home sweet home!

 

Espresso house igår, hvor jeg *ser drømmende mot himmelen* neida, haha. Jakken er fra Dry Lake (adlink) 

 Nå er endelig en glad, men trøtt frøken på plass i Harstad hos mamma og pappa! Tre timer søvn inatt og en full dag med jobb her har virkelig slitt på kroppen og nå går jeg på reservebatterier, dagbladet fulgte med meg hit og vi har gjort et svært intervju med meg og foreldrene mine, pluss kjørt litt rundt omkring for å ta bilder. Nå skal jeg hente Lotte slik at vi kan ta oss en obligatorisk kjøretur, og så ser jeg fram til hjemmelaget middag og kos senere ikveld ♥ Kattene mine har blitt svææære, forresten! Viser dere senere :)

 Er det snø hos dere, forresten? Ble litt skuffet da jeg kom hjem til bar bakke her i nord, selv om flere av dere hadde advart meg på forhånd om de kjedelige værforholdene her hadde jeg vel et lite håp..

 

42 kommentarer
    1. Håper du skriver mye om oppholdet ditt i Harstad! Og please ta mer bilder av det du gjør og de rundt deg, istedet for bare bilder av deg, for det er litt mer spennende 🙂
      Kos deg mye og fortell familien din hvor mye de betyr for deg! 🙂

    2. Er ikke snø her enda heller, men håper det kommer snart 🙂 kos deg masse med familien din, blir kjekt å få se bilder av kattene dine <3

    3. Her i Bergen er det nesten direkte varmt, haha 🙂 Redd jeg ikke får se snø i det heletatt i år ettersom jeg snart skal til Thailand og bli der i en mnd. Ikke akkuratt verdens undergang, men snø er jo veldig koselig da. En ting er i hvertfall sikkert: det blir ikke hvit jul på meg i år, med mindre en tenker på den hvite sanden på strendene :p

    4. kan du legge ut bilder av deg og Lotte? Er det hun samme Lotte som du var mye med, og som du festet mye med rundt 2011/2012?

    5. Det snødde for første gang her i Førde i dag. Jeg bor lenger oppe, så det var kun her av byen det snødde.

    6. Hei sophie:) lurte på en ting jeg, hvor høy er du egentlig? Så deg ute sammen med en venninne for ikke så lenge siden og jeg ble sjokkert over hvor lav du egentlig er. Ikke at det er noe galt med det. Er veldig lav sjæl☺️ Du ser ganske høy ut i bildene du legger ut. Syns du virker som en superhyggelig person. Liker å lese bloggen din hver dag etter jobb. Blir litt som dagens høydepunkt.

    7. har ralph lauren jakken din ekte pels? Noen påstår at det er ekte pels du har på hetten men det kan vel ikke stemme? håper på svar! ellers får du ha en superfin helg videre <3 du e nydelig!

    8. Jeg merker at du er mye gladere for tiden gjennom bloggen din. Liker å se at du smiler og har det gøy! Virker som at du har kommet til den delen av livet det nesten alt er perfekt og alt er bare så bra! Liker Happy Sophie! JEg har fulgt denne bloggen nesten siden første innlegg og du har “vokst”(hørtes dumt ut men jaja) til en moden person som er AWESOME!

    9. Ja, har masse snø og vært nede i – 27 C allerede. Ikke så rart i og med at jeg bor på Norges kaldeste plass da, Karasjok. Liker masse snø, men når tempraturen blir -45 C i januar og februar er det litt for kaldt!
      Digger bloggen din og mange av tingene du står for!
      Hilsen kald Finnmarking

    10. Her er det et lite tynt lag med snø, men håper virkelig at det kommer masse mer før jul! Utrolig trist hvor lite snø det var forrige vinter, men det har jo med å gjøre at ingen bryr seg om å ta vare på miljøet, og klima blir bare værre å værre 🙁 Norge har vært et spesielt land, for i motsettning til mange land lengre sør, har vi årstider, utrolig synd å miste disse 🙁
      Håper du har en fin tur hjemme i nord! 🙂

    11. Ikke noe snø hos meg heller desverre,
      Det har snødd litt til tider men det har
      aldri lagt seg ordentlig 🙁
      Kos deg masse hjemme 😉

    12. Anonym: Jeg er 1.58 cm høy, eller 1.59, det bruker faktisk å variere litt? Haha, men et sted mellom der. Men jeg vet ikke hvorfor jeg ser høy ut på bilder, gjør ikke noe spessielt for at det skal se ut på den måten. Men tusen takk uansett 😀

    13. Hei Sophie, du må virkelig lære deg å skrive norsk.
      16 åringer kan la være, men du skriver veldig dårlig norsk.
      Luksuser? wtf

    14. du har ikke skrevet om det så mye i det siste, men er du ikke vegetarianer? Så du fikk laks til frokost så jeg bare begynte å luree
      God første søndag i advent!

    15. Vi hadde mye i bynnelsen av november, men så smeltet det så nå er det bare hard snø eller kjukke lag is (om man kan si det sånn) 🙂
      Elsker bloggen din<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg