video : SOPHIE ELISE & UNIQUE – SPRINT

Nå har jeg endelig fått lagt ut video av dansen vår! Det tok meg en liten stund før jeg turte å se på, men når jeg først gjorde det oppdaget jeg at min lille jakkefeil ikke var heeelt forjævlig, bare synd de ikke flyttet kameraet på nestemann før jeg gjorde mitt andre forsøk, haha. Men, flaks var det uansett! Det føltes nok bare mye verre enn det egentlig var. 

Takk igjen for alle stemmene deres, og alle gode ord! ♥ Jeg er som vanlig på trening, presset er mye større i denne runden. Da er tema film, noen som kan gjette hvilken? 

88 kommentarer
    1. Fotarbeidet ditt var sinnsyyykt, altså! hehe vet ikke hvorfor, men har en følelse av at det er mean girls? men så er det jo kun du som er jente, så kanskje ikke, ehhe!

    2. Sophie Elise du er veldig flink til å danse, men neste gang hvis du skal danse så ha håret i høy hestehale. det passer deg best

    3. Synes dere gjorde det dritbra denne gangen også! Jeg trodde først du gjorde en feil med jakken, men da jeg så du gjorde noe med armene tenkte jeg “nei, det var nok meningen at det skulle være sånn”, var ikke før jeg las bloggen og du sa det var en feil at jeg skjønte det med armene ikke skulle være med! Men utrolig bra gjort av deg å redde deg inn igjen på den måten, ikke alle som hadde klart å improvisere, mange hadde nok fått helt hetta å døtte helt ut av dansen! Kjempebra jobba, Sophie, dere er utrolig flinke!

    4. du e sjukt flenk når dæ gjell fotarbeidet, men som dæ e nevnt over her ^ så ha håre heller i en høy hestehale, eller ei fletta så ligg bake. Og ikke gap så jææveli når du dansa, looks really weird

    5. Sophie, jeg kommenterer aldri blogger, men nå jeg bare.
      Jeg syns du var utrolig flink på fredag! Man ser at du har jobbet hardt.
      Håper det går bra med dere videre i konkuransen 🙂

    6. åå du var så flink, ble så glad av å se på! du er såå nydelig, jeg håper dere kommer langt for dere fortjener det virkelig! skal stemme masse hver helg <3

    7. Er så utrolig imponert over deg Sophie Elise ! får frysninger hver gang jeg ser dansen om igjen, så flink du er med beina 🙂 du ser så nydelig ut i tillegg, fint sminket og et nydelig hår ! heier på dere 😀 hilsen jente 21 fra bergen 😀

    8. Så denne dansen for første gang nå, og jeg er virkelig imponert! Syykt bra jobba, Sophie Elise! Kjenner faktisk på stolthetsfølelsen når jeg ser deg danse, hvor rart det enn høres ut fra noen som ikke kjenner deg. Og btw, den greia med jakken var virkelig ingen big deal, vet faktisk ikke om jeg hadde lagt særlig merke til den om det ikke hadde vært for at jeg visste det på forhånd 🙂

    9. Du burde ha håret i høy hestehale som andre her sier, tror du kommer til å kle det veldig bra, og håret blir enda mindre i veien når du danser 🙂

    10. altså WOW, Sophie! Du imponerer helt sykt, så utrolig bra gjennomført!! Du er kjempeflink, heier masse på deg <3 Også er du så skjønn itillegg. Viser virkelig nye sider av deg selv hele tiden duu GØY

    11. Får helt frysninger jeg! Har sikkert sett videoen 10 ganger etter hverandre, for du imponerer så utrolig mye! wow 😀 Samme som noen nevnte over her, følte en slags stolthetsfølelse når jeg så deg danse, føles liksom ut som om vi kjenner deg og jeg er faktisk små stolt av å lese bloggen din! :)) Heier på deg og gutta! Du er utrolig heldig som har dem og omvendt!

    12. Heia ,det var bare så utrolig braa! Eg vest ikke at du kunne dans! 😮 Du imponerer om igjen. eg har no sett en helt ny side av deg.. :)) du fortjener all respekt, you are awesome 😀

    13. Tror ikke det er hun selv som bestemmer hvordan håret skal være? Eller?:)
      Uansett, du er veldig søt, sophie! Jeg får lyst å klemme deg når du smiler med tennene! Hahah:)

    14. Får helt gåsehud av å se på, du er råå!! Kjenner jeg blir litt stolt av deg, haha!! HEIA DERE!!!!

    15. Kjære deg. Dette er første gang jeg kommenterer hos deg. Jeg har ikke akkurat fulgt bloggen din fast, men jeg har leeenge visst hvem du var. Før var du den “typiske bimboen”, iallefall kunne man ut fra kommentarer få ett sterkt inntrykk av at andre mente du var både bimbo og barbie. Og nå må jeg kommentere for å få sagt hvor utrolig sterk og vakker du er. Å skrive blogg kan jeg tro kan være hardt, iallefall når man er en kjent blogger. Jeg vet det har vært vanskelig for deg og at du har hatt det jævlig til tider. Men jeg er faktisk nesten litt stolt over deg. Du har vist oss en ny side av deg selv, en side hvor vi får se og skjønne hvor god en person du er, hvor sterk du er og at heller ikke ditt liv har vært ek dans på roser (som flere tydeligvis tror det er for deg ). Så nei, stå på flotte du. Jeg synes du er skikkelig tøff! <3

    16. Har sett videoen sånn 20 ganger rett etter hverandre for du imponerte meg veldig! Kjempe bra jobba Sophie, har ikke ord! DU VAR KJEMPE FLINK! Stå på og fortsett sånn så er jeg ganske sikker på at du vinner denne greia! Vi heier på deg! PS. Må bare si at du ser helt nydelig ut! Du tar dette sikkert ikke til deg, men jeg mener det! Når du danser så kan jo du ikke bestemme at de skal filme deg fra din beste vinkel osv., men du ser seriøst rå bra ut når du danser og stråler! Lykke til videre! Som sagt, vi heier på deg! <3

    17. Kjedlig å lese bloggen din mår den kun handler om mitt dance crew.. Programmet var også tørt i mine øyne dessverre 😕

    18. Fikk ikkje se dansen før nå, når eg leste innlegget om tabben du gjor me jakken, så trodde eg de sko visa godt!! Men når eg så videoen nå så såg eg egentlig ikkje at de va ein feil (la bare litt merke te de i uttrykke men de e nokk fordi du sa feilen) vis ikkje hadde eg ikkje lagt merke te de. Du e god!:) lykke te videre

    19. Du er skikkelig flink!! Imponerende flink! Du har en skikkelig tilstedeværelse når du danser, og man får virkelig ikke inntrykk av at du aldri har stått på en scene før dette programmet. Heier på deg 😀

    20. Må bare si at du var helt RÅÅÅ. Helt seriøst, gapte nesten fordi det ser så bra ut og at du faktisk klarer alle disse vanskelige stegene, skjønner virkelig ikke at du får det til! Mamma sa til meg at hun synes du var den beste og hun synes du ser så hyggelig ut, og hun aaner ikke at jeg vet hvem du er, at jeg leser bloggen din og ser på et tvprogram du er med i, altså bloggerne. Derfor gjør det meg veldig glad når hun sier slikt, og at det ikke er bare for å “være enig med meg” eller for å være snill med meg fordi jeg liker deg, hvis du skjønner hahaha. Veeldig bra jobba, og masse lykke til med neste dans, tror virkelig på deg, så bra som du har gjort det de to andre gangene!

    21. Så gøy Sophie 🙂 det var kjempeartig å se på det 🙂 jeg bor i Polen akkurat nå så jeg syns det er artig å se deg på scenen selvom 😀 bra jobba :* lykke til!

    22. Syns du har gjort stor fremgang fra sist program, og du så mye, mye mer komfortabel ut på scenen i den nyeste sendingen.
      Det der med jakken var det ingen som la merke til, så ut som om det skulle være sånn, du var kjempe flink til å improvisere!
      Enig med at du kanskje burde ha høy hestehale neste gang, da vil vi kanskje få enda mer fokus på dansingen din og ikke håret.
      Også som seer, tror jeg at opptredenen kunne blitt enda bedre om du passte litt mer på munnutrykkene dine. Ikke for å være frekk altså, tvert imot, prøver bare å komme med konstruktiv kritikk slik at dere kan vinne konkurransen:-)
      Helt ærlig så syns jeg du og “Fingern” er best, og tror dere kommer til å komme veldig langt i konkurransen begge to! 🙂 Håper i alle fall det! Ha en fin kveld videre 🙂

    23. Et lite tips: Ikke fokuser på å vise uttrykk. Lev deg inn i det, la uttrykkene komme av seg selv og la musikken styre “attituden”. Det er forskjell som synes på deg og guttene, at de bare lar det flyte på en måte, mens du må kontrollere det og ha visse uttrykk til visse tider. Men ikke slipp kontrollen helt, det gjorde jeg en gang på en fremvisning og endte opp med en feil xD Ikke at det var dårlig på noen som helst måte, jeg er enig i det flesteparten av folka lenger opp i kommentarfeltet sier. Vil bare at hjelpe, sånn at du kommer langt! For det er veldig gøy å se på :)Lykke til!

    24. Hei!!! Æ må bare si at æ blei så stolt når æ så dansen dokkers!! Blei faktisk så rørt at æ fikk klump i halsen!! Det ligg nok nåkka i det at æ har vært fast leser så lenge og har forstått at det her betyr så mye for dæ! Ihvertfall, fortsett sånn som du har gjort, dokker e kjempeflink!! Peis på:-)

    25. Så spennende, jeg gleder meg til hver fredag! Håper at du vurderer å farge håret blondt igjen. Traileren/teaser filmen der du har langt blondt hår var så stilig og råtøft!!:)

    26. Syns det er gøy å lese bloggen når du skriver om dansingen og treningen (mitt dansecrew). Kan du ikke legge ut mange bilder fra treningene deres? 🙂

    27. Nå som du er kvitt sceneskrekken, kan du begynne å holde konserter med danseguttene dine med😉 Du kan bli den nye J-lo😉😍😄

    28. Gad, æ elske dæ! Satt med hjertebank da du begynte å danse. Når dokker kom til det partiet der dokker sku danse fort og ha masse fotarbeid – FY FAEN! Tåran rant!!! E så stolt av dæ 😃😃😃😃

    29. Fantastisk Sophie Elise! Dere var rå! Fotarbeidet og alt, elsket hele fremføringen. Du var så søt og utstrålingen din, fantastisk

    30. Elsket dansen!! Jeg tenkte ikke noe over det med jakken, jeg så ikke at det var noe feil, trodde det skulle vere slik 🙂 Ser fram til fredag! ståå på

    31. Dere var så sinnsykt flinke!! Og fotarbeidet ditt Sophie Elise var helt rått! Håper virkelig dere vinner, dere fortjener det virkelig! Stå på, kommer til å fortsette å heie på dere til dere vinner <3

    32. Utrolig imponert og stolt av deg Sophie! Du tar denne utfordringen på strak arm,og du er så flink 🙂 Fotarbeidet må du ha øvd ekstremt mye med. Heier på deg 🙂

    33. Fotarbeidet var sykt kult. Synes du har utviklet deg fra forrige gang, og er enig at det så ut som du hadde mer selvtillit! Det har du all grunn til å ha også, kjempeflink er du. Vil bare belønne gutta i crewet ditt med at de får deg til å virke så utrolig lykkelig og at du virkelig trives med hva du gjør og med deg selv. Du så også sykt pen ut med den fletten i håret!

    34. DAMN!!! Du er jo bare helt rå!! Så sykt flink du er, blir helt målløs! Heier på deg, du er definitivt den beste kjendisen som er med! Skulle trodd du var en del av crewet til vanlig. Wow! Virkelig. Er veldig imponert! Stå på videre, vakre deg! Du stråler!! ❤️

    35. Flink til å danse er dere. Men hvorfor står du sånn å gaper hele tiden? Ja, vi vet at du har overbitt, men du trenger ikke streve så fælt for at vi skal se det.

    36. hun gaper fordi det er måten hun konsentrerer seg på, og ettersom hun ikke er en proff danser, så er det vanskelig å la være. Noen gaper, andre har tungen ute, noen teller, andre synger til

    37. Anonym: Haha jeg sang første runde, så tenkte jeg at jeg måtte droppe det, så da ble det gaping istedenfor ;p neida, var også litt med innlevelse, tror jeg.

    38. du er så utrolig pen når du smiler Sophie! når du gjør ett dansetrinn, og stopper og ser opp også smiler du.. helt fantastisk!

    39. hold munnen din lukket neste gang, ser ut som du får eg jævli orgasme… Greit nok med litt åpen men satan då ekkelt det er å se på 😷😷😷😷😷 ekkelt å se deg danse når munnen er åpen 😵🔫

    40. Hei!
      Konstruktiv kritikk etter å ha sett dansen din for sikkert 7. gang 😛
      Innimellom ser det ut som du tar deg en liten pause på 1-2 sekunder. Altså, at du får senket skulderne bittelitt mellom to bevegelser i to ulike sekvenser, om du skjønner.. ;P Ser litt ut som du teller (som du nevnte at du gjør) og tenker over neste bevegelse, i ett lite sekund ;P Det gir en litt hakkete følelse..
      Men jeg gir deg tommel opp og masse feelgood for de raske beina og hvor godt synkroniserte dere faktisk var i den kjappe sekvensen fredag 😉
      You go girl!!

    41. Du burde slappe litt mer av og nyte det, lev deg inn i musikken og bare kos deg. Du virker litt stiv når du danser tenker mye på trinnene bare tenk du klarer det og la trinnene komme av seg selv 😀

    42. Ok, jeg MÅ bare kommentere. Dette var sykt! Fikk gåsehud, no joke… Sykt gøy å se hvor mye du lever deg inn i dansen, og du er jo dødsflink 😀

    43. Jeg pleier egebtlig aldri kommentere, men må bare legge igjen en kommentar nå. Du er så flink :)) heier skikkelig på deg, stå på!! Fortsett å vær deg 😉

    44. Jeg må innrømme at du er hittil den flinkeste på Mitt Dansecrew!! Dere gjorde noe som ingen av de andre gjorde – nemlig skilte deg ut av resten av dansegjengen. Selvom dere er et crew så skal man jo se fremgangen din, og hvordan DU utvikler deg – og dere fikk deg veldig godt frem i dansen i forhold til noen av de andre som prøvde å gjemme seg litt “bak” crewet sitt 🙂 stå på, du er kjempe flink!

    45. Er det ingen av dommerne som snart skal tørre å si at du konstant ligger etter på takten!
      Det gjør at du sjelden er synkron med gutta.

    46. Du er ingen danser, men synes du er super flink og fy faen å tøff du er som står på en scene! Har dansa selv i mange år, og jeg veit hvor skremmende det kan være å gå på en scene, men du er med og det er respekt i det! og det jeg liker best med å se på denne vidioen er at du smiler, utrykket du har i ansiktet når du danser er 100% riktig!! SÅNN DET SKAL VÆRE! man kan danse så ræva man vil bare man har ett bra utrykk i annsiktet, om du skjønner. Jeg heier på deg og jeg ser du kan 😀 i det! du er flink, det må jeg bare si!!

    47. Fyfader også denne dansen gir med frysninger! Kjenner også tårer av stolthet når dommerne begynner å snakke! Stå på, heier på deg!

    48. Haha, du er så syyyykt skjønn Sophie. Og helt rå på dansinga. Jeg unner deg alt godt- Du er et kjempegodt forbilde for unge folk der ute. Lykke til i konkurransen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg