en uke igjen

Dverg .. 

Uuuh, fancy ;p  

Hei fine dere! Jeg har hengt i dansestudioet i et par timer idag og trent med en av guttene i crewet. Det er en uke igjen til premieren og koreografi en sitter nå som et skudd, det er heller bare nummer to som er vanskelig for meg – men, det kommer seg, det også! Angående første nummer så gjelder det nå bare å få til ansiktsutrykkene for min del. Dansen vi har laget har en fortelling den skal formidle og det er så utrolig vanskelig å få fram fine, flørtende, selvgode og selvsikre ansiktsutrykk. Haha jeg ser totalt anspent og forvirret ut. Det er jo så vanskelig å holde ansiktet på plass mens man tenker på stegene, men det jobber vi med.

Om dere lurer på hvor klærne jeg trener i kommer fra, så er tskjorten fra styleconnection, skoene fra nike her og buksa fra adidas her. Jeg elsker å danse i nike air max, og ikke minst disse buksene! 

 

43 kommentarer

Siste innlegg