treningskroppen

Haha, hater når jenter skriver dette men.. no makeup!! For første gang på tusen år, for nå har jeg null på bryna, og null vippeextensions 🙂 Undertøyssettet er fra wonderland og finnes her. Elsker det, og det var en fin erstatter når det fra Calvin Klein ser ut til å være utsolgt over alt! 

God morgen forresten! Og beklager for en veeeeldig dårlig oppdatering, dette er nok min travleste uke noen sinne.. Men, dette blir uansett en bra dag! Vi har generalprøver, det vil si at vi skal gå igjennom hele showet for “mitt dansecrew” med både publikum, kostymer, dommere, filming og hele pakka bare for å se at alt sitter som det skal og at alle er klare for direktesending på fredag. Jeg har desverre veldig høy feber og sliter med dårlig form, så håper jeg kommer meg igjennom dagen uten større problemer. I dag får jeg hår og sminke fikset, så da må jeg iallfall prøve å få fikset en outfitpost til dere… haha, får panikk fordi bloggen lider sånn under denne perioden. 

Ønsk meg lykke til! ♥

125 kommentarer
    1. Synes du så mye bedre ut uten vippextensions!
      Fikk et mye mer våkent blikk 🙂 du er jo selvfølgelig utrolig vakker med også da:)

    2. Sorry men Bryna dine ser helt herpa ut.. Vet ikke om det er brynstatoveringen som gjør Bryna så store, men du burde nok fikset de litt.. Elsket Bryna dine rundt 1 måned før du tok brunstatto.

    3. Så nydelig du var uten sminke, passer deg definitivt! Den mørke hårfargen er mye finere også 🙂
      God bedring, og ikke slit deg ut! 🙂

    4. Hvorfor så dårlig kvalitet på bildene? Du har jo fint kamera, og sikkert et godt mobilkamera også 🙂

    5. du så like vakker ut uten sminke som med. Og for en fin mage du har. Gleder meg til både bloggerne nå og mitt dansecrew. heier på dere!

    6. Du ligna litt på Indie i home and away! Du er nydelig, og har steike fin kropp! Lykke til med dansingen, det kommer til å gå supert! Bare lytt til musikken, lukk tankene dine ute, så går dansingen av seg selv. Alle de som rakker ned på brynene dine har sikkert tykke som fy, tynne eller ikke tørr å nappe. Se dere selv i speilet før dere rakker ned på noen andre. Ha en fin dag sophie! Husk og oppdater snapchat 😀

    7. Oj oj, den magen da!! Så bra musklene dine har blitt 😀 misunner den tatoveringen du har på tvers under puppene! Du ser utrolig ut! Lykke til på fredag, skal helt klart se på!

    8. Veldig fin uten sminke, like fin uten som med, hvis ikke penere uten:)
      For en fin kropp du har, ser sunn og frisk ut!:)

    9. Du er jo nydelige uten sminke da=)! Så det er ikke noe å tenke på=). flott at du kan vise hele deg og ikke bare med sminke på. Så gjerne vis deg uten sminke oftere=).
      klem

    10. Bloggen lider ikke 🙂
      fint at du gjør noe du liker, blir gøy etterpå å se deg på tv! Ikke stress med at bloggen blir litt sånn som så nå, det blir bedre etterpå når du har tid til å sette deg ned å skrive lengre innlegg om disse travle tider!
      Kos deg masse med det du gjør, du ser foresten helt fantastisk bra ut!
      Du må skrive litt om hvordan dansetreningen har påvirket deg fysisk/ mentalt om den har gjort det! Har hørt at dansing er sykt bra trening!
      Klem 🙂

    11. Det er helt forståelig at bloggen lider litt, men det får vi alle igjen for på fredag! Ikke bekymre deg for det, tror de fleste av oss mye heller vil se deg danse bra på fredag enn å få ti tusen velskrevne oppdateringer daglig 🙂

    12. Gå å vis puppene dine ett annnet sted a. Puppene dine er bare så feite. Kunne ha puttet rompa mi i den. Foresten så håper jeg du skrev ned en kontrakt for å vise deg på bloggen uten sminke fordi du var styyyyg.

    13. Dritlei de elendige bildene dine! Hvorfor alltid så uklare/tåkete/kornete bilder?
      Ufattelig slitsomt. 🙁

    14. Damn guurl, for en smashing kropp 🙂 vakker er du! God bedring, håper uken din blir helt fantastisk

    15. Såå pen uten sminke jo! Skulle ønska eg så like bra ut uten. 🙂 Kanskje du skal vurdere å gå med litt mindre sminke? Eller uten oftere? Kledde deg veldig nå med det mørke håret!
      Gleder meg til mitt dansecrew på fredag, heier på dere!
      Og eg syntes du har vært skikkelig flink til å oppdatere bloggen din, så den har ingen nød at du må skjerpes på dt:p
      Håper du får good bedring og at alt går bra på general prøven!! 😀

    16. Hei, hvilken størrelse har du i overdelen? Er litt usikker på hva jeg skal velge selv hvis jeg skal kjøpe og tenkte å måle ut ifra dine pupper. Omg. Dette høres så sykt ikke bra ut …. hahaha, ler av meg selv! Ellers ønsker jeg deg lykke til med generalprøve, og du er sykt pen uten sminke <33

    17. Til Linda: Da har du en feit ræv da. Men hvem er du til å kommentere slik til andre? Slik jeg forstår det så klikket du inn her selv. Du bruker altså tiden din på å søke etter ting eller personer du egentlig ikke liker? Det høres ut som skikkelig lavmål. Jeg bruker heller tiden min på ting jeg fortrekker å gjøre. Sophie har kommekommet utrolig langt bare på å sitte på pikerommet. Det er ganske utrolig hvor bra reise hun har hatt, garantert i forskjell til deg. Du som garantert sitter på ditt pikerom og skriver dritt til andre offentlige personer. Det som skjer med slike som deg, kontra slike som Sophie. De blir noe. Noe stort. Du derimot kommer til å sitte på skolebenken og bbehandle alle som dritt. Til slutt sitrer du alene, for hvem vil hvem være med en bitch som deg.
      Trist liv. Men samtidig så deilig. For du fortjener det. Du fortjener all dritten du kan få. Hadde jeg kjent deg så hadde jeg sikkert funnet feil opp og ned. Du Gjør meg trist. Kondoler for manglende følelser, bitch.
      Og til anonym som klager på bildene, det er et mørkt rom med webcam. Det blir så klart dårlig kvalitet. Lev med det. 🙂
      Og til slutt; kjære Sophie. Aldri gi opp. Aldri slutt å tro på deg selv. Rock on ✌

    18. jeg bri så kått og ser på bilde av deg elsker deg må har deg nååååååååååååååååååååååå

    19. Hver gang bloggere legger ut bilde uten sminke så er bildene syyyykt kornete og uklare 😂😂😂😂

    20. Bloggen lider ingen nød, du er faktisk nesten bedre å oppdatere nå enn før du begynte med Mitt Dansecrew! Kanskje det er fordi du har mer å skrive om?

    21. du er drit deilig… Du er vakker uansett.. Men må si at du var finerer uten sminke… Å puppene dine er jeg forelsket i❤️

    22. Du er et nydelig vesen både utvendig og innvendig. <3
      Like søt med og uten sminke! Stå på Sophie. Lykke til med dansingen. 🙂
      Hev deg over alle stygge kommentarer, jeg blir sjokkert. Usikre tapere!

    23. Wow! Dette må vere det finaste biletet eg har sett av deg! Du fekk eit veldig opent og ungt blikk utan vippeextensions! Håpar du tek det til deg og tenkjer over det 🙂 Gler meg til premieren på fredag, heier på deg!

    24. Du er MYE penere uten noe som helst sminke, hadde nok begynt å lese bloggen din om det hadde vert mer naturlige bilder 🙂 natural is beauty! 😉

    25. Utrolig masse lykke til på fredag 🙂 Gleder meg til å komme hjem fra jobb og se det på sumo! Du ser enda bedre ut uten sminke, det skal være sikkert og vist! Gi gass videre, og masse god bedring 🙂 Et lite tips som hjelper mot influensa er varmt vann, sitron og honning 🙂

    26. Linda: Du ber henne gå å vise puppa sine et annet sted? Det her er jo bloggen til Sofie? Så hva faen har du med å komme å klage på henne?
      Du er kjempefin, Sofie! 🙂

    27. Du er så utrolig smuk. Dejligt sæt du har på. Ville ønske du lige havde taget et af røven også😊 du er fantastisk Sophie. Bliv ved med at være den du er:)

    28. Du får ikke kardashian-rumpe av å dra trusene dine langt opp på sidene assa.. Haha, det er så stygt!!

    29. Du er vakker Sophie!
      Lurte bare på en ting(det er godt mulig du har skrevet dette i et tidligere innlegg, men jeg har glemt det i såfall) Når på fredag begynner “mitt dancecrew” og er det tv2 det kommer på? 🙂 – Beklager hvis du har skrevet det før!
      Klem

    30. Herregud å søt og skjønn du var uten sminke!!! Du er naturlig pen!! Så litt yngre ut 😁 åååhhh såå skjønn altså, smilte når jeg så bilde ❤❤

    31. Du er SÅ FIN! For en kropp!
      Naturlig pen er du også, trenger ikke sminke!!
      Robin er veeldig heldig, hihi :))
      Hvordan str har du i settet (både toppen og trusa)? MÅ bare ha det settet <3

    32. Det er trist at en jente som helt klart er naturlig pen føler at hun må gjøre så mye med kroppen for å være perfekt.

    33. Skjønner nesten ikkje hvorfor du bruker så mye penger på makeup når du er så pen uten noe….de fleste ser ut som utbrukte oppvaskekluter uten full krigsmaling…men du er nydelig…less is more:D
      betyr ikkje at du aldri skal sminke deg, bare forstår ikkje hvorfor du ikkje går ofte uten 😀

    34. Mye finere uten pupper synes jeg.
      Fotoshop alltid bort puppene
      dine, da kommer personligheten
      din bedre frem.

    35. Kjære Sophie Elise! Du er en helt utrolig bra blogger! Det blir kanskje litt dumt å kalle deg som et forbilde men du er mitt bloggforbilde for så langt som du har kommet skal jeg prøve så godt jeg kan for å nå! Men jeg vil bare si stå på og lykke til masse med dansecrew og med bloggerne som begynner nå til torsdag! Jeg har følgt med på din blogg siden jeg starta selv å blogge for 2år siden og jeg er veldig stolt av deg at du har kommet så langt! Lykke til videre❤️

    36. Så fin du er! <3
      Hvordan fjerner du vippene dine, gjør du det selv eller gjør du det på salongen der du tok de? 🙂 Jeg har selv hatt vippe extensions i to måneder nå og har lyst å ha dem av, men litt usikker på hvordan man bør gjør det.. Hadde vert fint om du kunne gitt meg et lite tips om hva jeg bør gjøre <3

    37. Jeg liker den ny innstillinga di til deg selv, og hva du signaliserer videre til andre med den. Man kan være både sexy og ha selvrespekt, man trenger ikke by frem alt for å få oppmerksomhet, og du er kjempefin, helt sminkeløs og naturlig (:

    38. Åååh… Sjalu på at du hadde guts til å ta silikon! Jeg tør liksom ikke, men samtidig har jeg ikke lyst til noe annet! Tortur! 🙁

    39. må bare si at kroppen din er super bra! Det skal du ha! Digger magen din. Trent mye for å få den eller?

    40. Digger den nye hårfargen din.Du kler den veldig godt!:)Har alltid syntes at mørkt hår er finere enn lyst!

    41. Nydelig uten sminke! Mn prøv å ikke vis frem puppene dine for mye!
      Skjønnheten kommer innenfra, og d har du!

    42. åh, håpe virkelig du blir å føle dæ bedre snart❤️ glede mæ kjempe mye til både bloggerne og mitt dansecrew. skal heie på dæ. og forresten, fyfaen du ser bra ut, sophie!!!
      sende god bedringsklem fra nooord😘

    43. Hvilken størrelse har du i dette settet? var veldig fint! har selv det fra calvin klein og synes passformen på det var veldig rar. Toppen her så bedre ut 🙂

    44. du er en utrolig vakker person. Inni og utenpå. Utrolig reflektert og du inspirerer meg skikkelig. du hjelper meg gjennom videregående. tusen takk for det.

    45. her e du jo ekte. ikkje noko sminke eller tull. e jo dette so er den virkelig deg, koffor sminke seg så masse så og late so du e ei anna ?

    46. Woooooow, du ser HELT nydelig ut uten sminke!!!
      Du er en naturlig skjønnhet og trenger helt klart ingen falske vipper og sminke for å være vakker 😊

    47. HVA SKJER med brynene dine Sophie Elise? De ser veldig merkelige ut. Trengs en stuss på lengden og noe napping??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg