THANK YOU 

Jeg ler meg IHJEL av bildene fra igår! Så utrolig mange morsomme utrykk på gang, haha. Snakk om å leve seg inn!! 

Ok, da skal jeg fortelle dere om gårdagen! Jeg og crewet hadde virkelig trent STEINHARDT på vår sprint-koreografi. Så mye at jeg nesten ble sur på Yasin hver gang han sa til meg “nå kjører vi igang med takeoffen igjen” om og om igjen, haha. Når vi først fikk det til føltes det så sykt bra, og hadde derfor veldig høye mål for kvelden. Jeg er ikke vandt til å danse eller å være på en scene overhodet, så jeg kommer nok alltid til å være litt nervøs. Men jeg begynner å bli bedre. Uansett da, på starten av dansen er det et øyeblikk hvor alt fokuset er på meg, og jeg skal dra av meg jakken og gjøre en liten del for meg selv. Jeg hadde aldri prøvd det med jakken før, og hadde fått beskjed rett før vi gikk på scenen at jeg måtte være forsiktig når jeg skulle åpne den, slik at jeg ikke slang den helt av meg. Ok, tenkte jeg. 

Jeg kommer inn i følelsen og når alt blir rettet bort meg og jeg skal dra av meg jakken, så får jeg faen ikke til haha. Den sitter BOM fast, og jeg er sikker på at “Nå har jeg virkelig ødelagt det, nå kommer jeg helt ut av telling” og jeg måtte improvisere noen rare armbevegelser slik at det ikke skulle se heeeelt feil ut. Jeg kjørte på, fikk tatt av meg jakken midt i et hopp bakover og vi fikk gode tilbakemeldinger, men mens vi danset tenkte jeg bare “faen faen faen” og jeg følte at det også skinnte igjennom holdningen og utrykket mitt – heldigvis hadde jeg det også gøy, som tydeligvis syntes enda mer! Men både jeg og crewet vet at jg egentlig kan så jævlig mye bedre, men de gode tilbakemeldingene fra både dere og dommerne reddet min kveld. (nå var det ikke bare det med jakken jeg gjorde feil, men fokuset slapp litt pga det og masse andre småting gikk litt feil). Men, så tenkte jeg.. ÅH, det var ANDRE programmet. Nå har jeg gjort en teknisk feil, som for meg (bortsett fra å snuble) var noe av det verste som kunne skje i koreografien og jeg overlevde. Dere tok oss videre til enda en uke så det er bare å lade om å forsøke igjen! 

112 kommentarer
    1. Haha merka det faktisk at du ble nervøs når du ikke klarte å dra ned jakka, men du var så flink til å improvisere!
      Men jeg lurer på noe, er filmingen til bloggerne sesong 3 ferdig eller filmer dere fortsatt? For hvordan kan dere filme når du “bare” danser heletiden?

    2. merket at du ikke fikk av jakken med engang men ellers merket jeg ingenting. Syns du var fantastisk flink! 🙂

    3. Asli: Vi filmer enda! Jeg har jo tross alt LITT fritid selv om jeg danser mye, og så har de også vært med en del på trening, før trening, etter trening, backstage osv 🙂

    4. Haha jeg la faktisk merke til det, men det gjorde jo ingenting at du ikke fikk dratt ned en glidlås på første forsøk! Det er virkelig bare en bagatell,da det ikke har noe med koregrafien i dansen å gjøre ( hvertfall ikke så betydelig, er jo ikke et eget dansetrinn at du drar ned glidlåsen akkurat 😛 ) men WOW du var flink,og jeg blir så stolt når jeg ser på!!

    5. Du var utrolig flink i går Sophie Elise! For et fotarbeid, det var virkelig bra jobba. I tillegg syntes det nesten ikke at du var nervøs 🙂 la merke til det med jakka, men du var kjempe flink til å improvisere og fikk det til uansett 😉 Lykke til videre! 😀

    6. <3: Hehe nei, man blir bare veldig stressa når noe går feil helt i starten og jeg ble så redd for å la det ødelegge videre utover. Tusen takk skal du ha <3

    7. Det var såå herlig å se deg danse! Jeg syns du var kjempe flink, og man ser det på deg at du koser deg! 😀 Så gøy å se deg sånn! Stå på, du er rå flink! Masse lykke til videre <3

    8. du var kjempe flink igår sophie 🙂 men bare for å nevne en liten ting, husk å holde fokuset oppe og ikke se ned i bakken så mye! vet det kanskje bare er en konsentrasjons ting, men du blir seende mye mer sikker ut når du ser opp 🙂

    9. Hvordan føles det å stå på en scene og danse? Synes du er flink med tanke på at du sier du har lite erfaring! Og du så skikkelig lita og søt ut der du danset, fantastisk var du 🙂 Lykke til videre! 🙂

    10. Dina: Ja, det skal jeg huske på! Er nok en automatisk greie som kommer, og følte jeg forbedret meg på dette fra sist uke, og nåå kan det kun bli bedre 🙂

    11. Åh, jeg synes du er så vanvittig flink! Jeg har aldri danset mye selv men dans fascinerer meg så til de grader! Jeg sitter og ser på dere med gåsehud over hele meg og får nærmest adrenalin-kick, haha! Det skinner gjennom at du koser deg, og jeg synes det er så godt å høre at du klarer å slappe av uten å ha så mye fokus på utseendet. Jeg synes skjønnheten kommer innenfra og det viser du så utrolig godt! <3 Jeg heier på deg, Sophie!

    12. Merket at du ikke fikk til å ta ned jakken med det samme, men syns du var kjempeflink! Gleder meg til å følge med videre, stå på Sophie 🙂

    13. Det med jakken gjorde jo ikke noe, du var dritflink uansett, ble jo helt imponert! 🙂 men hva var egentlig meningen? At du skulle ta av deg jakken helt? 🙂

    14. Det var rørende å høre deg si guttene dine fortjene å vinne! Fellet jason en tåre eller bare tullet han?☺️Søtt uansett:)

    15. Syns du gjorde det utrolig bra. Men syns det var mye sånn løpe rundt og slå/vifte med armene liksom, så ble veldig opptatt av armene dine. Men det fot arbeidet ditt var utrolig bra, ble skikklig imponert! Du imponerte veldig i går!! Stå på, jeg heier på deg,

    16. Jeg synet det var veldig bra dansa i går!! Det ser ut som du synest det er veldig gøy og du får det kjempe bra til! Stå på! Heier på deg!!

    17. Synes du gjorde det skikkelig bra! Det fotarbeidet skal du søren meg være stolt av, Sophie.
      En ting jeg har lagt merke til er at på bloggen virker du ganske selvsikker med mye energi, mens når jeg ser deg på mitt dansecrew feks, ser du så usikker og søt ut! Alle andre som står foran kamera danser, hopper og ler, mens lille Sophie Elise bare står der, ser litt rundt seg og smiler! Det er så utrolig søtt😄. Elsker det!

    18. hvorfor skulle du ta ned glidlåsen ?=
      ingen av de andre gjorde det anyway
      men var sykt komisk at du sa at du bare var med pga dårlig seltillit det er det ikke mange som sier , mange andre går heller til psykolog , men kanskje flere og flere burde bli med på tv , så kanskje alle andre også kan pleie egoet

    19. La merke til det med jakka, men du oppførte deg så profesjonell at jeg trodde det var meningen! Gleder meg til neste fredag allerede, du er den eneste grunnen til at jeg gidder å se på! Føles liksom at jeg kjenner deg mtp hvor mange år jeg har fulgt med bloggen din. Og da blir jeg så stolt av å se deg prestere SÅ bra 🙂

    20. Syntes du er kjempeflink til å danse, rytmen i kroppen din er veldig mye bedre enn de andre kjendisene, stå på! 🙂 Du viser mer av hvem du er gjennom Mitt Dansecrew enn Bloggerne, du legger ut bilder der du har rare ansiktsuttrykk og du klarer å le av det selv noe som er noe å være stolt over. Med den nye hårfargen og som du kler veldig godt ser du mye mer naturlig ut. Stå på, skal fortsette å følge deg på bloggen, Bloggerne og Mitt dansecrew! 🙂 ❤️

    21. Til neste gang, kan du prøve å ha munnen lukket? Jeg irriterte meg over det under heeeeele dansen i går. Du gapte hele tiden. Omg. Haha. Det ser så latterlig dumt ut 🙁

    22. Så ABSOLUTT ikke at du improviserte, trodde det var koreografien jeg!! Og at glidelåsen sitter fast får man ikke gjort noe med, det viktigste er hvordan man takler det – noe du gjorde strålende, spesielt siden improvisasjonen din så ut som var den ekte koreografien 🙂 utrolig flink du er!!!

    23. Jeg la merke til det, men brydde meg ikke noe om det! Dere var super flinke, så hvorfor skal den lille feilen ødelegge en hel dans? Vell det forstår ikke jeg ;D
      Håper dere vinner! Skal stemme på deg hver gang (ikke bare på grunn at jeg er fan av bloggen din, men fordi dere er så flinke!!) Lykke til videre! ;D

    24. Så utrolig flink og modig du er!! Stå på, heier på deg:D
      Vil bare si at jeg alltid blir så glad når jeg ser intervjuer med deg fordi da ser jeg hvilket flott forbilde du er for mange av de unge leserne dine! Du sier så sykt mye klokt! OG jeg syntes det er veldig bra at du ikke poster bilder av alkohol og tobakk som mange andre toppbloggere gjør. Virker til tider som at Andrea Badendyck, Annais og TCMN prøver å fronte snus og alkohol!!
      Stå på søte deg:)))

    25. Du har blitt bedre og man kan se du storkoser deg masse på scenen! Et lite tips er at du kontrollerer ansiktsuttrykkene dine bedre. Er lite fint at du alltid skal åpne munnen og mime sangen eller et eller annet både forrige gang og denne gang, ellers er du flink. Lykke til videre!

    26. Sophie, du er veldig eksplosiv og du gir virkelig alt, det er kjempe bra! Men det er en ting du må passe på som ødelegger litt, det er at du åpner munnen og gaper for mye, du har et fint smil og bruk det heller! skjønner at du gjør det for å leve deg inn i dansen, men less is more! Husk det 🙂
      Hilsen en danser

    27. Jeg kommenterer aldri bloggen din. Men nå må jeg, for du fortjener creds for å være så flink i går! Du var soleklart best i gårdagens program. Stå på, så kommer du langt!

    28. Jeg syntes ikke det gjorde noe, fordi når man kunne se at du ikke fikk dratt ned glidelåsen (fordi ja det var jo synlig for alle som fulgte med) så var det viktigste hvordan du håndterte situasjonen – og du gjorde det riktig, nemlig å late som ingenting og improvisere til du kunne fortsette videre på koreagrafien – NYDELIG jobba!

    29. Hahaha jeg la merke til det med jakken, men ble overrasket at du reddet deg så fort inn igjen og fikk den av likevel, du var uansett kjeeeempeflink <3

    30. Du var kjempe flink Sophie! Jeg danser selv, men ble virkelig imponert av deg. Hadde ikke klart det forarbeidet du klarte i den dansen. Håper ikke du ryker med det første

    31. Jeg må bare legge igjen en kommentar her, jeg bruker vanligvis ikke å kommentere på blogger. Men jeg må bare etter gårsdagens dans, du var så flink ,og merkelig nok ble jeg nesten litt stolt. Litt rart siden jeg ikke kjenner deg, men for en utrolig framgang du har hatt siden sist, veldig imponerende. Gleder meg til å følge deg videre på skjermen. Stå på, jeg heier på deg!!

    32. Hei! Jeg syns jeg så deg i Oslo sentrum for en liten stund siden, men jeg ble usikker fordi det var så mørkt. Hun jeg så hadde i hvertfall på seg en svart og hvit kåpe og hun hadde veldig lik stemme som deg!:)

    33. Hei! Har danset selv i flere år, og må si du viser en enorm prestasjon. Din tilstedeværelse og formidlingsevne ga meg frysninger. Du inspirerer! 🙂

    34. herregud du er kjempeflink! hadde ikke lagt merke til det med jakken hvis du ikke hadde skrevet om det her:) jeg ble så glad av å se på! synes det var kjempesøtt da dere skulle få tilbakemeldinger fra dommerne, og det virket som om du var skikkelig redd og sikker på at de kom til å si noe stygt, og så var alle positive og du bare :O :O :O WHAAT liksom. haha! du er kul:)

    35. Herregud Sophie, jeg ble så imponert! Veldig mye bedre enn forrige uke, og da var du også flink. Så dette lover bra! La ikke merke til at du gjorde noe feil jeg, bortsett fra det med jakken (som ikke gjorde noe fordi du redda deg SÅ fint inn igjen!) og synes ikke det skinte gjennom i resten av dansen heller. Brush it off og ikke tenk på det, ta heller til deg all den velfortjente skryten du får! Heier på deg! 🙂

    36. Syntes du blir flinkere og flinkere for hvert program. Håper du kommer langt, fordi dette kan virkelig bli starten på noe flott Sophie!

    37. For å være ærlig den lille feilen så jeg, men som du skrev inproviserte du og det gjorde at den lille feilen ikke ble så stor som den kunne ha blitt. og det er ikke mange som klarer det så en applause til deg for det. Godt gjort
      Pluss det at du var en av de tre som skilte seg posetift ut og jeg håper du kommer deg langt slik at du kan få opp selvtilitten din som du selv sier, for du fortjener den så mye
      Og det og være nærvøs er helt normalt det beviser at du bryr deg og du vil at dette skal gå sitt beste.
      Lykke til videre som sagt du er en av de tre jeg syns gjorde det best. Håper dette blir bare gøyere og gøyere for deg.
      Klem Danian

    38. or å være ærlig den lille feilen så jeg, men som du skrev inproviserte du og det gjorde at den lille feilen ikke ble så STOR som den kunne ha blitt. og det er ikke mange som klarer det så en applause til deg for det. Godt gjort
      Pluss det at du var en av de tre som skilte seg posetift ut og jeg håper du KOMMER deg langt slik at du kan få opp selvtilitten din som du selv sier, for du fortjener den så mye
      Og det og være nærvøs er helt normalt det beviser at du bryr deg og du vil at DETTE skal gå sitt beste.
      Lykke til videre som sagt du er en av de tre jeg syns gjorde det BEST. Håper dette blir bare gøyere og gøyere for deg.
      Klem Danian
      Sender den på nytt glemte og logge meg inn hehe

    39. det greiene med jakka ødela ingenting. jeg syntes du greide deg utrolig bra når det skjedde. det er vanskelig å holde seg rolig og være fokusert etter det, men det så ut som du greide det veldig bra! du var rå! <3 digga det!

    40. Sophie, du var knall flink. Ble så imponert når du klarte og holde følge med gutta på den kjappe delen. Du hang ikke etter bittelitt, så utrolig bra! Du var kjempe flink!

    41. hei
      og har lyst å gjøre som du
      tjene penger. på blogging kanskje litt dumt spørsmål
      hvordan får man pengen på din konto eller
      håper du vil svare meg

    42. Ønsker å gi deg en tilbakemelding på dansinga di 🙂
      Det ser ut som du STORkoser deg! Fyfaen å god du har blitt! Veldig bra utvikling. Stå på!!
      Vil også si at jeg syntes du var veldig pen på øvinga, syntes leppene dine hadde en veldig pen form. Du kledde det veldig! 🙂

    43. vet ikke helt hvor jeg skal begynne, fredagskvelden er redda iallefall! Det programmet har virkelig fått meg hekta:) når det er sagt så ville jeg bare si at jeg syntes du gjør en ufattelig god jobb så langt! Følger med på blogg og bloggerne, så føler at jeg kjenner litt hvem du er i å med at du deler så mye av deg selv, men ble litt overraska når jeg endte med å smile stort for meg selv, nesten rørt over hvor bra du gjorde set nå på fredag. Stå på er alt jeg har å si! Alt du gjør er spennende å følge med på 🙂

    44. Du har ganske svære bein til å være såpass lav og veie 50 kg? Iforhold til andre som faktisk ER så lav og er tynn.

    45. Jeg kommenterer aldri på blogger, men jeg må bare si dette, for du fortjener det. Har nettopp sett episode 2 av Mitt Dansecrew, og jeg må bare si at det va utrulig bra jobba! Kjempemorsomt å se at du får til, og du er storfavoritt sammen med Finger’n! Var på grensa til å klappe når du var ferdig. Får så lyst å danse når jeg ser dere fremføre. Vil også bare si at utviklingen din vises så godt, og det ser ut som du trives mye bedre med deg selv. All ære, stå på!

    46. Denne uka synes jeg du var skikkelig flink! Myye bedre og tryggere enn forrige gang. Ble utrolig imponert av fotarbeidet du gjorde med resten av crewet. At du greide å henge på og være synkron med de andre var skikkelig imponerende! Bra jobba x

    47. Jeg må bare skrive noe ord! Jeg har tidligere kommet med kritiske kommentarer til deg, fordi jeg har fått så dårlig inntrykk av deg via Bloggerne. Men etter å ha sett deg danse nå, så har jeg et helt nytt syn på deg. Du er så utrolig søt og glad, en fryd å se på! Elsker å se deg danse! Kommer ikke over hvor liten og søt du er 🙂 Stå på!

    48. Jeg la merke til jakka, men det var såpass tidlig at jeg tenkte ikke noe særlig over det. Synes faktisk du var helt fantastisk flink, og forbedret deg mye siden sist uke. Og det fotarbeidet var bare helt sinnsykt! Gratulerer med enda en uke på scenen 🙂 <3

    49. Du var kjempe flink i går! Stemte mange ganger på deg! Jeg la merke til det med jakka at du ikke fikk den ned første gangen, men merket ikke noe etter det. Tenkte ikke så mye på det 🙂 Det var utrolig gøy å se på deg i går, gleder meg til neste fredag! 🙂

    50. Så artig å se at du svarer leserne dine. Er en stund siden jeg har vært på noen som helst sin blogg nå.
      Keep up the good footwork søta 🙂

    51. Jeg pleier ikke å kommentere, men synes virkelig du fortjener det nå!! Du var helt råå, jeg ble så utrolig imponert over deg både denne episoden og forrige. Du har talent, det er jeg helt sikker på 🙂

    52. så også at du ikke fikk den ned men trodde det var en del av koreografien :p hehehe.. litt sånn, teasing :p lol..
      syns du bare blir bedre og bedre og BEDRE!! fotarbeidet ditt. wow sophie.. barbie SERVED ;D <3
      gratulerer som kom videre!!

    53. Synes du var dødsflink på fredag:-) stemte på deg:) Du utstrålte lykke i blikket ditt:)
      Hvordan er det for deg å danse som har så store pupper, gjør det det vanskelig?

    54. ÅH, så gøy at du er med på dette, ser ut som du storkoser deg!! Stå på, Sophie!
      Forresten, har du gratismåned på sumo å tilby i nærmeste fremtid?

    55. Neste fredag kan du gjøre oss en tjeneste? Lukke igjen munnen, jeg mistet helt konsentrasjon i dansen fordi jeg ikke klarte se på noe annet enn munnen din… men synes selvsagt det er supert du koser deg 🙂

    56. Kan du legge ut video ? Som du gjorde etter første episoden. Da hadde jeg blitt kjempe glad siden jeg ikke fikk sett det. Eller vilke nettsider kan jeg gå på får å se alle episodene? 🙂

    57. Litt rart å tenke på at det er den samme personen som danser og er positiv – er den samme som den gretne megga i Bloggerne……..

    58. Har vært gøy å følge deg Sophie og skal fortsette å heie på deg på fredagskvelden, når det er sagt kommer jeg ikke til å klikke meg inn her mer da jeg ikke syntes innholdet av bloggingen er noe særlig lenger og det er også altfor lite oppdateringer. Lykke til videre søte deg 🙂

    59. Du kan ikke gjøre alle fornøyd, umulig det. Så om noen syns det blir for lite oppdateringer,og ikke gidder følge deg lenger tror jeg ikke det er så mange. De fleste har nok forståelse for prioriteringene dine akkurat nå. Så moro at du koser deg med det du gjør nå! Tommel opp!!

    60. Det du må tenke på, er at om du gjør en liten feil synes ikke det, for alt vi vet kan det være meningen at akkurat sånn er koreografien, dere var kjempe flinke og du er helt rå på innlevelse noe som er veldig viktig! 😀 Stå på, heier på deg!

    61. Ikke tenk så mye på at du gjør feil! Var utrolig deilig å se at du slappet av mye mere enn sist, og jeg ble så glad når dommerne også påpekte dette!
      Husk at selv om du har en koregrafi å holde deg til så er det super morsomt for oss seere å se at du også kan gjøre feil og at det i en helet bare gjør deg super mennesekelig. Ikke tenk på at de sure leserne ser dine feil og kommer til å påpeke de.
      Tenk på oss snille leserne som gleder oss til å se deg danse og gå litt ut av komfor sonen din! super morsomt å se på og du ser DRIIT braaa ut.
      Heier på deg! WOOPWOOP
      ps. husk at vi har sett deg sove, gråte, sint, frustrert, overlykkelig osv. At du gjør en synlig feil under en dans betyr ingenting.

    62. Skjønne fortsatt ikke koffer du bruke og har skinnsko. (doc martens, Jeffrey Campbell, Reebok). Det e vel ikke bedre med skinn enn pels, og værtfall ikke kjøtt?

    63. et tips til deg bare: ikke mim til sangen, og ikke lag så mange ansiktsuttrykk. Om du ser på de andre danserne, så beveger dem nesten ikke ansiktet. Prøv å være litt mer “seriøs” i ansiktet, istedenfor å se ut som en liten unge mens du danser 🙂 Dette sier jeg for ditt beste, og for at du skal nå langt. Men du vinner nok uansett da, i og med at du har mange følgere, og det har ingen av de andre. feigt, men good for u.

    64. hei jeg lager prosjekt om deg og lurte på om du kunne fortelle litt intresang fakta om deg,som det ikke er så mange som vet. kan du plis sende tilbake<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg