den som venter på noe godt..

annonselenker

1. Parfyme GUCCI her / 2. Highlight og contour-kit her / 3. deksel til iphone 6 her / 4. tatoveringer i gull, her / 5. treningstights fra nike her / 6. sko fra nike her. 

Har noen av dere bestilt på nettet den siste tiden før jul, men ventet en eeeevighet på pakkene deres? Ahhrg, der er jeg nå! Jeg bestilte vel en pakke på nelly en uke før julaften og den har enda ikke kommet, vanligvis tar det 2-3 dager. Men det er riktignok forståelig, det er jo så mange som skal bestille og sende pakker denne tiden, og hver eneste gang jeg var på posten var det en kø på minst man bare kunne ha mareritt om, haha. Ovenfor ser dere hva jeg bestilte og nå venter spent på ♥ Noe jeg virkelig har blitt “avhengig” av, er å ha et kule par sneakers på bena. Disse jeg har bestilt nå blir mitt fjerde tilskudd i nike-samlingen min, og flere skal det bli! Nå som jeg trener så mye er det ekstra viktig å ha komfortable sko, og at de i tillegg er kule gjør meg absolutt ingenting. 

Ellers lurer jeg på om dere har tips til noen kule, men varme vintersko? Nå er det hakket før jeg fryser ihjel i bootsene mine, de er nok ikke laget for vinter, nei. Så, det hadde hjulpet meg masse! Timbalands er kule, men de er jo utsolgt ooooover alt.. 

66 kommentarer
    1. Så fin blogg du har, og så fine bilder 🙂 hadde satt pris på om du tok en tur innom min :)ha en fin kveld og godt nytt år!

    2. De selger timberlands på DNA på strømmen, var der forigårs og de hadde mange par igjen 🙂 selv bruker jeg vinter- converse og er veldig fornøyd med dem, bortsett fra at de er litt tunge å ha på seg, men man venner seg til det etterhvert 🙂

    3. Hei,
      Jeg fikk timbalands vintersko av samboeren til jul. De er kjempegode og varme! Men han var i en butikk og kjøpte dem. Kanskje de bare er utsolgt på nettet?
      Godt nytt år!

    4. Jeg så noen sa at du kun e kjøpe de fra hm. Har sånne selv, og de er helt ok, men bare i starten. Kvaliteten er ikke å god, de blir ødelagte fort! Og etter du har brukt dem noen ganger begynner de å K ikke når di går med dem, bare ett tips 😉

    5. Hei, Sophie 🙂
      Jeg bare lurte på en ting. Jeg har lagt deg til på snapchat, men får ikke opp noen snaps. Det er noen dager siden nå, så synes det er litt rart. Brukernavnet mitt er tonjead. Vil du legge meg til hvis jeg ikke kommer opp på forespørsler? 🙂 Vil følge deg vettu 🙂 🙂

    6. har kjøpt meg dr martens med for i, og er kjempe fornøyd 🙂 kule, behagelige og holder meg varm og tørr på bena 🙂 anbefales 🙂

    7. Godt nytt år!
      Jeg skulle prøve å bestille noe fra nelly i dag. Det endte med at nettbanken ble blokkert, så jeg må vente litt før jeg kan bestille noe derifra.
      Jeg har iallefall sinnssykt lyst på det Highlight og contour-kitet. Jeg kommer sikkert til å kjøpe den i løpet av dette året.

    8. Nettopp bestilt contour-kitet fra Anastasia selv! Også venter jeg utålmodig på en pakke fra kicks.. Men som man sier, den som venter på noe godt osv.. 🙂

    9. Er flere nettbutikker som selger Timberland, fikk beige til julen 2014, og er såå fornøyd! De lever fortsatt i beste velgående 😀 Varme og fine!

    10. Det hadde vært gøyere om du brukte snapstoryen din til å fortelle/vise hva du driver med nå, hvor du er, hva du har gjort i dag osv osv, istedenfor bare sånne meningsløse snutter der Robin filmer at du tar deg i håret og sier “spise” med barnestemme..

    11. hmmm, litt rart.
      Jeg bestilte en pakke fra nelly for 4 dager siden og den kom i dag? kanskje du børr ringe de for det er vell ikke rettferdig at jeg får før deg når du bestilte først?
      Ha en fin dag Sophie

    12. Lag deg til på snapchat med en gang du skrev innlegget, men du godtar meg aldri.. Kan du godta snart? Er lei av å vente.. men skjønner det er mange som skal bli godtatt da

    13. Jeg kjøpte meg støvletter med foring i! De har jeg brukt i 2 år nå, og de er like varme! Siden jeg har “spesial” såler til føttene mine, så kan jeg også gå i søle o.l. uten å bli våt! anbefaler på det beste! De ser bra ut, de er veldig varm og ser bedre ut enn slike store “stygge” klassiske vintersko!

    14. JA jeg venter på en pakke herlighet jeg bestilte 2. desember og den har fremdeles ikke kommet.. jaja sånt skjer

    15. heei kan du plis si din mening når du har brukt det contour kitet litt? har lyst til å skaffe meg, men vil helst ha et som faktisk funker 😀 <3

    16. Heei! Jeg har lagt deg til på snap, men har ikke fått opp noen stories? Selvom jeg la deg til for flere dager siden?

    17. Gucci tester på dyr, om du ikke er klar over det.,
      Uggs er sykt behagelig å bruke selvom de er stygge haha:))

    18. Jeg kjøpte et par uggs på grensen skotøimagasin rett før jul. Ikke sånne stygge tøflesko, men gode og fine vinterstøvletter i lyst skinn og med ull inni skoen. Kjempevarme og myke, vanntette og godt grep på isen. Elsker dem 🙂

    19. Forstår ikke hvorfor du ikke bare endrer innstillingene på snapchat slik at alle kan følge deg uten å måtte bli godtatt?

    20. I tillegg til julestresset er det jo helligdager og søndager hvor det ikke jobbes på! 1. juledag, 2.juledag, 1. nyttårsdag og søndagene, da går det ekstra tid i tillegg til alle som bestiller! Håper du får det snart 😀

    21. Anbefaler å gå på din sko:) der har de best utvalg i vintersko som ikke er skinn! Hvis det er viktig for deg da.

    22. Jeg har bestilt både bøker og sminke på nettet for ca en uke siden, og ingenting av dette har kommet… Så det gjelder ikke bare Nelly! Godt nyttår! 🙂

    23. Jeg synes du har blogget utrolig bra i det siste, innlegg som dette er utrolig gøy å lese. Stå på videre! 🙂

    24. Hei Sophie! Jeg så nettopp en video om dyremisshandling som var veldig fin og sterk, og tenkte med en gang på deg! Den handler om delfiner og deres liv. Håper du har lyst til å dele den og spre dette budskapet med din utrolige påvirkningsevne.
      https://www.youtube.com/watch?v=DSfFPOqIPK8
      Du er utrolig flink, stå på videre!

    25. Hei
      Jeg ville tipse deg om et par vintersko: Ugg sine Adirondack II boots.
      Jeg har prøvd alt og har fryst mye på bena opp igjennom årene. (Jeg er 28 år)
      Jeg har hatt andre uggs, fitflops (som uggs, bare varmere) Timbaland sko, og mange andre. Har du også hørt om lobber? sånne “ullsko” med blå lisser man ofte har som barn? Jeg har hatt disse også, og aldri vært varm. Men denne vinteren kjøpte jeg ugg sine Adirondack etter å ha prøvd mamma sine. De er bare fantastiske, og holder deg varm i -20 grader. Jeg har drevet med hest i mange år, og vært ute i all slags vær, og har derfor litt erfaring.
      Håper det var til hjelp og at du sjekker ut disse. Er forferdelig å fryse på bena synes jeg.
      Hilsen Henriette

    26. Du kan endre slik at alle kan se storyen/sende deg snapchat (avhengig av hva du vil).
      Gå inn på snapchat, velg de lille tannhjulet over loggen (Innstillinger), bla ned til ”Hvem kan…” og så skifter du ”Se Min Story / Sende Med Snapper” til ”Alle”.
      Slik kan alle se storyen/sende snap, og du slipper å legge til flere tusen brukere!

    27. Utrolig fine ting !
      sinnssykt fin blogg du har sophie elise <3 Håper at du får en kjempe fin helg og vil bare at alt skal gå bra med deg. Håper på at du kanskje har tid til å se på min blogg når selvfølgelig har tid. Blir utrolig glad om du kommenterer tilbake ! <3 Du er ei fantastisk herlig jente <3 <3 også håper jeg at du hadde en kjempe fin nyttårsaften med familien din 🙂 <3
      Klem fra Benedicte t b <3

    28. Jeg hadde også problemer med at ingen vintersko var varme nok, men så kjøpte jeg et par som het Roobin’s hiker. Mine er foret med ull og kvaliteten er kjempebra. Har aldri fryst på føttene i dem. De likner veldig på timberland, men er varmere og mer spesielle. Har ikke sett noen andre med dem. Mine kjøpte jeg på nett på lillevinkel.

    29. Jeg synes Pajar Greenland vintersko er både varme og kule! Et stort pluss for høyden på sålene, både pga isolerling mot snø og is og forfengelighet:)!

    30. Du MÅ sjekke ut Superdry. Oppdaga butikken sist jeg var i England i desember. De har sykt kule klær og sko. Ikke minst et par sko som ligner veldig på Timberlands.

    31. Du burde sjekke opp hvor pakken din er med nelly. Syntes det tok unormalt lang tid (til tross for at det har vært jul). Det virker heller som at pakken din har blitt borte. Og siden du bor i Oslo og så burde det ikke ta så lang tid. Så hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg fått sjekka det opp siden det er lett for at pakker kan bli borte da det har vært så mye pakker i det siste. Jeg jobber på posten/bring så vet en god del om dette.

    32. Du burde prøve ugg adirondak vinterskoene! De er kjempegode 🙂 jeg elsker dem ihvertfall, men de er ganske dyre.. Håper du får en bra dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg