jeg er så spent

Hei dere! Nå kommer jeg med en oppdatering rett fra senga, for jeg var visst litt rask med å skryte av meg selv igår.. Gårdagens forkjølelse ble iløpet av natten tatt til et nytt nivå, så jeg har virkelig vært slapp idag. Da er det bare å lytte til kroppen og avlyse alt man hadde på planen, heldigvis er formen litt bedre i skrivende stund og imorgen er jeg igang med trening og jobb igjen – da skal jeg mest sannsynlig til Stockholm på en dagstur, håper virkelig jeg klarer det! Når jeg røper hva det handler om kommer flere av dere til å bli sååå missunnelige, dette hadde jeg aldri i mitt liv trodd at jeg kom til å få oppleve. Gleder meg til alt er 100% bekreftet, og jeg kan fortelle dere den gledelige nyheten! Hint; baby you light up my world like nobody else. .

Jeg kom meg en liten tur ut av leiligheten i sta, jeg fikk en melding fra mamma igår hvor hun skrev “Har du lest Se&hør? Jan Thomas gir deg terningkast igjen” og jeg fikk (som vanlig) litt panikk og dro på tre forskjellige butikker for å finne bladet. Det var ikke å finne noe steder, men lillesøsteren min sendte meg likevel et bilde. .

Terningkast 5 på antrekket jeg brukte til vårlanseringen! Jeg sier meg godt fornøyd med den. Sist gang fikk jeg terningkast 6, så da satser jeg på  ikke noe dårligere framover! Men jeg lurer litt på hvor de henter infoen sin fra? Topp fra NLY, skjørt fra Jeane Blush? Ingen av disse stemte, og det var ikke engang et skjørt, men jeg får prøve å ikke henge meg opp i detaljer og heller bare være glad for terningkastet – noe jeg absolutt er! 🙂

Er det forresten 4.desember allerede? Ah, denne måneden går alltid så fort. Over halve uken har gått allerede, og imorgen er det helg igjen. Deilig! Hvordan har dere det idag? Jeg ligger enda her i sengen, og kommer nok til å gjøre det resten av kvelden. Dagene mine er som regel slik : stå opp, danse, henge med guttene, komme hjem og sove. Kanskje jeg må slutte å skrive om det? Det må være kjedelig å lese om, men det er jo det jeg gjør haha. Jeg skulle ønske jeg var litt mer spennende som back in the days men samtidig vil jeg ikke lage et bilde av hverdagen min som ikke stemmer. Det er sånn her det ser ut akkurat nå.

Skal få ut en litt mer personlig bloggpost ikveld etter ønske fra dere, og så skal jeg tenne litt lys her hjemme – og kanskje pynte litt til jul? Klem! 

65 kommentarer
    1. haha, la merke til det med skjørtet, var jo en bukse 😛 (get your facts right Jan Thomas)
      Men gratulerer da, synes du var veeeldig fin i dette antrekket Sophie! 🙂
      Ja tiden går utrolig fort! Gleder meg utrolig mye til jul <3
      Har det egentlig ganske greit, på tross av at vi har matteprøve i morgen da..
      Liker innleggene dine godt jeg, og synes ikke de er kjedelige.
      Ha en fin kveld videre 🙂

    2. Siden One Direction snart skal til Stockholm for å opptre på Idol finalen, regner jeg med at du enten skal dra dit for å se dem, eller kanskje til og med møte dem?
      Hils dem fra meg, isåfall 🙂

    3. HVORFOR SPISER DU GODTERI MED GELATIN I?!?! OG FAEN HELLER VIST DU SKAL MØTE TYPEN MIN ÆÆÆ SÅ JÆVLA HELDG

    4. men skulle ikke du slutte med reklame og alle arrangementene (Åhh husker ikke hva det her, men regner med du skjønte:)? Og kun formulere på deg selv og mitt dansecrew? Og bare blogge om hverdag? Hverdagsblogging er foresten mye kjekkere enn du tror å lese om:)
      Vær så snill Sophie, er så redd for deg, er så redd for at du skal ende opp med å bli utbredt igjen, så vær forsiktig<3

    5. Anonym: Ja, og hva i dette innlegget er reklame? 🙂 Om jeg må reise til stockholm på jobb så handler jo det om hverdagen min og hva jeg gjør hver dag, ikke “kjøp dette” osv osv.

    6. Frida: Faen, tenkte ikke over det på butikken så der skjedde det en glipp, desverre har jeg ikke satt meg så godt inn i hva som inneholder gelatin og ikke. skal uansett ikke skje igjen og takk for at du sier ifra:)

    7. hvor er toppen fra? Den du brukte på vårlanseringen. Den er så nydelig! Hele det antrekket var on point!

    8. Åh, kos deg så mye i Stockholm, håper du blir frisk! Og om du skal møte gutta fra one direction deler du vel noen bilder med oss? 😀 Skal du på konserten deres i Juni?

    9. Er det ikke animalsk gelatin i Bilar? Er vegetarianer selv og tror det ikke vegetarvennlig godteri desverre 🙁

    10. Julie: Nei ble gjort oppmerksom på det via kommentarene her..min egen fel som ikke sjekke det opp grundig nok. Men det skal jeg være sikker på at jeg gjør ved neste godterihandling:)

    11. Hei sophie. Jeg er en av dem som har fulgt bloggen din så og si siden starten. Likevel har jeg nesten aldri lakt igjen en kommentar.. Det skal jeg bli flinkere til! Jeg er jo tross alt den som må hoppe inn å forsvare deg i alle diskusjoner enten på fest eller i familiebesøk når folk ser så ensformig på deg. Jeg liker godt reklamerende innlegg, fordi de guider meg godt. Har funnet et par favorittprodukter takket være deg. Så håpet det blir aktuellt igjen når ting roer seg ned. Spennende at du har så mye på gang. Håper du blir fort frisk igjen og mestrer alt du bryner deg på for tiden. 🙂 <3

    12. ÆÆÆH SKAL DU MØTE ONE DIRECTION!!!! Herregud, jeg er såå misunnelig! DET BLIR BRA DET. Håper virkelig virkelig du blir frisk nok til å dra, for gud det kommer til å gjøre vondt leenge etterpå om du går glipp av den muligheten. PLIS TA MASSE BILDER, HILS TIL DEM ALLE (spesielt niall og harry men alle) OG SI AT VI GLEDER OSS MASSE MASSE MASSE TIL DE KOMMER TIL NORGE.

    13. also hvis du kan lirke ut av dem hvilket hotell de skal bo på i oslo hadde det vært pretty cool, har ikke bestilt hotell enda serru:):)):)::)) haha. meen du må kose deg masse masse, og jeg håper du virkelig får utnyttet den muligheten til det fulleste! ææh

    14. Herregud så spydig du svarer enkelte at leserne dine..når folk skriver de er beskymret for deg så svarer du sarkastisk og frekt tilbake. Får virkelig folk til å ville kommentere bloggen din altså. Og litt rart at du først skriver at du begynner med jobb igjen i morgen, også skriver du at hverdagen din stort sett består av å stå opp-danse-blogge-sove, så hvor kommer jobb inni bilde? Du blogger jo i dag, så regner med du ikke regner det som jobb når sa du skulle begynne på an igjen i morgen? Haha, jaja. God bedring i hvert fall!

    15. Amalie: I dag droppet jeg et stort intervju, to møter, dansetrening og en shoot fordi jeg er syk, så ville nok absolutt sagt at det kommer litt jobb innimellom også. Vet ikke hvor jeg har svart spydig når noen sier de er bekymret? Men, da beklager jeg isåfall det. Dansen er nok også jobb forresten! 🙂

    16. KathL: Det kommer slike innlegg etterhvert, når jeg føler jeg har tid og overskudd, fordi jeg synes faktisk vanlig hverdagsinnlegg er det morsomste! Men gøy å høre at du setter pris på litt av hvert<3 og ikke minst at du tar meg i forsvar, det blir jeg glad for 🙂 Stor klem til deg!

    17. Heiii! Jeg sendte deg en melding for flere måneder siden, men siden du aldri leste den eller svarte tilbake, tenkte jeg å bare skrive det her.:) Håper det går greit!
      Hei Sophie!
      Jeg tror nok at du får veldig mange meldinger av veldig mange forskjellige mennesker. Jeg har ikke lest bloggen din altfor lenge, og for å være ærlig så var jeg litt negativt innstilt til de lettkledde bildene dine og alt, fordi det er noe jeg aldri ville gjort selv. Jeg bare er sånn, akkurat sånn som du er sånn som du er.
      Jeg har sett mange av de negative kommentarene du har fått, og jeg vil bare si at du ærlig talt ikke fortjener det. Nå er ikke jeg en kjent person og alt, men jeg vet likevel hvordan det er å få negative kommentarer som sårer. Men jeg har lært at uansett hva du gjør for denne verdenen, så vil noen der ute ha noe negativt å peke på. Er du snill, tror folk at du bare faker det. Står du opp for det du mener er riktig, ser folk på deg som om du er syk. Skriver du om hvordan du faktisk har det, tror folk at du er en attention seeker. Listen er lang, og derfor er det nok best at man ikke bryr seg om the haters fordi de som sagt er haters og jobben deres bare er å hate det som er godt.
      Jeg liker bloggen din. Ikke pga de lettkledde bildene dine eller hva det enn nå er folk ser etter, men på grunn av det du skriver. Du har din historie og du har vært igjennom mye og går gjennom masse ennå, men likevel takler du presset og du skriver ærlig og åpent om livet ditt. Du bryr deg om dyr, og det er ikke mange her i verden som bryr seg om det du bryr deg om. Bak alle de bildene skjuler det seg mye som folk ikke vet om. Jeg sjekker bloggen din hver dag, og blir glad hvis det er et nytt innlegg. Et livstegn fra en livsglad jente. Ikke la folk som ikke kjenner deg tråkke deg ned, kjære deg.
      Folk er folk. Det er nesten ingen oppriktige og gode mennesker lenger i denne verden, og vi som er gode, kan velge å bare leve med det samtidig som vi gjør noe med det. Enhver kan snakke seg gul og blå om noe, men det er ikke alle som faktisk gjør noe med det. Du har ikke bare en rosablogg. Du blogger om livet ditt, om dine tanker og meninger og om ting som du bryr deg om og som opptar deg.
      Nå skriver jeg altfor mye, som vanlig, men jeg ville bare skrive dette til deg. Jeg liker forresten også låten din! Den er kjempefin. Ikke bryr deg om hva folk sier om deg og det du gjør. Your life, your rules. The right people will care, woman. Stå på, og vær med de menneskene som faktisk betyr noe. Jeg vet du ikke kjenner meg, og det er nok kanskje rart å få en slik melding, men en slik melding kan vel ikke skade noen. Ta vare på deg selv. Og hvis du trenger noen å snakke med, så er jeg her. Jeg vet jeg kanskje ikke kan gjøre mye, men til og med en samtale kan føre en tilbake til livsgleden.

    18. Iqra Mahboob: Vet ikke hvor du prøvde å sende meg den meldingen for kan ikke huske å ha lest den nei, om det er på privat facebook så kommer meldinger fra de jeg ikke er venner med automatisk inn i en søppelpost, får sikkert 100 meldinger der per dag så er umulig å ha oversikt..

      Men uansett takk for en veldig hyggelig melding! jeg tar vare på meg selv, og takk for at du stiller opp likevel <3 jeg tar meg heldigvis ikke nær av kommentarer som ikke har så mye rot i virkeligheten skal du vite, og er så heldig å ha masse gode mennesker rundt meg så er ikke en videre grunn til bekymring. Er glad du ser mine gode verdier, det betyr så masse for meg og er nettopp det jeg jobber for.

      TUSEN TAKK<3

    19. Ingen årsak!:) Hahaha, sikkert derfor du ikke fikk den! Jeg bare skrev det her, fordi jeg vil at du skal vite at blandt de negative og kritiske kommentarene du får, er det faktisk noen mennesker som bryr seg om deg.
      Uansett, jeg er glad for at du tar vare på deg selv, for det trenger nok alle:) Jeg synes faktisk du er utrolig sterk som ikke tar deg nær av slike idiotiske mennesker, for noen ganger (som det var tidligere i år..) kan det være veldig ille.. Jeg er glad for at du har det så godt som du har i livet og at du har så gode verdier, og jeg håper du forblir slik. 🙂 Forresten, så MÅ jeg bare si at du har et utrolig nydelig smil!

    20. Du har ikke skrevet noe om deg og robin på lenge, har det skjedd noe? 😮 Uansett kos deg i sverige! Det fortjener du 🙂

    21. Hei Sophie Elise, ser i kommentarfeltet at du nå er obs på at det er gelantin i biler, men det er også e120, det håper jeg også du holder deg unna, i og med at du kaller deg pesceterianer 🙂 e120 er knuste gravide lus. ganske discusting, det er i det meste av rosa og rødt og litt oransj snop/makeup og litt brus. og andre ting som brukes til å bli rødt. men det er ikke alt, det er mye uten, men det er noe med, så vær obs på det. Det kalles også noen ganger ”karmin”, det er ett fargesom 🙂
      Just saying, no hate! Digger bloggen din, den er superfet. Å jeg digger hvor jordnær du er blitt, har fulgt deg i noen år, og du er kuuuul 🙂 + vi blir 20 samme dag, haha!
      Stå på Sophie, digger at ting går fint med deg, det fortjener du 🙂

    22. Vil bare si at du er en herlig person, så om det er at du møter One Direction 💕😇 fortjener du det like mye som alle oss gale directioners. Fordi du gjør deg rett og slett “naken” for hele Norge og alle som kan norsk. Med naken mener jeg altså at vi er en så stor del av hverdagen din, vi vet nesten alt om deg mens du? Vet nesten ikke noe om leserne dine, du vet ikke hva salgs mennesker vi er men fortsatt legger du ut alt selv om du vet at det er folk som ikke liker deg. Og det er ikke lek, er så stolt av deg at det er helt utrolig. Ønske deg lykke og igjen om det er One Direction er du verdens heldigste jente 😍😍 Men du fortjener alt det gode som kommer din vei 😇

    23. Så at du svarte så mange her, så jeg måtte bare legge igjen en kommentar.
      Du er utrolig vakker Sophie, både på innsiden og på utsiden! God bedring til deg <3

    24. Syns du såg heilt smashing ut ! Skal anskaffe meg slike bukser(?) også. Typen min likte dei heller ikkje, haha. Men det får no bare vere så 😀

    25. Jeg skal også til Stockholm for å se dem, får vel sikkert ikke møte dem som deg da, selv om det er mitt største ønske 🙁

    26. Syns ikke det er noe kjedelig slik som du skriver nå. Det er utrolig spennende med all denne dansingen, og du er sikkert mer sosial og suksessfull enn de fleste som leser her.

    27. Ser det er flere som spør etter robin. Er dere sammen eller ikke? Svar på ett innlegg, så slipper du alle spørsmålene 😀

    28. Kos deg! Du er så utrolig heldig… Hadde betydd så mye om jeg fikk møte dem! Hadde jeg bare vært rik, kjent eller utrolig heldig.

    29. flink “veggis” du er som spiser godteri med gelatin. Gelatin blir laget av storfe/svin. Way to go, Sophie 🙂

    30. Hei! Jeg har spurt før, men har ikke sett noe svar, ka hende jeg har gått glipp av ditt svar, men hvor har du kjøpt den boksa og den genseren? Er helt nydeli!!! Og jeg strever med å finne slike klær.. Då jeg er lik i kroppsform som dej, er vanskeli å se høy ut med store pupper når man er 1.57.!!:-) du er pen!

    31. Så flink du har blitt å svare leserne dine! Så kjekt! Jeg såg hvor genseren var fra! Men ikkje buksa:-) stå på Sophie Elise! 🙂

    32. Ok, veggis som spiser gelatin? Ikke kult. Btw om du ikke allerede er det så er det viktig å unngå løpe i ost i og med det kommer fra dyr. Hvis du er en vegterianer som bryr deg om den slags da.

    33. Tror de i Se&Hør har misforstått antrekket ditt, fordi topp og skjørt(som det står du har), hadde du på deg i innlegget før lanseringen da du sminket deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg