meningen med julen

I går var jeg på en julefrokost med Nissan med et par andre bloggere, vi skulle få låne hver vår elbil for dagen slik at vi kunne bli ferdig med julegavene. Jeg tok ikke så mange bilder, så før jeg skulle blogge idag hørte jeg med Anette Marie om hun hadde noen jeg muligens kunne bruke. Det fikk jeg beskjed om at hun hadde. Og vel, her er altså hennes mest brukbare bilde av meg..

 

Fy faen altså, hahaha. ER DET MULIG. Men, uansett. Vi delte oss opp i grupper, jeg, Marna og Anette dro sammen. Med lille Dexter, sønnen til Marna også:

Jeg har på meg en jakke fra Rut&Circle.

>Marna måtte dra hjem etter en liten stund, mens jeg og Anette fortsatte i 8 timer for å få unnagjort gaver. Og herregud, så sliten jeg ble etterhvert, noe som resulterte i at jeg altså ikke dro på kygo for å feire bursdagen min. Men uansett, åtte timer, og hvor mange gaver fikk jeg kjøpt? Tre. Kjenn litt på det, altså. Om man skal regne ut, fikk jeg altså kjøpt en gave annenhver time, faktisk litt mindre. Jeg skulle egentlig ønske gaver ikke var en del av julen, fordi det ender med at mange sliter seg ut, gjør seg selv blakke og deprimerte kun for å bevise.. at man er glad i noen? Fordi man kjører rundt, står i kø og banner? Jeg vet ikke, ass. Men, når det er sagt, så er det virkelig verdt det når man får gitt gavene til dem det gjelder. Jeg fikk kjøpt gaver til hele crewet igår, og jeg ble såååå glad kun ved å overlevere dem, så jeg gleder meg mye til julaften kun for å høre responsen :)  Det er veldig deilig å ha det ute av verden, jeg er ferdig med 99% av alle gavene, så nå kan julen bare komme. Har aldri gledet meg så mye til å komme hjem før, til lille trygge Harstad og snille mamma og pappa. Og tusen takk til Nissan for at vi fikk låne den fine, store elbilen som gjorde det mulig å få plass til alt av gaver samtidig som man sparer miljøet! Jeg skal definitivt ha en el-bil, helst en fra samme merke, som faktisk er verdens mest solgte av sitt slag. Dere kan lese mer på nettsidene til Nissan her, håper alle som skal kjøpe seg bil tar et klokt valg! 

Ellers så fyller jeg som nevnt 20 år idag. Takker for de kommentarene som har kommet inn for å ønske meg til lykke med dagen, håper så klart det kommer liiiitt fler, haha. Da hadde jeg blitt veldig glad! Eller er jeg så slem at jeg fortjener 50 gratulasjoner, når så mange er her inne og leser? Er jeg så hatet, liksom? Neida, haha. Jeg har hatt en supersupersuper dag som jeg skal fortelle dere mer om siden, takk gud for gode venner sier jeg!! Kjærligheten svikter jo hver eneste bursdag, har funnet meg i at det virkelig ikke er en lykkens dag for meg på akkurat den fronten, haha. Men gode venner og DERE har jeg jo, så hvem trenger mer!?

228 kommentarer
    1. gratulerer masse med dagen Sophie! Elsker bloggen din og deg. Du virker som en helt fantastisk person!

    2. Gratulerer masse med dagen! 😀 Føler virkelig med deg med å ha bursdag sent på året! Håper du har hatt en super dag og nyter resten av det som er igjen! 🙂

    3. Gratulerer med dagen Sophie! Håper du får en fin dag videre 🙂 <3 Og leit å høre om Robin og kjærligheten, regnet nesten med det siden du skrev så lite om dere. Ønsker deg alt godt og en fin jul!

    4. Gratulerer med dagen sophie <33 håper du har kost deg masse og kommer til å ha et fint tjuende år for det fortjener du mer enn noe annet! Dette året virker det som har at du har vokst masse som person og du slutter aldri å imponere med inspirerende og tankevekkende innlegg. Du er min favorittblogger og kanskje til og med min favoritt offentlige person fra Norge! Nok en gang, gratulerer med dagen

    5. Unnskyld Sophie for at jeg ikke kommenterte forrige innlegg! Du fortjener SELVFØLGELIG en bursdagshilsen; Gratulerer med dagen, flotte, snille deg 🙂 Håper dagen er super akkurat som du fortjener 🙂 Takk for at vi får lese bloggen din!! Bursdagsklem <3

    6. Gratulerer så mye med dagen! Du er en stor inspirasjon for mange, og jeg håper at akkurat dèt er tanken du kommer til å legge deg med i kveld. Kos deg!

    7. Grattiz med dagen! Liker de bildene du legger ut til vanlig på bloggen godt, men jeg DIGGER at du legger ut tullebilder, fortsett med det! Det er mye morsommere å se tullebilder og man blir liksom så glad av det;) Ha en superduper kveld videre!

    8. jeg burde vel legge igjen en kommentar, siden jeg leser bloggen din hver dag uten å skrive noe!
      Håper du har hatt en strålende dag og er klar for tyveårene. Nå er du ikke tenåring lengre! Fortsett å holde på den du er (hvis du gjør det da, jeg kjenner deg jo tross alt ikke) og fortsett å se framover. Du er en utrolig god blogger, og det er grunnen til at jeg beundrer deg! Gratulerer så mye med dagen<3

    9. GRATULERER MED DAGEN!!<3<3!! du er ikke hatet din tullekopp 🙂 fortsett sann som du er na sa kommer du iaf til a overbevise alle som tror du er litt diva.
      pen du er 🙂

    10. Gratulerer med dagen din 😀 det er en fin følelse å bli 20! kjærligheten suger noen ganger, men det er ikke verdens undergang. det ordner seg uansett 😀

    11. GRATULERER MED DAGEN!
      Har endelig fått sett alle episodene av bloggerne (som er ute på tv 2 sumo). Bare for å se deg☺️😍 Og gleder meg utrolig mye til neste episode kommer ut!
      Ha en fin kveld
      (Skriver dette 22:01 derfor skriver jeg kveld)😂💛

    12. Gratulerer så mye med den store dagen 😊 Tenårene er over og jenta begynner å bli stor 😉

    13. Kjærligheten sviktier som regel rundt bursdag,valentine og jul for folk vil ikke kjøpe gaver 😮 lest det på nett en gang.

    14. Gratulere med dagen så mye, håper at du har hatt en super dagen. Jeg kjenner deg ikke, men det jeg ser utover bloggen er du en utrolige person som ikke gir opp samma hva slages utfordring du får. Stå på er det jeg har ingen å si så ser du at du når langt en det du tror. 🙂

    15. Gratulerer så mye med den store dagen! Du har virkelig strålt de siste månedene:)Håper du har kost deg maks på dagen din!:)Håper livet har mye godt i vente for deg. Hilsen 32 år gammel leser.

    16. Kjipt at du brukte dagen din på å stresse rundt, men håper du hadde en fin dag uansett! Så gratulerer så mye med jubileumsdagen! :))

    17. Gratulerer så masse med dagen, fineste og vakreste sophie! Håper du får en strålende dag, du er virkelig en enestående person som jeg ønsker alt godt!!<3 Har fulgt deg fra starten av, så føler jeg faktisk at jeg er blitt ganske glad i deg, haha!

    18. Gratulerer så mye med dagen, kjære Sophie. Du er deffinitivt min favoritt blogger. Håper du har kost deg masse!
      Føler på en måte jeg kjenner deg, du er så åpen på bloggen. Har følgt med på bloggen din i flere år og i det siste har du utviklet deg mye. På en positiv måte, helt klart. Du er ikke lenger ungdom, og det merkes. Du er utrolig smart, faktisk. De som sier noe annet har IKKE lest bloggen din.
      Pappa har aldri skjønt hvorfor jeg har deg som forbildet, men han skjønte det etter han så deg på Senkveld. “SÅ feil jeg tok av henne. Hun virka som en bra person”. Kan ærlig innrømme at han faktisk også er litt hekta på bloggerne, nå.
      Trist at du og Robin ikke er sammen lengre (om jeg tolket rett), men du kommer til å finne kjærligheten en dag med en god person. Like god som du!

    19. gratulerer så mye med dagen skjønneste sophie! håper du får den beste bursdagen som overhodet mulig, jeg vet hvertfall at for min del så bruker ikke bursdager å bli spesielt bra…men du fortjener det virkelig, så gratulerer med dagen til den søteste jenta jeg vet om!

    20. gratulerer med dagen søte deg!!!!
      du er absolutt noen av Norges beste bloggere. håper dagen din blir fin, og at du koser deg kjempe masse! du er rå, stå på

    21. Gratulerer med dagen, kjære Sophie! Har lest bloggen din helt fra starten av, men for hver dag og hvert år liker jeg deg bare bedre og bedre. Du og tankene dine imponerer meg dag etter dag, og selv om jeg aldri kommenterer er det viktig for meg at du vet det. Takk for at du skriver innlegg som omhandler alle sidene ved deg, og stadig minner meg på at alle mennesker har så mange nyanser og aldri kan settes i en boks. Verden skulle hatt flere som deg, og i kveld håper jeg du tar deg tid til være stolt over deg selv og alt du har oppnådd i en alder av 20 år. Jeg gleder meg til å følge deg videre. Stor bursdagsklem fra meg 🙂

    22. gratulerer så mye med dagen! Har fulgt bloggen din i noen år men har aldri kommentert noe særlig.. Håper du fikk en fin dag, alle fortjener at dagen er fin på sin egen bursdag! Du er den eneste bloggeren jeg følger fordi du er den eneste jeg føler har noe fornuftig å komme med, elsker bloggen din og du virker som en superhyggelig person!

    23. Gratulerer med dagen Sophie!! <3
      Feirer du puppene dine også? Hahah det gjør jeg, bruker det som en unnskyldning for å kjøpe en ny bh.
      Hahah sorry for den teiteste kommentaren ever 8)

    24. Gratulerer med dagen Sophie. Du er den eneste bloggeren jeg synes som har noe det er verdt å lese. Elsker bloggen din. Du har fantastisk sangstemme. Stor klem fra meg 💕

    25. Gratulere sa masse me dagen Sophie <3 du e en utruli stor inspirasjon førr mæ, på de aller aller fleste måtan

    26. Åh, kjære Sophie Elise, hurra for deg! 😀
      Gratulerer med dagen, håper du har tatt deg litt tid til å kose deg også, ikke bare rushet rundt. 🙂

    27. Gratulerer så mye med dagen, sophie!! Håper du har hatt en helt fantastisk dag og kost deg masse!❤️

    28. Du er god frå det innerste og ut, gratulerer så sinnsykt mye med dagen!!, jeg ønsker deg alt godt. Selv om du kanskje ikke vêr det selv, så har du hjulpet meg mye!! Jeg ser veldig opp til deg, vet ikke om jeg hadde vært den jeg er idag uten deg. Det høres skikkelig rart ut å skrive, men det er faktisk sant. Bare å lese på en skjerm om en annet menneskets liv? Man får så mye mer ut av det enn det man tror. Og selv ol du ikle vet hvem jeg er, kjennes det faktisk ut som om du er en nær venninne jeg snakker med hver dag, som kun bor et annet sted. Det er sinnsykt rart

    29. Gratulerer så mye med dagen💞💞
      Kos deg masse❤️
      Har du og kjæresten din slått opp foresten?

    30. Gratulerer så mye med 20 års dagen Sophie Elise!<3 håper du har hatt en suuuper dag og har spist masse god mat/kake og kost deg kjempe mye, for det fortjener du!
      Stor klem

    31. GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SOPHIE!! Helt sykt å tenke på at jeg har fulgt bloggen din siden du startet og at jeg faktisk føler jeg nesten kjenner deg. Det har vært en glede å se deg utvikle deg både gjennom bloggen og som person. Heier på deg til vi begge er gamle og grå. 20 år, du må nyte hver dag. <3 Du er fantastisk, takk for at du skriver denne bloggen!

    32. Gratulere med dagen Sophie! Du e den beste bloggeren å eg glede meg te å se deg på mitt dansecrew:D:D

    33. Gratulerer med dagen, skjønne Sophie. Håper dagen din har vært like bra som du og at du har kost deg masse. Jeg har vært fast leser av bloggen din i flere år, og har følgt deg opp igjennom mye, føler nesten vi er bestevenniner. Elsker bloggen din, og deg. føler jeg kjenner deg så godt, selv om vi aldri har snakket. Eller jo, forrestten! Jeg møtte deg på Justin Bieber konsert i April 2013, du var så utrolig herlig, husker det søte og hyggelige smilet ditt enda. Digger deg masse sophie, stå på. Du er virkelig rå <3

    34. Gratulerer med dagen:) Tror du glemte å skrive at det var reklame på innlegget. KUN ment som et vennlig råd babe:)

    35. happy bday sophie, dra på lush cosmetics å handel!! gir gaver til HELE familien derfra ca kvart år:D sjekk ut lushnorge.no, ingen dyretesting, alt e håndlaga, så lite embalasje som muli, plasten kan returneres til butikken(bring tilbake 5 lushpotter, få en gratis hudmaske)å så lite parabena å anna skadelie greier 😀

    36. Gratulerer såå mye med 20års dagen vakre Sophie Elise ! Håper du har hatt en fortreffelig dag med gode venner :)) <3 elsket tullebilde av deg !:'D klem fra fast leser 23år:)

    37. Synd å høre at kjærligheten svikter på bursdagen din, og at du ble så sliten at du ikke fikk dratt på Kygo. Men du fikk iallefall kjøpt noen gaver, selvom det kanskje ikke er så mye trøst i det akkurat. Håper du hadde det fint selvom du var sliten og ikke orket og gjennomføre planene dine. Du er en fantastisk jente, håper du får sett Kygo en annen gang isteden.
      Forresten lurte jeg på om du kunne laget en liste med julefilmer som du liker? Det hadde vært spennende, kanskje du har noen på din liste som jeg ikke har sett. Bare ett/en forslag/forespørsel fra meg 🙂 . Ønsker deg en fin kveld/natt videre.
      Noen ganger når du skriver innlegg, føler jeg at du er lei deg på en måte, det er ikke så ofte jeg får den følelsen, men fikk den når jeg leste dette innlegget. Selvom det var mye om gleden av å gi julegaver som jeg er helt enig i. Håper bare du ikke har det vondt nå i julen. Ønsker deg så masse glede, du fortjener det, og la ALDRI noen innbille deg noe annet! <3

    38. Gratulerer med 20 år, beautiful!! <33 🙂 haha, skriver kommentaren sånn et kvarter etter bursdagen din endte.. ups... 😛 Digger deg ;)!!

    39. Jeg gratulerte deg 3 minutter over midnatt i går på innlegget om promovideoen, så jeg får lov å si “first”, haha neida lame.
      Men hvorfor så kryptisk melding om kjærligheten? Hva skjedde med deg og Robin? 🙁

    40. Gratulerer så mye med dagen din går! Håper du hadde det helt fantastisk,som du fortjener 🙂 Elsker det første bilde av deg hahah 🙂

    41. Gratulerer så masse med 20 års dagen på etterskudd! Håper du hadde en fin dag,for er det noe du fortjener så er det nettopp det 🙂 du sprer mye glede gjennom bloggen din, i tillegg at du får folk engasjerte ved å skrive om dyrevern og diverse, noe du kan være veldig stolt over <3
      Klem <3

    42. Bursdagshilsener fortjener du absolutt. Men veldig spesielt og BE folk om å gratulere deg med dagen?? Bare jeg som syntes det er frekt og veldig “prinsesse” :p??
      Uansett, grattis håper dagen har vært fin!:)

    43. Gratulerer med vel overstått bursdag og goodbye te di søte tenåran Sophie💞🙌 😂 håpe du har hadd en fin dag, sjøl om det har svikta litt på kjæreste fronten🙈 litt motvind treng ikke være no negativt, haha har gådd i motvind omentrent hele livet og veit du ka? Det e gratis andiktsløftning😂 nokka du sikkert blir å trenge mer av no som du snart bikke ett kvart hundre år 😱😜som du sir; gode vænna veie opp for det meste 💞. Ps. Har du samme snap greier’n som A-Marie? Og kan man adde dæ?
      Bursdagsklæm te dæ😘 fortsett å være den du e !!❤️

    44. Ååå❤️ Gratulere sååå mye med overstått Sophie! Du bare helt utrolig fordi du e så sterk og står fortsatt på!

    45. Gratulerer så utrolig mye med dagen, Sophie Elise!
      Tenk hvor mye du har oppnådd i en alder av 20 år. Du eier din egen leilighet, du har lappen, du har skapt et firma der du er din egen sjef, du motiverer og inspirerer hver eneste dag. Dine tanker om miljø og dyrevern har gjort at jeg i det daglige tenker mer over det. Jeg kjøper ikke lengre sminke som er testet på dyr, det er jo en liten sak, men det er ihvertfall noe! Du virker som en genuint god person som jeg gleder meg til å følge videre, jeg tror du kan oppnå store ting – og gjøre en forskjell med både sangstemme, dancemoves og det som sitter oppi topplokket 😉 NYT 20-årene!

    46. Ah, har ikke hatt tid til å titte innom blogg.no før nå…. men gratulerer så mye med dagen!!! Håper den har vært fin, og at du har hatt muligheten til å tenke over hvor mye du har utviklet deg opp gjennom årene. Noen ganger er det godt å kjenne hvor mye man har voks, hvor mye mye fint man har fått gjort opp gjennom årene og hva det har betydd for andre. Nå er du jo faktisk 20 år, og har (som du sier selv) ikke “lov” til å skylde på at du er tenåring lenger… Det er litt deilig å kjenne på følelsen av å bli litt mer voksen, selv om man fortsatt har litt av det barnslige gjemt i hjertet og hodet <3
      Stor (men litt forsinket) bursdagsklem fra meg! <3

    47. Litt sent, men – gratulerer såå mye med dagen igår <3!! håper ikke Robin har gjort deg noe vondt, for du fortjener virkelig en god gutt! du er fantastisk!
      livet er forresten mye kjekkere nå som du er 20 😀 gled deg til tiden fremover! <3

    48. Kjære Sophie, gratulerer så utrolig mye med dagen! Du er et stort idol for meg, og jeg har lest bloggen din pretty much everyday i 1-2 år. Du er en av de vakreste kvinnene jeg vet om i historien, og du er så sterk og ufattelig smart på samme tid. Jeg personlig er ikke verdens største fan av Robin, men siden du elsker han og er sammen med han, er det åpenbart ditt eget valg og jeg er “her” for deg uansett hva. Håper alt går bra med deg, Sophie. Du fortjener virkelig det aller beste. Mye kjærlighet blir sendt herfra!

    49. Jeg er så sykt enig med deg om det du sa med gaver… I år så ønsker jeg meg faktisk ikke noe fra foreldrene mine og jeg er 13 så det sier litt. Jeg mener vi må lære oss at julen ikke handler om gaver!

    50. Jeg glemte å si gratulerer med dagen igår, også tenkte jeg at siden du er mitt alleralleraller største idol så måtte jeg nesten det? Haha så gratulerer så veldig mye med dagen som var i går❤️

    51. Gratulerer med dagen!
      Den 17.12.14 ble min katt Lillepus muligens påkjørt, jeg fant han i går etter jobb da han satt og ventet utenfor døra mi. Lillepus hadde fått revet av halen sin, halen hang så å si etter han, og en pote var blitt ødelagt. Regningen kom på 18 391 kr, de som kjenner meg vet jeg har ikke disse pengene, min familie hjelper til det de kan og jeg skal betale alt jeg kan. Vil du hjelpe meg og pusen min i denne krisesituasjonen?
      Facebook gruppe: https://www.facebook.com/groups/759116137509383/?pnref=story

    52. Gratulerer med dagen, Sophie! 🙂 håper du mener det når du skriver at du har hatt en fin dag, for det fortjener du. Virkelig

    53. Hahah, tidenes bilde av deg! Må innrømme eg flirte litt 🙂
      Uansett, gratulere så møje me dagen! 🙂

    54. Neimen, har det blitt tull mellom deg og svensken?! Slikt skjer nå en gang iblant da…
      Forresten må jeg si det er herlig og se at du legger ut bilder der du smiler naturlig og ser oppriktig glad ut. Kler deg bedre enn den sexy modell versjonen av deg selv du fronter på nesten alle tidligere bilder.

    55. Gratulerer med 20 års dagen som var Sophie! Håper du kommer til å få en kjempe fin juleferie, det fortjener du virkelig.

    56. Gratulerer så masse med dagen som var <3 håper du hadde en fin dag! Du er favorittbloggeren min, leser bloggen din daglig

    57. Gratulerer med dagen på etterskudd :-)! Fikk ikke sjekket bloggen din oppe i eksamenskaoset, men nå har jeg ferie, og så at du hadde hatt bursdag, så ja. Da vet du det 🙂

    58. Gratulerer med dagen som var, fineste Sophie! Om det er noen trøst så sviktet kjærligheten min igår også, på ballet som jeg har gledet meg til i tre år .. Alt ble ødelagt, og ble sittende på skoledoen og gråte halve ballet, og det verste er at jeg tok det valget herreguuuud

    59. Gratulerer så mye med dagen som var Sophie! Du er en nydelig, snill, pen og godhjertet person. Du er verdens beste blogger!!! I love U 😉

    60. Gratulerer så masse med dagen SOPHIE! du er en av få blogger jeg leser siden du har bein i nesa å vett i toppen<3 kos deg

    61. Haha, æ DØR av det bilde! Takk for at du deler det med oss, jeg trengte å le litt. Du klarer å se pen ut, til og med når du prøver å være stygg :’)

    62. Litt kleint å BE om å få gratulasjoner når man fyller 20. Helt greit at små barn gjør det, meeeen …

    63. Hei 🙂
      Gratulere så mye med dagen!
      Kanskje du vil bli medlem av facebook-gruppa “bloggere fra Nord-Norge.” ?
      Der kan du reklamere for din blogg og dine innlegg når som helst for å få flere lesere 🙂
      Ønske dæ en fin dag videre.

    64. Gratulerer så mye med overstått! Håper du hadde en flott dag! 🙂
      Har forresten sendt deg en mail med en tegning av deg jeg har laget, som jeg håper du ser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg