MIN KLIPPE

Min viktigste støtte under hele den gale reisen jeg er med på nå. Han tar vare på meg og hjemmet nå som jeg alltid danser på dagene og er helt ferdig på kveldene. På fredag var han på plass for å heie på meg, noe han sier han skal være hver eneste fredag og jeg vet han sto der og jublet som faen mens vi danset haha. Han viser så godt hvor stolt han er, og det betyr uendelig mye for meg. Jeg har en helt fantastisk mann, og jeg er så utrolig takknemlig. ♥ Alle skulle hatt en Robin i livet sitt. 

72 kommentarer
    1. er så utrolig morsomt at du kaller han “mann” når han ser såååå guttunge ut for alderen. men så bra at dere har det fint!

    2. Man kan slutte å betegnes som en gutt når man har modenhet som en mann. Det fortjener du veldig, fine deg! Og han fortjener nok deg også:) du var forresten fantastisk flink på dansegulvet! Fullt forståelig at nervene kan ta litt over første kvelden, og det lærer man bare av! Skal stemme på deg så lenge du er med! Heia!!:)

    3. et interessant blogginnlegg hadde vært dating tips fra deg! Du har jo åpenbart vært heldig med kjærligheten, mens andre jenter, deriblant meg selv, tørr nesten ikke snakke med gutter med mindre det er alkohol i blodet.. Det er helt utrolig teit, det vet jeg, men jeg er utrolig sjenert mot gutter, og i hvertfall hvis jeg syns de er attraktive! Da kan jeg risikere å stå å måpe og tenke “herregud hvor har du vært hele mitt liv???”

    4. Må si det at jeg er veldig missunnelig på deg og Robin, ønsker meg et forhold der man bare godtar hverandre og er der for hverandre, og bryr seg ikke minst 🙂

    5. Det virker som dere har kranglet i ukesvis, for du sluttet å skrive så mye om han før, og nå plutselig BOOOM robin robin

    6. dere er veldig fine sammen! ser at du er lykkelig sammen med han, og kjenner jeg selv blir glad da! du fortjener å ha det bra, nydelige deg:)

    7. Ser noen synes dette var et teit innlegg og “robin robin robin”. Husk at det er din blogg og ditt liv, ikke hør på negative folk<3 Synes dessuten det er koselig med sånne 'søte' updates som dette. Unner deg slik hverdagslykke 😀

    8. “Alle skulle hat en Robin i sitt liv”
      Jaa, flott ide. Det ville motivert oss til å holde vekten under 50 kilo. Man må for all del ikke bli for feit.

    9. FOR EN SYYYYKT LATTERLIG OG STOKKEDUM BLOGG, HVA DETTE EN ER !
      JAJA, OG BARBIER FINNES BAK PLAST EMBALASJER I LEKEHYLLEN !
      HVA SKAL MAN MED SLIKE ???

    10. Wow, dere er så alt for søte sammen. Du er jo bare kjempe heldig som har Robin. Såå utrolig misunnelig..Elsker bloggen <33333

    11. Så utrolig søtt! Jeg har også en slik “Robin” i livet mitt og det er helt herlig! ikke bry deg om alle negative kommentarer.
      Stå på <3<3

    12. Dåkker er virkelig søt sammen!skulle skjøl ønsk at æ hadde en “robin” i mitt liv… Heldig e du;) Og du var helt syk på dansegulve, ingen skulle tru at du har sceneskrekk! E berre å legg a dæ, du va kjempeflink! Stå på, heia på dæ 🙂 wiii

    13. Jeg har funnet min Casper ❤️
      Dumt at så mangen skal komme med unødvendige kommentarer, når dere åpenbart er forelsket og bare vil dele kjærlighet og lykke med andre! Snuppelurer er dere

    14. Syns bare det er så sykt at du som virker som en så oppegående og snill person kan være sammen med en som har vært utro mot deg, gjentatte ganger.. Du fortjener bedre 🙂

    15. “Mannen” din med trutmunn og trynet fullt av solpudder, med tydelig skille på halsen.. Men det er bra dere har det fint i lag, det er det som teller. 🙂

    16. Noen lesere blir virkelig aldri fornøyde. Da du ikke blogget om robin klaget de på det og nå blogger du om han igjen og da er det klaging. Dere er kjempe søte sammen og der virker som om han er veldig bra for dag ^-^

    17. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    18. Har en slik “robin” i mitt liv også, han passer på meg og står alltid ved min side når det er noe 🙂 er så deilig å endelig ha noen som er så fantastisk !

    19. Åh, takk og lov for at INGEN har en “Robin” som deg. Alle andre kjærester er jo tusen ganger bedre. 🙂 Særlig hvordan du fremstiller han på bloggen.

    20. Blir irretert når noen kommenterer at du er barbie barbie! Dem takkler ikke at du er en vakker jente! Ikke hør på disse kommentarene sophie:) du er heldig med livet ditt og det er da jeg tror disse negatvie kommentatene kommer opp dem er bare misunnelig. Heidi

    21. Veldig søte bilder! Litt feil innlegg å kommentere dette på, men venninnene mine og jeg diskuterte dette under sendingen på fredag; det var så dumt at dere hadde på dere sorte klær! Man så nesten ikke bevegelsene deres fordi resten av scenen var så mørk.. Og så lenger ned at du skulle sette opp håret og det er også veldig bra! Heia! Heia! Heia!

    22. Så bra du har funnet en kjæreste som gjør deg lykkelig. Jeg er evig takknemlig for at jeg selv også har funnet meg en ” robin “

    23. Så heldig du er, virker som han bryr seg veldig om deg!! Godt å ha et sånn menneske i livet sitt 🙂

    24. Har funnet min Robin jeg også, vært sammen i over 2år så tiden går fort! Du utstråler en sånn herlig greie for tiden, du ser absolutt helt stunning ut og har en sånn “sexyness” som kler deg veldig godt 🙂 herlig å se deg på tv, dansen deres var så bra at jeg fikk frysninger 🙂 drit i alle negative kommentarer her inne, de er åpenbart bare sjalu på at du er ute og får ting gjort mens de sikkert sitter hjemme og sturer 🙂 du er rå! Ha en fin uke søta 🙂

    25. Hei, enig med kristine. Veldig mørk scene og kameraflyvingen tok litt av:) Håper seertallet tar seg opp, for jeg synes det var en veldig bra program:) Håper kameraet kan roe seg ned litt, slik vi får med oss dansen ordentlig:) lykke til neste gang!:)

    26. Heldig som har en Robin i livet mitt jeg og – med samme navn også, haha 🙂
      Syns det er ufattelig barnslig og ikke minst utrolig teit av folk å skrive noe negativt til deg fordi du deler hvor høyt du elsker en person? Liksom, hvorfor i helvete skal du få hat for å si at du er heldig som har en som Robin som kjæreste? Tror alle er så dønn sjalu fordi dem selv ikke har kjæreste, eller er lei av at du endelig blir behandlet bra. For noen blogglesere syns visst tydeligvis det er godt å se en trist sophie som har blitt såra gang for gang. Men kjære lesere – la nå jenta få være lykkelig uten at dere skal rakke ned på henne. At dere ikke liker Robin har ingenting med hvordan han behandler henne på?
      Heier på dere. Ser ut som du har funnet en gutt som virkelig liker deg for den du er. Det er fint å lese:)

    27. ikke så lurt å legge ut på snapchat dato etter deres første date… Du var jo sammen med mathias den tiden?

    28. Enkelte forstår tydeligvis ikke at dette faktisk er Sophie Elise sin blogg? Hun kan skrive om akkurat det hun vil, akkurat når hun vil, og når Robin er en så stor del av livet hennes blogger hun så klart om han 🙂 Dere er ikke fornøyd når hun ikke blogger om han, men sannelig er dere ikke fornøyde når hun gjør det heller.
      Stå på <3

    29. Åherregud så søte dere er! Jeg håper jeg en dag blir like lyggelig med en gutt som det du er med han 🙂 Jeg så deg forresten på Mitt dansecrew, du var kjempeflink -stå på, kanskje du vinner.

    30. Du har nok fått med deg stormen rundt fotballfrue, som alle andre. Jeg syns synd på henne. Men dette fikk meg til å tenke på deg. Jeg syns du er så utrolig tøff, for du er ærlig hele veien og du står for det du mener. Derfor er du et fantastisk forbilde. Uansett hvilke valg du har tatt.
      Det du viser folk rundt deg, er at det har ingenting å si hva folk mener, det viktigste er at man gjør det man selv ønsker. Du viser folk at man kan følge sine egne drømmer, og at det er greit å bryte ut av de forventningene samfunnet har.
      Har skrevet det før, og jeg skriver det igjen, du kommer til å nå kjempelangt! 🙂

    31. Jenny Malèn: Litt merkelig at når jeg ikke nevnte han skrev alle at “nå er det slutt” (selv om vi har hatt det dritbra hele tiden) og når jeg da nevner han igjen, etter ønske fra leserne, er det også feil.

      tusen takk <3

    32. Anonym: Vi var absolutt ikke sammen da? Det ble over mellom meg og M tidlig på sommeren, og jeg hadde vært singel en god stund da jeg hang med Robin for første gang – bare fordi jeg ikke kringkastet bruddet over bloggen, betyr det ikke at jeg enda var sammen med han.

    33. Jeg har en “robin” i livet mitt, eller en Remi da om du vil 🙂 Men han er i førstegangstjeneste akkurat nå da. Men han er fantastisk 🙂

    34. Tenk så fint det hadde vært om alle de negative menneskene kunne vært samlet på en øde øy ??? det hadde vært gøy;) og det at folk er anonyme og kommenterer dritt, viser bare kor pinglete de er!!!
      Stå på søte du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg