verdens lengste dag

Jeg kom nettopp hjem fra min lengste arbeidsdag noen sinne. . 13 timer i strekk! Jeg føler virkelig med dere studenter som har eksamen i denne perioden, jeg har venninner som leser dag ut og dag inn, uten at jeg helt har klart å sette meg inn i hvor krevende det må være. Etter en dag med hard jobb er jeg allerede død – men det har vært utrolig gøy! Idag filmet vi vignetten til Mitt Dansecrew, altså introen til programmet som skal gå før hver sending. Dette er altså et klipp som varer i litt over 1 minutt, og det har vi brukt 13 timer på. Jeg forklarer mer om hele opplegget og hvordan noe sånt kan ta så lang tid i morgen, da får jeg masse backstagebilder fra en fotograf, som dere ser på bildene over var det jo en litt spessiel setting – jeg gleder meg til å vise dere, det var et utrolig kult sett med forskjellige sekvenser tilpasset hver deltager. Må bare få sagt at jeg eeelsker teamet bak denne serien, og ikke minst deltagerne og danserne. Virkelig gode mennesker, er det:)

Vi ble så trøtte etterhvert at samtalene gikk helt i surr, mellom meg og Jason (en i crewet mitt) gikk det blandt annet slik som dette: 

Jason : …og så må man jo fakturere, da.
Meg: hva snakker vi om nå egentlig?
Jason: hæ, snakker vi?
Meg: tror det..?
Jason: om hva da?
Sophie: fakturering, tror jeg?
Jason: Snakker jeg om fakturering? Hvorfor gjør jeg det? 

Og sånn var altså det, haha. Kom ikke fram til noe svar heller. 

Jeg er så trøtt at jeg holder på å svime av, hallisunerte til og med mot slutten der. Dette blir den første kvelden på lenge hvor jeg ikke ser episode etter episode med gossip girl før jeg slukner, jeg er helt besatt av den serien for øyeblikket. Og tror faktisk jeg skal se en episode nå likevel, nå som jeg skriver om det blir jeg så oppgiret, haha. Er straks ferdig med hele greia, så da trenger jeg flere serietips! Ikke si pretty little liars, det er virkelig ikke min greie. Jeg trenger noe virkelig BRA! Etter jeg har sett en episode (om jeg klarer å slutte der) så er det natta for min del. Snakkes i morgen ♥

171 kommentarer
    1. De øyenbrynene er alt for tett sammen. Håper de ikke er tatovert sånn?
      Lykke til med dans! Det er nok bra for deg å ha vanlige arbeidsdager 😊

    2. Hvis du liker drama (myye drama), RÅ kvinne i hovedrollen og serier som handler om makt, så mååå du se Scandal. Æ har sett nærmere 30 seria (uten å overdrive) og Scandal e definitivt på toppen! Du treng bare å se en episode så skjønne du ka æ mene

    3. Se homeland. Det er helt sykt spennende, og serien har vunnet en rekke priser!
      Orange is the new black er også fantastisk.
      Hilsen Gossip girl fan

    4. Hvis du vil se en virkelig bra serie bør du se Breaking Bad House of Cards, Homeland, Mad Men ect. Andre serier som er veldig bra, og litt lettere, er Girls og Modern Family. De tror jeg du vil like

    5. How to get away with murder og Scandal er to suuuuperbra serier om du liker sånn mordløsing og damer med masse power!!!

    6. Orange is the new black. Gi deg litt tid til å komme inn i det. 4-5 episoder, og serien får enten deg til å bli kjempehektet eller ikke lyst til å se 2sekunder av engang.

    7. Jeg trodde heller ikke at Pretty little liars var min greie, trodde verken det var bra eller noe for meg. Så en halv episode før jeg ikke gadd mer, men når jeg senere ga det en sjangse var det faktisk sykt bra! Nå har jeg sett hele serien og venter bare på at neste episode fra sesong 5 skal komme ut (som er denne uken iiiip).
      Med mindre du ikke har sett noen episoder fra før kan jeg anbefale den for det, i hvertfall gi det en sjanse for det er faktisk sykt bra 🙂 og jeg er ikke sånn sykt glad i sånne serier, eller sånt som vampire dairies (som jeg hater men aldri har sett på, så du skjønner greia haha).
      Ellers er 90210, Modern Family og make it or break it bra!
      Two and a half men er også sykt bra, haha digger det, ellers er jo gossip girl bare best, så skjønner hvor obsessed du er:)

    8. Once up a time, the vampire diaries,te orginals, revenge,parenthood, Brothers andre sisters, switch at birth, 2 broke Girls 😀 jaa, jeg elsker å se serie!!
      Unnskyld om jeg har skrevet feil,å ha dysleksi er ikke allvei så greit. .

    9. Revenge!!! Har sett sykt mange serier, men den er uten tvil den beste!! Satt oppe flere netter for jeg klarte ikke å legge det fra meg. Hver episode er bra! Er så sykt gjennomført 🙂

    10. Så vidt jeg husker har du vel sett både Dexter og Suits(?) Personlig likte jeg godt Lilyhammer, Californication, Hannibal og Homeland. 🙂 Får vel prøve meg på Gossip girl. :):)
      Det nest siste bildet er forresten helt utrolig pent av deg. Et fantastisk nydelig ansikt! Håper du får leve lenge på den gode bølgen du er på for tiden, den skinner igjennom.

    11. Tror du hadde likt serien “Touch”, den handler om en autist som ser sammenhengen i verden og mellom oss mennesker gjennom tall, og på den måten ser både fortid, nåtid og fremtid. 😊

    12. Jeg tror at hvis du hadde gitt Pretty Little Liars en sjanse, så hadde du elsket den! I hvert fall hvis du liker gossip girl! Etter 2 episoder er man heelt hekta! Er forresten mange kjekke gutter med, hehe. Men skal ikke tvinge deg så klart, haha

    13. I feel you, er mild sagt obsessed av Veronica Mars… beste serie NOEN SINNE.
      Gleder meg ille til danseprogrammet begynner! 😀

    14. Teen Wolf og Sons of Anarchy er sinnsykt bra! Førstnevnte så jeg ferdig på no-time fordi jeg fikk nærmest abstinenser av å ikke se, haha!

    15. californication (han i hovedrollen er døddsexy), orange is the new black, breaking bad som er heeeeelt syk!!, dexter ( tror du har nevnt du har sett den?)
      det er vertfall sykt bra serier og anbefaler californication som jeg tror du vil elske, der er mye sex og alkohol men hey, det gjør det jo bare 10 ganger morsommere
      du ser forresten nydelig ut

    16. Du bare må se “How To Get Away With Murder”. Fyyy faen så bra den er, man blir så fort hekta. Anbefales virkelig. Ellers er “The Vampire Diaries”, “Prison Break”, “Friends” og “Game Of Thrones” helt fantastiske. Det er sånne serier man aldri blir lei av❤️

    17. Orange is the new black er super!:) hadde ikke noe tro på den når venninna mi tvang meg til å se, men ble hekta etter andre episode!
      Og som et par andre her er jeg også veldig nysgjerrig på hvordan det går med deg og Robin!:)

    18. Sier bare sons of anarchy,jeg. HELT sinnsyk! Må se den litt før det skjer en del sykt. Må ærlig innrømme at jeg har felt en tåre eller 100.000 i løpet av serien..

    19. Hemlock grove eller orange is the new black 😀
      Klarte ikke å legge fra meg PC’n på flere dager!

    20. New Girl! Helt sinnsykt awesome serie, kommer til å le deg ihjel.
      Også anbefaler jeg Game of Thrones. Dødsbra! 😀

    21. Ville gitt Pretty little liars en sjans eller to til. Skjønner akkurat hva du mener, men det er avhengighetsskapende og bra(?) etter hvert 🙂 Ellers; Devious maids, Hart of Dixie, The lying game, The Carrie diaries.

    22. sons of anarchy, revenge, supernatural, vampire diaries, orange is the new black og blue mountain state 🙂

    23. FARGO er dritspennende, og du kommer inn etter 1 ep! Misfits er også bra, men bare de første sesongene!

    24. Hei! anbefale deg å se The hundred 😀 skikkelig spennande serie om kossen mennesket klare å ødelegga jorden og har budd ut i rommet i tre generasjoner 🙂 i serien får vi se ka som skjer når de finne ut at de ikke har mer oksygen igjen til å klare seg der og må sende 100 kriminelle(fengslet) ned på jorda for å se om det er mulig å overleve! veeeldig gøy serie.

    25. Du mååå se Touch! Den handler om en autistisk liten gutt, som er et geni. Hele greia er handler om universet og sånne dype ting. Du kommer til å bli helt mindblown:)

    26. Se Secret Diary of A London Callgirl!! Skulle ønske jeg kunne slette minnet og se hele serien på nytt. Handler om ei som jobber som luksusprostituert i London, og lever et FAB life med masse tvister (of course). Seeeriøst, se den!

    27. Supernatural, american horror story, black box (handler om ei som er hjernekirurg som har bipolar lidelse, sykt spennende), weeds, orange is the new black

    28. Gleder meg til å se programmet 😀
      Once upon a time og how to get away with murder er syykt gode og engasjerende serier, ellers blir jeg aldri lei av friends (som nå har alle sesongene på netflix)
      🙂

    29. Komedie: The Mindy Project, New Girl, Mom, 2 Broke Girls, Modern Family (anbefales VELDIG) og Friends (anbefales MEST).
      Drama: How to Get Away with Murder (Bare noen få episoder så langt, men er helt SYKT bra, har fått bare positive reviews), Chicago Fire (kjekke brannmenn, hallo), American Horror Story (fire sesonger, 12 episoder pr sesong, hver sesong handler om forskjellige ting, menn samme skuespillere. Nesten som en lang film egentlig, DRIT BRA)
      Anbefaler alle disse VELDIG! Mange av de har ikke så mange sesonger, de meste har 3-4. Lett å komme gjennom fordi de er så bra. Stol på meg, jeg har greie på serier 🙂

    30. SHAMELESS
      HOW TO GET AWAY WITH MURDER
      AMERICAN HORROR STORY
      CHICAGO FIRE
      FRIENDS
      MODERN FAMILY
      THE MINDY PROJECT

    31. NCIS!! De karakterene der og seriøsiteten blanda med litt sånn quirky humor fra noen av karakterene er bare alt! SUPERNATURAL er også gull, men det kan jo bli litt for uvirkelig om man ikke liker sånt.

    32. Om du vil ha en serie å leve deg inn i, hvor du virkelig blir kjent med karakterene osv, så er “Weeds” en veldig bra serie.
      Til lett underholdning så kan jeg anbefale “Modern family”, “Don’t trust the bitch in apartment 23” og “Bob’s burgers”.

    33. Revenge er en bra dramaserie, veldig spennende! 😀 og du MÅÅ se The Killing, den er helt sinnsjukt bra, samme med House of Cards!

    34. Glee er bra. Ganske morsomt. Det hadde jeg aldri trodd. Den serien handler ikke bare om synging. Sue Sylvester karakteren er helt genial.
      Supernatural. The vampire diaries har du sikkert sett. True blood. Suits. Reign tror jeg skal vere bra, men jeg har bare sett noen få episoder. Hvis du har tv2 sumo må jeg anbefale Sandra Usensurert. Veldig bra serie. Jeg ble helt hekta, såg alle episodene på 2 dager. Chuck er også bra. Orange is the new black er og en serie der du nesten blir tvingt til å se alt på en gang, veldig bra serie. Heroes er bra, den har du sikkert også sett. Americas next top model er og veldig kjekt.

    35. Breaking bad, Revenge, ARROW – han som spiller der er sykt kjekk, også er serien veldig spennende. Også er Pretty little liars bra. Så du sa at du hadde prøvd det, nå vet ikke jeg hvor mange episoder du har prøvd da, men når jeg startet med det så jeg først 3 episoder som jeg syns var helt greie, men så gadd jeg ikke mer. Men så ga jeg det en ny sjanse og da ble jeg obsessed. Bare prøv å se litt lengre ut, det er bra!
      Og How i met your mother er fantastisk.

    36. Prison break (beste serien jeg har sett), walking dead, frustrerte fruer, orange is the new black, lost, new girl, homeland, 24, survivors og broen! Anbefaler alle 🙂

    37. Er helt avhengig av modern family for tiden! Og jeg og min skotske kjæreste eeeelsker Lilyhammer! Kan ikke vente til han kommer til jul så vi kan se sesong 3 sammen <3

    38. du burde virkelig se Prison Break hvis du ikke har sett det allerede. En av de beste seriene jeg har sett. Og Breaking Bad er utrolig bra. Kanskje litt døvt i starten men det bare bygger seg oppover. Til slutt sitter du der og bare “wow!”

    39. Hvis du liker GG er faktisk Game of thrones noe for deg. Mye manipulasjon, juging, sviking med mer. Sykeste serien som noen gang er lagd! Veldig populær i Usa.
      en annen serie som er desidert min favoritt er The Walking dead! Dette er en serie folk undervurderer!! Det er en grunn til at de har 20 millioner seere hver episode! Det handler ikke bare om “Walkers” som de kaller det. Du blir virkelig kjent med personlighetene og hva de gjør for å overleve 🙂

    40. Jeg ser på “New Girl”. Utrolig bra serie etter min mening. Handler om ei som flytter inn i kollektiv med 3 menn. Det er mye klein humor, men jeg elsker klein humor. Absolutt å anbefale.

    41. Ganske sikker på at du vil like once upon a time!
      Revenge, ghost whisperer, devious maids, mistresses og supernatural bør du også sjekke ut! 👍 🙂

    42. Nashville! tidenes serie, med masse drama og ting som skjer hele tiden 😀 anbefales virkelig, hvertfall hvis du liker musikk 🙂

    43. Jeg likte heller ikke Pretty Little Liars i starten, men nå syns jeg det er dødsbra 😀 Elsker den serien! Anbefaler ogå Vampire Diaries, den serien er minst like bra som GG! 🙂 Ian Somerhalder er så kjekk “siklesikle” 😀

    44. Nashville er veldig bra og du som driver selv med musikk tror keg da du vil like den. Alle tre sesongene ligger ute på viaplay. Bitten er også fin og one tree hill! Og dawson greek er veldig søt

    45. Du måå se Breaking Bad!! Helt sinnsykt spennende, og veldig BRA ettersom den er kåret til verdens beste serie 😀

    46. Scandal
      2 Broke Girls
      Faking it
      New Girl
      How to get away with murder
      Suits
      The mindy project
      Stalker
      En del humorserier og litt drama. Elsker de alle sammen. Kan også anbefale å se hele True blood nå som alle sesongene er ute.

    47. Ååh du må se Awkward! Den er fantastisk. Morsom, sarkastisk og lit teenage drama! By the way så ligner du veldig på hun som har hovedrollen! Kan også anbefale greys anatomy, true blood, siste sesong av america´s next top model og the walking dead <3

    48. Selv om du mener Pretty Little Liars ikke er din greie, og du kanskje har gitt det en sjanse – prøv igjen! Serien tar seg fort opp, og blir mer og mer mindblowing. Her må man virkelig ha hodet på rett plass og få med seg hver eneste lille detalje. Kan ikke vente til inatt når neste episode kommer ut!! Mest gjennomførte serien jeg har sett til nå.
      Ellers må du se How To Get Away With Murder – DAMN sier jeg bare! Deler førsteplassen sammen med PLL.

    49. HOMELAND!! siste sesong er så bra at jeg skjelver!!
      du finner sesong 1 og 2 på norsk netflix, og 3 og 4 på sumo

    50. Nei uffa stakkars deg. Kom tilbake når du har prøvd deg på 15timersdager ( da er matpause ikke regnet med).

    51. Har sett di aller fleste serier, og den aller beste jeg vet om er Homeland!!!! Alle jeg viser den til blir ferdig me alle episodene på minst en uke! veldig aktuel serie som tar for seg terrorisme, mental helse og drama, samtidig som der er veldig spennende og underholdene 🙂

    52. Tror du ville like desperate housewives!!
      Om ikke her er noen andre forslag
      How i met your mother
      Greys anatomy
      Supernatural
      Modern family**helt fantastisk

    53. Du burde se One Tree Hill, om du ikke har sett den! Er virkelig en herlig serie, er en serie man nesten bare må ha sett

    54. jeg er helt enig om at gg er fantasisk
      men jeg lover setter du deg ned og ser på the vampire diares noen timer blir du hekta!!!!1 anbefaler den virkelig

    55. Broen!
      Dansk-svensk krimserie.
      1. Episode er spennende, men ikke i nærheten av hva resten av sesongen er.
      Jeg lover deg, at når du har sett noen episoder er du Helt hekta!!!
      Den har dessuten fått utrolig bra kritikk, både 5-ere og 6-ere!

    56. DEVIOUS MAIDS!!! Verdens beste “jente”serie..men det er så mye mer enn det sånn egentlig! Syyykt bra, har sett alle episodene minst 3 gonger 😀 Den er virkelog å anbefale, se 10 minutt av første episoda og du BLIR hekta!!

    57. Du MÅ se the vampire diaries hvis du ikke har sett det, er virkelig den beste serien som noen gang har blitt laget, har sett alle sesongene 6-7 ganger! Og american horror story er også dritbra, og du kan begynne rett på sesong 2 f.eks for de henger ikke sammen:)

    58. se Revenge! beste serien, anbefaler den på det sterkeste:) digger også dama i hovedrollen og ellers er det masse gode skuespillere med i serien:)

    59. Du burde se 90210, Hart of Dixie eller the O.C. om du ikke har sett dem! De er herlige, tro meg!
      Gleder meg sykt til å se deg danse i showet 🙂

    60. Hei sophie❤️
      Kan du ha ett innlegg der du forteller dagen din minutt for minutt?? Vært drit arti om du kunne ha gjort det😍
      Ella😍

    61. Åh du må se the vampire diaries, American Horror storry, modern family, arrow, how i met your mother. Åh set er så mange kjekke serier. Elsket gossip girl selv, begynte å gråte når jet var ferdig!

    62. Jeg begynte på modern family for en uke siden. Trodde ikke jeg kom til å like den, men jeg har sett to sesonger alerede. Vet ikke om den er noe for deg da, men du kan jo se hva det blir til 🙂

    63. Så ei som skrev lengere opp at du burde se One Tree Hill hvis du ikke har sett det, jeg er helt enig.. men slutt etter sesong 4, da får man den perfekte slutten på serien! Etter min mening er det da den burde ha stoppet, for etter det handler det bare om å dra serien så langt ut som man kan for å tjene penger..

    64. Hej, jag undrar om du skulle kunna lägga ut en ny smink video på vardagssminkning/festsminkning? För jag tycker att du sminkar sig så fint! 🙂
      Din blogg är bäst, pusss <3

    65. Modern family er hysterisk bra! Utrolig morsom, varm og koselig serie der man blir glad i alle karakterene.

    66. Sons of Anarchy (mulig det tar litt mer enn en episode før du blir hekta, men den er sykt bra), Supernatural, Vampire Diaries, The Originals, The Walking Dead, True Blood, Grey’s Anatomy, Criminal Minds, CSI:NY, CSI:Miami, Stalker og How to Get Away with Murder er alle veldig bra serier (favoritten er nok SOA, etterfulgt av Supernatural og VD). SOA er en veldig spennende serie, til tider ganske brutal, og det er den eneste serien man egentlig heier på the bad guy (dessuten er Charlie Hunnam digg å se på…).
      Supernatural har jeg fulgt med på i seks år nå, elsker den, men de fem første sesongene er definitivt best. Jared Padalecki og Jensen Ackles er sykt dyktige skuespillere, og det er ikke noe minus at begge er ganske ålreite å se på.
      Vampire Diaries er en serie du blir hekta på etter første episode, tro meg. Så ferdig alle sesongene som hadde kommet ut i løpet av tre måneder, fra januar 14 til mars 14.
      Hvis du heller vil ha en morsom, lett serie å følge med på, anbefaler jeg Big Bang Theory, Two and a half men, Sabrina the Teeange Witch (Ja, faktisk. Dette er en utrolig søt serie, som det er veldig lett å følge med på) og Friends, tidenes sitcom. Der, nå har du mange å velge mellom 🙂

    67. AMERICAN HORROR STORY. Seriøst, hver sesong er så spennende og unik. Spennende, skummel, morsom, alt! Og så mange spenningsmomenter man ikke forventer seg, min favorittserie!

    68. Okei du kommer sikkert ikke til å bry deg siden det er så mange andre som komenterer, men jeg foreslår “Revolution” du ser en episode så er du hekta. Det som leser kan jeg love deg!!

    69. Vampire diaries er bare helt fantastisk sykt bra!<3<3 Og tror faktisk du hadde likt pretty little liars hvis du hadde sett noen episoder, de fleste gjør det hehe

    70. Teen Wolf og The vampire diaries er kjempebra! Spørs om du liker litt science fiction eller ikke da 😊 er ihvertfall masse hotties med i de to seriene! Verdt å se 😃

    71. Jeg er verdens største serie nerd så jeg har mange jeg kan anbefale, hehe. Her kommer en liste over serier som jeg syntes er bra:
      Lost
      The vampire diaries
      Life on mars
      Scandal
      Teen wolf
      Arrow
      Once upon a time
      Skins
      The walking dead
      Spartacus
      Penny dreadful
      Supernatural
      Game of thrones
      Prison break
      American horror story
      Shameless
      Suits
      Mad men
      Robin hood
      The tudors
      Det var de jeg kom på nå vertfall. Vil også anbefale to dokumentar filmer jeg tror du vil like veldig godt, kan være du har sett de men, Blackfish og Bridegroom heter de og du må faktisk se de om du ikke har! utrolig bra

    72. Ser det er mye det samme som går igjen i kommentarfeltet, men en serie du VIRKELIG burde sjekke ut er Switched At Birth! Den er så utrolig undervurdert føler jeg, og den er så sykt bra:-D blir heelt opphengt haha

    73. Helt enig i at pretty little liars ikke er bra. Kanskje jeg har noen gode tips da:
      The vampire diaries
      Supernatural
      American Horror stories
      Secret diary og a callgirl
      Sex and the city
      The carrie diaries
      Awkward
      The walking dead
      Hart of dixie
      Greek
      Hellcats
      Ugly Betty
      True Blood
      Lost girl
      Twisted
      Orphan black
      Legend of the seeker
      New girl
      The fosters
      Tja, ble litt mer enn planlagt

    74. drop dead diva
      Life’s unexpected
      orange is the new black
      desperate housewifes
      elsker virkelig disse seriene, får aldri nok av de! Anbefales på det sterkeste!

    75. “how to get away with murder” er en skikkelig bra, ny serie! Virker som at vi har samme smak, så den liker du sikkert 🙂

    76. Dexter, vampire diaries, the originals, the walking dead, game of thrones og true blood 😃😃 alle disse seriene er helt fantastiske, men må si at dexter og game of thrones er noe av det beste jeg har sett!! Anbefales 👌

    77. Hvis du er ute etter noe skikkelig bra burde du se House, Dexter, Californication eller Skins. Mange mener det er veldig sære serier, men jeg tenker at det er det som gjør dem bra. Akkurat som at samfunnet ser på folk som er litt annerledes som “gale”, bare fordi hjernen er mer avansert og de tenker lengre. Ting må være litt sære for at det skal bli bra og folk må være litt gale for å virkelig lykkes. Hvis jeg spør noen om serien de ser på er bra, og de svarer med å si at “njaa, den er ganske rar og sær”, tenker jeg med en gang at jeg skal se den serien fordi da vet jeg den er bra. Og bare tenk på alle de store idolene dine som har kommet så utrolig langt; de må jo være litt gale. Jeg tenker kunstnere som utretter noe stort og sært er de galeste og smarteste på denne jorda, for eksempel sære musikere, forfattere eller malere. Det er når folk jeg ser på som “kjedelige” (folk med veldig enkelt tankesett) ser rart på meg når jeg setter på musikken, at jeg blir glad. Da vet jeg hvor mye lengre hjernen min har kommet, og jeg er tilfreds med å bli sett på som den galeste. Med det sagt tror jeg virkelig du ville likt disse seriene, for jeg føler jeg forstår deg til en viss grad på det “sære” området, selv om det er vanskelig å definere hva som er sært og hvem som er gal; alle har jo ulike synspunkter her. Var egentlig ikke meningen å skrive en så lang kommentar om å være “gal” eller “normal”. Antar det er tanker jeg har sittet med i hodet lenge og endelig får uttrykt til andre enn folk jeg kjenner personlig. I tillegg liker jeg bloggen din og deg som person mer og mer fordi jeg ser hvor reflektert du er. Jeg leser i innleggene dine og ser at du tenker mye, at du har et dynamisk liv der du som oftest enten er i skyene av lykke eller helvetes deprimert. Jeg føler jeg kjenner deg, fordi jeg har det på samme måte, vi to kunne sikkert sittet i timevis og snakket om dette. Jeg vedder på du har så masse tanker noen ganger at det blir for mye og at du ikke klarer å uttrykke deg slik at andre forstår, så du må enten skrive det ned i en hemmelig bok eller skrike ut frustrasjonen. Men jeg føler også at du har gått gjennom så sykt mye at du har blitt flinkere til å ha mental kontroll på alle måter. Du har blitt så mye sterkere fordi du har reflektert over psyken din og funnet ut hvordan du kan være lykkelig, og dette er noe jeg blir utrolig glad av å se på. Men bare ta dette som et tips fra meg; slapp av innimellom fra alle tanker og alt stress. Det fortjener du å gi deg selv, og det vil gjøre alt mye enklere. Håper du forstod det lille budskapet mitt, vet du leser dette. Til slutt vil jeg også anbefale en film; Moonrise Kingdom, den er også ganske sær, haha!

    78. Orphan Black er den beste serien jeg har sett 🙂 det handler om kloner, og hun som er hovedpersonen er så sinnsykt pen! haha, anbefaler på det sterkeste 🙂

    79. Vet ikke helt hva du liker å se på, men jeg er veldig glad i disse tre seriene nedenfor 🙂
      White Collar (Handler om tyven og forfalskeren Neal Caffrey, som går med på å hjelpe FBI med å fange andre kriminelle ved bruk av sin egen erfaring og fortid. Selv om han får denne muligheten klarer han ikke å gi helt slipp på sin kriminelle side.)
      Stalker (Handler om detektiver som undersøker og tar av seg saker som omhandler forfølgelser av mennesker)
      Scandal (Handler om Olivia Pope, som tidligere arbeidet med kommunikasjonen i Det Hvite Hus, men som senere etablerer sitt eget krisesenter. Vi får innblikk i hennes forhold med presidenten, samt at flere hemmeligheter blir avslørt)

    80. Hei! Gleder meg til programmet starter! Hvor går det?
      Uansett, jeg anbefaler Arrow på det sterkeste! Utrolig bra serie! Er litt merkelig i starten, men blir utrolig bra etter 2 episoder. Elsker Oliver Queen, så kjekk:)
      Håper du prøver det ut, verdt det!

    81. Du burde få med deg American Horror Story! Begynte å se på for noen dager siden og er allerede godt i gang med sesong 3.
      Ellers så kan jeg anbefale TVD, Homeland, Outlander, Game of Thrones, Hannibal, Revenge, The Carrie Diaries og ikke minst Arrow!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg