har laget en blogglesersnapchat

I dag var det en tidlig start på dagen, og en dag som aldri så ut til å ta slutt. Men, når jeg kom inn døra hjemme ble jeg møtt av en helt ryddig leilighet, god mat og en liten gave fra min kjære. Det gjorde alt perfekt igjen ♥ Og ikke minst, jeg har laget en snap for dere blogglesere. Den skal jeg først og fremst bruke for å legge ut mystories, dere kan så klart sende meg personlige snaps også, men akkurat nå får jeg flere i minuttet og det er vanskelig å få svart alle (og å beholde batteritiden på telefonen, haha). Legg til sophieelise123, og fortell meg gjerne i kommentarfeltet hva som er deres snap, OM dere vil sende meg noe personlig! 

 

(og, til dere som allerede har lagt meg til – får dere opp mystoriene mine fra tidligere idag? Jeg laget noen på forhånd slik at dere skulle ha noe å se på. Men, jeg vet ikke om dere får sett det? Let me know!) 

543 kommentarer

Siste innlegg