalt kor æ kunne se dæ, høres litt stalker ut men ikke sån ment hehe!) Å du har en kjempe fin utvikling. I går kveld (fredagskveld) så man virkelig kor hardt du har jobba for å få til dansen, du ser også mye gladere ut.. å d gjør mæ glad fordi æ sjøl har hatt d ganske tøft og føler at æ sliter litt nu me d samme som dæ.. at d e så viktig å føle at man kan prestere nokka og at d e bruk for en.. dt gjorde mæ faktisk opriktig glad å se dæ danse og stråle så mye som du gjorde i går, æ blir å følge med videre! 😀

    35. Hei! Mange her som ikke forstår at man skal utrykke seg mye med ansiktsuttrykk på en slik scene i en slik situasjon. Det viser en deilig utstrålig! <3 ett spørsmål, når går reprisen?

    36. Du er helt rå på scenen Sophie, jeg er så imponert! Tror du har overasket halve Norges befolkning med det talentet ditt, du har ihvertfall overasket meg! Kjære deg, aldri slutt å danse! :))

    37. Den dansen var helt rå 🙂 dere er så flinke, og med en super erstatter.
      God bedring til Jason 🙂
      Du slipper deg helt løs på scenen. Håper dere vinner, dere eller werking girls som også har en drit kul stil 🙂
      Men mest håper jeg unique crew vinner 🙂

    38. Flere sier du ser rar ut med åpen munn når du danser, drit i det da. Bare kult at du slipper deg løs på scenen å er helt med. Alle dere bruker jo ansiktet og uttrykkene når dere danser 🙂
      Det betyr at du gir litt faen, noe som de fleste syns er kult å driter i om det ser teit ut eller ikke, det er helheten man ser på 🙂

    39. Skal ærlig innrømme at jeg hadde mine tvil om deg i showet, men herregud jente!! Du er så flink og jeg gleder meg skikkelig til å se deg videre og håper du når langt! 🙂 Du byr på helt andre sider av deg selv og det er så godt å se!

    40. Dere var sykt flinke igår! <3
      Men kan du gi svar på dette: hvordan anbefaler du å trene rompe?
      Og: hvordan anbefaler du å trene magen?
      Trenger litt tips å råd:-) <3 Hadde blitt så glad ;**

    41. KAN ALLE DRITE I Å SI AT SOPHIE SKAL HA MUNNEN IGJEN, OM DERE SER NØYE PÅ DE ANDRE I CREWET HAR DE DET SAMME, DET ER NOK BRUKT SOM EN EFFEKT. OG OMG DERE IRRITERER DERE OVER SÅNT, SE HELLER PÅ HVOR JÆVLIG FLINK SOPHIE ER TIL Å DANSE

    42. Du var kjempeflink på mitt dansecrew i går :)Skulle ønske jeg var like flink som deg , håper at du aldri ryker ut derfra , du får kjempeflotte tilbake meldninger . jeg har lest bloggen din en stund nå og elsker den .

    43. Jeg digga dansen deres i går, og Toby gjorde det veldig bra! Mamma tror dere vil vinne alt på grunn av fremgangen din! Haha <3

    44. Jeg elsker deg!!! Du er så kul og du vet hva du gjør på scenen. Det du sa med å være redd for å stå på scenen, det ser ikke sånn ut! DU er utrolig kul og du er den beste av alle fra min side!
      Gleder meg virkelig til neste uke, stå på jeg elsker deg!

    45. TIL: “24.01.2015 kl.12:23
      KAN ALLE DRITE I Å SI AT SOPHIE SKAL HA MUNNEN IGJEN, OM DERE SER NØYE PÅ DE ANDRE I CREWET HAR DE DET SAMME, DET ER NOK BRUKT SOM EN EFFEKT. OG OMG DERE IRRITERER DERE OVER SÅNT, SE HELLER PÅ HVOR JÆVLIG FLINK SOPHIE ER TIL Å DANSE”
      Du må snakke litt høyere, gitt! 😛
      Denne bloggen er SE sin derfor sier vi til HENNE at hun skal lukke munnen. MEN DE KAN GODT LUKKE MUNNEN ALLE SAMMEN DET SER J*VLA TEIT UT MED DEN GAPINGEN. Sånn. Hørte du meg nå?

    46. Du ser mer komfortabel ut på scenen nå! Ser at du har trent å.. bra! tommel opp. kommer t å følge med videre. stå på søta !

    47. Gud, blir irritert over folk som spør om videoen, når den ligger litt lengre oppe i kommentarfeltet. Eller bare finn den selv!

    48. Til du som spør om fiolinen og sier det ikke ga mening: De danset til Lindsey Stirling som spiller eletrisk fiolin, derfor ga det altså mening. Og det var heller ikke meningen at dansen skulle være en kopi av Harry Potter, men inspirert.

    49. Jeg irriterer meg GRØNN over alle som må kommentere munnen til Sophie Elise. Det er ikke rart folk blir sykelig opptatt av utseende for tiden når man får kommentarer på noe så lite som at munnen er åpen når det ikke er det som er fokuset her i utgangspunktet. Sophie gjør en helt fantastisk jobb og jeg er mektig imponert over danseteknikken hennes så klarer dere å komme med noe så ubetydelig som at munnen hennes er åpen!? Som om hun ikke har nok å tenke på i fra før med alle dansetrinnene, så skal hun liksom måtte tenke på hvordan hun ser ut i ansiktet også? Nei, gud, jeg blir oppgitt. Blås nå i om munnen hennes er åpen, det viser jo bare at hun gir alt i dansingen og ikke fokuserer på hver minste detalj noe som bare vil resultere i at hun ikke får prestert 100% uansett, fordi hun blir for opphengt i hvordan munnen hennes ser ut! Herremin, skjerp dere, er slike som dere som ødelegger samfunnet! Stå på Sophie, du er helt rå til å danse og jeg digger deg bare enda mer nå, så utrolig søt du er, for en sjarm!! <3

    50. Siden Sophie Elise tydeligvis er for høflig til å si ifra til dere så tar jeg meg friheten til å gjøre det. Å si at hun er stygg fordi hun har munnen oppe blir altfor dumt. Jeg foretrekker åpen munn foran steinansikt. Jeg synes det er helt greit med konstruktiv kritikk, men å si at hun ser stygg ut er ikke konstruktivt og moren dere burde lært dere bedre manerer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg