det fineste akkurat nå

 

1. Genser fra NLY TREND / 2. Veske fra Miss Selfridge / 3. Jumpsuit fra NLY trend / 4. Trenchcoat fra NLY trend / 5. Sko fra NLY shoes / 6. Boots fra NLY shoes / 7. Kjole fra Only / 8. Kjole fra Only / 9. Kjole fra VILA.  (adlinks

Jeg liker best å lage kollasjer av ting jeg faktisk har kjøpt selv, istedenfor såkalt “inspo”. Så, dette klikket jeg nettopp hjem! Hva synes dere? Takker for alle gode tips angående vintersko, så da ble det noe lignende av timbalands. eller, okei da – de er fake, hehe. Men det må vel være lov en gang i blandt! 

Vi kom akkurat hjem fra kino, det var ikke flere ledige biletter til “gone girl” så da så vi den siste hungergamesfilmen istedenfor. Ikke at det gjorde oss noe, vi begge har snakket om den over en periode! Åh, så fantastisk bra var den.. Ble helt rørt, og ville gråte flere ganger selv om den egentlig ikke var særlig trist. Jennifer Lawrence er virkelig en girl crush for meg, hehe. 

Nå må jeg nesten hoppe til sengs! Dere er best, og takk for alle fine kommentarer om håret mitt! Det settes stor pris på og blir absolutt ikke glemt 🙂 

24 kommentarer
    1. fine klær du har kjøpt! jeg likte også hunger games filmen. de er så bra laget! så elsker jeg liam og jennifer! gleder meg allerede til neste film som kommer! håper dere koste dere på kino!❤️

    2. Når skal du ta bloggen seriøst igjen? Eller stemmer det at du holder på å avslutte bloggen? 🙁

    3. Hei Sophie! Vet at for omtrent 1 år siden så la du ut et innlegg om nettsider du handlet på, lurte på om du kunne skrevet et nytt lignende innlegg å kanskje oppdatert dine nye nettstedene du handler på? (vist det ikke enda er de samme da, hehe.)

    4. Ang snappen du har laget for leserene dine, om du går inn på innstillinger – HVEM KAN… Også trykker du på se min story og da kan du huke av på “alle” istedet for “mine venner” 🙂 så slepper du å godta alle og en hver

    5. Dere må virkelig se gone girl en annen gang!! Det er absolutt en av de beste filmene jeg har sett hittil i mitt liv, om ikke den aller beste! Har allerede sett den 3 ganger, men den var absolutt best på kino! Ha en fortsatt fin dag, fine deg! <3

    6. På snapchatt trenger du ikke godta alle, men heller gjøre sånn at alle kan se snappene dine og mystoryen så slipper du godta alle.

    7. Liker vesken. Må innrømme at jeg har sett etter en lignende fluffy veske selv i det siste. Det er merkelig hvordan ting plutselig blir fint, selv om du sverget på livet ditt at du aldri ville gått med det for 2 år siden.

    8. Hvorfor kjøpe falske timberland boots når man kan kjøpe ekte…? Skjønner at det er mye billigere med falske, men liker ikke folk/butikker som selger kopier av andre sko. Btw. kjøp hva du vil, sier bare min mening om skoene. De kommer til å se bra ut på deg uansett, du kler så mye!
      Kjøpte nettopp ekte Timberland boots og er skikkelig fornøyd + de varer mye lengre og er verdt prisen.

    9. En grunn til å kjøpe fake er fordi ekte Timberland er laget av ekte skinn som kommer fra dyr. Så der er Sophies grunn

    10. Fryder meg over å se at du ikke burker så mye utringede overdeler lenger. Du ser mye mer sofistikert ut 😀

    11. Tips! Gone Girl er veldig dårlig, den første timen av filmen gir ingen mening. Hadde ikke giddet å brukt penger på den om jeg var deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg