SUNDAY

Haha, her så jeg trist ut! Det er jeg absolutt ikke. Sko finner dere HER / jakke finner dere HER. (adlinks) 

Hei til en fin søndag! Hvordan har dere det idag? Jeg har det helt topp, jeg hadde en veldig fin kveld igår med mine beste venner og nå skal jeg og min mann ut på date! Vi skal spise middag ute og se “gone girl” på kino. Har noen av dere sett den? Er den bra? Det skal bli deilig med en slik kveld, det trengs! Det er litt vanskelig for oss å finne tid til å omgås nå for tiden og jeg er jo alltid så trøtt på kveldene når jeg har danset hele dagen.. Så dette skal bli veldig koselig!

I morgen starter en ekstremt hektisk og intensiv uke før premieren på fredag, og i tillegg har bloggerne sesong 3 premiere på torsdag. WOW, sier jeg bare! En absolutt godkjent måte å starte 2015 ( jeg fatter enda ikke at vi er inne i et nytt år!?)

Jeg kommer med en oppdatering så snart vi er hjemme fra kinoen ♥ 

61 kommentarer

Siste innlegg