Snart vixen blog awards!

Clutch fra Miss Selfridge 

Hehe, nå kommer det blogging om noe annet enn dans, etter ønske fra noen av dere 😉 Den 28. januar er det vixen blog awards, og jeg er for første gang i mitt liv nominert der i kategorien “årets kjendisblogg”, og dere skal ha en stor TAKK som fikk meg nominert! Nå håper jeg så klart på en seier, det hadde vært så gøy, selv om jeg er i veldig godt selskap blandt de andre nominerte. Over kan dere se en liten kollasj av hva jeg kan tenke meg som antrekk for den røde løperen, og min nye gold clutch som jeg vil ha med som tilbehør. Robin skal være med som min date, og det gleder jeg meg også veldig mye til!

Håper dere alle har en super dag!! Og til dere som kan slappe av: slapp av for meg også. Vi har generalprøver og så beinhard trening hele dagen, så dette blir en lang og tøff torsdag. Men, smil og vær glad, det skal jeg også ♥ 

25 kommentarer
    1. Gleder meg til å se antrekket, uansett hva du går for ser du garantert flott ut! Lykke til på generalprøvene 🙂

    2. Syntes det er greit du skriver om dansing men ikke når det blir så mye sutring. Føler det blir så urettferdig ovenfor de andre, værdama kan ikke stå under værmeldingen og klage over hva slags problemer de har hatt så de kan få medfølelse. Merker jeg forsvarer deg veldig hver gang du er på tv, når samboeren kommenterer noe så sitter jeg og sier “jamen det er fordi at blabla for hun sa det på bloggen” så begynte jeg tenkte over…. Vi aner jo ikke hva de andre sliter med !! Blir urettferdig kanskje :p

    3. Hei!
      Lurte på hvordan det er å danse når du har silikon? Danser fast selv, flere ganger i uka.., men skal ta silikon om noen mnd.. Ødelegger det veldig? Skal ikke ta så mye.

    4. Anonym: Nei, det er helt sant, men så har jeg jo denne bloggen og får lovt til å skrive hver hva jeg sliter med, selv om de andre ikke har en blogg om du forstår hva jeg mener 🙂

    5. Ja forstår jo hva du mener, blir jo naturlig for deg å skrive på bloggen når dere sliter med noe, nettopp fordi det er din hverdag nå, så er vel ikke din skyld at det blir urettferdig AKKURATT:) hehe, formulerte meg kanskje litt feil. Men slik som med jakka, tror jeg og alle andre virkelig ikke hadde tenkt over den feilen om du ikke hadde påpekt det 🙂 og tviler ikke et sekund at på fredag går det kjempe bra!! Uavhengig om jeg hadde visst du hadde vært syk eller ikke. Lykke til:)

    6. Den clutchen ser nok best ut sammen med hvitt eller kongeblått antrekk (slik blåfarge på croptoppen over her 🙂 Svart og gull eller rosa og gull blir fort harry, og oransje, gul, rød og lilla ser ikke så fint ut med gullveske til.

    7. Du, ikke tenk på det med å blogge om noe annet, du blogger jo om live ditt og akkurat nå er det dans! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg