3 dager igjen

I dag filmer vi piloten til mitt dansecrew! Det vil si, det er først t prøver, gå igjennom showet, få sminke og nå skal vi kjøre igjennom akkurat slik som vi kommer til å gjøre på fredag. Det blir filmet, publikum er tilstede, dommerne er her.. Dette er riktignok ikke “ekte”, og det blir filmet kun for produsentene sin del slik at de kan gjøre eventuelle endringer. På fredag er det ikke rom for feil. På vei til studio i nydalen fra leiligheten møtte jeg en hel gjeng av kalde lesere som hadde ventet på meg, dere er så gode!! 🙂 Helt sykt at det bare er 3 dager igjen! Jeg er dritnervøs, men det føles godt å ha dere ved min side ♥

Det har vært så mye venting i hele dag, og nå blogger jeg fra dere i en av pausene vi har – snart skal vi ut på scenen og danse!Flaks at man har så herlig selskap, vi er nemlig sist ut på dansegulvet (det er vi også mest sannsynlig på fredag). Tror muuuligens vi skal trene litt når vi er ferdige her, om ikke blir det mye trening imorgen igjen. Wæh.

 

42 kommentarer
    1. Du klarer det Sophie, og om du feiler så vet du at
      det er mange blogglesere og fans som venter
      på deg, å backer deg opp uansett hva!
      Digger deg❤️❤️

    2. Linn trur det e nå feil med tlf din da. Æ har lys 😊 lykke til på fredag ! Gledd mæ kjempe masse til å se dæ danse ❤

    3. Det blir gøy å se på:) du har vært veldig snill på bloggen i det siste. Ikke provoserende i det hele tatt. Er det får at flere skal stemme på deg?

    4. skal dere være sånn selvlysende “light dancers”? sånn at det er svart rundt dere og så er dere selvlysende? har sett mange av de på youtube og fik bare følelsen at dere skulle være sånn hehe!

    5. Hei Sophie! Jeg elsker deg og syntes du er ett kjempe bra forbilde. Uansett, idag så kom det en dame inn og skulle ha om nettvett, så sa hun “noen av dere leser vel blogger? Som f.eks Sophie Elise, alle tingene og sminken hun får presser andre til og kjøpe det. Når hun har kjøpt en ny jakke så er det bare og trykke linken under. Du tenker sikkert jeg blir ikke det, men jo egentlig så blir du det! Du føler deg presset til og få de samme tingene. Og lese blogger er en dårlig ting”….

    6. Åååh gleder meg! Det er så sykt gøy å lese når det handler om trening og dans, og kroppen din er jo bare helt fab 😍 du burde drive med fitspo!! Fikk lyst å ta meg en joggetur når heg så bildene fra forrige innlegg! Klem

    7. Til 8 klassing: Sophie presser deg ikke til å kjøpe ting? Er jo ditt ansvar om du vil ha ting eller ei. Og Sophie reklamerer ikke så mye? Det er andre som er mye verre enn Sophie? Jeg syns Sophie er flink som ikke reklamerer så mye egentlig. Og at hun er jordnær, og at hun kjøper klær og ting akkurat som “alle” andre. Ikke bare dyre ting.
      Og du er jo 13 år? Hvis du føler du blir presset, burde du ikke en gang vært på Internett. Da er du for liten..
      Alle føler presset mange ganger, men spørsmålet er hvordan man håndterer dette!
      Jeg føler absolutt ikke press på å kjøpe ting som Sophie legger ut!
      Jeg har ikke alltid det nyeste, men bryr jeg meg? Nei. Og Sophie har sagt at hun er i mot “det nyeste hele tiden” og det er jeg også. Derfor er hun en god rollemodell. Mange burde forstå at materielle ting ikke er alt i lengden!

    8. Jeg og en kompis har vunnet billetter til fredag, så vi reiser helt fra nordnorge for å komme å se på!
      Men vet du om det er ståplasser eller sitteplasser, eller begge deler? Hadde vært interessant å vite!
      Gleder oss til å se deg og de andre! 😀

    9. Bloggen har blitt utrolig kjedelig å døv. Fint at man bare trenger å trykke seg inn max en gang om dagen 😂

    10. Åh får en skikkelig god følelse av dansen dere ved å se på bildene, har en følelse på hva “temaet” er :)))))

    11. Kødder dere?? Jeg syns bloggen er bedre enn noen gang! Har nå et utrolig godt inntrykk av deg Sophie Elise. I motsetning til før hvor jeg så på deg som en dum barbie, så mener jeg nå at du er et oppriktig godt og klokt menneske. Jeg merker at du har det bra for tiden, og det gjør meg glad. STÅ PÅ!

    12. Malene: bedre enn noen gang? Hun blogger jo så sykt sjeldent, og når hun blogger bærer det preg av stressblogging

    13. åpner du noen gang snaps fra de mange tusen som har lagt deg til?
      har forsøkt å sendt, men det står bare “venter” eller noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg