7 til 26400!

Nå er det ikke lang tid igjen, mitt dansecrew starter 20:00 på tv2! Vi er nummer to ut på dansegulvet, men stemmenummeret vårt er likt som sist – altså 7 til 26400! Det kommer til å være vårt nummer hver eneste sending,, 7 til 26400. Det er også mulig å stemme på tv2.no sine nettsider, MEN kun etter at vi har danset og mens vi er på scenen. Der får man kun fem stemmer per person, så dersom du vil stemme mer er det lurt å gjøre via sms som du kan gjøre helt fra programmet starter klokken 20:00. Vi trenger virkelig deres støtte ikveld, for nå skal et crew ut av konkurransen! Tuuuusen takk fra meg, Yasin, Bulle og Jason<3

 

146 kommentarer
    1. Lykke til!! dette greier du fint!! 🙂 Opp med hodet og fullfør bevegelser så går dette lett! husk å nyt det også <3
      klem!!

    2. Sist leste eg i kommentar feltet at noen stemte fra både pc. Mobil og nettbrett ( altså 15 stemmer tilsammen da) . Så det skal eg gjøre i kveld,og hvis lesere vil stemme mer enn 5 stemmer på sophie så ta i bruk det dere har 🙂

    3. og LYKKE TIL !! smil, fullfør bevegelsene, kos deg, se opp med øynene oftere ❤️ kommer til å gå kjempe bra !:) du e både talentfull og pen 🙂

    4. Fantastisk jobba!!
      Syntes det var litt sånn midt på treet forrige gang, men i dag imponerte du stooort! You go girl, keep it up!

    5. Åhherregud, du var så sykt flink å danse idag, gratulerer så mye!! 😀 og att du klarte det med beina, rått!! Forresten var du kjempefin med brunt hår, tror ikke jeg har lagt merke til det på bildene skikkelig, men når jeg såg det på TV såg det kjempefint ut! Og masse lykke til videre i konkurransen, du er rå! :*

    6. You go girl! Kjempe bra jobbet! Faktisk rørende å se på at du tør å slippe deg løs. Heia heia 😀

    7. Jeg så på deg på TV det var superkult å se på håper du kommer videre💟 Klem💜💟

    8. Du imponerer meg hinsides all forventning, og rører meg til tårer nok en uke. Du har all grunn til å være ubeskrivelig stolt av deg selv nå! I tillegg er det så herlig å se deg smile på denne måten, du er helt nydelig <3 Stå på videre, du kan virkelig nå langt i denne konkurransen! Jeg er så LYKKELIG på dine vegne, kjære Sophie.

    9. Herregud tror jeg dauer her fy fader så flink du er. Haha du lille jenta spretter jo rundt som en sprettball hihi fantastisk bra 😃

    10. Åå, jeg ble superstolt av deg når jeg så deg på TV i dag! Jeg kommenterer aldri her, men herreguuud, du har virkelig tatt til deg all kritikk og tilbakemeldinger, vi så deg smile, du så opp, håret var i flette og du virkelig strålte av selvtillit!! Det var så gøy å se på. Istedenfor å la kritikken du mottokk sist (spesielt her i kommentarfeltet) trykke deg ned, har du tatt ALT sammen og gjort om til noe utrolig positivt. Sååå bra!!

    11. Har aldri kommentert bloggen din før, men WOW du ser sykt bra ut i kveld! Vet ikke hvilke forandringer du har gjort, men sminken og håret ditt har ALDRI vært så fint før. Stå på i kveld, Heier på deg!

    12. Årrh det er så herlig å se deg på scenen! Du bare sender ut så utrolig mye fin positiv energi og jeg bare stor smiler gjennom hele opptreden din! Du er så utrolig flink og det smilet kler deg så utrooooooolig godt!

    13. I dag IMPONERTE Du virkelig. Omg, jeg smilte gjennom hele dansen og du er så kjempeflink. Fotarbeidet er så utrolig bra og du stråler selvtillit. Det var så,så,så bra! Du hadde attitude og jeg elsket det! Stå på. Jeg heier på deg!

    14. du og gjengen din er dritt flink,hvis dere kommer ikke videre så skjønner jeg ikke noe.
      love you dans <3<3<3<3<

    15. HERREGUD SÅ FLINK DU VAR!!! man så med engang at du ikke var så nervøs som du var sist, og du bare rockaaa ! 😀 Helt rart å si det, men jeg ble så stolt av deg! Og du er helt nydelig å se på når du bare lever deg inn i det, smiler og har det så bra! 😀

    16. Herregud så flink du er!!! Det utrolige fotarbeidet og den utstrålingen! Ikke noe tvil over hvem jeg skal stemme på, stå på :))

    17. DØDSFLIIIIIINK!!!! Ble helt sykt stolt av deg!!!! Du var SÅ flink til å danse, og smile og du var sprudlende, og alt var bare helt perfekt!!!! Ga deg 5 av stemmene mine:) Håper virkelig at du kommer videre <3

    18. Du hadde skikkelig kul dans med sport og masse sånt jeg digger det du sa med at dansecrewet har gjort mye med deg du er utrolig kul.💟💜 Jeg tok tilogmed bilde av deg med telefonen min.💟😙 Jeg er utrolig stor fan av deg💜💜😙💟
      ILY💟

    19. Hei!
      Jeg ser på mitt dansecrew mest på grunn av deg, og nå må jeg bare kommentere. Har lest bloggen din ganske lenge og ser på bloggerne. Jeg fikk frysninger da du fikk til de raske beina som du måtte øve på i flere dager og timer som du selv sa! For en deilig følelse- og jeg kjenner at jeg unner deg det så veldig!
      Stå på videre – det er spennende å følge deg:)

    20. Jeg har bare en ting å si Sophie….FY FAAEEN så bra dansa!! Det er ikke ofte jeg kommenterer,men etter å ha sett deg danse så måtte jeg bare inn å skrive fra meg! Dere var helt utrolige,holdningen din var såååå mye bedre og jeg kunne VIRKELIG se at du koste deg og ga alt du hadde…og dere er så utrolig samspilte,og nei…det var bare helt fantastisk! Masse masse lykke til videre,tro på deg selv…og dra det helt ut…fordi det kler du! 🙂

    21. Du er best! Blir helt rørt av å se hvor bra du har det når du danser, kan virkelig se at du gløder 😀 fem stemmer til deg babe!

    22. Helt enig med dommerne i dag! Nervøsiteten var nesten helt borte 😀 Også må jeg selvfølgelig rose deg for dansen du gjorde, og det raske partiet du gjorde med gutta! Veldig imponerende, men jeg håper de kan inkludere deg i mer dans senere, slik at du ikke må hoppe rundt, og ikke ha en rød trå gjennom dansen, for det ser ut som om du på en måte stopper opp innimellom 🙂 Tommel opp for flette også, wii 😀 Du er nok ikke den som ryker i dag! Klemmer i fleng <3

    23. Jeg har stemt på deg med fem stemmer på alle pc’ene og mobilene i huset <3<3 håper du vinner hele greia <3

    24. Du gjorde en super jobb! 😀 nettopp fått lånt tlf ene til hele vennegjengen her så har fått lagt inn en hau av stemmer til deg! :)) lykke til videre! Du gjør en flott jobb!:)

    25. Jeg pleier ikke å kommentere på bloggen din, selv om jeg leser den så og si hver dag. Nå føler jeg at jeg må kommentere her! I dag var du helt sinnsykt god! Ble helt sjokkert!! Syntes du var veldig flink sist også, men i dag var du ekstrem! Jeg satt med tårer i øynene fordi jeg på en eller annen merkelig måte følte meg stolt over deg! 👏👍 Jeg kjenner han som danser med “fingern” og håper at det blir dere to som er igjen til slutt! Da blir det spennende! 😁 stå på, og lykke til, du er helt fantastisk 👏👏👏💪

    26. Du var helt rå!! Kjempe unerholdene å se på 🙂 Du sier vi leserne er som venner av deg, og vi føler at vi er venner av deg også. Nå kunne vi ikke vært mer ¨stolte¨. Lykke til videre!

    27. Du er bare helt utrolig, jeg gråt når du var ferdig å danse fordi jeg så hvor utrolig mye du har vokst på denne opplevelsen psykisk. Takk for en super dans, du rører hjerte mitt <3

    28. Har stemt som bare det! er så gøy å se deg og crewet opptre, dere er super gode:)håper virkelig dere kommer videre!

    29. FYFADER SOPHIE!!! Dette var kongebra. Har aldri møtt deg, men blei faktisk oppriktig stolt😄 du imponerer!

    30. Herregud jeg ble helt satt ut over hvor flink du var! Fikk faktisk frysninger! Også ble jeg også veldig glad. Fordi ofte på tv så ser du veldig usikker ut på deg selv. Men i denne dansen her så bare oste du selvtillit, ga faen i alt og slapp deg skikkelig løs. Jeg elsket å se det. Jeg ble bare så glad på dine vegner. Forsett sånn! Håper du vinner hele greia!

    31. synes det er tåpelig at du er bare med i media pga bloggen
      er jo ikke noe big deal med deg enn hva det er med andre folk som blogger

    32. Du naila det sophie!har stemt fra mobilen på safari og chrome, på nettbrettet fra safari og chrome,mamma sin mobil safari og chrome!

    33. det er komisk at du er den eneste på showet som sier”du” dem er med pga dårlig selvtillit
      hahahahaha lol

    34. Stemte på deg idag!;-) Det var mye morsommere å se deg på scenen idag enn det var sist fredag! Idag tok du scenen med storm og så ut som du koste deg skikkelig!:-) Lykke til videre i konkurransen!:-)

    35. Herregud så flink du er!! Du er helt rå og dere var så flink! Har stemt til tummelen ble blå. Du kommer til å nå langt ❤❤

    36. Ååå i dag var du råååå sophie!! 😀 tok til tårene av at jeg ble så stolt. Du har all grunn til å slippe deg løs på scenen for klarte du med GLANS! alle mine stemmer går til deg! HEIAHEIA

    37. FOR ET SINNSYKT KREATIVT OG IMPONERENDE NUMMER! masse lykke til videre sophie! det skinner igjennom allerede nå, at dere er blant de flinkeste. håper virkelig du stikker av med seieren, det fortjener både du og crewet ditt. selvsagt har alle mine gratis stemmer gått til dere, inkludert 10 stemmer via telefon. det er virkelig ikke en ting du mestrer<3

    38. woooow <3 fy f du e jo proff.<3 det va vert og se deg danse i kveld sikker på du og ditt crew komer videre krysse fingrene<3 <3

    39. Helighet!!! Jeg blir helt imponert over deg!! Er selv danser og fy søren som du rocket dansegulvet i kveld! 🙂 Hvilken skjønn jente du er 😀

    40. Ååå, du var så sinnsykt flink i dag! Jeg tvang familien min til å se på deg danse kanskje fem ganger, haha 🙂 det gikk så fort og fotarbeidet ditt var virkelig sykt! Jeg ble så stolt og faktisk litt sjokkert over at du var så flink! 🙂

    41. HERREJESUS så FLINK du er!!! Altså, wow wow wow og seff har jeg stemt på deg! Stå på , du stråler utpå parketten. Lett å se at du koser deg! 😀

    42. Du er helt rå!!! Du strålte og er så stolt av deg!! Men kan du legge ut dansen på bloggen?? Fikk ikke sett hele dansen fordi jeg var mest opptatt av og snapchatte deg når du dansa og ta bilder :p

    43. Sophie, du er MYYYYYYYYE flinkere i kveld enn det du var i forrige uke! De stegene var jo insaaaane! VELDIG imponert! Herregud altså, du så ut som at du er en del av crewet, fordi på den delen hang du helt med! Og blikket ditt var mer opp enn sist gang, og uttrykkene! Ja, VELDIG godkjent! <3

    44. Herreguuuud Sophie, idag var du flink!! Følte sist uke kunne vært bedre, men nå ble jeg skikkelig imponert! Vær stolt av deg selv, og fortsett å smil 🙂

    45. Gratulerer så mye med å ha overlevd første utstemming 😀 Må ærlig innrømme at jeg aldri gidder å bruke penger på å stemme på slike program, men du fikk i hvert fall alle mine 5 gratisstemmer 🙂

    46. Det der var helt sykt! Dere eide scenen i kveld. Du hadde en stor fremgang og du lyste av selvtillit. Jeg ble veldig imponert denne gangen! <3

    47. Veldig bra, og kjempe flinke dansecrew du er med, koreografien var super kul 🙂 digger de gutta der, håper de vinner, og du 🙂

    48. Wow, det var superbra!
      Forrige gang så ble jeg faktisk litt skuffet, men denne gangen ble jeg ganske imponert, du var så flink!

    49. Det var helt sykt å se deg i kveld! Du har forbredret deg helt utrolig mye på kjempekort tid. Du hadde helt fantastisk utstråling. ÅÅ, DET VAR BARE HELT HEERLIG Å SE PÅ <3

    50. Dæven, du var helt RÅ til å danse! All den treningen gir virkelig resultater. Hele gjengen deres var utrolig flinke, håper dere kommer langt!

    51. For å være helt ærlig, så hadde jeg ikke store forventnigene til danseopptredningen din (sorry)! Men fy flate, Sophie! Jeg satt med tårer i øynene. Du er helt rå! Det fortjener du! Heier på deg! Klem

    52. Det var helt syykt å se deg danse i dag, satt med frysninger og hårene reiste seg under hele dansen! Du var definitivt best i dag, og det er ikke bare noe jeg sier, men det synes jeg helt ærlig. Stå på! 🙂

    53. Woooooooooow! Fikk gåsehud av deg, du har så ekstremt mye respekt! Stå på, stat stay strong and win it all! Du er super! Du var sykt flink til å danse! Gleder meg til mange fredagskvelder med deg på skjermen! Wooooooow, lamslått

    54. Jeg er helt nøytral til deg, Sophie, så du kan stole på at denne kommentaren er helt objektiv.
      Du er definitift den beste danseren på Mitt Dansecrew. Jeg hadde egentlig forventet litt middelmådig prestasjon fra deg, men begge disse episodene har du virkelig imponert meg, og de andre kan virkelig ikke konkurere. Det finnes ikke tvil i meg om at du fikk mest stemmer i kveld.
      Lykke til neste gang!

    55. Tror jeg aldri har kommentert bloggen din før, selv om jeg leser den omtrent hver dag. MEN NÅ er det på høy tid, for fy søren så fantastisk flink du er!!!!! Tok meg selv i å smile under hele opptredenen deres, og ble nesten stolt over hvor flink du er og hvor godt du snakker for deg og hele pakka 🙂 Tror du kan komme veeeldig langt i denne konkurransen, ble rett og slett dødsimponert <3 YOU GO GIRL

    56. Så utrolig flinke dere var, herreugd. Satt med hakeslepp og måtte vise det til samboeren min, som også fikk helt sjokk! Så vanvittig flink du var. Heia!

    57. Du var flink neste uke, og jeg ble imponert, men i dag ble jeg stum!!! Jeg tror du ikke hadde sceneskrekk og fortsett slik! jeg heier på deg!! 😀

    58. Fantastisk! Du var kjempeflink, og jeg ble utrolig imponert over energien og det høyet tempoet ditt, og IKKE MINST fot-arbeidet ! Stå på

    59. vår alles kjære Sophie.
      Det har Vært så utrolig flott å følge deg den siste tiden. Din livsglede, motivasjon og ikke minst engasjement er så utrolig flott,sterkt,sjarmerende og inspirerende. Det virker som at det har gjort så mye med deg og drive med dette. Man ser også så utrolig godt at dere fire virkelig har blitt venner på ekte. Ja det er kjempegøy å se hvor flink du har blitt til å danse, men det er enda finere å se deg VOKSE som menneske ♡

    60. Du var dødsflink idag, Sophie!! Uten tvil en av de aller, aller beste 😀 Utrolig gøy å se på deg, og jeg er ikke lenger nervøs på dine vegne, for dette KAN du!

    61. FY FAEN, SOPHIE!!!!
      Dere var helt JÆVLIG RÅ å se på i dag! Å lese bloggen din for tiden er helt fantastisk, livsgleden virker til å være på topp, og selvtilliten i kveldens dansing var også der!
      All creds til deg og crewet ditt, heier på dere!

    62. FYFAEN FOR ET UTSEENDE PÅ DEG! SÅ DEG IDAG PÅ MITT DANSECREW, OG DU VARE BARE HELT SLÅENDE VAKKER. FINESTE BRUNETTA PÅ DENNE JORD! I

    63. for et sinnsykt talent på deg! det var virkelig helt beundringsverdig og se på! både du, og crewet mestret dette så til de grader mye. skulle trodd du var med i crewet på deltid, for fyfaen så bra dere gjorde det! stå på masse de neste ukene, jeg er sikker på at dere er blant dem som kommer til å stå igjen til sist, om ikke du vinner hele konkurransen. det hadde ikke forbauset meg. MASSE LYKKE TIL VIDERE, HEIER PÅ DEG!

    64. Du var kjempeflink i kveld!Jeg ble sykt imponert over hvor flink du er til å danse. Du får det til å virke enkelt, men jeg vet selv at det ikke er det. Stå på, jeg heier/stemmer på deg!

    65. Idag neila du hele dritten!! Pleier aldri å kommentere noe som helst på noen blogg, men denna fortjener du!! Sykt morro å se på! Du gjorde en KNALLJOBB! Fortsetter du slik, kommer du langt 😉 Stå på videre 👍

    66. Ble imponert over første gangen jeg så deg danse og denne gangen slo du sist gang ned i bakken! Virkelig! Jeg er utrolig imponert over hvor flink du er, i tillegg til at det ser ut som du har det gøy 🙂 Kjempeflink er du!

    67. Helt SYK var du!! du fikk mine fem stemmer og 3 på telefonen!
      helt utrolig hvordan dansing får opp humøret, hadde hatt en ganske crappy dag men når jeg så deg på tv snudde det helt om, så ut som du storkoste deg, og det gjorde jeg å 🙂

    68. Fikk ikke sett deg danse i går noe jeg er veldig lei meg for, men ut ifra kommentarene fikk jeg med meg at du kom videre!! Jeg vil også gjerne se deg danse, vet du når det går reprise, eller kan du legge ut video av dansen deres?
      Heier på deg!

    69. Veldig bra og veldig fortjent at du gikk videre. Imponert over fotarbeidet, her går du “all in” og dette har du jobba hardt for altså. Gleder meg til neste uke! Det blir sikkert blod,svette og tårer fremover men mest av alt gøy håper jeg! Klem

    70. Får du høre noen gang at du ligner litt på fotballfrue på bilder? Det er noen ganger når øyenbrynene er sminket på en spesiell måte og noe med vinkelen bildet er tatt i, dere har noen litt like ansiktstrekk og dådyrøyne. 🙂

    71. Jeg har bare lyst til å si at du ser fantastisk nydelig ut for tiden. Tror virkelig det handler om selvtillit; føler en seg bra ser en bra ut. Du er så vakker Sophie. Dritbra jobba, du fikset dansen!<3

    72. Fy så flink du var i går! Jeg blir stolt på dine vegne. Du stråler når du danser Sophie, fortsett sånn<3

    73. Dette hadde jeg aldri forventa av meg selv, men når jeg ser deg danse så blir jeg stolt over deg at jeg blir rørt. Må selvfølgelig holde igjen tårene, ellers tror typen jeg er klin gæern. Stolt over hva du har fått til, hvor langt du har nådd, hvor flink du er til å danse. Lille, søte Sophie: du er rå!

    74. Så utrolig bra jobba Sophie! Og FOR et fotarbeid, det står respekt av det! Mine 5 gratis stemmer gikk til deg og ditt crew. Gleder meg til neste fredag, stå på! 🙂

    75. Vi heier på deg, Sophie!

      OH!MAG er et nettmagasin for unge jenter, om gutter, mote, kjendiser, flauser, første kyss og mye mer!

    76. Dere var helt rå i går satt i sofaen å fikk lyst å danse med!! Hehe kjempe gøy! Å du stor koste deg på senen utrolig flott crew du har fått! 🙂 <3

    77. Herregud, så nydelig du er! Ser virkelig hvor mye dette betyr for deg, du jobber så hardt og du virker så lykkelig! Helt herlig å se hvordan du stråler for tiden! Dere var utrolig flinke i går, skulle tro du faktisk var en del av crewet, så flink var du!! Stå på videre, jeg skal følge med hver gang å stemme masse på dere 🙂 Stor klem fra meg!

    78. Fast bloggleser som ikke kommenterer så ofte, men herregud, i dag måtte jeg!
      Jeg kjenner deg kanskje ikke, men blir seriøst helt sykt stolt av å se på deg! Du er så flink, blir helt sjokka når du danser!! Å når jeg ser på hvor glad du virker når du danser også, det ser ut som du er på ditt lykkeligste i livet! Elsker å se deg smile, du ser så utrolig skjønn å søt ut!
      Stå på Sophie, heier på deg! <3

    79. Herregud dokker e så flink!!
      Hvis dokker skal ha filmtema hadde det vært sååå kult om dokker hadde divergentfilmen me sangen Woodkid- Run boy run.
      Heie på dokker!

    80. Hva er det som gjør at du blogger så lite? Fotballfrue klarte å sjonglere ekteskap, et barn, blogg og skal vi danse når det stod på.

    81. så _utrolig bra du har taklet mitt dansecrew hittil! må virkelig si jeg er imponert over innsatsen din, og ikke minst utviklingen fra program 1 til program 2. stå på sophie! jeg er fan :))

    82. HERREGUD så flink du var igår!!! Du fikk alle mine fem stemmer på tv2.no!! Du er rååå! Jeg fikk faktisk litt tårer i øynene fordi jeg ble så rørt av at du har jobbet så hardt og at du er så fliiiink. DU FORTJENER DETTE HER! Klem <3

    83. Må si meg enig i at du blogger så lite for tiden, vi skjønner jo selvfølgelig at du har denne dansingen din om dagen men vi “vanlige” mennesker har også mye som skal gjøres i løpet av en dag eller uke, betyr ikke at vi slipper unna jobb forde om. Eneste grunnen til at jeg blir irritert er jo fordi jeg liker å lese bloggen din og syntes det du kommer med er verdt å lese og bruke tid på 🙂

    84. Så reprisen i dag. Herregud så flink du er! Jeg danser selv og ser virkelig et potensiale i deg. Du har danseglede, er presis og du gir ALT! Er så gøy å se at du gir av deg selv. 100%! Stolt av deg Sophie, du er et så godt eksempel. Stå på, elsker å se deg danse!
      Så herlig å se hvor mye lykkeligere du er, og!

    85. Caroline: Bloggen min var før min eneste jobb, noe det er for de fleste bloggerne. Så klart blir den prioritert da! Nå har jeg plutselig to stk, hvor jeg danser i opp mot ni timer per dag – jeg gjør så godt jeg kan, og har likevel rundt to innlegg per dag, noe som likevel er mer enn de fleste andre toppbloggere klarer å prestere. Ikke for å være “sånn”, men det er jo bare fakta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg