når man kun vil gi opp

Hei dere, jeg kom akkurat inn døren her hjemme. Nå for tiden kommer utfordringene på løpende bånd, spessielt fordi jeg gikk igjennom dansen for første gang i DAG, noe som gir oss dårligst utgangspunkt av alle gruppene, vil jeg tro. Wæh, håper virkelig dere krysser fingrene for meg, og at dere forstår hvor hardt jeg jobber.. I dag har vært en sånn dag hvor jeg har stått med tårer i øynene og har hatt aller mest lyst til å gi opp. Jeg får ikke til dansen uansett hvor mange timer i strekk vi pusher oss, jeg blir så sliten at jeg ser stjerner men jeg SKAL klare dette. Ikke bare betyr det mye for meg, men det betyr så og si alt om jeg kunne ha gitt guttene den muligheten å komme langt her. Jeg blir også så lei meg når jeg får kommentarer på at bloggingen min er dårlig for tiden, for tro meg jeg stresser ihjel i hodet mitt og funderer på hvordan jeg skal rekke å planlegge alt. Dette høres kanskje ikke ut som all verden, men sosialt liv er så og si dødt, jeg har ikke tid til å snakke med mamma i telefonen engang, kjæresten møter jeg når vi sover / står opp, og mailen får jeg ikke sjekket. Alle møter, alle “normale” ting som å dra til frisøren, vaske håret (bruker jo to timer på å føne det!), fikse negler eller følge med på en serie ++ utgår totalt, og jeg fokuserer på en ting og KUN en ting – å gjøre jobben min bra. Som nå er dansingen, og bloggen. At jeg har muligheten til å gi unique, altså mitt crew, 500 000 om vi nå skulle vinne er ubeskrivelig for meg, og jeg vet hvor mye det hadde betydd, så det får bare gå på bekostning av litt annet. Får dårlig samvittighet når jeg sitter på trening og griner fordi jeg prøver så hardt, fordi jeg vet at de det går mest utover om jeg ikke klarer, er dem. Men, vær så snill å ha i bakhodet på fredag, at vi fikk dansen ferdig i dag (noe som ikke er vår feil, men trenger ikke å gå inn på alle produksjonsdetaljer med tv..), og har derfor kun i morgen på å lære meg en hel koreografi som vi tidligere har brukt flere uker på. Jeg må. Jeg skal. Håper. Og dette er jo en fantastisk opplevelse, så ikke missforstå. Jeg er så glad, og det er en grunn til at jeg blir så lei meg når jeg ikke presterer, fordi det betyr så mye for meg. Denne uken har vel bare vært ekstra hard, på grunn av sykdom, dårlig kommunikasjon, og at showet ble klart nå i kveld – som er alt for sent. 

Men for å fokusere på det positive, vi var på kostymeprøve i dag og resultaetet der ble dødskult, noe som gjorde meg i litt bedre humør – uansett hvor dårlig jeg gjør det på scenen, så ser jeg i det miste søt ut, haha.  Vi er fornøyde! Nå som jeg endelig har kommet inn døren, etter 11 timer (!!) med danseguttene ønsker jeg bare å ligge i armkroken til min kjære og prøve å slappe av. klem ♥

88 kommentarer
    1. Skulle ønske jeg i det hele tatt hadde råd til å gå til frisøren, fikse neglene og føne lange, flotte extensions jeg. Du er så utrolig heldig 🙂

    2. Du gjør en knall jobb Sophie 🙂 Dere kommer til å nå langt og forhåpentligvis stikker dere av med seieren. Heier på dere 🙂 Kos deg resten av kvelden. Klem

    3. Jeg har virleig tro på deg som jeg dkrev så er du en av de jeg vil skal komme langt og uansett ok om du ikke får vunnet konkurransen skal du tenkte på hva du har fått du sier selv du får bedre selvtilitt av dette gjør det om tiul noe potetivt. ja jeg klarte det ikke nå la oss gjøre det en gang til så klarer vi det til slutt. innstillingen har mye og si Sophie. tro meg jeg har vert der.
      Jeg har troa på deg og jeg koser meg når du danser for du viser at dette er noe du syns er gøy. Du må bare forsette og tenke at dette er gøy o at dette er morsomt. Ikke tenkt på de 500 000 ha det gøy det er da du lærer og det er da du presterer best,
      Lykke til

    4. Lykke til Sophie. Du e så flink, e sikker på at det går kjempefint på fredag!
      Heia på dæ. Klem <3

    5. du presterer jo kjempebra på bloggfronten sophie! ikke stress med det for du blogger jo allerede mye bedre enn andre toppbloggere som bare sitter på ræva hele dagen! i tillegg er du kjempeflink til å oppdatere snapchat som blir en sånn “ekstrablogg” og det er jo bare fint. fokuser på dansinga du, vi er her uansett 🙂 du er uansett råflink og klarer dette!

    6. Herregud, Sophie Elise, du har da INGENTING å forklare på bloggfronten! Det du gjør på Mitt Dansecrew og hva deg innebærer for deg å prestere burde være mer enn forståelig for alle når det kommer til den “dårlige bloggingen din”. Kjenner jeg blir lei meg over at du føler du må forklare deg på dette.. Du gjør en fantastisk jobb og jeg tviler sterkt på at noen virkelig forstår hvor mye arbeid det er i det du driver med (jeg forstår det heller ikke). Skjønner du føler mye ansvar og mye stress nå i disse dager, men jeg synes som fast leser gjennom HELE din bloggkarriere at bloggen din ikke skal være blant disse bekymringene. Vi burde alle sammen forstå at du ikke strekker til på alt akuratt nå. Så gjør meg, deg selv og leserene dine en tjeneste og prester alt du har og makter på det du brenner for akuratt nå, nemlig Mitt Dansecrew, også kommer du tilbake med den Kick-Ass-Toppblogger stilen vi kjenner deg i senere. For vi forsvinner ikke selvom du ikke strekker helt til på bloggen, tvert imot gir du oss bare enda mer mersmak når du gjør oss SÅ stolt som du gjør på Mitt Dansecrew! Stå på Sophie Elise, du er fantastisk flink og jeg ER SÅ STOLT AV DEG!
      Kos deg med Robin ikveld, og la alle tanker og stress slippe for bare en liten stund <3 Klem Lina

    7. Skriver på nytt jeg syns det var så mange skrive eil så vet ikke om du forstår det jeg skrev til deg hehe
      Jeg har virkelig tro på deg som jeg skrev så er du en av de jeg vil skal komme langt og uansett, ok om du ikke får vunnet konkurransen skal du tenkte på hva du har fått. Du sier selv du får bedre selvtilitt av DETTE. Gjør det om til noe potetivt. ja jeg klarte det ikke nå la oss gjøre det en gang til så klarer vi det til slutt. Innstillingen har mye og si Sophie. tro meg jeg har vært der.
      Jeg har troa på deg og jeg koser meg når du danser, for du VISER at dette er noe du syns er gøy. Du må bare forsette og tenke at dette er gøy og at dette er morsomt. Ikke tenkt på de 500 000. Ha det gøy det er da du lærer og det er da du presterer BEST,
      LYKKE til klem danian

    8. Jeg skal i hvert fall stemme på deg uansett på fredag 🙂
      Kjenner jeg blir stressa selv når jeg leser hvordan dagene dine er, høres ut som reine eksamensperioden jo 😛

    9. Føler så med deg<3 Kan ikke noen deler av koregrafien forenkles.? Uansett så klarer du dette, bare flyt med:)

    10. Vi stemmer uansett 😘 lykke til! Jeg heier!
      Og vist jeg tipper rett så blir det Harry Potter! Gleder meg!!!

    11. Ta det helt med ro Sophie, vi lesere vet at du jobber veldig hardt med dansing for tiden og selvfølgelig skal vi støtte deg i det! 🙂 Uansett hva så kan du regne med 5 stemmer fra alle mobiler, nettbrett og pcer vi har her i huset, dere fortjener virkelig å forsette med dette.
      Jeg har troa på deg, dette klarer du! 🙂 Selv er jeg bare 2 år eldre enn deg, men herregud, jeg blir som en stolt mor når jeg ser deg danse på tv. Jeg er veldig stolt av deg selv om du verken kjenner meg eller jeg virkelig kjenner deg (selv om jeg føler jeg kjenner deg via bloggen, hehe)
      Dessuten, som en over her skrev så er du veldig flink til å oppdatere oss på snapchat, som blir litt som en ekstra blogg. Stå på, jeg digger deg! 😀

    12. Jeg skjønner ikke at folk ikke forstår at du har mye viktig å ta hånd om fortiden.. Bloggen er viktig, men den er jo ikke hele livet ditt heller. Det må være vanskelig å ha et slikt press på seg hele tiden… Jeg synes du er utrolig flink, Sophie og jeg heier på deg. Lykke lykke til.

    13. Det kommer nok til å gå bra! Stå på! Virker som om du er den som går mest inn for dette, og da tenker jeg du har et fortrinn ved det selv om dere er sent ute. Lykke til 💛 ☺

    14. Stå på! Det er alltid like spennende å følge med på deg 🙂 Jeg krysser alt som krysses kan for at det skal gå like bra for deg på fredag som gangene før 🙂 Klem!

    15. skal stemme som faen, og det tror jeg mange andre kommer til å gjøre også. Så ikke bekymre deg, – og akkurat nå burde du ikke stresse mtp. bloggen. La den for guds skyld komme bak i rekken og la dansingen + familien komme først 😀

    16. jeg tror du klarer det! krysser fingrene for deg! bare ikke stress og få panikk! du er super flink! lykke til med de siste dagene før showet! <3

    17. Ikke tenk på bloggen, jeg forstår godt at du ikke kan bruke all din tid på den. Bare fokuser på det du føler er viktigst, og prøv å ikke tenke for mye på hva andre tenker. Du klarer dette, du er et naturtalent, og sel vom dere kanskje ikke får øvd koreografien godt nok inn, er jeg sikker på at du nailer det, for du har dansebevegelse i deg 🙂
      STÅ PÅ!

    18. Jeg tror de fleste av oss lesere har veldig god forståelse for at du kanskje ikke blogger like mye nå som til vanlig, nå som vi vet at du jobber så utrolig hardt!! Så for all del, bloggen burde du ikke bekymre deg like mye om nå i denne danseperioden. Du er så heldig, og jeg beundrer deg for den arbeidsyteren du er, du presterer jo alltid! Stå på videre, og jeg gleder meg til å se deg på fredag, uansett hvor bra eller dårlig det skulle gå! Jeg skal stemme på deg så mye jeg bare kan, fordi du fortjener det, virkelig! Dere er etter min mening en av de beste teamene på programmet, som gjør det ekstra gøy å stemme på dere! Lykke til så mye :)!

    19. Kanskje Robin kan gjesteblogge her når du er opptatt, litt om deg kanskje. F. eks spørsmålsrunde om deg/dere og at han svarer 🙂

    20. Ikke tenk på blogginga Sophie!!! Vi er absolutt ikke sure for at du ikke blogger!! Jeg gleder meg bare alltid til fredager jeg, hihi! Har så lyst til at du skal gjøre det bra (Noe du absolutt har gjort til nå!!) Lykke til, du klarer det <3

    21. Skjønner at du legger mye tid og krefter i dette TV-programmet, men blir det ikke litt mye blogging om dans og stemmer?

    22. Dropp blogginga, så blir det mindre å stresse med. Ja, det suger og ja, kanskje kommer du lavere på lista. Men med en gang du er ferdig med dansen og blogger som vanlig igjen kommer jo det til å ta seg opp igjen. Det er egentlig det eneste jeg kommer på som kunne ha hjulpet. Lykke til

    23. Vet det betyr mye for deg og gutta å vinne, men husk å ta det med ro og kos deg! Dere er veldig flinke og jeg tror dere kommer til å gjøre det kjempe bra på fredag!😊
      Verden går ikke under hvis du ikke har tid til bloggen, så ikke stress med det😄
      Masse lykke til på fredag!!😊😊

    24. Kommer til å stemme på deg uansett, for du jobber så utrolig hardt med alt du tar i! Er sikker på at dere ror i land en mer enn bra nok koreografi på fredag, og at dere kommer til å ta publikum og dommerne med storm – igjen. Stå på, lykke til videre alle fire. Ser på dere på dansegulvet at dere har en god tone dere imellom og dere stråler energi!

    25. jeg og skulle ønske jeg hadde råd til å dra til frisøren, ha extensions. du er drit heldig, håper du vet det..

    26. Jeg stemmer på dere selv om jeg ikke har TV på hybelen til å se på dere en gang! Det går nok fint, skal du se. Det er en ny dag i morgen, og da får dere mer tid til å trene. Og, de fleste med sunn fornuft, forstår at du må øve på dansen, og dermed ikke har tid til å blogge.
      Lykke til! 😀

    27. Du har absolutt ingenting å unnskylde eller forklare! Du gjør en fantastisk jobb med dansingen, og jeg synes faktisk du gjør en fantastisk jobb med å oppdatere her i tillegg til å være en samboer (er samboer selv, og det krever jo faktisk litt av begge parter). Du er sinnsykt flink! Jævlige dager kommer innimellom.. Flashbacks, hard jobbing, (p)sykdom og følelsen av utilstrekkelighet er forferdelig, så jeg håper du føler deg bedre snart. På tross av at koreografien ikke ble ferdig før i dag har jeg VIRKELIG tro på dere! Unique er superflinke, men det er du også! Mange klemmer fra meg <3

    28. Anonym: Jeg vet jeg er dødsheldig! Men, jeg har også vært i den situasjonen hvor jeg ikke hadde råd til hverken frisør eller extensions, ei heller foreldre som hadde det. Så jeg vet godt hvordan det er å ha dårlig økonomi, og setter så absolutt pris på alt jeg har.

    29. Beate: Tusen takk skal du ha <3 Jeg er vel bare veldig opptatt av å vise at jeg ikke tar noe for gitt, heller ikke bloggen. Og derfor blir det ekstra viktig å kjempe på med begge deler, også fordi jeg elsker alt jeg driver med 🙂

    30. Anonym: Hele livet mitt dreier seg jo om dans, så hvordan skal jeg da ha kapistet til å blogge om noe annet? Når absolutt ALT for meg dreier rundt det? Det er for meg umulig.

    31. Jeg er helt sikker på at du kommer til å naile det på fredag! Og du har absolutt ingenting å unnskylde deg for. Du har en veldig hektisk hverdag noe jeg tror alle forstår. Stå på, jente, du virker fantastisk!

    32. Hei, sophie!:) er det kun crewet du danser med som får pengene, eller får du noe av det også? Altså hvis dere vinner da!:)
      Synes du er flink å oppdatere bloggen:)
      Synes også bare det er koselig at du blogger om dansingen. Du burde fortsette å trene når du er ferdig med mitt dansecrew! Du har fått en helt ny livsglede. Og du virker så voksen og ordentlig nå, jeg liker deg skikkelig godt:) jeg har fått mye mer respekt for deg.

    33. Du er superkvinne nå synes jeg. Men superkvinner trenger også å hente seg inn igjen 🙂
      Fy søren så flink, hva du får til 🙂
      Håper du får nok hvile/søvn oppi dette da. Det er ikke bare bare. Ikke stress med bloggen, bare fokuser på dansen du nå, og så går dette bra 🙂
      Ønsker deg en god natts søvn med en liten klem 🙂

    34. Velkommen til hverdagen; de aller fleste av oss i 20 alder jobber fulltid, trener og går på skole, fri tid finnes ikke.

    35. Heier på deg!!!
      Stå på!
      Likte ideen med at Robin skulle gjesteblogge, det ville v?rt morsomt!
      Klem<3

    36. I stedet for å komme med et “syns synd på meg, da” innlegg kan du jo poste noe annet.
      Dette var bare teit.
      Skjønner du stresser, men halo, normale folk drar ikke til frisøren ofte. Jeg er hos frisøren 2 ganger i året. Haha.
      Forskjell på folk.
      Nå er jeg ganske negativ, men det er jo lov en gang i blant.

    37. IKKE STRESS MED BLOGGEN, VÆR SÅ SNILL!!!!! vi klarer oss fint med noen få innlegg i uka, du trenger ikke å stresse, jeg skjønner godt at det er stressende for deg. det siste jeg vil er at du skal bli psykisk syk, bare hold fokuset på dansinga! jeg vet du kan klare det, fordi du er virkelig sååå flink og viljesterk, bare tro på deg selv og når du føler for å gi opp, bare tenk på alle oss som heier på deg og vet at du kan klare dette! ikke tenk på bloggen, er så redd du skal bli utbrent igjen 🙁

    38. Synes du er helt sinnsykt flink til å oppdatere sånn som du holder på, jeg! Så det må du absolutt ikke ta til deg 🙂 Stå på, og gjør ditt beste. Ingen kan be om mer enn det! Selv følger jeg med på Mitt Dansecrew på Sumo hver helg, utrolig gøy! Spoler vel og merke stort sett bare frem til dere da, men, men.

    39. Syns dere har prestert veldig bra de to siste gangene og tviler ikke på at det blir noe annet til fredag heller!:) Er bra å ha litt panikk, da presterer du enda bedre under press. Men et lite tips ang stresset hverdag. Skjønner godt at du er sliten og ikke rekker tlf til moren din og slike ting, men jeg tror du fort kan skyte på deg en del sinte lesere på måten du legger det frem på, som med frisørbesøk og negler og hele pakka. Vil tro en stor del av leserne her er studenter (som meg) og vi kan ikke kjenne oss igjen i det du skriver der slik at å få noe særlig sympati er vanskelig. Jeg syns absolutt det er trist at du ikke får tid til venner, familie og kjæresten. Men syns ikke det er noe krise å måtte gå noen måneder uten å ha stylet seg hos andre. Vi studenter kunne aldri hatt økonomien til det, så det blir mer som en provosering selvom jeg vet du ikke mente det slikt. Jeg har heller ikke tid til venner nå, har 6 eksamner jeg må lese til på 3 mnd, så det er bare å sette deg i mine sko så kan du
      fort se at en slik hverdag er normal, og slikt kommer jeg til å ha det i hvertfall 5 år til 🙂 Ellers vil jeg ikke sammenligne deg med oss studenter, jeg vet det er to forskjellige ting vi driver på med. Men en slik hverdag er veldig vanlig, og tror du får et glimt av “livet” til mange ved å ha meldt deg på dette programmet 🙂 Lykke til på fredag! Jeg får dessverre ikke sett det men regner med det legges ut på nett senere. Hilsen Charlotte 🙂

    40. Dropp bloggen til du er ferdig med dansen. Dritkjedelig å høre hvor mye du trener, hvor lite du kan pg hvor mye du ønsker at crewet ditt skal vinne – hver. Eneste. Dag!!
      Så ta pause fra hele bloggen til dansen er over. Leserne er tilbake når du er tilbake! Bedre å satse skikkelig på en ting enn å gjøre flere ting halveis!

    41. Jeg, som _student_, blir faktisk litt provosert av kommentarene over her! Lever dere på tørt brød og vann eller? Dere får det faktisk til å høre slik ut. Jeg, SELV OM jeg er student (!), har råd til å gå til frisøren, fikse meg negler og ordne meg extensions hvis jeg ville hatt det, OG jeg bor for meg selv! Og det å sammenligne “hverdagslivet” med skole, jobb osv. med Sophie sin situasjon er for meg helt spinnvilt. Ja, skole, jobb og hverdagsliv kan være slitsomt og stressende iblant, men ikke året rundt! I perioder KAN det være det JA, med innleveringer og eksamen osv., men Sophie har en blogg med SÅ utrolig mange lesere som hun må tenke på. De klager hvis det ikke kommer innlegg på en dag, og hvis det først kommer et innlegg, så er det hun skriver om galt. Hun trener på dansinga maaaange timer _hver_ dag og må prestere bra på direktesendt TV _hver_ fredag, og det er dette hun rekker på en dag! I tillegg sitter hun sikkert på kvelden og tenker over alt det andre hun også gjerne skulle strukket til med, som venner/familie/kjæreste, huslige ting, masse samarbeidspartnere som maser på mail og lignende. Derfor blir det å sammenligne studenters hverdag med Sophie sin, for meg helt galt. Herregud.
      Syns du gjør det bra jeg, Sophie 🙂 Fokuser på dansinga di og drit i bloggen. Vi har mer enn nok med å følge deg på snapchat 🙂 Også må dere ha masse lykke til på fredag! <3 Dette vet jeg du kommer til å gjøre med glans, som med alt annet du gjør 😉

    42. Du trenger ikke å stresse sånn for at du ikke har så mye tid til bloggen, det gjør ikke noe. Lykke til i morgen! Det går nok bra skal du se;)

    43. Forstår at det ikke blir like mye blogging nå, og de færreste blir sure for det. Da får de bare ha det så godt. Stemmer på deg uansett hvordan du danser på fredag, for du fortjener det og jeg vet hva du er god for

    44. Vi skjønner godt at bloggingen blir litt så som så, men det er helt greit! Jeg kommer til å stemme på deg 🙂 du er UTROLIG flink som jobber så hardt! Vet om mange som har deg slik hver dag, bare pass på å ikke slite deg ut ! Alle gode hilsner!

    45. Men Sophie, da… Du blogger da i alle fall! Og det er jo noen toppbloggere (nevner ikke navn), som ikke blogger like ofte som du gjør! Det at du går nedover topplista er bare en fase. Du kommer tilbake til førsteplassen når du kan fokusere mer på bloggen. Men vi følger med deg, uansett vi. Bare bruk tiden på det som er viktig nå.

    46. Åå kjære Sophie, håper alt går bra på fredag ! <3
      Vi heier på deg, alle sammen!! Vi skjønner at du fokuserer mest på dans i disse ukene, så ikke stress med bloggingen.
      Masse lykke til, både til deg og unique <3

    47. Et døgn 24 t
      Sover ca 6-7 timer
      Jobber 8 timer
      Trener i 2 timer
      Lekser i minst 1
      Transport 2 timer
      Da er det 3 timer igjen av døgnet for en normal person.
      Det er helt ok at hun synes det er tøft men å klage på negler å hår det er faktisk feil. Med alle de timene pluss dobbel jobbing noen dager og ja så tjener gjennomsnitts personen så mye som mellom 10 – 5000 kr mindre enn henne å nå tar jeg ikke med alt hun får gratis engang. Så for all del, si du blir sliten det har jeg respekt for men ikke for at du gir utrykk for at negler, vippeextensions, frisøren eller bare det å kjøpe klips nå og da hele tiden er normalen i samfunnet.

    48. Ta det mer ro, Sophie! 😀 Det gjør ikke noe at du ikke blogger bra i denne perioden. Vi heier på deg uansett! Stå på, og lykke til i morgen!! 🙂

    49. Du må slutte å stresse så jævlig. Og du må slutte å si sånn “jeg kommer til å gjøre det dritt på fredag men nå vet dere hvorfor…” Nei! Altså, hvis du har den innstillinga der så kommer det til å gå dritt, og når du sier det sånn så kommer ALLE leserne dine til å legge merke til det. Du må bare si at dette kommer til å gå bra, og så går det bra. Hvis du ikke nevner noe om at “jeg gjorde feil der og der” og “vi har nesten ikke fått øvd noe pga ditt og datt”så er det ingen som kommer til å merke noe uansett.

    50. Sophie, du gjør det så fantastisk bra med dansingen din. Du har virkelig imponert! Tenk nå først og fremst på jobben din, så lar du bare enkelte sutre over at du ikke blogger. Forstår ikke at de skal gneldre sånn når de vet hva du har å slite med om dagen. Syns du er en inspirasjon på mange måter, og jeg gleder meg enormt til å se dansen deres imorgen! Masse lykke til med siste innspurt, jeg har troa på deg :):)

    51. Stress ned ta deg en fri dag gjør ting du er glad i det pleier å hjelpe jeg tror du presser deg selv for hardt er da en ikke får til ting

    52. Er så deprimerende og lese bloggen din for tiden. Du prøver BARE og få sympati og stemmer. Alt innhold er klaging over hvor sliten du er( guess what, gjør noe annent?)
      Greit du er sliten, men vi er lei av og lese om det, og lese om dansing hver eneste dag.. Er ikke alle som interesserer seg for det..
      Bare litt kritikk du bør ta til deg.

    53. Drit i alle andre som kommentere blogginga di, og ta deg en velfortjent bloggpause! Dans og ha det artig! Folk e sjalu og vil syke deg ut. Dem ane ikke kor sliten en kan bli av å trene så mye hver dag, i tillegg til å føle på presset. Du e nødt til å sette deg skjøl først. Den her muligheten får du bare en gang, dans og ha the time of your life!!

    54. Er så trist å lese bloggen for tiden. Bare slitsomt å høre så mye negativitet. Er ikke derfor man klikker seg inn. Syns du skal ta en bloggpause til du takler presset og kommer deg til hektene igjen. Fokuser på dansen og hvil resten. Så kommer leserne tilbake når du er tilbake.

    55. Jeg synes du skal satse på mitt danse crew! bloggen kan du alltids ta igjen senere,menn mitt danse crew er bare en gang ! og for og være ærlig så hadde jeg ikke de høyeste forventningene til deg, men etter og ha sett dine opptredener så ser jeg for feil man kan ta ! stå på Sophie:D

    56. Drit så langt faen i de som kommenterer at du blogger dårlig. Du har masse å Gjøre nå som er mye viktigere enn å blogge 2-3 innlegg om dagen. Nemlig dansen! Dette er once of a life time, bloggen venter på deg. Dans og fokuser på mitt danse crew! Lykke til og gi alt! Heier på deg og stemmer på deg! Jeg har troa på deg Sophie!

    57. Hei Sophie. Vil bare si at du virker som en suuuperflott jente og jeg synes at du ser mye mer voksen ut nå og at du ikke legger ut så “perfekte” bilder av deg selv nå som før, noe som gjør deg enda mer vakker. Har masse respekt for deg og alt du gjør!
      <3

    58. skjønner så godt at du er sliten! heier på deg! med den innstillinga du har klarer du det glatt!!!

    59. Wow, i det ene øyeblikket skriver du dype innlegg om eksistensen og meningen med livet, og i det neste syter du i et innlegg fordi du muligens har dårligere sjanse enn konkurrentene til å gå videre i et jævla tv-program. Som mest sannsynlig er glemt om et års tid uansett, så hvem bryr seg egentlig. Du kan jo bare blogge bedre og tjene de 500k på kort tid, og gi til unique liksom.

    60. K: Du har visst totalt missforstått poenget. Må være tragisk å være et menneske slik som deg. Jeg kan så klart bry meg om eksistensen og meningen med livet, men for faen – andre ting må da også kunne bety noe, i dette livet som er “uten mening”?

    61. Sophie! Stå på! Æ digga dæ og heier på dæ. Du ekke en maskin og det sier sæ sjøl at man må ta en ting om gangen, som nu får dæ e å fokusere mest for dansinga, vi veit at du ikke glemmer bloggen. Æ syns du e rå og klarer det her kjempe bra æ!
      Fokuser på de positive! Du e vakker, og en bra menneske (auraen sier det 😉 )
      MASSE lykke t imårra! i´ll be watching 😉

    62. Gjør så godt du kan, du har alltid blogg lesere som støtter deg uansett hvordan det går. Vi følger deg og bloggen din hele tiden, så vi kjenner jo deg på en måte og vi vet at du er beintøff, sterk og vi vet at du kan! Alle kan ha en dårlig periode og det gjør ikke noe om det ikke blir helt perfekt alltid ! 🙂 Stå på Sophie!

    63. K: Enig med Sophie Elise der..
      Herregud.. Grow up!
      Sophie Elise: kjempebra at du setter idiotiske mobbesvar på plass.
      Håper det går bra med deg oppi alt dette styret med dansing og alt som skjer rundt deg. Kan bli litt mye på en gang.
      Superkvinne du 🙂 Ha en fin kveld!
      Hilsen kvinne 31

    64. Hjelpes meg så gretten du var mot “K”. Dannelse, Sofie, det kommer man lengre med.
      ellers høres beskrivelsen av din hverdag ut som min studenttilværelse inkludert litt jobbing. Så, ja, kanskje du har hatt det for slapt før 😛

    65. Det går nok fint Sophie, du er jo helt rå på dansegulvet. Ble ordentlig imponert da jeg så deg danse 🙂 ikke stress for mye, det kommer til å gå bra skal du se 🙂 ønsker deg masse lykke til, dette klarer du fint <3

    66. Dette her klarer du helt fint jeg har troen på deg bare tenk på alt det fantastiske du får oppleve!!

    67. Når du først skal blogge, kan du ikke da blogge om noe annet enn dansingen? 🙂 er nok fler enn meg som er lei av at du ikke har skrevet om annet omtrent siden programmet startet. Bare et lite tips 🙂

    68. Forferdelig å lese så mange negative kommentarer du får, folk vil virkelig ikke forstå hvordan du er. Jeg selv synes det er utrolig bra gjort av deg å satse så mye på dansingen i tillegg til å komme med blogginnlegg og snapchat som du gjør. Beundrer deg, stå på! Ignorer de negative taperne som kommenterer dritt til deg, hør heller på oss som ser opp til deg!

    69. Tror du er samme tilfelle som meg.. din største fiende er deg selv! Igjennom bloggen virker det som du har en tendens til å tenke negativt og å dra deg selv ned når det ikke hjelper deg i det hele tatt.. du trekker deg lett fra ting og gir opp, derfor håper jeg du vinner dette for da får du vist for deg selv at du KAN fullføre noe, for det kan du, du må bare tørre!

    70. Hei Sophie! 🙂
      Du gjør en knallbra jobb på dansegulvet, jeg har vært veldig spent på dine vegne 🙂 Synes du er motivert, du ser trygg ut og det ser ut som du koser deg når du danser 🙂 Jeg har stemt på deg og kommer fortsatt til å gjøre det, ikke fordi jeg følger med deg på bloggen men fordi at du er rett og slett fantastisk jente, og det du gjør på dansegulvet er kjempe bra 🙂
      Btw. Bare et lite forslag siden du har mye å tenke på ang dansingen, hvorfor ikke prøve å kutte ut extensions når du er på trening? la Robin vaske extension, føne det (eller luft tørke det) og rette det? 🙂 istedet for at du må stresse å tenke på at du må vaske ditt eget hår, rette det og itilegg må du gjøre alt det med extensionet. For jeg vet at slike ting tar tid å få fikset og for å så sette det på. Det gjør deg godt å slippe å tenke på det når du er på trening 🙂 hehe
      Stå på videre! Gleder meg til å se bloggerne nå, og mitt dansecrew i morgen! 😀

    71. Vi skal le av deg denne gangen også, tåpelig og latterlig liten dum blondie ! Å du vinner ikke, watch and see, du vinner kun på underholdning hvor du ikke gjør og er annet en stokkedum og patetisk 🙂

    72. Har bare sett på mitt dansecrew en gang, men ut ifra det, så ser jeg at du er veldig flink til å danse ! Flinkere enn de andre må jeg si! Bare stå på og ikke gi opp så kommer du langt med det 🙂

    73. til anonym over her; denne kommentaren skriker jo sjalusi. Snakk om lavmål å kommentere noe slikt, også anonymt. Hvor tok oppdragelsen veien? Stå på Sophie! Om du vinner showet eller ikke, så har du vunnet alikevel. Du sier at du føler deg som en ny person, og bare på det har du vunnet! Heia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg