mye press

En liten mix av bilder fra Mitt Dansecrew

Nå for tiden er jeg sliten. VELDIG sliten. I går på trening presterte jeg å sovne og hadde en “liten” powernap på en times tid, før jeg ble sendt hjem på grunn av dårlig form. Sov litt hjemme, dro på trening, sovnet igjen og hadde så høy feber at jeg trodde håndflaten min var telefonen min og prøvde å låse opp telefonen min ved å dra fingrene over hånden slik man gjør på iphone, haha herregud hvordan er det mulig? Kom hjem, sovnet til og fra på sofaen og har små glimt av at jeg spør Robin om merkelige greier som om når besøket skal dra (vi var alene). Feber til tross, vi må bare kjempe på! Det vi holder på med nå, altså filmtema er veldig intensivt og vi har hatt litt problemer med musikken vi skal velge, noe som betyr at vi må starte på nytt igjen idag og jeg har derfor tre dager på å lære meg en hel koreografi. Hver eneste liten bevegelse må være så jævlig sterk med masse power så ja, jeg får kjørt kroppen, men jeg må bare kjempe uansett hvordan formen er. Jeg er veldig nervøs for fredag, det er jo onsdag imorgen (generalprøve på torsdag!), og koreografien er langt ifra klar. Vi skal til og med utføre litt magi (!) i nummeret, så ja. The pressure is on!

NEI det skal nok gå! Jeg må slutte å tenke så negativt hele tiden. Så jævlig alvorlig er det jo ikke, vi skal jo ut på dansegulvet og ha det GØY!!:-) 

69 kommentarer
    1. Oi, Sophie, så leit at du har blitt syk nå 🙁 håper du klarer å hvile ordentlig mellom slagene. Du må gjerne ta noen dager fri fra bloggen hvis det gir deg bedre tid til å lytte til din egen kropp. Heier på deg!

    2. Sender deg masse gode energier!😘 Kok opp ingefær, og ha i sitron og honning.. Godt for kropp og sjel😉 Eller en tur til en healer kan hjelpe også, verdt et forsøk selv om man gjerne i utgangspunktet ikke tror på det😉

    3. Du er så utrolig flink, Sophie! Stå på, jeg heier på deg! 🙂
      Kok varmt vann og skjær en skive ingefær som du putter oppi vannet! La det stå litt og drikk det! Funker alltid for meg 🙂

    4. Wow! Jeg skjønner ikke hvordan du greier å presse deg igjennom slik som du gjør. Jeg måtte skulke skolen i dag fordi jeg våknet med litt angst liksom, og det var nok for meg. Masse lykke til! Heier på deg!

    5. Anonym: Angst er jævlig nok og har skulket skolen flere ganger selv, så feel ya! Men dette er noe jeg virkelig elsker, og så fortjener guttene det så hardt, så da må jeg kjempe på 🙂 <3

    6. Du er så flink Sophie! Jobber hardt og står på til tross for at jeg har sett deg skrive du er sjuk flere ganger nå, så husk å hvile når du kan! Det er ikke bra om du sliter deg for mye ut 🙂 jeg heier på deg!

    7. god bedring ❤️ du får mine stemmer uansett hvordan du presterer. Kjipt du er syk 🙁 håper det går fort over 🙂

    8. Du er flink, du har mange som heier på deg! Du burde være stolt over deg selv, det er ikke mange som greier det du har fått til. Stå på 🙂

    9. så lenge du tenker at du klarer det så klarer du det. det er helt sant! så bare tenk masse positivt, så går det fint! og pass på så du ikke møter veggen i løpet av denne perioden! <3

    10. Masse god bedring, Sophie! Forrige uke sa du også at du slet med å lære deg koreografien, men SE så bra du gjorde det! Du har virkelig en ståpå-vilje som jeg beundrer. Lykke til på fredag, heier på deg! Stå på videre 🙂

    11. Dette klarer du Sophie! Så sterk og rå som du er, er dette bare barnematen, gledes til å se på Fredag! Skal stemme som bare pokker! Du er bestest aldri glem det!

    12. uff, er syk selv, ble det etter mye dansing på gratisuken, + kaldt vær… det var helt jævli fredagen altså, men nå på mandag, føler jeg meg mye bedre. Så du kommer deg over det du også skal du nok se! Det er mye mye jobb, selv prøvd meg på dans og det er jæææævli vanskelig. Stå på, men kjenn dine egne grenser. 🙂

    13. Du ser så annereledes ut på tv sophie.. Du ser “vanlig” ut og der er bare kjempepositivt. Men fra å bare se på bilder av bloggen din ser du ut som noen som ser 5 år eldre ut og kunne vært modell/skuespiller. DU burde slutte å styre så mye med bildene dine og ta vanlige bilder… hvor høy er du? Du ser helt annereledes ut på tv og det er jo mer realistisk syn på deg enn de selfiene du redigerer.. Bli lei meg når du jukser så mye for jeg tror du ser så “perfekt” ut hele tiden

    14. Herlighet, at du enda er på beina – og klarer å smile – er imponerende! Noe som ofte hjelper på feber er å ta 1 paracet og 1 ibux samtidig! Det hjelper veldig for meg 🙂 Husk å drikk mye vann, det hjelper også ofte! Lykke til på fredag, og masse god bedring! Du er en warrior, og jeg er mektig imponert over hvor flink du er på scena, man ser at du koser deg! Klem i fleng, husk å kose deg på trening!

    15. hahahhaha, morsom katrine e!! tredje kommentar med tre forskjellige navn er lattis. lykke til, sophie!! <3

    16. Jeg syns du er superflink å danse! Danser selv mange timer i uken og merker at det er vanskelig å få gjort leksene, men sier alltid til meg selv: det er ikke hvordan jeg har det, men hvordan jeg tar det😊 god bedring, skal stemme på deg på fredag!!

    17. Enig med dig Katrine 15 år. Men det er jo slik med mange bloggere og det er ikke hennes feil. Såklart redigerer man mye bilder selv og det er såklart skummelt å vise hvordan naturlig fjes og kropp ser ut..Jeg forventet ikke noe annet enn forskjell og det er såklart helt ok 🙂

    18. Hehe, jeg har aldri kommentert med samme navn. Jeg bare skriver det jeg føler for i øyeblikket. Men kanskje kjekt for deg å se igjen kjente navn😄 Det er jo barnslig hvis noen skriver forskjellige navn for å kommentere negativt for at folk skal tro at det er flere som ikke liker deg. Kjedelig for katrine 15 år, fikk sikkert en klump imagen nå, håper du ikke blir veldig lei deg nå. Kan ikke se noen negative kommentarer, så de to andre du skrev er jo fint:)

    19. Stå på, du er den flinkeste 🙂 og god bedring !! Lurer på om vi kan få se kroppen din nå etter så mye trening ?

    20. Jeg vet jeg sier det hele tiden (rart med tanke på at vi ikke kjenner hverandre engang), men HERREGUD jeg er så stolt av deg!! Jeg rekker dessverre aldri å få med meg programmet live, men ser på sumo dagen etter og jeg er innom og stemmer når jeg har mulighet. Er så imponert over hva du får til, la ikke merke til “feilen” med jakka heller før jeg leste det her. Du er utrolig flink og jeg kommer alltid til å støtte deg uansett hva som skjer, både med dansingen og privat 🙂

    21. Du er veldig ofte syk. Bare en observasjon. Dårlig immunforsvar? God bedring iaf! Ha en flott dag, ta det med ro ellers tar det enda lenger tid før du blir frisk. 🙂

    22. Jeg har lagt merke til at hver gang du skal gjøre noe nytt å stor, være med på tv, være med på et arrangement, reise til et nytt land osv så blir du syk. Jeg tror kanskje det kan ha noe med at hjernen din ikke takler det som skjer, og at du blir i en psykisk ubalanse så du ender opp syk. Det hadde kanskje vært en løsning å oppsøke lege med dette problemet, for det skjer hele tiden. Man kan bla seg igjennom bloggen din og lese igjennom alle ting du har vært med på, og der står det alltid at du har vært syk. Nekter å tro at du har så dårlig immunforsvar og er så uheldig hver gang. Det må være noe med psyken din. Håper ikke du tar dette negativt, prøver bare å belyse noe!

    23. Huffda 🙁 Håper formen din blir bedre, fine deg! Beundrer deg for pågangsmotet ditt, men husk å ta vare på deg selv også. Ikke rart du blir syk når du har så mye press på deg stakkar :/ Du er så flink som står på og ikke gir opp før du er i mål. Ønsker deg masse lykke til på fredag, og god bedring <3

    24. Sjelden jeg kommenterer her, men ble veldig imponert over dansingen din altså! Danset ballett og jazzballett selv fra jeg var 4 til jeg var 18, så jeg føler jeg har litt grunnlag for å mene noe 🙂 men angående den feberen din, så våknet morsinstinktet litt. Håper du har målt hvor høy feber du har, så du ikke er over den farlige grensen på 41? Hvis man anstrenger seg for mye med feber i kroppen kan det være farlig for bla. hjertet. Så selv om crewet helt sikkert fortjener det, så er det en høy pris å betale dersom noe alvorlig skulle skje med deg.. Så vær så snill å ta en tur til legen og mål din crp for å se om du har en infeksjon som forårsaker feberen før du gir alt! Man har bare en kropp og en sjanse til å passe på den <3 lykke til!

    25. Ta godt vare på deg selv, helsen er alt man har. Husk å spis nok å drikk nok vann 🙂 Veldig enkelt, men lett å glemme i en stresset hverdag.

    26. off så leit at du har blitt syk 🙁 typisk at sånne ting skal skje på sånne tider der det virkelig ikke passer å bli syk på, du får ha en go bedring å stå på ! 🙂 du var veldig flink forje fredag, så glede meg til å se denne gangen og 😀

    27. heia deg! Sender god bedring fra sofaen jeg sitter i!:) håper du blir frisk!:)
      Dagene for tiden går nedover. De jeg hang med på skolen overser meg, himler med øynene når jeg svarer og er rett og slett ufyselige. Har gått 10 år med slik type mobbing, hadde et år på skole som var bra, og nå har det starta igjen. 2. Vgs. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Virker som det ikke er meningen for meg at jeg skal ha det bra på skolen..

    28. Du er helt rå som står på som du gjør, Sophie! Selvom du har feber og er totalt utslitt drar du likevel på trening og gir alt du har uansett hvor dårlig du er! Er utrolig spent på å se dansen på fredag, men tror den blir like bra som de to dere har gjort hittil! Heier på deg<3

    29. Du må stå på, men samtidig prøve ikke å slit deg ut. Det kan ikke kreves mer av deg enn du klarer. Så tenk litt på deg selv innimellom slagene!

    30. Ta vare på deg selv og vær forsiktig! Helsa kommer før alt.
      Når det er sagt så heier jeg på deg, dette klarer du! Stå på, du er megaflink! 🙂 <3

    31. Pass på deg selv Sophie, helsa di kommer før alt. Ikke ta den for gitt, for den er så utrolig viktig. Du trenger ikke å oppdatere hver dag for tiden hvis du føler det er slitsomt. Plutselig en dag er du inne i en ond sirkel. Lykke til!

    32. Moren min fikk feber daglig i en periode (ingen andre symptomer) som resultat av alt for høyt stressnivå over lengere tid, pass på deg selv!

    33. Uff, ta endelig godt nok vare på deg selv og FÅ NOK SØVN <3 I tillegg må jeg få si at jeg aldri har sett deg penere enn du er etter du ble med på dette - det stråler helt spesielt fra deg <3

    34. Haha. Hadde ikke giddet å være med på dette freakshowet jeg ass.. Hva har du igjen for alt slitet. Ingenting.

    35. Ta vare på helsa og da, sov så fort du er hjemme. Synd fredagen er så nærme, men håper formen kommer seg.

    36. God bedring! Du klarer det! Du er flink! Du skaper god underholdning! Du har hatt en stor utvikling fra program 1 til 2! Du fortsetter å imponere! Stå på! Tro på deg selv! Du klarer det! Du er god! Du er bra nok! Kom igjen Sophie! Mange heier på deg!

    37. Du er så utrolig dyktig med dansingen så denne tar du på strak arm, er virkelig imponert over deg Sophie du får altså til det meste. Kjedelig at du skulle bli dårlig i form, ta deg litt tid og hent deg inn så går dette så bra 🙂 Gleder meg masse til og dere dansen denne uken 🙂 Masse god bedring til deg, så lar du Robin pleie deg skikkelig i deisse hektiske dagene 🙂

    38. Jeg liker deg Sophie Elise! Bare måten du klarer så se classy ut på, vakker, søt, uskyldig, sexy osv, og det bare på et bilde! ._. Du er ikke menneskelig.. du er fra en helt annen verden! 😀 Bare fortsett å ha beina planta godt på jorda uansett hvor kjent du blir og vær deg selv!

    39. Leit å høre at du er blitt syk, god bedring! Gleder meg til å se deg danse på fredag, du er utrolig flink og guttene du danser med også! Stemmer alltid på dere!
      Digger bloggen din! Stå på!

    40. Hei Sophie, det er sikkert mange som kommer til å si “Sophie kan gjøre det hun vil” osv. men jeg bare lurte på om du kunne væresåsnill og slutte å banne så sykt mye i inleggene dine? 🙂 Jeg er glad i deg og bloggen din, men all banningen er litt slitsom! Håper ikke dette blir sett på som noe sygt negativt!
      Klem

    41. hahaha, du Kathrine.. man ser jo som regel annerledes ut på video enn det man gjør på bilder, regner med du også gjør det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg