10 dager og litt nervøsitet

Poserer litt med favorittene! 

Hei på dere. Jeg ligger i sofaen og er helt ferdig etter enda en lang dag og akkurat nå har jeg så jævlig mange blandede følelser at jeg ikke helt vet hvor jeg skal ta veien. Men sånn er det jo noen ganger. Enkelte dager kommer jeg til å føle meg helt super angående dansen og hele opplegget, mens andre dager tenker jeg “HVA FAEN HAR JEG GITT MEG UT PÅ!!?!?!??!”. Haha.. Altså, det er jo så sykt vanskelig. Koreografien vi jobber med nå, som er til program to (alle går videre fra program en) er så sinnsykt rask og vanskelig for meg som er nybegynner. Så utrolig mange steg med beina, og så mange bevegelser jeg aldri har gjort før. De musklene finnes liksom ikke hos meg. Ahhh… I tillegg har jeg sånn sceneskrekk. Nå skal jeg danse live, på tv2 forann hele norge. Om jeg gjør feil, så gjør jeg feil. Da er det direkte og ikke så mye jeg kan gjøre med saken. Og at noen skal bli stemt ut hver eneste uke hjelper jo ikke på nervene akkurat, haha. Flaks at jeg har verdens herligste gjeng å danse med, og ikke minst DERE!

Men det er bare å trene, trene, trene. 10 dager igen. Kjemper forresten for harde livet med å godta alle på snapchat, haha. Dere er så søte ♥ Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan også, men ikke gi opp om dere ikke får svar eller ikke blir godkjent med en gang – for jeg prøver 🙂 

 

56 kommentarer
    1. Du er en herlig og søt jente!! Stå på Sophie!!😘😘😍☺️ Jeg har sendt deg en melding på snap fra kamila_jag fra snap brukeren min😉😉 håper du svarer jeg vil også gjerne fortelle deg litt om fortiden min siden jeg har gått gjennom veldig mye før i tiden og jeg synes du kan hjelpe meg ganske mye😅 det er bedre nå, men føler det kommer tilbake……men jaja du er best og venninnene dine er så heldige som har en venn som deg! Jeg har ikke de ærligste vennene og hadde gikk så mye for å ha hvarfall en venn som deg!!😀😀. Stor klem fra Kamilla😃😃😃😝

    2. du er sikkert den beste av alle på det danse programet,og kommer helt sikkert ikke til å gjøre noe feil.og vis du gjør feil så betyr det ingenting,siden det er sikker veldig vanskelig og ingen kan klage siden de hadde sikkert ikke gjort det bedre sjøl!!!!så du har ingenting til å grue deg til<3

    3. Hei sophie! Jeg fant akkurat en kjøtt/dyrevernsak på facebook der denne videoen fra USA dukket opp!: http://farm-food.sfglobe.com/2014/12/26/he-flies-a-drone-over-a-factory-farm-what-it-captures-i-lost-it/?src=fbfan_30471
      Det begynner å bli en stor sak og mange har bestemt seg for å boikotte svinekjøtt fra utlandet. Kanskje dette hadde vært en god ide?? Synes iallefall slike saker trenger oppmerksomhet, da jeg hadde ikke anelse om at slike tilfeller eksisterte engang!! Her går det ikke bare ut over dyr – men også mennesker! Barna som vokser opp i slike områder viser seg å utvikle større sjanse for for eksempel asma som de må slite med resten av livet.. Noen ganger lurer jeg på hvorfor mennesker ansees som verdens smarteste dyr.

    4. Du er kul! Og så kommer du med din egen ide også! Ikke alle toppblogger har en slik ide om å sende snap om livet deres. Tommel opp! Blir gøy å se framover om hvordan litt av ditt hverdagsliv er! <3

    5. Gleder meg så til å se deg! Jeg tror du er superflink 😀 Tror på at det er mange som legger deg til på snap, haha! Du godtok meg med en gang så ble veldig glad, gøy å se deg på “ekte” 🙂

    6. Hei Sophie Elise! Gleder meg til og se deg danse! Jeg har sendt deg en liten melding til deg på facebook siden din og hadde satt stor pris på om du hadde tatt en liten titt på den.

    7. Jeg er sykt nysjerrig på å se deg danse! Vist noe går galt bare lat som ingenting, du kommer vertfall til å lure meg som ikke kan noe som helst om dans og ikke eier rytme. Lykke til

    8. Heia- jeg gleder meg masse til danseprogrammet og syns du et knall tøff som deltar! Det må være en opplevelse for livet og noe du vil ta med deg som en lærerik og gøy periode av livet uansett hvilken plass du kommer på. Vinn- vinn situasjon med andre ord!! Men jeg vil selvfølgelig se deg så langt som mulig- så lover deg herved min stemme uansett hvordan du danser 😉 masse lykke til, og lov meg å kose deg max!!

    9. Nå har jeg ikke sett på “skal vi danse?” så mye..men hvis det er slik at seerne stemmer, så kommer du jo til å vinne hele dritten <3 For si at det er 2 stk som er i "the hot seat" , og du er en av de...og da har du jo noe som de andre deltagerene ikke har: en haug av lesere som vil se deg og stemme deg videre <3

    10. Tenk på det på denne måten: Første programmet kan du bare drite deg så totalt ut som du bare vil, for da blir du sendt med videre uansett. Og da (etter min logikk) har du brukt opp all uflaks og da er det bare til å kjøre på videre. Og det beste med å faktisk danse i et crew er at du ALLTID har noen som backer deg opp på scenen. Og nå som du har fått “bloggsnap” kan vi jo alltids sende deg masse oppmuntring rett før du går på scenen 😀

    11. Du er så utrolig nydelig Elise! 🙂 kanskje du vill sjekke ut min nye blogg også ( lovebake.blogg.no) , og gi meg noen tips? 🙂
      uansett, stå på!!;)

    12. Spørsmålet hører ikke til dette inlegget men..:
      Har du dopapiret inn mot veggen? :O ikke over? (det bildet med rosa dopapir)

    13. Man trenger ikke godkjenne alle, man kan gå på innstillinger inne på snapchat, så kan alle bare bli godkjent uten at du trenger å gjøre noe.. Med mindre du ikke vil at alle skal bli godkjente 😛

    14. Herregud, Sophie! JEG MÅ BARE SPØRRE!!!!! Bruker du enda ordet “SMORE” eller “SMORT” eller noe sånt?!! Jeg mener å ha lest det for en goooood stund siden, også begynte jeg og si det fordi du sa det men så forsvant det liksom hahahah? Det betydde out of this world eller no? Ahh flaut visst det er helt feil men altså det skader jo ikke å spørre!

    15. Herregud, du så jo sykt god ut på det lille klippe vi fikk se, haha 😀 du er så nydelig, ærlig og god sophie. Fortjener kun det beste <3 stor klem til deg! Har faktisk aldri vært noe fast tilhenger av bloggen din men det endra fort når jeg fikk se mere av deg på bloggerne, hihi.

    16. Åå såå spennende, skjønner du har nerver nå da!! Krysser fingrene for deg 🙂
      Måtte jo bare legge deg til på snapchat jeg og hahah

    17. Uansett hvordan det går og hvis du danser feil må du huske dette:
      Du kan GJØRE feil, men du ER aldri feil!
      Vi hjemme vet ikke hvordan dansen er, så det er ikke sikkert vi får med oss feilen engang.
      Nyt det, uansett hvordan det går!

    18. Hei:) Et litt merkelig spørsmål, men hvor mye kostet den michael kors lommeboka som var i forrige innlegg?:)

    19. Dersom du går på innstillinger på snapchat og trykker på “hvem kan sende meg snapper”, og skrur på “alle” så tror jeg ikke at du må godkjenne alle sammen <3

    20. hei:) lurte på om du kunne ha en liste om hvilke andre blogger som du følger med på eller som er verdt å følge med på da:) hadde vært veldig fint. Og en liste om de beste stedene du handler klær på på nett! Du har så utrolig kul stil så jeg vil gjerne vite hvor du får inspirasjon fra og hvor du handler klær! Elsker bloggen<3

    21. du blogger utrolig sporadisk for tiden.. en dag kommer det 4 innlegg innen 24 timer, en annen kommer det ikke et innlegg i løpet av et helt døgn..

    22. Er ikke det ganske greit da? At hun blogger når hun har noe interessant å dele. Alle andre jobber har jo en fridag av og til, så jeg ser uansett ikke problemet med det!:) Greit å slippe det presset om at man hele tiden må levere innen en tidsfrist!

    23. Sen kommentar til dette innlegget – men det var fordi jeg ikke hadde fått lest det før nå! Jeg er jo danser selv, så jeg har en del erfaring med det du nå opplever. Faktisk misunner jeg deg, for danseskolen min har julepause nå, og jeg har jo bare lyst til å danse! Men det med at du er nervøs for opptredenen er bare å ignorere. Når du skal opptre er det eneste du skal tenke på hvor gøy du har det, og at du skal vise hvor mye du elsker det (for det gjør hvertfall jeg). Det fungerer som regel når koreografien sitter bra, men det er viktig å huske på at alle gjør feil iblant! Har gjort mange feil på scenen selv og innsett det nanosekundet etter at jeg startet bevegelsen, men da må jeg bare gjøre meg ferdig og late som det var meningen, og deretter gjøre neste trinn riktig. Dette er veldig profesjonelt, for det er om å gjøre å ikke la publikum se på ansiktet ditt eller bevegelsene dine at du gjorde feil. Det er bare å fortsette og late som ingenting skjedde, og hvis du har det i bakhodet skal det nok uansett gå bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg