så mye press, og så mye glede

En helt fantastisk gjeng! ♥

Jeg angrer på alt jeg har sagt om vår første koreografi og hvor lei jeg var av dansen og låten. Nå vil jeg ikke noe annet enn å gå tilbake til den trygge dansen haha.. Faen som jeg sliter med temaet denne uka – for ja, nå er vi inne i temaukene, og vi får ulike utfordringer. I dag ble vi endelig ferdige med hele koreografien og nå har vi 3 dager på å få det til å se fint ut før fredag. Ahh jeg begynner å bli veldig urolig nå! Dansen er ekstremt rask sammenlignet med vår første, antall bevegelser er sikkert tredobblet og det er utrolig vanskelig å være synkronisert med guttene som nesten kan gjøre det her i søvne. Og ja, nevnte jeg HOLDNINGEN? haha, det er så mye å tenke på. Dør! Åh, kryss fingrene for at vi rekker til fredag! 

Jeg setter forresten utrolig stor pris på alle tips dere kommer med underveis. Vi har null kontroll over regien på kameramennene, takeoffen vår ble ikke filmet slik vi helst hadde ønsket og jeg vil så gjerne at dere skulle få sett dansen slik den er ment å være – med rett kostymer, blacklight, ikke så mørk bakgrunn etterhvert, rett vinkling osv. Men, det er slik det er å jobbe med tv, og man må tilpasse seg etter produksjonen og ikke omvendt. Så, det tenker vi på denne uka og får forhåpentligvis gitt dere et enda bedre show! Det kan vi egentlig kun ta på vår egen kappe som ikke tenke helt rett i starten, men nå vet vi jo 🙂 

26 kommentarer
    1. Dette klarer du nok veldig fint! Så ut som du storkoste deg forrige gang!! 😊 gøy å se deg i andre ting enn bloggerne (elsker bloggerne også) da får vi sett litt andre ting sv deg også! 😁 følger snappen din, kunne ønske du la ut litt mer bilder/videoer, veldig gøy å følge! 😁 stå på!! Stemmer på dere!

    2. Hvis du har lyst å vise oss dansen uten alle effektene og kameravinklingene så kan du jo filme hele dansen en gang når dere er på trening, og så kan du legge den ut på bloggen etter at programmet har vært? 🙂 Bare et tips!

    3. du er så herlig og flink. så dette klarer du! kommer til å stemme uansett om dere er litt uheldige og kanskje failer litt. heier på dere.
      du var såå søt forrige gang der du hoppet rundt og smilte på scenen. søteste smilet!

    4. Når du begynte å bruke linser… Sjekket du øynene dine først da, eller bare kjøpte du linser på nettet uten å sjekke øynene dine? <3

    5. Dette klarer du fint. Sist gang jobbet jeg mens det var live sending, så fikk ikke stemt på deg:/ Men så det selvfølgelig på sumo ettet jobb! Ble så overrasket sist, å satt å smilte siden du var så blid:D Heier på deg! Gleder meg til fredag:)

    6. Julie: Jo det er sant, men det mister jo litt sin hensikt å gjøre det i ettertid, folk kan jo ikke stemme da uansett og vi får ikke legge det ut før.. Men skjønner hva du mener 🙂

    7. Jeg synes du tok dansen med strak arm! Jeg vet NØYAKTIG hvordan du har det, for Yasin var dansetreneren min før og vi lærte koreografiene som han hadde danset med Unique.. De er krevende og kjappe, men når man først har dem går det som regel 🙂 Husk på å vær litt skarpere i bevegelsene, da ser det mer synkront ut med guttene 🙂

    8. Hvis du har dårlig syn, Sophie, så burde fu ABSOLUTT begynne å bruke linser. Rekner med du ikke vil gå med briller. Er du klar over hvor mye bedre verden blir, hvor mye man får med seg som man ikke visste at man gikk glipp av før? Det hadde sikkert hjulpet med dansingen også, fordi alt hadde ikke bare vært blurry. Vær så snill; gjør deg selv en tjeneste og gå til optiker og skaff deg linser!!!!

    9. Anonym over her, mye du skriver er sant, det vet jeg alt om siden jeg ikke greier å lese noe på avstand, ikke en gang teksting på tven. Briller, det er faktisk ikke så gale! Jeg synes jeg kler mine veldig godt, du må bare finne noen du liker og passer til deg 🙂 Men du trenger ikke å være så sur! 🙂

    10. Til Sunniva: Jeg mente ikke å være sur bare fordi jeg ikke brukte smileys. Og jeg sa da ikke at briller er stygt, men kjenner jeg Sophie rett, så foretrekker hun linser. Har både briller og linser selv, jeg! 🙂

    11. hei, du er super flink og helt nydelig perfekt på scenen, stemmer på deg, og krysser tær og fingre for at du vinner
      (ville satt stooor pris på om noen sjekker ut bloggen miin)

    12. Dere var så flinke på fredag! Men syns TV2 kunne ha roet ned litt med å snurre kameraet rundt og rundt dere.. Hadde vært fint om de kunne ha holdt det for det meste stille rett foran!..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg