todays look

Jakke Notion 1.3  / Skjorte Ralph Lauren / bukse weightless / klokke Daniel Wellington /bag Louis Vuitton (robin sin) / sko New Look 

Noen små bilder på vei til trening idag! Om noen få minutter må jeg kaste meg ut av døren, jeg skal nemlig være en del av Lisa Tønne og Sigrid Bonde Tusvik sitt show på latter ikveld – ikke at jeg føler meg morsom nok for det, men Lisa ringte meg tidligere og ville ha meg med så jeg klarte ikke å takke nei. Man må bare gripe mulighetene man får 🙂 

Denne dagen er, som de fleste andre dager nå for tiden, veldig travel. Det er vanskelig å få ting til å gå opp med venner, kjæreste, jobb og dans, men jeg kjemper på og kommer meg igjennom dagene med et smil – mye takket være dere, og deres fine kommentarer ♥ Håper dere likte antrekket, og enda mer håper jeg dere har en SUPER dag! Jeg funderte forresten nettopp litt på hvorfor denne dansingen betyr så mye for meg, og nå har jeg kommet fram til et svar. De gangene jeg klarer nye bevegelser, når jeg henger med og får til det vi har trent hardt på, så er det ikke sminken min, håret, om lårene mine har rett fasong eller om puppene henger jeg tenker på. Jeg føler meg heller stolt og levende! Og kroppen min, psyken min og hele meg får vise hva jeg egentlig er god for. DET er gull verdt. Det er verdt lite søvn, lange dager og utmattelse. Det er så jævlig deilig. 

 

54 kommentarer

Siste innlegg