SMINKEN

 

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg blir svært sjeldent fornøyd når andre enn meg selv gjør sminken min. Vi har jo alle våre rutiner, og jeg har virkelig noen sære, haha. Men, på fredag før sendingen kunne jeg ikke ha vært mer fornøyd! Hun som fikset meg da heter Marit, og for neste fredag skal jeg nok ha med meg min egen makeupartist Stephan, som fikser meg før alle de større anledningene 🙂 

God morgen forresten! Jeg våknet for en stund siden og har gått igjennom litt mailer (10 down, 1059 to go…), og nå blir det dansetrening i et par timer. Vi har i de tidligere dansene våre hatt litt store bevegelser og sist gang var det mye bein, nå er det masse små og presise bevegelser med armer vi skal satse på og får å se synkronisert ut krever det masse masse jobb. På trening i går tror jeg vi alle holdte på å bli psyko av hverandre, vi lager nemlig koreografiene sammen (noe jeg synes er veldig bra!), men når 4 hoder skal tenke samtidig og alle har ulike ideer kan det fort bli litt.. ja. Litt mye å ta inn! 

95 kommentarer
    1. Du er utrolig pen Sophie! Men ser ut som restylanen har klumpet seg litt i leppene dine? Men det går vel an å fikse 🙂

    2. Er sånn selv, hehe! Hater at andre skal sminke meg, men synes du ser kjempefin ut uansett jeg! 🙂 gleder meg ufattelig mye til fredag! Er SÅ morsomt å se dere på TV 🙂 Dere er jo så flinke!

    3. Skjønner hva du mener. Pleier å være litt OCD med sminken min. Ser det ikke perfekt ut kan jeg like gjerne fjerne den og starte på nytt igjen. Men det er meg. Det er fint du ble fornøyd med sminken din da. Ingenting er bedre enn det. Må du kose deg masse videre i dag. Morsomt å se deg danse på tv foressten, ville bare si det 🙂

    4. jeg har også forskjellige rutiner!:D kan ikke du lage en morsom sminkevideo om dette? hadde vært gøy å se

    5. Jeg er akkurat lik, ingen får meg fornøyd når dem sminker meg, det er noe jeg må gjøre selv 🙂 men synes du er vakker uansett hvem som sminker deg jeg, og de bildene var kjempe flotte!
      Må også si at jeg ble mildt sagt imponert av deg på fredagens sending, det fotarbeide du gjorde i dansen så kjempe bra ut og du strålte virkelig på scenen! Håper du kommer så langt som overhode mulig, for du er veldig dyktig! Jeg heier på deg 🙂

    6. Du har en vakker sjel, den lyser igjenneom mer en noen gang😘 De guttene dine har blitt sendt fra himmelen til deg😉 Ser du ler så hjertelig av/med bulle, morsom type😃 Heldig du som får være rundt ham😉

    7. Kommenterer nesten alltid, men leser bloggen din fast og måtte bare si du er nydelig idag, som alltid!

    8. Kjempefint sminket! Bare at man ser det litt tydelig at det er tegnet utenfor leppa di på bilde nummer to.

    9. hvis noen har fikset bryna der , så behold han eller hun
      vanligvis pleier du aldri å ha fine bryn , men dem er litt lange :p er jo like før dem blir monobryn men kanskje du har veldig avland øyebryn

    10. God morgen! Kjenner meg igjen litt der – liker best å gjøre ting selv, så det blir gjort på min måte, haha. My way or the highway, right? Greit å få hjelp av og til, så man lærer nye ting, men i bunn og grunn liker jeg min måte best 🙂 Ha en fin uke, kjære deg!

    11. interessant hvordan du har fint fokus og lys på bilder hvor du er full av sminke, men bildene du legger ut som du er sminkeløs er så kornete og uklare at det kunne vært hvem som helst.

    12. Kjempefint! Her så du veldig elegant ut 🙂 Kanskje du kunne lagt ut et innlegg om hvordan sminken blir lagt?

    13. Er ikke enig i at brynene dine er for lange som blir nevnt her oppe.. Synes de var veldig fine på disse bildene! Det var også resten resten av sminken. – ikke for mye, og akkurat passe farger til din hud.
      Vet at man fort kan bli litt blind på hvordan man selv ser ut, og synes personlig du av og til bruker litt mye contouring, men her ser du veldig frisk og sunn ut (til tross for at det blir litt vel mye lepper for min smak)!
      Og forresten, pluss poeng for at huden ikke er redigert babysmooth! Det virker som at du har blitt mye modnere den siste tiden og til tross for at jeg er uenig i en del av dine valg, så respekterer jeg deg mer og mer.
      Stå på videre!

    14. Merker godt utseendepresset jenter opplever i hverdagen. Idet siste har jeg sett på ungdomsfilmer og ble helt kvalm over ting som blir sagt. Feks, at gutter må drikke nok for at jenta skal bli fin nok å pule. Alltid gutter som sier det i filmen ikke omvendt. Synesbare utviklingen er utroligskremmende, tenker på fremtidige generasjoner som skal oppleve dette overfladiske faenskapet. Uff, virkeligheten skulle vært som filmen sliding doors, sett den? Veldig bra film, der er personen vakker pga sitt indre og det blir og ditt ytre😊

    15. Heisann!
      Tor her!
      Ønsker å varsle om økt grevlingaktivitet i de norske skoger! Derfor har jeg tatt på meg ansvaret å bekjempe denne ondskap!
      Tjohei!

    16. Jeg så deg danse på tv og du var kjempe flink! Jeg måtte bare si det, syns du var den flinkeste! Lykke til! Heier og stemmer på deg!

    17. Hvorfor er du alltid så annerledes på bilder enn på f.eks closeup på bloggerne? Kunne vært to forskjellige folk 🙁

    18. Tusen takk for at du blogger på dagtid! Så gøy å komme hjem fra skolen til nytt innlegg! Akkurat som før i tiden hihi <3

    19. Veldig fin sminke! Er helt enig ang. når andre sminker en. Jeg blir virkelig aldri fornøyd med noe andre gjør på meg enten det er hår, sminke eller negler (har heldigvis funnet meg en negledame jeg er VELDIG fornøyd med nå da).

    20. Du er så utrolig vakker og unik! Du stråler virkelig, som aldri før <3
      Jeg har settdansen deres fra fredag ganske mange ganger nå, og jeg syns det du gjør er heelt rått! Du er utrolig flink, og jeg heier på deg 🙂 Men, jeg har lagt merke til en liten ting som jeg tenkte jeg kunne fortelle deg, som konstruktiv kritikk. Bevegelsene du gjør er helt rå, og du er helt rå på scenen, men innemellom bevegelsene så virker det litt som du "stopper opp" litt for å "vente" på neste bevegelse hvis du skjønner hva jeg mener? Bortsett fra dette er du som sagt helt rå, og den beste danseren på mdc <3

    21. Haha, vet jeg har lagt igjen en kommentar her tidligere i dag, men ville bare si at jeg synest du er vanvittig vakker uten falske vipper på.

    22. hvordan er det å spise med tungepiercing? Er det vanskelig? Er det noen matvarer du ikke lenger kan spise pga det?

    23. need to know!!: Weightless. Google is your friend, så neste gang du lurer på noe så fælt at du nesten klikker kan det være lurt å søke selv først 😀

    24. Hei Sophie! Jeg la merke til(uvesentlig?) at på noen av bildene så har du fått et rødskjær i øynene? Kanskje pga stress og travle dager? Håper det ikke er alvorlig.. Jeg vil bare minne deg på om at vi lesere støtter deg hele veien! Håper du vet det, og lykke til videre:) Klem <3

    25. tusen takk for hjelpen! men det er ingen fine farger der må jeg klikke på noe for å velge farge selv eller

    26. Du ser så ufattelig annerledes ut på bilder og video/virkeligheten!
      Synes du er utrolig søt i virkeligheten:)

    27. Kjempe fin sminket på disse bildene! Hadde vært veldig fint med en sminkevideo på den looken der, hvis det er mulig da!

    28. hvorfor har du redigert øynene blåere? ser veldig godt den blåe streken rundt øynene dine… men du er ufattelig pen når du ikke har så mye sminke på!! <3
      klem <3 <3

    29. Hei sophie. Bare lurer på hvor mye du fyller inn i leppene dine, har tenkt mye på det selv, har fine lepper fra før av men syns det er veldig fint med litt ekstra fylde. Men vil ikke ha de megastore heller.
      Så lurer på hvor mye og hva slags filler du bruker og hvor mye det koster?
      Håper du ser kommentaren min 🙂
      Du og unique crew er unique 😉

    30. Hun har ikke redigert øynene blå, hun bruker fargelinser!! 🙂
      Fine bildet Sophie, veldig pent sminket!!
      <3

    31. det hadde vært utrolig kult om dere kunne fått til noen saltoer eller noen sånne “triks”! liksom det er det som får folk til å stemme:) men stemmer på deg uansett:)

    32. Det så sykt unaturlig ut med de linsene på fredag.. Man kunne se at du hadde på deg linser, og at du var helt rød på øynene.

    33. Har ett lite ønske når du dasnsr, prøv å lokke munn litt, du gapa veldig på fredagen 🙂 ville bare si i fra 🙂
      Masse lykke til på fredagen, å om du e like flik som sost kan du rengne med stemmer fra mæ!:))

    34. Hehe, har det på akkurat samme måte: MÅ liksom sminke meg selv for at det skal bli helt bra. Er vel noe med at man er vant til å ha ting på sin egen måte:) Du var i hvert fall kjempefint sminket nå! 🙂

    35. Myyyye sminke, det ser ut som du er en hollywood modell på bildene dine men med en gang “ekte” bilder / film kommer så ser du ut som en 17-åring.. Rart hva års med selfie trening gjør 😛 ?

    36. den som skrev dette: interessant hvordan du har fint fokus og lys på bilder hvor du er full av sminke, men bildene du legger ut som du er sminkeløs er så kornete og uklare at det kunne vært hvem som helst.
      (lenger opp)
      Haha ja det er tilfeldig i en rosa blogg :P!! du har jo sett hvordan hun ser ut på tv, DET er ekte. Du får ikke mer realistisk syn på mennesker enn film og du ser hvor forskjellig det er fra bildene Sophie legger ut her. Kunne lurt med med 5 år eldre alder her på blogg bildene men enig med Trine på at det ser ut som Sophie er 17 i realiteten.. Så jenter ikke stress med dette

    37. Skulle ønske jeg kunne bli sminket slik hver dag! Du har forresten helt sykt fine øyne 🙂

    38. Man ser forskjellig ut fra tv-kameraer og egne kameraer, herregud det er jo logisk. For det første så legger kameraer på deg et par kilo (ser feitere ut), for det andre så er de kameraene dem bruker ti ganger bedre, og alt blir fremhevet. I tillegg så gir hun ofte faen foran kameret på tv. PLUSS så tar man jo gjerne det bildet av de 30 selfiene man har tatt, som ser best ut. Ikke lek at ikke alle gjør det, herregud. Man blir ikke anderledes på sånt selvom man er kjent.

    39. Har du noen snus du anbefaler? Ser du snuser skruf fresh, gjør det selv, men er blitt så lei.. Vet du om noen som ikke er veldig sterke men white? 🙂

    40. Forresten, fy søren så fint håret ditt var på bildene! Selvfølgelig vippene og selve sminken også.

    41. Syykt pen her 😍 veldig naturlig å du så riktig nok mer voksen ut. Å du kler den hårfargen veeldi godt 🙂 fortsett sånn 🙂 du e vakker 😊 heie på dæ 🙌

    42. Tenkte jeg skulle hinte deg/dere om at jeg så en genser/topp på New Yorker med “Unique” på :)!

    43. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://linntheresedagsland.no/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    44. oi du redigerer bildene dine 😛
      På tv ser du ut som en 16 åring og her ser du ut som en modell! wtf du ser helt sykt annerledes ut med riktig lys og redigering 😛 blir nesten litt “skuffet” når man ser deg på bilder som du selv ikke har tatt eller film… ;(

    45. rina: Gøy å kommentere med to forskjellige navn Trine, eller Rina? :/ Fint for meg at jeg kan se i.p, så det var ganske flaut for deg. og ja, vinkler, lys og poseringer kan gjøre en hel del. Men vil faktisk mye heller se ut som en 16åring, enn å være en som kommenterer med to forskjellige navn rett etter hverandre på en blogg. HOLA!

    46. rart at han liner leppene dine som er store fra før, dt blir bare mer fake, men vippene var on point!

    47. Hei, synes du var utrolig fint sminket her, lurer på hva fargen på leppene du har heter? Er det kun lipliner eller både lipliner og leppestift 🙂
      Hilsen Henriette

    48. Hvilken lipliner og leppestift har du på disse bildene? har sett etter en sånn “naturlig” farge overalt, men finner ikke en som når helt i mål!
      utrolig fine bilder av deg btw, og kjempe bra jobba på mdc i dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg