VIDEO – sophie elise og unique crew

 

Jeg kan enda ikke fatte helt hva jeg gjorde igår, så jeg kan begynne med å legge ut dansen vår (som vi er såå fornøyde med! nervene var der og jeg gjorde en god del feil, men vi klarte det!), og så skal jeg spise en lunsj og ta innover meg alt jeg føler akkurat nå. For FYFAEN, takk skal dere ha!! Dere er fantastiske! Sitter med tårer i øynene og leser igjennom alle kommentarene om gårdagen. Er så glad for at jeg har dere ♥

Ps; ja, jeg skal danse med håret i strikk neste gang, hehe. Videoen over er filmet av en bloggleser, men dere kan se det i bedre kvalitet på tv2.no HER. 

110 kommentarer
    1. Hei. Syntes dere var super gode, takk for Leser brev fra deg Sophie! Sjekk ut min nye blogg kimusensurert.blogg.no jeg ligger på plass 189 på under 24. Timer!

    2. kommenterer aldri blogger, men nå følte jeg at jeg virkelig måtte fordi du gjorde en kjempe bra jobb! du var utrolig flink og koreografien deres var bra! crewet ditt var også helt topp!

    3. Jeg har lest bloggen din lenge og er fast leser, men jeg kjenner deg jo ikke personlig. Allikevel ble jeg skikkelig stolt av å se deg danse! Kjempebra jobba og jeg kommer definitivt til å følge med videre.
      Stå på, du ruler! 😀

    4. Syns du var så utrolig flink! Du er jo en av de med minst erfaring på scenen, av de i konkurransen. Men det syntes ikke. Du er så søt! Får nesten morsfølelse over deg selv om du bare er fire år yngre 😛 Stå på videre! Flott å se at du vokser opp til å bli et mer jordnært og flott menneske! Ha en fin lørdag!

    5. Hei! Kommenterer aldri bloggen, men har vært fast leser i 4 år snart. Leser vært eneste ord av hva du skriver på bloggen. Digger deg og digger hvordan du var på scenen igår. Heier på deg å gleder meg til å se deg videre på tv 🙂

    6. kjente stoltheten ose på da jeg så deg danse! føltes ut som å se søsteren min eller min bestevenn der på scenen!

    7. Herregud så utrolig flink du er! Har selv danset i mange år, og jeg vet at det der er absolutt ikke lett. Du har stålkontroll, og jeg synes at det er helt utrolig at du får til det der på så kort tid og med så lite erfaring. Stå på sophie, du har masse å være stolt av!

    8. Herregud, jeg har ikke ord, du var bare helt fantastisk!! Du strålte og så bare helt smashing ut!! Trodde helt seriøst jeg skulle felle en liten tåre av glede når jeg så hvor flink du var! Mamma bare, hun har sin egen sjarm hun❤️❤️❤️

    9. Helt ærlig: 1. Dere hadde den beste dansen, 2. Du kjørte på og gjorde det sykt bra 👍 det var gøy å se på.

    10. I mine øyne blir du bare mer og mer skjønn for hver gang du dukker opp på TVen og gjennom bloggen. Jeg har lest bloggen din i typ ett år nå, og kanskje litt klisje men, din blogg den eneste jeg må innom å lese hver dag. Du virker som ei super god og snill jente med mye godt i deg – og jeg gleder meg bare til fortsettelsen:)
      Må innrømme at jeg fikk en tåre i øyet når du danset i går, og spesielt når du fikk så gode tilbakemeldinger – hvor du smilte fra øre til øre. Du bør være veldig stolt av deg selv, Sophie!
      Jeg heier på deg!
      Stor klem 🙂

    11. Ville bare si at jeg er innom bloggen din relativt daglig, og synes du skriver morsomt og underholdende 🙂
      Så på i går og la merke til at når du var på så utstråler du en helt herlig energi. Det var umulig å ikke smile når man så på. Du er virkelig en skjønn jente. Stå på 🙂

    12. Følte jeg var like nervøs som deg når jeg venta på at du skulle komme ut å danse, og når du dansa, du var kjempeflink! Virkelig noe du burde være stolt av. Selvom jeg ikke kjenner deg sånn i “virkeligheten” ble jeg veldig stolt av deg 🙂 så bare stå på videre, og håper du vinner dette. Føler vi er veldig like på mange områder så du virker som en fantastisk person, og kunne gjerne blitt venn med deg hehe, men uansett lykke til videre!

    13. kan se for meg at det er utrolig vanskelig å danse med mange nerver. man blir liksom helt stiv, men jeg syntes du danset drit bra! herregud! det er første gang du danser på en scene, hva mer kan man forvente? <3 DRIT BRA!!

    14. Så flink du var! Og så slående vakker du er 😀 Den nye hårfargen passet jo helt supert. Tommel opp!

    15. Hei kan jeg få snapchat din ? jeg lester bloggen min hele tiden, jeg har blogga før men jeg har slutta. men jeg vil begynne igjen og blogge så. men kan jeg få snapchat din ?????

    16. Åååh du er så skjønn!! Du imponerte virkelig. Respeeeeekt! Du gir oss andre med sceneskrekk inspo og motivo 🙂
      Knallbra jobbet girl. Ser på det programmet bare pga deg. Så stå på!

    17. HE-RRE–GUD, DU VAR DRIT GOD SOPHIE! Sitter seriøst med tårer i øynene, for jeg er så glad på dine vegne! Er så stolt av deg, virkelig godt jobba! Du er helt nydelig og var SÅ god, godt levert!

    18. Synes du var kjempe flink, og jævlig tøff som turte solo! 🙂 Men skal si jeg ble litt distrahert av at de var grønne, og du rosa :p

    19. det var faktisk helt sykt!! du virket så trygg på deg selv, likte spessielt utstrålingen du hadde når du danset, i motsetning til mange av de andre deltagerne! stå på videre :))

    20. NEI! Ikkje håret i strikk. Var jo berre ein kul effekt med håret flagrande rundt. 🙂 Eg heia på deg, stå på Sophie Elise!

    21. Hvorfor gjemmer du deg i store skjerf når du er ute og går ?:) Ser ut som en gammel kone, at du er redd for at noen skal se deg ?

    22. Hei, kommentere aldri blogg. Men synes du va kjæmpe flink igår. Æ ble overaska. Æ har følga bloggen din, å facebook ei stund. Du e ei rå tøff jente 🙂 du veit, du fortjene bare det positive 🙂 ingen e feilfri, å dæm som må rakkne, e dem som har et problem. Ikke du 🙂 Husk, ikke uten grunn at du har så mang følgera på bloggen 😃👍 Ta det te dæ. Varm klem te ei rå tøff jente 😃💜

    23. Jeg ble utrolig imponert over hvor flink du var i går. Det eneste jeg må pirke på at håret ditt ble litt mye her der, og at du bør ha det i strikk, slik at du får vist frem til vakre ansiktet ditt. Det var noen steder det virker som du glemmer litt å ta bevegelsene helt ut, men det kommer vel seg. Lykke til videre! 😀

    24. Ble så overrasket over deg i går. På bloggen kan du virke veldig overfladisk og en kjedelig person. Men i går så man virkelig hvor utrolig søt og koselig du er! Du trenger ikke gjemme ansiktet ditt med sminke og øyenvipper. Du er så utrolig søt og det må du begynne å tro på selv 🙂 Du var forresten kjempe flink til å danse!

    25. Jeg må si at du var en av de bedre i går. I motsettning til de flaste andre gruppene, virket det som du var en del av crewet. Både i koreografien og hvordan dere var sammen.

    26. Ææh, så utrolig bra!! Og så sykt gode tilbakemeldinger du fikk også, herreli så gøy 🙂 gratulerer!!

    27. Hei! Jeg bare lurte på hva du mener om at fotballfrue og mannen gjentatte ganger har skrevet kommentarer under falskt navn for å så gå løs på leserene sine? De “Leker” både leger, PT, helsesøster og kaller til og med lesere “mentalt tilbakestående” på Instagram og faceblook sletter hun ALT av kommentarer om dette innen minutter og blokkerer brukere.
      Bevis og link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892641&page=96
      Synes faktisk sannheten bør komme frem! Derfor må vi lesere ty til andre store bloggere som faktisk er til å stole på. Media er også kontaktet i denne saken:) Hilsen en leser

    28. du var super flink!!!. neste gang kan du prøve å få med mere ansiktsuttrykk. om du øver på dette på trening villl det komme automatisk på scenen jeg lover, har danset i 9 år 🙂

    29. Hei Sophie!
      Fy søren, det du gjorde i går var skikkelig modig. Jeg driver mye med dans og selv om jeg har danset en studn nå synes jeg det er utrolig ekkelt og bare vise et show for venner. Det var ikke småtteri det du fikk til i går. Håper virkelig at du er syyykt stolt av deg selv! Jeg vet hvor mye man må trene for å få til noe slikt, og kan ikke se for meg hvor mange timer du har øvd! Gratulerer! Gleder meg til fredag! STÅ PÅ VIDERE. Du er modig.

    30. Du var så flink!! Man ser at du koser deg på scenen Blir spennende å se med håret opp og ansiktet frem neste gang!! Lykke lykke til 😉

    31. åh Sophie, bor I danmark, så kan ikke se det, men først se det nu. og wow, så god! er stolt og giv den alt hvad du kan og nyd det nu. take care <3

    32. Såg deg nettopp på Sumo helt fra england, dokke va kjempe flink! Stå på Sophie, sceneskrekk kor???

    33. Herregud så RÅTT at du tør noe slikt! Kjempebra jobba, du burde være stolt av deg selv 🙂 KOOS DEG!

    34. Fyfaaen Sophie!! Du ehelt rå!! Fikk frysninger over hele kroppen når jeg så deg i går!! Ble så glad over at du fikk det til! Kjempe bra!!
      Heier på deg!!
      Hvor var sceneskrekken? Du eide jo hele scenen!!
      Håper du når langt💕
      Lykke til videre!!

    35. omg sophie!! jeg ble så stolt av deg når jeg så hvor flink du var, og jeg synes at du fikk mer negativt enn de andre,selvom du var flinkere enn mange av de!! Du var desidert topp 3 🙂 var kjempe nervøs før du skulle utpå, haha føltes nesten ut som du var venninna mi og jeg bare ” HERREGUD NÅ SKAL SOPHIE DANSE ” <3

    36. Du e syk! Du kan jo alt, beyonce burd pass se, førr fy faen! du e utruli flenk og så tøff som tørr å prøv teng.
      Da e da e lika mæ de, e at du itje e som Andrea Badendyck som prøva å vær perfekt, du e perfekt!
      har du farge linse eller nåkka? har lagt merke tell at øyan dine verska masse meir blå og klar.
      Du e så fette fin!

    37. Du virker som en utrolig søt og herlig jente! Bra opptreden i går også, stå på sophie! Jeg digger deg

    38. Ser på reprisa nå, du var KJEMPEFLINK!!! Fantastisk utstråling, gleder meg til neste gang!!

    39. Hei, Sophie!
      hva tenker du om at det nå finnes bevis for at Caroline Berg Eriksen og ektemannen har skrevet kommentarer i falskt navn på begges blogg? (carolinebergeriksen og suntvett)
      Her utgir de seg for å være leger, ernæringsfysiologer blant annet, går løs på leserne og forsvarer seg selv.
      Har du selv skrevet kommentarer fra andre nick for å forsvare deg selv noen gang?
      Bevis finnes på kvinneguiden forum, under rampelyset/ fotballfrue kritikk

    40. Min personlig mening om dette programmet var at det skulle være veldig kult.. I starten var Stian Blipp veldig i fokus, og det var han som skulle ha mye oppmerksomhet, ikke dere dansere! Videre så sier han mye tull når han presenterer danseren, som skulle være morsomt, men ikke ble det..
      Så er det veldig vanskelig å se dansen, der det blir alt for mye ulike vinkler.. Når det de zoomer inn på danseren, så står de nesten helt stille? Beste vinkelen er når vi ser hele crewet, for da blir hele dansen synlig. Ikke når det “går rundt scena”.
      Og til deg Sophie Elise, jeg blir bare mer og mer imponert over deg! Wow så flink du var til å danse! Gleder meg til å følge deg veien videre med dansingen:)) Var gøy å se på deg, smilte og så virkelig ut som om at du koste deg, selv om nervene var det!
      PS, håret + sminken din er fantastisk fint!

    41. ble sikkelig rørt når jeg så deg.
      Du var så søøøt og virket så herlig!
      håper du kommer langt!

    42. du ser såå bra ut fortiden Sophie! Med det brune håret og solbrun huden passer deg perfekt! leppene dine er også fantastiske fortiden! ikke for store slik de var før! <3
      finefinefinefine deg

    43. Jeg har faktisk aldri lest bloggen din før, men liker Bloggerne! Jeg synes du er så fantastisk bra person og det holder lenge det… altfor mye utseende styr, det trenger du ikke. Du er så flott i seg selv. Men det jeg skulle si nå var… FANTASTISK dansing.. Dette må du gjøre mye mye mer 🙂 Det ser ut som du er født til dette! Ingen grunn til å ha så dårlig selvtillit! 🙂
      God helg 🙂

    44. Du er sånn passe flink, du har en lang vei å gå før jeg synes at du er GOD. Men jeg heier på deg og jeg tror du kommer til å forhåpentligvis nå langt i denne konkurransen og få utviklet danseferdighetene dine. Akkurat nå så var det bare kleint og se på, så jeg håper på å se noe bedre neste fredag.
      Dette her er bare ment som konstruktiv kritikk og ikke noe negativt:) Jeg liker deg og ønsker deg all lykke til videre:)

    45. Jeg tror aldri jeg har sett deg vakrere og jeg er så sinnsykt stolt av deg for dette!!! SÅ godt du har hatt av å få gjøre dette, du blomstrer og det er vidunderlig skjønt å se på hvor godt du trives:D Og den hårfargen er PERFEKT til deg+smilet ditt er rett og slett verdens søteste:D Du er rett og slett ikke ulik Jennifer Lawrence (love her!) 🙂

    46. Hei jeg synes du var helt grei , jeg håper på mer bevegelser neste uke altså salto osv ….dette er ikke for å være slem men fordi jeg ønsker at du skal vinne . Du er en utrolig søt og sterk jente som ikke burde bry deg om negative komentarer. 👍☺️👍

    47. JEG BLE VIRKELIG IMPONERT I GÅR!!! wow, og jeg kunne ikke noe annet enn å smile når jeg så hvor gøy du hadde det! HEIER PÅ DERE 😀

    48. Meee: Unique er ikke breakere, er litt rart at folk tror salto = god å danse = vedig vinner. Om en salto er det som skal til for å gå av med seier så gjør vi jo det, men ja..

    49. Huffda..dette var vel en heller dårlig start for deg..og programmet ble jo rettbog slett slaktet.Ikke noe nytt og orginalt her nei!

    50. Ble rett og slett utrolig imponert over deg i går Sophie, du er kjempe flink! Du trenger virkelig ikke ha sceneskrekk, for du eide scena der du stod! Den type dans er krevende, du klarte det kjempe bra. Stå på videre, ikke Vær nervøs! Gleder meg til å se neste program <3

    51. Åh, så utrolig flink du er! Gratulerer så mye, du har virkelig stått på så dette fortjener du virkelig, Sophie <3 Ønsker deg lykketil videre, dette klarer du! Heier på deg! Du var utrolig søt og blid i videoen også, elsker når du smiler! Du har et så sjarmerende fint smil:)

    52. Sophie, jeg ble så glad av å se deg danse at jeg faktisk meldte meg på hiphop dansekurs og begynner på mandag! Når jeg så på dere og de andre gruppene ble jeg bare så inspirert og glad og hadde lyst til å gjøre det samme, så tusentakk for at du er en sånn inspirasjon for meg <3

    53. Wow! Du var kjempe flink Sophie! <3
      Leppene dine har kjempe fin størrelse nå og hår fargen din er fantastisk, du er nydelig!
      Stemmer på deg, herlige Sophie!:*

    54. Fikk helt frysninger av å se på deg danse 🙂 du var utrolig flink 🙂 kjempe stolt over deg 🙂 heia heia heia <3

    55. Jeg måtte bare, legge igjen et spor og fortelle deg to ting, jeg fikk frysninger av å se på! Fyfaen og flink du er! Masse lykke til videre i konkuransen!

    56. Dette gikk jo kjempefint! Så utrolig flinke og sjarmerende dere er! Elsker smilet ditt, det lyser opp hele rommet 🙂

    57. kjenner jeg ble faktisk stolt av dette! Utrolig bra, sitter bare å smilet gjennom hele dansen og kan nesten føle gleden du utstråler sophie! Loveyou❤️

    58. Jobbet dessverre fredagkveld så jeg fikk aldri sett deg live på tvn. Har akkurat sett igjennom danseklippet ditt og må si jeg er imponert! Skikkelig bra jobba 😀 Vet selv hvor mye hard trening som må legges ned for å få til noe som det der! Kommer til å følge med neste fredag og du har min stemme i hvert fall ^^, Stå på Sophie Elise 🙂

    59. Du var kjempeflink! Jeg har selv holdt på med dans en stund og jeg så noe på deg som jeg vil kommentere… ikke for å kritisere men for å hjelpe deg å se enda bedre ut på scenen!
      Jeg vet ikke om det var meningen men du tok deg selv veldig mye i håret! et tips der er å enten bare la det komme fast i fjeset, eller ta håret ditt oppsatt på en måte at det ikke kommer i veien for fjese ditt! Ellers syntes jeg du var veldig flink og jeg var imponert! 🙂 Lykke til videre 😀

    60. herregud så imponert jeg ble nå! Ser jo svært lite på norsk tv ettersom jeg må se det online her, så fikk ikke sett det direkte, men fy så bra du gjorde det!! Trodde du kom til å gjøre det bra liksom, men det der var helt sykt. Gleder meg på å se mer!

    61. Du e skikkelig flink i dansing! Du tok rett og slett pusten frå meg. Du ser jo heilt fantastisk ut 😀 Stå på! Eg heia på deg!

    62. Sophie, du var helt fantastisk!😍😍 Jeg har tatt opp programmet, og sitter å ser dansen din om igjen og om igjen.😘 Stå på videre, jeg heier på deg!!!!❤❤👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg