første klipp – jeg danser!

 

I dag begynte denne promoen å rulle på tv2, og jeg fikk etter mye om og men lastet den opp på min egen youtube! Så, here it is. Jeg er som forventet ekstremt nervøs men også helt UTROLIG glad, jeg hadde aldri trodd dette kom til å bli så gøy, og ikke minst bra for meg som person. Jeg har det så bra med dette! Og, så krysser jeg så klart fingrene for at dere vil heie litt på oss. Meg og Unique Crew ♥ Om dere nå enda skulle være usikre på hva konseptet er, så tenk Skal vi danse, bare med crew istedenfor dansepartner og hip hop istedenfor chachacha, swing osv. 

Hold av premieredatoen den 9. Januar klokken 20:00 på TV2!


55 kommentarer
    1. Tror du at du kan skrive et innlegg om det å bli brukt og sånn? Du vet hvis noen later som de liker deg for så bare om å be om nudes osv?

    2. Du så kjempebra ut, så ut som du har noen moves ja..
      Imens Stian Blipp er som vanlig klein og tilgjort. Bare på grunn av deg jeg kommer til å se på dette Sophie!

    3. Wææ, må si at du viste deg best fram i videoen!! Og hun mørkhåra lsngt hår.
      Kjempe stiligt,du så jo good ut! Kjempe spent kordan det kommer til å gå. Gleder meg til premieren 🙂

    4. Skal garantert se på på grunn av Stian Blipp – herregud diggeste mennesket <3 Du er god, Sophie! Kommer til å heie på deg (og Stian Blipp da) 🙂
      Men er det bare hip hop dere danser, eller mener du liksom bare røffere enn salsa osv..

    5. Du er så nydelig du, aldri tvil på utseende ditt for du er vakker! Og en inspirasjon som menneske, du virker sterk 🙂 Kan du fortelle litt om hvordan det går med de B-vitaminene du tar som egentlig er for hest? Er så nysgjerrig, og det vet jeg at flere er 🙂
      Ønsker deg en fortsatt strålende uke 🙂

    6. anonym kl 12:20, om jeg ikke tar mye feil tror jeg Stian Blipp er programleder, han er jo selv danser så det vil jo ikke være helt fair hvis han deltok

    7. Gleder meg så masse!! <3 Men kan du lage et innlegg om hva du syns om den nye sexbloggen?? den heter slittelaken.blogg.no

    8. Loool “Line”, haha skulle spørre om det samme! Sophie Elise, kan du si noe om den? Er det brae eller dårlige signaler til gutter og jenter?

    9. Hei! Kan ikke du lage deg en snapchat som du kan oppdatere til følgerene dine? Slik som Anette Marie ?
      Det hadde vært tøft!

    10. Ser kjempe spennende ut! Virker som du har øvd en del, likte klippet av deg! Gleder meg til å se det på tv 🙂 fine Sophie

    11. du sa du ikke likte dyr i det hele tatt i en videoblogg for mange år siden, hva fikk deg til å endre synet på dyr?
      gleder meg til å se deg på tv 🙂

    12. GRATULERE MED DAGEN FAVORITT BLOGGEREN MIN <333 Jeg har lest alle innleggene på bloggen din helt siden du startet, hver ENESTE, og jeg digger deg bare enda mer for hver dag som går :)) Det virker som at du har funnet deg selv, den du vil være og jeg er sååå stolt av deg babe 😀
      I wish you a fabulous birthday!!
      XOXO
      Laurie

    13. HEI. nå er jeg så FORBANNET IRRITERT PÅ DENNE FORBANNA BLÅBLÅ REGJERINGA!!! DE HAR FÅTT LEKE FORBANNETE POLITIKERE LENGE NOK NÅÅ!! DE DRIVER EN SAKTE MEN SIKKER MEDIA PROPPAGANDA. ETTERSOM AT VI BARE FÅR HØRE OM TING SOM EVT KAN SKADE RIKE, HVIT I VESTEN. NÅ ER DET NOK!! DE VIKTIGSTE TINGENE DENNE KJIPE MØKKAREGJERINGA HAR FÅTT TIL ER Å GJØRE TIL AT VI KAN KJØPE MER AV DENNE DUMME RUSMIDLENE, ALKOHOL Å TOBAKK + SAGWAY! NOK ER NOK! IKKE NOK MED AT DE LAR DISSE IDIOTISKE PELSDYRBØNDENE VANDRE FRITT I GATENE I STEDE FOR Å VÆRE DER DE HØRER HJEMM, ALTSÅ I SINE EGNE FORBANNA BUR!!! NÅ ER DET PÅ TIDE AT VI STÅR SAMMEN MOT DENNE GALSKAPEN, DEMONSTRER I GATENE!!!! JA TIL FRED, FRIHET, ALT GRATIS OG KJÆRLIGHET, JA TIL KOMMUNISMEN…

    14. HVEM ER ENIGE MED MEG?VI MÅ STÅ SAMMEN I MOT DENNE GALE LEDELSEN. DE LURER OSS ALLE, HVORFOR SKAL VI IKKE SLIPPE INN STAKKAR, INNVANDRER BARN I NØD??? HVORFOR SKAL POLITIET GÅ I GATENE MED DISSE STYGGE DRAPSVÅPNENE SINE? NOK ER NOK!! ER DU ENIG???????????????????????

    15. Gratulerer med dagen sophie!!! Tenk, 20 år! Husker fortsatt første gang jeg leste bloggen din, da du var sammen med marco. Du har forandret deg så utrolig mye, du virker utrolig livsglad, positiv og du har blitt så siiiiiinnsykt pen!!! Tenker jeg tilbake i tid så husker jeg at på bloggen var du mer bitch og mye klager og negativ innstilling. DET har forandret seg nå! Ha en helt fantastisk dag <3 Hilsen en bloggleser som alltid vil være med din side.

    16. LISE !!!! KAN DU DRITE I SLIKE USERIØSE KOMMENTARER Å HELLER BEGYNNE Å GJØRE NOE NYTTIG!?!?! NÅ BLIR JEG SNART IRRITERT, NÅ SYNES JEG DU KAN KOMME DEG OPP AV SOFAEN Å SI DIN SAMTYKKE TIL MITT POLITISKE SYN, ELLER SI I MOT SÅ VI KAN SKAPE LITT EKTE DEBATT HER!!!! NOK ER NOK!!

    17. unskjuld meg “rødt stemmer”? her skriver jeg en gratulasjon, til eieren av siden du reklamerer på. Hva gjør jeg gale? ingenting 🙂 Jeg kommer ikke til å si min mening, eller noe om mitt politiske syn og heller ikke starte en debatt med deg. Syns du kan finne deg en annen plass å skrive meninger på.

    18. Hei, du “Rødt Stemmer”. Jeg legger ved en link til en side der du kan finne kontaktinformasjonen til forskjellige psykologer i Oslo. Vet ikke hvor du har bosatt deg, men jeg tenkte å gi det en sjanse. Det virker hvert fall som om noe er galt oppe i topplokket ditt når du sitter å skriver sånne ting som dette på en tilfeldig blogg som ikke har noe med saken å gjøre 🙂
      Hvis du er så politisk engasjert så burde du melde deg inn i et politisk parti/gruppe, og diskutere på forumer som egner seg for politikk. Å sitter på en rosablogg å sprøyte ut i vildens sky om alle mulige meninger, det kommer du dessverre ingen vei med for her gir alle stort sett faen i hva andre kommenterer.
      Link til psykologer i Oslo: http://www.psykol.no/Foreningen/Organisasjon/Lokalavdelinger/Oslo2/Psykologer-i-Oslo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg