jeg har tatt restylane



Topp fra VERO MODA, nelly.

I dag har jeg gjort noe som jeg hååååper dere ikke dømmer meg for hardt for.. En gang i halvåret tar jeg litt restylane i overleppa, ikke under – der trenger jeg faktisk ikke. Nå var det et halvt år siden sist påfyll, og det er Elisabeth på juvelen spa i Harstad som alltid fikser meg. Hun er den beste, og har virkelig lært meg at “less is more” når det kommer til restylane. Og det er så sant! Jeg var jo helt blind på meg selv en periode og tok alt for mye, det ser ikke bra ut. Nå er jeg litt hoven, men resultatet ble som vanlig veldig fint og naturlig. Jeg er fornøyd! Jeg tok litt under en halv sprøyte, da kan man spare resten til neste gang og prisen blir derfor heller ikke så alt for ille. Hva synes dere?

Jeg håper alle har det fint og er klare for å slappe av, nå er det ikke mange dagene igjen til julaften! Hørte på radioen i sta at over 600 000 nordmenn så love actually på tv igår, meg selv innkludert. Den filmen betyr virkelig jul for meg, og er en stor favoritt! Jeg får panikk når mamma tvinger oss til å se “tre nøtter til askepott” på selve dagen, haha den sniker jeg meg helst unna, men love actually derimot 🙂 Det gjør at man får litt ekstra kjærestesavn. Nå skal jeg sette meg ned sammen med pappa og mamma for å se videoer av meg selv fra da jeg var yngre, vi må plukke ut noen og sende til tv2 for Mitt dansecrew. Etter det kommer jentene hit, jeg har fikset igang til en skikkelig jentekveld! 


Og, siden dette har vært etterlengtet av noen.. Her kommer sangene jeg hører mest på for tiden! Dere kan gjerne følge meg på soundcloud HER, eller på spotify HER ♥ Lista mi som jeg eeeelsker å høre på fest med gode gamle slagere, finner dere HER 🙂   

Forresten, dere! Skrik gjerne ut om dere har noen forslag til hva jeg kan blogge om den nærmeste tiden, setter meg ned ikveld og skriver en liten plan for de kommende ukene. Det blir dialektvideo, og…? Jeg er åpent for alt! 🙂 Det er mye gøyere å blogge etter deres ønsker, enn å bare skrive hva jeg gjør om dagen.  

85 kommentarer
    1. Vil gjerne vite hva du syns om Taylor Swift.. Liksom det at hun får så mye refs for å date noen få gutter i året og synge om det, mens kjente rappere (menn) som puler flere jenter på en kveld blir sett opp til…

    2. Er jo veldig hovent den første dagen, så blir jo bedre. Men, jeg tenkte å gi deg et lite forslag til et annet naturlig stoff som er mykere og mer komfertabelt å ha i leppene som heter Teosyal. Det er noe av det samme som restylane, men virkelig ikke like stivt. Selv har jeg prøvd begge deler og er mye mer fornøyd med teosyal. Det er et billigere stoff, men har lik effekt og fungerer like bra som restylane!
      Hhee, du får ha en super kveld 😀

    3. God jul din vakre skapning <3 du kunne ha fikset deg så mye at man ikke kjente deg igen men likevel hadde jeg aldri i livet skrevet eller snakket negativt til/om deg da du har DEN fantastikse personligheten! Håper du får en fin jul og nyttår 🙂

    4. Så utrolig fint resultatet ble! Vurderer Restylane selv, men syns det virker så vondt.. Kunne du kanskje lagt ut en liten video hvor du snakker om Restylane, silikon, sminke osv.. Du har helt sikkert snakket om det tidligere, men fint å høre hvilke eventuelle tanker du har nå:) Ha en fortsatt fin kveld videre!
      Klems

    5. Utrolig fint Sophie, det er helt sant at “less is more”!
      Det samme gjelder sminke å alt sånnt. Du bare stråler for tiden, du ser virkelig lykkelig ut!
      Å du er super fin når du smiler med tenna dine haha!
      Jeg kunne tenkt meg at du kanskje kunne ha en spm runde her på bloggen?
      Eller sminke toturial, altås hvordan du conturer ansiktet ditt osv?
      Elske dæ sophie<3

    6. Morsomme fakta, ting du hater/elsker, ukens spørsmål, ting som irriterer deg og alt som er lignende er morsomt!

    7. Synes det så veldig fint ut med litt Restylane i leppene dine nå jeg. Veldig naturlige og fyldige ❤️😍
      Jeg bare lurte på hvor den leppestiften du har på deg er fra?

    8. jeg synes store lepper er finere og mer sensuelle enn små 🙂
      men – er du virkelig helt ærlig når du sier du ikke har noe i underleppen?… for å kalle en spade en spade, så har du egentlig “nada” lepper, både oppe og nede, slik man ser på gamle bilder!
      jeg er ingen restylane hater, jeg bare blir provosert når jeg føler bloggere sier ting som ikke stemmer.
      men helt enig, less is more, og jeg liker restylane-leppene dine!! kyss 😉

    9. Jeg må se Rock`n Roll Wolf. den går alltid lille julaften, i år reiser jeg og er ikke sikker på at jeg rekker den, så for å være sikker har jeg sett den idag.

    10. Ææ! Jeg kan kanskje være med som publikum på en sånn greie for “mitt dansecrew” ! Da får jeg endelig sett deg❤️

    11. hei, kan du lage en video hvor du viser alle kjolene dine på? Sånn med tanke på at dette er jule,Nyttårs tider?

    12. Hei 🙂 Lurer på hvor de støvlettene på tidligere innlegg er fra? de trange svarte som går opp til knær. Blir kjempe glad for svar, de var så fin :):)

    13. Men spare resten til neste gang?
      Restylane er en FERSKVARE.
      Jeg har selv vært i kontakt med restylane norge og en sykepleier, i forbinnelse med en klage jeg hadde på en som satte det på meg.
      De nevnte blant annet at dette skal brukes opp med en gang, om ikke i løpet av kort tid.
      Det er ikke noe du bare legger i kjøleskapet og tar det neste gnag..

    14. – ukens spørsmål, seff
      – masse videoblogger, sminkevideo, hårvideo, baresnakkemasserandomvideo osv.
      – kan du lage sånn snapchatgreie som anette marie du også, plis? bare at du legger ut noen få videoer om hva du gjør og litt sånn?? 😀 du kan jo uansett bruke det til å si ifra om nytt innlegg osv også!
      – kan du ta sånn “utvikling” av deg de siste 4-5 årene? sånn at du viser 3-4 bilder fra hvert år frem til nå fra sånn 2009-2010, også forteller du litt om hvordan du følte deg da og hvordan alt var liksom og hva du ville gjort annerledes da om du fikk velge osvosvosvosv.
      – litt samme type som forrige punkt, finne bilder fra de siste 4- 5 julene dine og fortelle om hvordan de var, og kanskje litt hva du fikk og hva du gjorde osv.

    15. Kanskje litt forskjellig politiske synspunkt? Husker duvvar med i unge høyre og vil gjerne høre litt politikk fra din side 🙂

    16. Ble fint ja 🙂 men du har restylane både oppe og nede da. Bare tull når bloggere skriver at “det har jo gått ut til nå”

    17. Har selv tatt restylane, men synes det klumper seg veldig i leppa. Lurer da på om du har prøvd juvederm og i så fall, hva synes du om det? Krysser fingrene på at du svarer da ingen av mine venninner er så veldig for plastisk/kirurgiske grep, hehe

    18. SERIØST. Hun som har tatovert øyenbrynene dine har gjort en jæævlig dårlig jobb, de ser jo ikke ut! Det er jo tatovert langt utenfor der hårene dine gror. Og så ser det ut som du tegner på de i tillegg? Hva er vitsen da?

    19. Lag et innlegg om det som irriterer deg i hverdagen!! Let meg ihjel hver gang jeg leser slike innlegg, kjenner meg så igjen i mange av de😂😂

    20. Hadde vært gøy med et innlegg hvor du forteller om dine beste opplever du har hatt (en tur, opplevelser osv) i løpet av livet. Små eller store ting, som gjør at vi får innblikk i hva du har opplevd 🙂

    21. Du er søt Sophie! Du sier nå at du ser at leppene var for store for en stund tilbake og du kommer nok om en stund se hvordan brynene dine også ser ut nå, det ser faktisk helt merkelig ut, og det syntes jeg det har gjort helt siden du ville ha kraftigere bryn, men selvom det er det som er “inn” så er det ikke alle det passer til desverre.

    22. jeg synes du kan blogge litt mer om det private.
      Ta mere bilder av deg hjemme, snakke mer om ditt forhold med Robin og lott mere sånne ting.
      Dette her synes jeg blir for overfladisk…og teit. Ingen bryr seg og det er kjedelig. Kjedelige bilder og

    23. Kan du lage sånn #askSophie videoblogg? Haha det er mange youtubere som gjør det og det hadde vært veldig gøy om du gjorde det også 🙂

    24. Hei!
      Jeg ville bare fortelle deg at nå som jeg er blitt eldre, er det ikke mange bloggene jeg fortsatt leser. Men din er blant de få som jeg sjekker hver dag! Det kan være av den grunn at vi er samme alder, men mest fordi du er så pålitelig! Det er deilig at det alltid er nye innlegg, og at ikke det går mer enn en dag før det er et nytt. Samtidig er du utrolig flink til å skrive interessant og underholdende, og selv om vi kanskje ikke deler de helt samme verdiene (nå skal det sies at det har blitt likere nå i det siste), så leser jeg av interesse og underholdning, ikke fordi du er provoserende eller drøy. Jeg syns du er utrolig dyktig på det du gjør, og vet at mye av dine tidligere innlegg er laget med tanke på markedsføring av deg selv. Noe jeg selvfølgelig forstår! Men husk at du er minst like interessant nå uten alle de provoserende innleggene, rett og slett fordi det virker som du er deg selv. Jeg er sikker på at du er en snart jente som vet hvordan å komme langt, men som nå har innsett at det holder å være seg selv. For det gjør det. Stå på, og god jul! 🙂

    25. 1. Du kan kanskje blogge om et menneske som ikke er i livet ditt lengre, men som har gjort at du har lært noe viktig for resten av livet? (hvis du skjønner? Ble kanskje litt dårlig forklart)
      2. Din første kjærlighet
      3. Dine 10 favoritt ting i verden
      4. De 10 værste tingene du vet i verden
      5. En sentimental gjenstand du eier og historien bak den
      6. Kjolene dine til jul og nyttår
      7. Hva du fikk i julegave, når den tid kommer
      8. Hvor mange dyr som bor i huset til mamman og pappan din, når jeg ser på bloggerne så er det så mange hunder der jeg ikke skjønner hvor kommer fra haha?
      9. Hva du mener er det beste med å bo i Norge er (10 gode grunner eller noe)
      10. Skoler du har gått på i livet og minnene derifra, på godt/vondt (alltid spennede)
      11. Et nytt innlegg med “store øyeblikk” i livet ditt som du hadde for ikke så lenge siden, sånn første kjæreste, første mens osv. sånt er fun
      God jul Sophie, håper du får et fantastisk 2015. Ønsker deg alt godt, og vil fortelle deg at du har vokst sikkelig dette året, og du må ta det til hjertet ditt at du har blitt et mye bedre menneske.
      Stor Klem

    26. fine du 🙂
      kan du blogge om håret ditt, hvilke produkter du bruker osv? og gjerne bilde av ditt naturlige hår og skrive litt om det 🙂

    27. Superfine lepper! Jeg synes du har tatt i akkurat passe, kjempefint 🙂
      Noe jeg elsker å lese om er produkter til hår, kropp sminke osv. Eller fortelle om flauser, livet videre eller lignende.

    28. Kan du vise bilder og fortelle litt om hvordan du egentlig ser ut? Sånn uten tatoverte øyenbryn, restylane, botox, silikon, neseoperasjon og løshår?
      Jeg syns nemlig det er kjipt at en haug småjenter beundrer deg og syns du er pen og vil være som deg, og så er det bare juks alt sammen.

    29. ja du har større behov for å ta det i øvre leppa enn nedre :p så ganske teit ut når det så ut som den tykke leppa under og smal oppe 😛

    30. Kan du værsåsnill å skrive litt mere om astral projection (ut av kroppen opplevelse), det er så veldig fasinerede.
      Du er utrolig vakker, Sophie <3

    31. Det er ikke sant at Restylane er ferskvare, jeg sparer også halve sprøyten! Du kan fint spare den, men du skal helst ta den i løpet av 3 mnd. Dette har jeg fått gjort på både BeOne og Oslo hudpleieklinikk, og de er seriøse klinikker.
      Jeg synes du kler Restylane, Sophie, det ser pent ut. Men da jeg klikket på linken i kommentaren over her hvor du ikke har Restylane i det hele tatt må jeg si at det også var veldig pent. Har du vurdert å slutte med det? Vakker er du uansett! 🙂

    32. Jeg respekterer valget ditt, men jeg personlig synes ikke det ble noe fint.. Det ser veldig unaturlig ut

    33. HAHAHAHAHAHAHAHAH HERREGUD DET SER JO HELT JÆVLIG UT!! Du var endelig mere naturlig, nå ser du ikke ut

    34. Jeg vil gjærne høre mer om hva du tror på og ikke i forhold til overnaturige ting. Da tenker jeg i forhold til den søvngreia du gjør. 🙂 God Jul!

    35. Kan du skrive om hvordan hair-routine’en din? Hva produkter du bruker for å opprettholde det slik som du gjør.
      Skriv gjerne om da gikk frå mørkt til lyst hår, hvordan bestemte du deg? Jeg har det problemet akkurat nå…

    36. Har du merket noen forskjell på håret etter du begynte med B-vitaminer for hester?:)
      Og jeg har lurt litt på hvordan det blir å betale skatt for deg? Nå snakker jeg ikke om at du skal fortelle oss hva du tjener, men hvordan du får betalt skatt når du skriver innlegg fra forskjellige sponsorer, det er flere arbeidsgivere, osv. Om du skjønner hva jeg mener:)

    37. Jeg synes du var pen og søt når du hadde små lepper :3. Så jeg likte rett og slett originalen av deg bedre, før du gjorde så mye rart med leppene dine. Dette burde du egentlig ta som et kompliment ;). Jeg er så utrolig glad for at jeg har små lepper :). Det får øynene mine til å se større ut. Jeg liker heller ikke store lepper fordi jeg synes det blir for utenlandsk.. Vel, de fleste i f.eks. Afrika har vel gigantiske lepper? Ja. Jeg er ikke rasist altså. Men jeg var alltid sjalu på deg når du var yngre, da hadde du vel fregner? Det er såååå fint med fregner og små lepper. Synes jeg da. Jeg har så lyst på flere fregner 🙂 Å jeg håper jeg kommer til å ligne litt mer på mamma, hun er dritpen. Jeg ligner mer på pappa. Han var jo også kjekk når han var 16 år. Jeg er 14. Jeg må bare skrive litt noen ganger, kjeder meg så utrolig mye. Ha en fin dag elns 🙂 lol.

    38. Nå som du endelig så naturlig og søt ut så kliner du til med nok en fylling av overleppa. Sophie, når skal du få nok tro på deg selv til å forstå at du er mer en vakker nok akkurat slik du er skapt? At det er det som er inne i hode ditt, i hjerte ditt og i handlingene dine som gir deg karakter som menneske. Sophie, det er litt rart, for du vil så gjerne legge listen for livet ditt fremover som kjent person, som blogger og ei jente som vil noe med livet, men du fyller på med ting som vil ha stikk motsatt virkning i det lange løp. Veldig merkelig. Håper dette blir siste gangen du føler du må ha noe i leppa for å se sexy ut. Du er mye mer Sophie uten.

    39. Det ble kjempe pent!! Og ikkje hør på de som sei nåkka om øyenbryna dine. Ingen andre har nåkka med det en dæ. Æ håpa du har en fin dag;) god jul:*

    40. Mette: Jeg var riktignok ikke “naturlig og søt”, jeg hadde jo enda restylane? Jeg tar en gang i halvåret slik at det skal holde seg nøyaktig sånn som det er, og hadde jeg ikke nevnt det på bloggen nå, så ville neppe noen ha sett det.. 🙂

    41. Kan du blogge om, hva du fikk i julegaver?
      😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

    42. Hei æ synes du du ska blogge meir om politikk og hvordan den påvirke dæ^^
      ka ville du foreks: gjort annerledes får å forhindre fattigdom?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg