Hashtag no makeup

 

Her ligger jeg, i sofaen, uten sminke og med svett hår slik som jeg gjør hver eneste kveld nå for tiden, haha. Man er jo helt død etter trening! Uansett, vi kjører på som faeeeen nå for tiden, i dag var vi sammen fra 14-20 og enda er vi langt ifra klare. Nå er det jo program tre som betyr film, og vi satser på å skape en magisk dans *hint hint*. Dette blir så spennende!

Nå vises Batman på MAX, så jeg og Robin spiser litt kinesisk og jeg prøver å overtale han litt diskret til å gå på butikken for å kjøpe biler til meg, som er min ultimate craving når jeg skal kose meg litt ekstra.. Jeg har blitt et par hakk flinkere med kostholdet i det siste, det er så viktig for å holde energinivået oppe! Men, jeg får jo energi av godteri da, hehe. Uansett, tusen takk igjen for all støtte og fine kommentarer, jeg og guttene er så glade og de er like aktive med å lese i kommentarfeltet her som jeg er. Vi setter stor pris på alle tips vi får – og til dere som lurte på hvorfor jeg ikke danser med håret i høy hestehale, så er det pga extensions. Det går bare ikke! Men, dere gjør meg så stolt over å ha dere, verdens fineste mennesker finnes nok her. Klem og evig kjærlighet♥ 

Totally of topic, men er det noen av dere som sier “ilammi” istedenfor “sammen med”? I nord-norge sier man jo “ilag med” men jeg sier iLAMMI. Haha, blir konstant etterlignet på trening for måten jeg sier “ilammi”, men også pommes frites som jeg uttaler “påmfrIIII” (se for dere med en smurfestemme nå). Kjæresten synes heldigvis bare det er koselig, og han sier “kan jag vara ilammi dig”, haha. 

134 kommentarer
    1. Ååh så fin du var uten sminke! Du så litt sur ut da haha, men sikkert bare fordi du er sliten, og det fortstår jeg veldig godt så hard som du jobber !! <3
      Det første jeg tenkte på når du skrev magisk dans "hint hint" var Harry Potter haha det er jo magiske filmer, men vet at du ikke liker det såå mye (eller var det bare at søsteren din liker det mer enn deg elns)
      Aaner ikke hva det kan være, så gleder meg virkelig til å se !
      Er det unique som lager koreografien til hver dans? De er i såfall veeeldig flinke, hvis dere ser denne kommentarer gutter så vit at jeg heier så mye på dere og håper at dere vinner ! 😀

    2. du trenger ikke ta bilde uten sminke med vanlig kamera, hvis ikke du har lyst. Søt som du er uansett 🙂 Syns du var veldig flink, ikke lett å få til sånn dans.

    3. du vet at biler inneholder gelatin, som vil si at de inneholder gris/okse eller begge deler? Trodde du var vegetarianer jeg

    4. jeg sier ‘ilamme’, og hvis det interesserer deg er jeg fra Snåsa 🙂 sier også promfri 😉

    5. Dere 4 har så mye utstråling og personlighet! Og sammen er dere dynamitt😀 Helt rart hvor glad jeg blir av å se dere sammen😛 Ønsker dere virkelig alt godt, dere fortjener suksess! Hehe tar helt av her..hehe

    6. Æ sir “lamme” eller “lammi” haha, æ e jo fra lyngen, men bor i tromsø, så dialekta mine stadi i endring!

    7. Jeg er fra trøndelag, og sier ilamme! Ikke helt det samme, men ikke så langt unna 🙂
      Stå på sunshine, du er herlig <3

    8. Du er så utrolig pen! har fulgt med på bloggen din i flere år. du er ett sykt stort forbilde for meg. alltid hatt ett ønske om å møte deg <3 Du er en så omteksom person, du er best! du bryr deg liksom ikke hva andre synest om deg, for du vet selv at du er bra sånn som du er. Jeg er inne på bloggen din hver time faktisk, haha! og forresten så er du sykt pen uten sminke, elr du kler alt. den videobloggen "backstage"Var så morsom å se, for der fikk vi liksom se hvordan du er til vanlig! å det er så gøy å se deg danse, å ikke bare sitte forran pc'n å blogge! håper danse crewet deres vinner! jeg har isåfall stemt på dere flere ganger! loveu Sophie 😀

    9. Det er mange som sier ilammi i Finnmark og Troms! Jeg sier ilammi/ilamme, og jeg kommer fra Finnmark 🙂 Håper bare rart å si “i lag med”.

    10. Sophie!! du er absolutt FANTASTISK! Jeg er ikke noen person som vanligvis kommenterer blogger ogsånt, men nå greide jeg ikke holde meg lenger! Ville bare si at du er en så ufattelig bra person!! Ikke bry deg om alle disse stygge kommentarene.. herregud hvor fæle folk egentlig kan være! du er for god for å tro på det de skriver, så du burde ikke ta deg nær av det! det sier jeg rett fra hjertet. Heier på deg i mitt dansecrew, håper du tar alle med storm og vinner hele dritten! Ønsker også deg og Robin all lykke!! Hilsen ei som digger deg 🙂

    11. Hørtes godt ut med kinesisk! Gleder meg til å se på tv igjen på fredag, det klarer du nok fint 🙂 du er kjempe pen uten sminke også btw

    12. heier og stemmer på deg og ditt crew hver gang! Du er så utrolig søt på scenen!!! Søteste smilet! Gøy å se at du utvikler deg så fort innen dans foresten. Denne fredagen virket du så mye mer bevisst på bevegelsene dine, og du ga mer enn sist. GØY! .. Men,jeg legger merke til at du ikke alltid rekker å “gjøre ferdig” bevegelsen.. Litt vanskelig å forklare uten å vise deg, men om du tenker at hver bevegelse er som et bokseslag; hardt ut og raskt tilbake. Det var det læreren min viste meg, og det hjalp meg mye. Guttene skjønner kanskje hva jeg mener..? Prøv å legge litt mer kraft i hver bevegelse, tenk at du er skikkelig “bad ass”. Haha. Som når dem krumper! Dere danser jo ganske fort, så skjønner at du føler du må kjappe deg!Husker hvordan det var selv å være ny i “dansefaget”. 🙂 detta ble langt… Jah, et lite tips bare 😊 håper du forstod det surrete tipset mitt, og at du får bruk for det!

    13. E også fra Harstad og sir ilamme! E akkurat flytta til Oslo og har allerede fått gjort narr av at æ sir det, hahaha, men e vell ikke til å unngå.. :p

    14. Så vakker du er! Og fortsett å stå på med dansingen! Du og guttene er bare kjempeflinke! Heier masse på dere <3

    15. Alle fra Nord-Norge sir jo ilammi hahaa! Har til og med en kompis som blir kalt det av sine “søring” venna og han valgte deffår å hete det på instagramen sin også hahah😏😅

    16. æ sei ilamme, ilammi eller lamme :p men så e jo vi fra så og sei samme plass, så kan jo ha nåkka å sei :p

    17. Jeg er fra Trondheim, og jeg sier også “ilammi” og ut ifra måten du skrev det på, så tror jeg vi sier pommes frites på samme måte også, haha. Kjæresten min erter meg litt på grunn av det, så det var morsomt å lese at det ikke bare er jeg som snakker litt utenfor dialekt!

    18. for de som sier det er gelatin i biler, ja det er det, men det er det i så og si ALL godteri, bortsett fra sjokolade. La henne få fråtse litt, tror dere virkelig alle vegetarianere dropper all godteri? I doubt that

    19. Dette er ikke ment som en stygg kommentar! Men de fleste ser jo bra ut uten sminke som er tatt med mobilen og som har filter. Sier ikke at du er stygg, for det er du slettes ikke. Er bare det at for _meg_ så er en usminka person på et bilde et bilde uten filter og ikke tatt med mobilen eller evt tatt i dagslys med blits om mulig, nå understreker jeg at det er hva _jeg_ synes. Pen er du uansett med eller uten sminke!

    20. Du er helt rå på dansegulvet, Sophie! Fantastisk å se på deg!
      Jeg og en gruppe med venninner og kompiser har laget en video hvor vi utføre samme dansen! Sangen er med i bagrunnen!
      Håper du kan sjekke den ut, og gjerne gi tilbakemelding!
      http://igg.me/at/thincharge/x/9633955
      Tusen takk på forhånd, fra oss i 8Trouble <3

    21. Ikke alle fra Nord Norge! Er fra Fauske, å æ si ilamme. Men har bodd i Ballangen i snart 5 år så veit egentlig ikke kordan æ si det! Dialekt mi e blitt en skikkelig blanding haha:)

    22. Talentløs 🙂 du er bare 18 ? Om ikke så ser du bare ut som lille barnet. Levd ett hardt liv ser du ut som ..

    23. Sophie, du kommer ikke bare videre på Mitt Dansecrew fordi vi lesere er glade i deg og er mange, men fordi du faktisk er FLINK!!!

    24. Her på toten sier vi i lag mæ aldri hørt om ilammi så det var noe nytt 🙂 Ellers du sophie elise skal være helt ærlig med deg. Før så har jeg på en måte hatt noe i mot deg, vet ikke hvorfor men liksom pågrunn av operasjoner og ting du har skrevet. Men i det siste, vell en god stund nå har jeg virkelig fått øynene opp for hva slags jente du er. Du virker så snill, morsom, flink og ja utrolig pen er du. Den du viser på tv og her på blogg er ikke hele deg hvis du skjønner. Kanskje rart, men ser det selv gjennom bloggingen min at folk dømmer meg utifra det jeg skriver. Så står i stor respekt til deg for at du har skrevet og kommer til å skrive. Skjønner godt hvorfor folk ser opp til deg, og håper du klarer å sile ut de stygge kommentarene du får og se hvor mange som faktisk liker deg og ser opp til deg. For det er mange, blant annet jeg 🙂 stå på sophie elise 🙂

    25. Uff syntes det er så latterlig når man skal skrive at man ikke har på sminke?, javel, takk for opplysnigen? xP Det er så fjollete kinda!

    26. Du er faktisk finere uten sminke, så jeg synes du kan begynne å gå sånn. Du burde absolutt ikke føle at du må gå med sminke for å imponere folk. Du er mye mer enn fin nok uten!

    27. Wow! Du aner ikke hvor vakker du er med så lite sminke! Du så så utrolig voksen og virkeldig vakker ut! Stå på! 😍

    28. Haha, sier påmfri selv, eller chips. Er fra Tønsberg, men bor i Oslo og kjæresten min er fra Oslo. Han syntes ikke det er så søtt. Han kaller nemlig potetgull for chips, og pommes frites til påmfri. Men så sier han sne istedenfor snø også, haha

    29. haha vadsø-væring her! sier ilammi og pomfrii, og til alle mine “søringvenners” glede “kattikommerdokker”.. ååh som de aper etter nordlendingene!

    30. OMGGGGG, sophie elise! Jeg blir så glad av å se deg på “mitt dansecrew”. Jeg har fulgt bloggen din lenge, og jeg holder fortsatt fast ved det jeg sa den gang: Du er det man kaller ekte vare! Håper du ikke tar til deg alt hat du får, jeg vet at maaaange liker deg langt bedre enn du kanskje tror. Jeg har ofte hørt diskusjoner i klassen etter du var med i den blogg-serien, hvor folk pleide å snakke om hvor ekte du egentlig er, og at du bare er deg selv etc. Stå på!!!! Nå som jeg er student så har jeg ikke peilig på den slags ting, men en ting er sikkert: Du er ekte og jordnær! OOOOG du kan danse. Blir sååååå glad av å se deg danse, haha. Jeg venter alltid på at du skal legge ut episoden (ettersom jeg er student så har jeg jo ikke TV), også er det liksom min “pause” fra lesingen.. Sier litt om hvor mye det betyr altså! Uansett, dette er første gang jeg kommenterer, men du er et sunt forbilde. Du er liten og søt, OOOOG du kan danse råbra! Hvilken kvalitet er det du ikke har, liksom! Vakre deg <3

    31. jeg sier “ilamme” og jeg er fra Trøndelag. Her jeg kommer fra er det ganske vanlig å si det tror jeg 🙂

    32. Er du klar over at Bilar inneholder gelatin? Gelatin er ben, brusk, hud og hover/klöver fra slaktede dyr! Snakk om å kose seg med deilig godis. 😛

    33. Jeg kjente en fyr fra Kautokeino og han sa “lamme dæ” i stedet for “sammen med deg” eller “ilag med deg”

    34. Digger dansene dere har danset til nå, virkelig overrasket over hvor flink du er etter så kort tid! Stå på videre

    35. Dere er så flinke, kan aldri vente til neste gang! Jeg elsker også biler haha, Robin virker så utrolig snill og søt som sitter blant publikum, du er heldig som har han <3

    36. Hahaha, du høres ut som meg som prøver ofte å få min kjære til å kjøpe biler til meg 😂 godt det ikke bare er meg 😜

    37. Fyfaen du var helt sinnsykt fin uten sminke, HOLY LORD, du kan jo gå uten sminke daglig, fyyfaen, hakke ord

    38. Er født og oppvokst i Harstad akkurat som deg og sier “ilamme” eller “ilammi”, noe mine venninner i Harstad også gjør. Så det er nok ikke så uvanlig, bare uvandt for folk som ikke er fra Nord-Norge kanskje.

    39. Hei,
      jeg vil bare si at jeg tror aldri jeg har sett deg SÅ vakker før. Heeeelt nydelig.
      Rett og slett en klassisk skjønnhet. Du burde satse på et mer naturlig look litt oftere, du kler det!

    40. Uten sminke: falske vipper, falske bryn, botox å restylane, extensions and so on. Jeg lurer på hvordan du blir å se ut når du bikker 30…? No offence altså!
      Btw, jeg sluttet med extensions og håret mitt vokste fra kragebeinet til under puppene på mindre enn et halvt år. Kroppen gir virkelig igjen om man pleier det man faktisk har, isteden for å ødelegge den med så mye jalla.

    41. æ sir lammi! ikke i’en først da, men sender hele tia melding til søstra mi “være lammi?” og sir alltid til andre om æ får være lammi dem, haha… kanskje snålt, men æ e jo trossalt fra nord-norge! også sir æ pOmfri, ikke med å, men med o haha 😀

    42. synes nesten du ligna litt på hovedpersonene i orphan black på bildet! sier forresten også både ilammi og påmfrii hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg