hvordan overlever man?

Jakke fra VILA på nelly – 549 kr. (adlink) 

Endelig! Jeg synes det er kjempevanskelig å finne en vinterjakke som ser bra ut og går derfor heller å fryser rumpa av meg hele vinteren, men for en uke siden bestilte jeg denne som er ganske fin.. til å være en vinterjakke hehe. Jeg kjøpte en fra Ralph Lauren tidligere i år, men den ser veldig fort skitten ut, så da gikk jeg for en billigere modell i “boblejakke”stoff istedenfor. Den er ikke akkurat SUPERvarm og den holder nok neppe mål om det blir -17 grader og snøstorm, men enn så lenge har vi en veldig mild vinter og da holder den godt og lenge. Som dere kanskje ser over.. enda sommer i oslo. Nesten. 

Og her har dere noen små bilder fra dagens treningsøkt! Og angående sangen vi øver til nå.. jeg får ikke sove om kveldene fordi den spiller på repeart i hodet mitt samtidig som jeg gjør små dansemooves i senga. Dere dansere, hvordan overlever dere!? Det sitter jo ikke noe annet enn koreografi i hodet mitt, haha. Men, jeg glemmer ikke at jeg er dødsheldig, og tusen millioner fuckings takk til Anti som satt meg opp med dette crewet. Halleluja, sier jeg bare!

Der har dere iallfall min dag. Jeg spiste frokost på espresso house, dro innom GANT og h&m for å kjøpe noen nye plagg som jeg viser dere senere, trening, og så måtte jeg og crewet innom en produsent for å finne låt til program nummer to – og eventuelt tre om vi kommer så langt. Det er ikke bare-bare, man må ha en låt som er utgitt av UNIVERSAL, og kan heller ikke legge til beats eller lyder på den. Da må man heller bare spille inn hele greia på nytt og lage sin egen versjon, noe som ikke akkurat er enkelt men vi klarer det, og har heldigvis enormt god hjelp. Gira!!! (sier dere gira i oslo? eventuelt stoka? Eller er det en nordnorsk greie? Haha).

Så hva skal frøken sophy gjøre nå? jo, jeg skal… gjett da. Hehe, se gossip girl. Snart ferdig, er på siste sesong og da skal dere få slippe maset mitt. Er sååå forelsket i Blair! 

43 kommentarer
    1. Dyremishandler? Det er stor forskjell på skinn og pels. De fleste produkter som blir laget av kuskinn, blir laget om til mat også.
      Selv om dette blir litt twofaced, ettersom Sophie ikke spiser kjøtt.
      Klikket igrunnen kun innom kommentarfeltet for å si at du ser utrolig søt og classy ut i det siste, liker det 😀
      Ser så mye bedre ut uten alt det drittet pumpet inn i leppene dine også.

    2. så du Kissie kopierte deg i gjen for noen dager siden? Ang det “min første gang” innlegget du hadde

    3. Du anonym over her, problemet er jo det at kua som blir brukt til kuskinn ikke blir brukt til mat, fordi de er avlet opp på forskjellige måter, finnes melkekuer, kjøttkuer og skinnkuer, som vil si at du støtter utnytting/massemord av dyr ved å bruke alt som kommer fra døde dyr, skinn fra ku også. så jo, jeg ville lagt det i kategorien dyremisshandling om du bruker kuskinn eller minkpels 🙂

    4. Må si meg enig med personen over her. Du ser veldig bra ut(!), uten all den restylanen i leppene! 🙂

    5. De sier gira i Oslo også 🙂 tror de sier det nesten overalt, hvertfall Østfold, Akershus og Oslo som jeg vet!

    6. Hei:) Jeg så deg da du venta på bussen på Jernbanetorget istad. Du er så utrolig pen! Men jeg fikk litt vondt av deg, virka som du gjemte deg litt med hetta over hodet. Ikke gjør det, du er helt super!

    7. Bare sånn til dere over her som skal leke så jævla smarte, Louis vuitton vesken hun bærer er ikke av skinn, den er laget av et canvas materiale og er ikke fra noen ku. Get your facts straight før dere begynner å kritisere.

    8. Ser den, jeg går på dans og hver gang jeg hører en sang jeg danser til så sitter jeg helt i min egen verden og ” danser ” til sangen i hodet. haha

    9. Haha, kanskje litt rart å si, men de øverste bildet hvor du har redigert huden så ser det faktisk bra ut! Altså da tenker jeg på andre bilder hvor man faktisk ser den dramatiske overgangen fra ren til uren hud! Haha, veldig rart å gi et slikt “kompliment” kan man kalle det for et kompliment? Haha, huff!

    10. Hei 🙂 Kan du fortelle mer om dette med lucid dreaming eller half-astral projection (eller hva det heter?) Synes det var veldig interessant, men får det ikke helt til!

    11. haha, ja føler med deg på den “stuck med koreografien i hodet” greia… Før, da jeg danset mer, og nettopp hadde lært en ny dansekoreografi var den umulig å slippe unna. Og jeg kjenner meg spessielt godt igjen på det der med å ikke få sove fordi den er stuck i hodet, og sangen er på repeat og du danser dansen inne i hodet, osv, osv..
      Det som også i tillegg er så nervepirrende er jo at man ikke vil tenke på en annen sang, en annen dans og slikt, fordi man er så redd man glemmer den ‘nåverende’ koreografien.
      Men ihvertfall, mitt beste tips er å lete litt rundt etter nye sanger, og heller få dilla på noe annet:) Ha en fin dag, Sophie! <3

    12. Så vakkert du var, Sophie Elise! :-))
      Kunne du ha tenkt deg å ha en egen show som Sandra usensurert?? Du blir jo skikkelig populær og når mer enn du kan…også blir det jo spennende å følge hvordan du lever, hva du gjør på dagen osv 🙂
      Bare et forslag.
      Ha en fin kveld videre <3 🙂

    13. Martine :
      Feil. Ingen kyr avles spesifikt. At de slaktes i ulik alder er noe helt annet. Kyr brukes til alt på en gang.Og når man først har storfe er det vel bra å bruke alt når de først slaktes…. At gammal kuhud selges som okselær er jo uvesentlig. ;-p
      Og reinsdyrhorn males til pulver, og selges til japanere som vil ha større pikk. Men da er alt dyret slaktet, kjøtt og skinn brukt.

    14. Du trenger ikke tegne øyenbryna dine så tette og tjukke. Du er fin uansett, altså. Men å holde de mest mulig naturlige er alltid finest. Øyenbryn skal se “tilfeldige ut”.

    15. tror de sier gira over hele Norge (?) vi sier det hvertfall her i sør, (søgne) 😀 men vi får vell litt annen setning en dere igjen, er jo: æ æ gira 🙂
      Du er helt fantastisk ut med ditt “nye” jeg btw! 😀

    16. Hei Sofie!
      Du har en fantastisk blogg 🙂 smartere enn der du ser ut til å være og eier humor. Stå på. Jeg så sist episode av bloggerne, og leste komentaren du skrev under he ang alene tid når man er i et forhold. Jeg må neste ta meg tiden til å få skrevet en ting jeg undrer på.
      Når du selv velger å flytte sammen med kjæresten din så kan du ikke si noe sånt på tv. Bare at du har slike tanker er kvalmene. Tenk å si noe sånt på tv? Hvordan tror du han følte seg når han fikk se hva du sa. Dere hadde akkurat flyttet til en ny by. Han hadde ingen venner, ingen jobb! Men kun deg! Hva forventer du? Stakkars gutt. Bra dere ikke er sammen noe mer. Men en ting jeg undrer på når du sier du ikke hadde vært hjemme alene på 3 uker. Hva gjore du i Harstad? Er det ikke rett at du bodde med din
      Mor, far, søster og bikkje? Det er utrolig frekt å si noe sånt når du veit sitvasjonen til Mathias på den tiden.

    17. Er ferdig med gossip girl, hihi! Er det bare meg eller syns du også Dan/Vanessa er utrolig irriterende?! :O

    18. Som folk klikker bare dem ser det som er feke pels og veske. Blir gal av dere “hippier” snart. Ta en freds pipe! 💗✌️

    19. .. og, tusen millioner takk for de fine ordene du kommer med!! Det setter jeg stor pris på 🙂 Men det er viktig å huske på at jeg hadde mine grunner for å si som jeg sa, hele poenget med serien var jo å være ærlig å vise meg selv.

    20. Haha, til alle dere som sier at den Louis Vuitton baggen (eller andre vesker fra Louis Vuitton) ikke er laget med ekte kuskinn, så er det tydelig at dere aldri har eid et produkt fra Louis Vuitton før. Det er lagd av ku, og man får et kort med vesken der det står beskrevet hva vesken er laget av.
      Anyways, fin bag! 🙂

    21. Du blir vandt til det sophie, etter noen år er det nesten alt du tenker på.. Koreografi,beats,drops og ikke minst de samme sangene som går på repeat i hodet ditt! Men,men kan ikke klage dans er livet!

    22. Digger deg sophie elise! Men lurer på hvorfor du bærer louis vuitton og celine veske når begge er det skinn i? Og canavas er en form for skinn.

    23. Selv om du ikke bruker pels- og skinn produkter direkte, gir du penger til en kjede som bruker dette på andre varer (eksempel: louis vuitton og ralph lauren), da kunne du like gjerne kjøpt disse skinn og pelsproduktene. Ralph Lauren tester også på dyr, så du fikk bidratt med litt penger i den industrien og når du kjøpte jakken. Ikke at det du gjør for dyrene ikke er bra altså, men viss du virkelig står for det du mener ville jeg tenkt meg litt mer om før jeg handlet.

    24. Vesken er kjempefin den! Dette med pels og skinn har gått helt av skaftet her hjemme og er bare vås og oppvigleri fra pelsmotstandere som ikke aner hva de snakker om. Får med seg unge jenter som Sophie til å mene noe de åpenbart ikke har satt seg grundig nok inn i. Tenk heller på den grusomme fuskepels industrien som nå har oppstått som resultat, og at dette er produkter som ikke brytes ned i naturen oh er skadelig for dyr. Pels er et naturlig produkt som brytes naturlig ned, og den har gjenbruksevne i generasjoner!
      Til info fra en som har en stor LV kolleksjon: Veskene er laget av mye forskjellige materiale, men den som Sophie bærer på bildet er laget av canvas med lærkanter og håndtak. Læret er fra ku, og på akkurat den vesken er læret farget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg