HAPPY

Sååå glad er jeg om dagen, at jeg ikke klarer å opprettholde min “vanlige” posering med duckface, og godt er det. Genseren finnes her (adlink) 

Jeg kom akkurat hjem etter å ha dansetrenet, og tenker på at jeg gleder meg til å møte mamma og pappa igjen- til helgen sees vi i Harstad ♥ Litt stress å skulle reise hjem midt i danseperioden og snart er det jo juleferie i tillegg, noe som betyr null dans da også, så jeg får bare be til gud om at jeg ikke knekker noe armer eller bein mens jeg skal gå rundt på isen i Harstad, haha. Dere får be sammen med meg! Men, jeg føler virkelig jeg trenger å trene selv om det blir ferie, så et par dansevenninner fra Harstad skal trene med meg der også, for da nærmer jo premieren seg med stormskritt. Utrolig snilt av venninnene mine å hjelpe meg, det setter jeg pris på! Men det er enda et par uker igjen, og fram til da får vi kjøre på 🙂 

Akkurat nå er vi i full gang med koreografien for første program, herregud så lei jeg kommer til å bli av sangen vi danser til nå, haha. Hører den i hodet mitt hele tiden. Dere skulle ha sett meg på KIWI ista, jeg hørte på sangen i headset og tenkte meg ikke helt om, plutselig gjorde jeg noen helt merkelige hodebevegelser som er en del av koreografien og mannen i kassa så på meg som om jeg hadde fått slag. Det så sikkert litt sånn ut, da.

Nå skal jeg tenne lys i hele leiligheten, kose meg med litt godteri og komme meg tidlig i seng. Veldig bra torsdag 🙂 

50 kommentarer

Siste innlegg