øvelse gjør mester?

Topp fra NELLY  

Filming med Eskil og Lise ( også deltagere). 

Hei på dere! Nå sitter jeg nok en gang i tv2 sitt studio på nydalen, hvor jeg har vært mye den siste uka – og forhåpentligvis kan jeg også fortsette å henge her endel i ukene som kommer. Nå har jeg en liten pause så jeg ville titte innom her og oppdatere dere på hvordan alt går akkurat nå! De siste dagene har vi gått igjennom nummeret vårt noen ganger for å se hvordan det skal filmes osv. Vi har også gått igjennom åpningsnummeret, hvor jeg må komme meg fra helt bak på scenen til helt forann på noen sekunder samtidig som jeg danser forbi alle crewene og deltagerne, må passe meg for Stian Blipp og ikke gjøre noe feil, haha.. Jeg føler meg i det minste litt roligere nå enn på starten av uka, nå som jeg har fått kjenne på studioet, men jeg kommer nok uansett til å være nervøs imorgen. Jeg har aldri danset før og nå skal jeg gjøre det live forann det som muligens kan bli 1 million tvseere etterhvert. Hvor sykt er ikke det!?

Nå må jeg spørre dere… ER DERE KLARE!?!?!? Kommer dere til å se på? Kommer dere til å heie? Vi lover å gi ALT! 


PS! Om dere trykker på dette lille bildet, får dere se en kort, men søt liten videosnutt av oss! 

56 kommentarer
    1. Jeg kommer definitivt til å stemme på deg, fordi det føles ut som om du er utrolig flink til å danse – selvom du sier du ikke er det her på bloggen!
      Heier på deg Sophie!:D

    2. Skal i bursdag men skal få satt det på opptak 😀 masse lykke til!! Og må få si at håret ditt er blitt utrolig fint! Ser helt naturlig ut og du kledde det perfekt! 🙂

    3. Ikke meningen å kritisere, men så langt har ingen toppbloggere skrevet noe om Charlie og det som skjer i Paris? Det er en relevant sak som handler om ytringsfrihet, friheten til å skrive og tegne hva man vil. Men jo da, det er helt syykt at 1million kanskje ser deg på tv. #prioriteringer #jesuischarlie

    4. Du er så herlig. elsker utstrålinga di. Kommer til elske tiden framover der jeg får sett deg på tv hele TO ganger i uka 😀

    5. Jeg er heeeelt klar! Skal heie på dere og stemme på dere! Skal til og med prøve å få tak i billetter til å være publikum en av gangene om det ikke er for vanskelig å få tak i!❤️💃 Kos deg masse på scenen i morra da!!

    6. Jeg skal se på! Gleder meg masse! Forresten utrolig morsomt at du har laget en snapchat hvor vi kan følge med på hva du gjør!! :):):)

    7. Heier på deg! Og gleder meg til bloggerne begynner igjen idag! 🙂 er så kjekt å se deg på tv. For da kan alle se at du er en helt vanlig jente og du HAR faktisk følelser og. Digger deg så sykt sophie!
      Hilsen jente fra Bergen som møtte deg i Tyrkia for snart 2 år siden 😊

    8. Tenkte å legge igjen en hyggelig kommentar her, siden jeg synes du fortjener det!
      Du skrev et innlegg om at du har det veldig bra om dagen. Og jeg må bare si at det vises virkelig på deg! Bloggen din er sprudlende,oppmuntrende og veldig koselig å lese. Jeg gleder meg til å se deg på tv-skjermen, jeg heier på deg!:)
      Dessuten synes jeg du skal være kjempe stolt av deg selv og alt du har oppnådd!:)
      Også må jeg bare si at den hårfargen var utrolig fin på deg, du stråler virkelig! 🙂 Stå på, og lykke til i morgen! 🙂

    9. Så KLART er jeg klar! Og selvfølgelig skal jeg stemme! Har stor tro for at du vil komme langt, ikke bare fordi du har mange lesere som nok vil stemme, men også fordi jeg tror du er veldig flink å danse! Jeg gleder meg masse! <3
      Lykke til Sophie, stå på, og kos deg!

    10. Lykke til i morgen, jeg heier på deg!
      Hvis du har tro på deg selv og gjør ditt beste, så kan du nå langt. Og du har mange lesere som støtter deg og ønsker deg vel, så bare kos deg på scenen, og prøv å holde negative tanker på avstand 🙂

    11. Hei! Du sa for en tid tilbake at du skulle filme ny dialekt-film der du snakker trøndersk. Har du lagt den ut, uten at jeg har fått det med meg, eller har du ikke spilt den inn enda? 🙂

    12. Gleder meg så masse til å se på i morgen! Dere er nok kjempeflinke og dyktige 🙂 Skal heie på dere, Sophie elise! lots of love

    13. Lurer på om de gutta du danser med vet at du ikke har langt hår, ikke har svære meloner, ikke har sånn nese, ikke har sånne øyebryn eller øyevipper, ikke har sånne negler, ikke har sånne kinnben og ikke har sånne lepper?

    14. Så utrolig fin farge du har på håret!! Hva er navnet på fargen, om jeg skal bestille den fargen i løshår på nettet, hva heter den? du kledde fargen kjempe bra. Nå SKAL jeg farge det sånn selv 🙂

    15. Hei til deg over her som kommenterte 19:59: hvis du er missfornøyd med noe i tilværelsen din, gjør noe med det! ta noen grep! 🙂 for å skrive nedlatende kommentarer får deg kanskje til å føle deg bedre i.. tja, 5 sekunder? Det hjelper verken deg eller noen andre i det lange løp;) Vet ikke selv hvordan det er å føle en trang til å trekke andre ned, skulle egentlig bare ønske vi alle kunne unne hverandre å ha det bra!

    16. Heia !! Adda din blogg-fans snap ! Utrolig morro å se høye videoer og bilder av deg 🙂 Men i går la du ut en film av deg og 2 andre som danset,men en hip-hop techno aktig sang.. Lurer så sykt på hva den heter . Håper på svar! Klem Elise 🙂

    17. Du er så fantastisk nydelig og du virker som en fantastisk jente. Nydelig hårfarge, tror det er den fineste du har hatt! Du hadde veldig fine krøller, hvilken krølltang er det?

    18. Sophie jeg syntes at du er dum fordi du bare brus deg om ut……….se…. Ende
      UTSENE💬!!!!!!!!!!!!!!

    19. Sophie jeg syntes at du er dum fordi du bare brus deg om ut……….se…. Ende
      UTSENE💬!!!!!!!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg