det vanskeligste med tv

Throwback. foto: rolf ørjan høgseth.

For et herlig vær idag! Ikke akkurat strålende sol, men mildere temperaturer enn det har vært og selv om jeg skal danse hele dagen gjør det meg glad, haha 🙂 Kanskje ikke vår enda, men. . om ikke så alt for lenge! Jeg har akkurat spist en god frokost hjemme, så skal jeg stikke opp til tv2 sitt studio i nydalen hvor vi skal danse og filme hele dagen. Vi har sceneprøver idag, så i tillegg til å få teste vårt eget nummer på scenen for første gang skal vi også gå igjennom åpningsnummeret og ha kostymeprøver, om jeg forsto timeplanen rett. Jeg er altså ikke hjemme før klokken 22 ikveld, men jeg skal prøve å tvinge noen til å ta outfit av meg uansett iløpet av dagen. Det er litt vanskelig å planlegge, om det er en eneste ting som er litt “kjipt” med å gjøre tv, så må det være alle tekniske feiler som ofte gjør at man må gjenta ting 100000 ganger før det sitter som det skal, haha. Så, man går alltid på overtid.

21 kommentarer
    1. gleder meg til premierene;)
      skjønner ikke helt hvorfor du ikke er først på listen over mest leste blogg idag.. hun som er øverst er så dritkjedelig

    2. Hei sophie mitt navn er Mariell men jeg har ett lite problem jeg bestilte hår fra lusxushari men den enn clipsen knakk i to har vist det kjøper der i fra den nettsiden koster det meg95kr det synes jeg blir alt for mye bare for enn clips kan du hjelpe meg klem xoxo<3

    3. Tusen takk! Nå fikk jeg endelig se deg på snapchat!!! ❤️
      Må bare si at jeg bestod eksamen i dag og med god karakter! Og det som er bra er at jeg fikk endelig se dine snap! Jeg ble så glad! Dagen ble bare så bra i dag!
      Klarte krevende eksamen! Og med en karakter veldig få har! Liker bloggen din godt, for du er den jeg kan koble fra hverdagen når jeg vil lese. Tusen takk ❤️ Og velfortjent! Du er flink til dette og dyktig! 🙂 hardt arbeid lønner seg jo!

    4. heii!! takk for at du la meg til på snap, fram til nå har jeg bare fått sett mystoryene dine på kjærestens snapchat. jeg synes du poster dritlættis mystories, fortsett med det!! 😂😂 gleder meg masse til mitt dansecrew, ønsker meg deg og lisa tønne i finalen🙏🙏🙏

    5. gleder meg sykt til premiere ass! skulle vært på en anne dag siden jeg pleier å dra ut å drikke m venner i den tiden, but scruw ( er d sånn man skriver d) freinds hahah! elsker deg sophie elise!

    6. Hei! 🙂
      Er ny på blogg, men har begynt å få litt gang i det. Hadde vært kult om du tok en titt og kanskje la igjen en kommentar 🙂
      Gleder oss til ny sesong med bloggerne 😀

    7. bor du på fjellhamar? du snakka om at du hadde glemt nøkkelen i leiligheten din på fjellhamar 🙂 jeg bor på fjellhamar skjønner du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg