avhengig av seg selv

sophieelise123 på snapchat – legg meg til for å se mine mystories!

Altså HVOR gøy kan det egentlig være å ta bilder av seg selv? Og når skal det slutte å komme nye apper?! Tenkte liksom vi hadde nådd toppen etter instagram men snapchat finnes jo også, for å ikke nevne vine.. Hva kan det neste bli? Man blir jo helt avhengig av seg selv, hehe… Hei til dere forresten! Mandag idag, jeg har nesten ikke oversikt over dagene lengre på grunn av alle dansetreninger osv men mandager klarer jeg alltid å huske, for da handler jeg inn mat til hele uka. I dag trente vi fra 13-21, og jeg hadde i tillegg et intervju hjemme hos meg selv før det, så mat har jeg helt glemt bort og nå er jeg dritsulten. Jeg har desverre bare spist usunt nå under treningsperioden, men jeg har likevel energinivået til en nyfødt kanin og klarer meg bra – og nå blir det taco før leggetid tenker jeg, hehe.

Ellers har jeg blitt nedringt av journalister i dag som vil ha en uttalelse angående fotballfrue, og jeg tenker ikke å uttale meg i media om det – de har sikkert nok å tenke på nå. Men et lite råd fra meg til dere, uansett hvor dere vil i livet. Vær alltid ærlig, så kan ingen ta deg på noe. Det koster at folk vet mye om deg, men det er så absolutt mye bedre enn å bli offentlig ydmyket fordi man lyver. 

36 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer på om du svarer på mail du får, om mobbing og slikt, og om du leser dem? Har sendt en!

    2. Syns det er veldig bra at du holder deg unna å fyre opp under den flammen der. Det er det mange nok som har gjort! Det er ikke ditt problem eller angår deg på noe vis, så hva er vitsen, liksom?
      Heldige du som skal spise taco i dag! Selv er jeg på diett og får ikke tillate meg slike godsaker på en stund :p
      Ha en fin uke, gleder meg til fredag!

    3. Du er så pen 🙂
      Kan du fortelle meg hva leppestiften du bruker heter? Den lilla, på det bildet hvir du har på deg Orange genser, så fin <3

    4. Siden meldingene mellom deg og R er fra 8. Juni, mens du skrev ett innlegg om deg og M på butikken 22. Juni? Skjønner ingenting:p

    5. Til anonymene: Dere som tror at Sophie hadde date med Robin i juni mens hun var sammen med Mathias tror nok litt feil. Som dere ser bak datoen så står det pm. på klokkeslettet. Som vil si at hun har amerikansk facebook, og derfor er datoen 6 august, ikke 8 juni 🙂

    6. Du er virkelig så søt når du smiler med tennene og ler! Smelter litt her jeg sitter av ditt søte annsikt, stå på Sophie, elsker bloggen din!

    7. God natt flotte Sophie ☺☺
      Gleder meg sykt til å se deg på fredag igjen, foran skjermen😉
      Klem☺

    8. Du vet at du har oppnådd å bli den nye Linni Meister nå? bare en penere, mer innholdsrik og variende utgave.. Husker du sa til Anette første gang du møtte henne, at du ville bli som LM. Vel, det har du klart, med alt du har gjort og deltatt i. Jeg personlig syntes Linni Meister er supersøt. Men du er et hakke bedre pga dyreinteressen din og måten du kan prate for deg! gratulerer!

    9. du er heldig som har funnet en fyr som ikke bare skal utnytte , tanken på at du vise ganske mye lettkledde bilder , mange sånne jenter blir sett ned på og utnyttet og blir ikke tatt seriøst

    10. Haha skjedde nettopp meg det du sa. Løy og ble avslørt og det var ingen god ide for å si det sånn.. Godt råd x)

    11. ❤️ Bra du ikke svarer mye og din mening. Tenk hvis det ble deg neste gang? Og alle klikker på deg? Uansett rett eller galt. Så bra at du ikke fyrer det opp, i motsetning av dine kolleger.. Hvis du har fått trusler og lignende, så hadde du kanskje forstått deres handling. Fotballfrue ble mye mobbet at mannen hennes leste og silte ut kommentarer.

    12. For å være helt ærlig, skjønner jeg over hodet ikke hvorfor andre bloggere blir nedringt for å gi en uttalelse. For det første, så er det bare for å skape storm, og blåse det større en det er. For det andre, så har dere andre toppbloggere INGEN ting dere skulle sagt til media om saken, dere har heller ingen ting med det.
      Så, utrolig bra at du ikke uttaler noe som helst angående saken.

    13. SOPHY, jeg er din absolutt største fan!JEG ELSKER DEG, OG ROBIN!!OG VIS DERE NOEN GANG VILLE MØTT MEg, som hadde vært helt utrolig…så hadde jeg seriøst dødd av glede!!jeg ville bare si at du er helt fantastisk sexy og deilig!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 du er min største inspirasjon!!!! <3 <3 i love you sophie elise <3 <3 <3

    14. Anonym: Akkurat dette kommer ikke til å bli meg neste gang, haha. Men jeg forstår hva du ener! Jeg har absolutt fått masse, utallige trussler, folk har også kommet hjem til meg, jeg har til og med blitt slått ned, kastet ting på, ikke turt å gå ut under en periode, osv. Caroline er absolutt ikke den eneste som har folk stående utenfor hos seg.

    15. NÅ ER JEG IGJENN (igjenn, Igjenn og igjenn) BLITT FORBANNA PÅ HUN DERRRE STATSMINISTEREN VÅR!!!!c HUN GJØR BARE TULL Å KØDD!!! NÅ ER DET PÅ TIDE AT VI TAR ANSVAR I SAMFUNNET!! BLÅBLÅ REGJERING HAR VEL I HOVEDSAK BARE GJORT DRITT!!! Å SI AT FRP ER FOR FOLK FLEST ER SOM Å SI AT USA ER FOR “terroristene” I AFGHANISTAN OG AT ISRAEL IKKE BEDRIVER KRIGSFORBRYTELSER!!! JEG SKJEMMES!!! DE BOMPENGENE DE SKULLE KUTTE, HVORFOR BETALE JEG HVER DAG 200 NORGE KRONER I BOMMER???? JEG PERSONLIG SYNES BOMMER ER GREIT, MEN Å SKRIVE/SI AT DU SKAL KUTTE DET UT FOR Å FÅ STEMMERE FOR SÅ Å DRITE LANGT OPPI HVA DU HAR SAGT ETTERPÅ ER HEEEEEELT UAKSEPTABELT!!!! VI KUNNE IKKE HA FÅTT VÆRRE LEDERE SOM SKAL STTYRE LANDET VÅRT!!!!!!!BTW. HATER HØYRE SENTERPARTIET OG FRP.. ALLE MÅ TA ANSVAR!!!! PÅ TIDE Å SI NOK ER NOK!!!!!!! MVH. EN RØDTSTEMMER SOM ER DRIIIIIT LEI AV LEDERCERAPPET VI HAR HÆR I DET SÅKALDTE DEMOKRATIET!!! (fortsatt bra blogg btw.)

    16. At du unngår å kommentere fotballfruedramaet viser at du er moden som ikke trenger å kommentere andres saker for å gjøre seg selv rett. Imponerende alt du får til og hvor sterk og voksen kvinne du har blitt i løpet av disse åra 🙂

    17. Er det noen som vil ta seg litt tid til å forklare meg hva som har hendt med Caroline? Skjønner ikke noe jeg🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg