last nigh og store hårforandringer

 

God kveld! Lørdag og litt mildere temperaturer i oslo, faen så deilig! I går kveld følte jeg behov for å tenke på noe annet for en liten stund, så etter dansetreningen + litt jobb hjemme dro jeg til Piscotecet der min venn Gaute feiret bursdag. God mat og enda bedre selskap, det kan aldri bli feil i mitt hode! Jeg ble der en liten stund og drakk noen drinker (jepp, alkoholen eksitrer enda i livet mitt men i veldig liten grad) men etter et par timer lengtet jeg etter sengen så da dro jeg hjem og spiste pizza 🙂 

Jeg har forresten problemer med å få godkjent alle dere på snapchat, nå har jeg så mange der (passerte nettopp 6000!) og appen lukker seg nesten hver gang jeg går inn. Men jeg prøver så godt jeg kan! De av dere som blitt godkjent der vet nå at jeg har gjort en stooooor endring på håret.. wæh, så spennende! Har litt angst her jeg sitter, men på en god måte. Tror jeg? Hehe, noen som kan gjette hva det er? 

60 kommentarer
    1. Har henne på snap og det skal bli brunt! Er så spent på resultatet Sophie, du er nydelig med brunt hår!! 😀

    2. Koffer har du ikke bare åpen snap så alle kan følge dæ? Så slepp snappen din å klikke, du slepp å bli spamma ned av andre å slle kan få følge dæ med en gang uten å vente uke på å bli godkjent 🙂

    3. håret ditt ble så fint!! men du kler blondt så bra, så må innrømme at det var litt trist også! men kult at du skifter farge inni mellom. du er fin med mørkt hår også!❤️

    4. Vet ikke om du har gjort det allerede, men du kan jo endre innstillingene dine sånn at alle kan se mystoryene dine, så slipper du å adde hver enkelt for at de skal kunne se dem! Bare et lite tips❤️

    5. Anonym: Hei og tusen takk! Jeg har sett litt på, men liker boka best, så da ble det ikke ” all that” for meg. Liker andre serier bedre og orket ikke å fullføre 🙂

    6. har lagt dæ te men du har ikke lagt mæ te ennu.. Heite m4linhempel, har løst å se mystoryan dine 😀 å førræstn så digga æ dæ❤️

    7. Når du er på snapchat og du er på listen med sendte/motatte snapper er det et lite tannhjul i høyre hjørne, trykk på den.. Så skroller du litt lengre ned til det står med grønn underoverskrift “hvem kan se” hvor du kan gå inn på enten “Sende Meg Snapper” og “Se Min Story”.. Trykk deg inn på de to også velger du “Alle” ☺️.. Så kan alle sende deg snapper og alle kan se My Storyen din 🙂

    8. Du kan velge at bare vennene dine kan sende deg snapper, men at alle kan se my story 🙂 Gå på listen over motatte snaps, klikk på tannhjulet i venstre hjørne så ser du det med en gang! 🙂

    9. Hei! Du har sykt fin hår. Du er heldig som har så langt hår. Du er sykt snill og skikkelig bra blogg👍 elsker bloggen din😍 hva heter du på snap? Kan du skjekke bloggen min? Celinaamccall.blogg.no
      Love u

    10. Hei! Du har sykt fint hår. Du er heldig som har så langt hår. Du er sykt snill og skikkelig bra blogg👍 elsker bloggen din😍 hva heter du på snap? Kan du skjekke bloggen min? Celinaamccall.blogg.no
      Love u

    11. Hvis du går inn på innstillingene dine, så kan du både redigere hvem som kan se mystory, og hvem som kan sende deg snaps, hvis du da trykker på alle, på de to, så kan alle som prøver å adde deg, både se og sende deg 🙂

    12. Snapchat – Instillinger – Se Min Story – Alle
      Er ikke så fryktelig vanskelig 🙂
      Og nei, hvem som helst kan ikke sende deg snapper med mindre du trykker på “Sende meg snapper” også “alle”.

    13. Utrolig fin blogg du har <3
      Hadde blitt kjempe glad om du hadde tatt deg tid til å lese innlegget mitt på bloggen min som heter: Jeg har ADHD, men det er ikke der med sagt at jeg ikke er ett vanlig menneske.
      Det hadde betydd utrolig mye ! 🙂 <3

    14. Hei! Jeg la deg til samme dagen som du la ut snapchatten din, men har ikke blitt godkjent enda. Du kan gjøre slik at alle som legger deg til kan se din mystory og/eller sende deg snaps 🙂 Det kan du endre i innstillinger. Hvis du går inn på appen og sveiper til høyre slik at du ser alle snaps du har fått er det innstillinger i øvre høyre hjørne. Der står det Hvem kan… også kan du velge at alle som legger deg til kan se din mystory og sende snaps. Folk kan sende deg snaps, og du kan sende til dem. Også kan alle se din mystory, så slipper du å legge til så utrolig mange!

    15. Du kan endre slik at alle kan se storyen/sende deg snapchat (avhengig av hva du vil).
      Gå inn på snapchat, velg de lille tannhjulet over loggen (Innstillinger), bla ned til ”Hvem kan…” og så skifter du ”Se Min Story / Sende Med Snapper” til ”Alle”.
      Du kan velge om du kun vil at alle skal se story, alle skal kunne sende deg snap eller begge deler.
      Slik kan alle se storyen/sende snap, og du slipper å legge til flere tusen brukere!

    16. Åå, Sophie! Kan du vær så snill legge ut et ordentlig bilde av hvordan neglene dine ser ut nå? Skal fikse mine negler for første gang på lenge (kjæresten kommer endelig hjem fra militæret etter 2 mnd fra hverandre, så vil fikse meg litt ekstra!), og er så usikker på hvordan jeg vil ha mine 🙁 Men dine så skikkelig fine og “naturlige” ut i forhold til å være i den formen, så vil se bedre på dem og kanskje be om noen lignende når jeg først skal fikse dem 😀 hadde vært kjempe fint hvis du kunne :))))))

    17. ville bare si at jeg har lest bloggen din i litt over et år nå. Du er virkelig en inspirasjon. Like pen på utsiden som du er på innsiden. har også opplevd mye forhåndsdømming spesielt av andre jenter fordi jeg har langt blondt hår og silikon. må bare heve seg over det å vise at det er mer til oss enn det. Ha en super kveld :)) klem

    18. Thea: Hmmm jeg har et bilde på instagram men det er desverre det eneste bildet jeg har! kan få tatt noe ila de neste dagene om jeg husker på det, for vil gjerne at du også skal få bli fornøyd 😀 Lykke til<3 og koselig å se kjæresten igjen!!

    19. Du er skikkelig vakker med det nye håret ditt…og det passer deg som blondt….vakker og perfekt jente uansett…Er så forelska i degggg….Love youuu. Du klarer alt i verden du, Sophie. Prøv heller å tenke på det tomme trenningsrommet ditt i stedet så går nok vel bra:-)
      Ha en skikkelig god helg
      Stor hilsen og klem :-* <3

    20. Helt enig med alle di andre du blir så fin med brunt hår, og tusen takk for at du la meg til på snapchat

    21. Du kan ordne sånn at du ikke trenger å godta alle, men alle som legger deg til blir automatisk godkjent. Vet iallefall at youtuberne sine snapchater er sånn.

    22. Du la meg til på snap – men jeg ser ingen av mystoryene dine eller noe, noe som er galt?? Forresten så var du sykt fin på håret – dette kledde du! <3

    23. La deg til på snapchat samme dagen du la ut hva du het der, du kunne ikke muligens gjort som det de over meg her sier? Å gjort så alle kan se mystorien uten at du må adde? Har fulgt med på bloggen din siden du hadde platinablondt hår, brukte barbiedopet litt vel mye og var sammen med Marco. Så hadde vært veldig spennende å få fulgt deg på snqpchat også 🙂

    24. Instillinge- hvem kan- se my story så tar du bare alle☺😊😊 venter enda på å bli godtatt! Ps: har sendt deg en mail håper du har tid til å lese den.

    25. Du trenger ikke å godkjenne alle for at de skal kunne se mystoryene dine:) Jeg har lagt til nash grier, og han har ikke godkjent meg, men jeg kan allikevel se mystoriene hans! Bare gå på innstillinger og “hvem kan se mystoryene mine” og så “alle” tror jeg:) Du er kjempefin med den nye fargen i håret btw :*

    26. Om du endrer instillingene på snapchat, så kan du gjøre slik at alle som vil kan se din mystory, uten at du må godta alle 🙂 bare et lite tips, så du slipper at appen klikker

    27. Tror du kan gjøre sånn at alle kan se din mystory på instillinger, eller hvis du vil at de skal kunne sende snapper til deg også, så er jeg ganske sikker på at det også går an 🙂

    28. Hei vil du adde meg? Har sendt snap, men du kan sikkert ikke opne den før du adder meg viss du skjønner. Heter majiaxd

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg