klar for vårlansering

Genser fra NLY trend / skjørt JEANE blush 

I dag er det klart for vårlanseringen til tv2, og jeg er der for å representere både bloggerne sesong 3 og mitt dansecrew. Jeg har nettopp vært og blitt fikset på håret og sminket, jeg ville kjøre på en litt mer naturlig look enn hva jeg vanligvis pleier, det jeg skal ha på meg ikveld er jo ganske nedtonet – det er ikke det jeg har på meg på bildene over altså, hehe. Opplegget for kvelden er rød løper og presse fra 17-18 (med andre ord er jeg sent ute), så får vi se en visning av alle programmene som kommer på tv2 til våren, og så presse igjen fra 19-20. Etterfulgt av fest, så klart! Festene til tv2 byr alltid på veeeeeldig god stemning, jeg ser veldig fram til hele kvelden Er så glad for at jeg får være en del av dette :) 

Jeg regner med jeg kommer til å ha et par pressebilder å by på etterhvert, da får dere se hele looken og bedre bilder av sminken. Tusen takk til Lumi ZT for sminke, og Mia Solheim for hår, er utrolig fornøyd ♥ Hva synes dere?

63 kommentarer
    1. Det jeg syns er at det er veeldig merkelig at du har en kamera til flere tusen kroner, men alikavell har de fleste bildene du legger ut på bloggen søppel kvalitet. De eneste bildene som er fine, er når du har vært med en fotograf og snappa biler av deg. Litt skuff. Men lykke til med vår lanseringen.

    2. Er da ikke alltid så lett å drasse med seg en kamerabag overalt hvor man går?;)
      Uansett, du ser flott ut! Lykke til 🙂

    3. Syns du er så mye penere med mindre sminke og nedtonet klær! Det er da du er vakkrest! Synes du har vokst masse i det siste <3

    4. Det ble veldig pent! Gleder meg til å se pressebildene 🙂 Veldig glad for at det blir flere sesonger av bloggerne forresten, selv om jeg synes de to nye var litt skuffende valg å ha med. Men men 🙂 Det er defintivt du og Marna som er de som er mest gøy å se på Bloggerne, så jeg er glad for at dere fremdeles er der.

    5. Æsj stygg sminke isåfall hu som har sminket deg har tegnet enda mer på leppene dine enn det du har så man ser det. Du har fine lepper men sminken var stygg Idag sophieelise du kler mer når du sminker deg selv <3

    6. Kjære Sophie! Jeg håper du kanskje leser dette, for det hadde betydd mye! Du aner ikke hvor mye bloggen din betyr for meg. Jeg blir så inspirert! Når jeg kanskje sier det høyt, er det avogtil en viss person som skal komme med argument. Men da ler jeg bare og spør om hvorfor den personen i det hele tatt føler seg så mye bedre enn Sophie. Men poenget er at uansett hva andre sier om deg Sophie, så må du vite at du har utrolig mange lesere og personer som støtter deg i deg og dine valg! Og dessuten kjenner jeg absolutt ikke mange som misliker deg. Men om jeg så gjorde, who cares? Dette er ditt liv sophie og du gjør hva du vil med det! Husk at jeg er her, leser bloggen din og støtter deg gjennom tykt og tynt, blant tusenvis av andre! DU er et fantastisk menneske med en utrolig og vidunderlig personlighet som alle burde få se! Stå på, elsker deg!!

    7. Jeg er helt enig med Elina, de aller fleste bildene har elendig kvalitet, men jeg mistenker deg Sofie for å gjøre det med vilje… Det går ikke an å være så elendig til å fotografere etter å ha eid en speilrefleks i flere år. Jeg tror det er en slags greie med at dere bloggere tror det ser kult ut med uklare bilder.

    8. Elina: Det er fordi hun redigerer de for mye. Hvordan skal vi se sminken når trynet ditt er helt hvitt av all redigeringen?

    9. Så utrolig fin du var!
      Hvor var buksen du hadde på deg på søndagens “bloggerne” fra? Den kamel/beige fargen..<3

    10. Ave: På disse bildene var det utrolig dårlig lys, det er som regel det i salonger hvor lyset kommer nedenfra. Det kommer også helt an på hvem som tar bildene.

    11. Hei sophie elise du har beste bloggen har lest bloggen din i flere år nå og den har bare blitt bedre og bedre. Du har bare blitt penere og penere :)). Jeg lurer på en ting du har tatt neseoperasjon kan du ha et innlegg om det altså før og etter hvor lang tid tok det før endelig resultat osv. Alt om det . hadde vært så snilt av deg. du er best . stå på! noen folk er bare sjalu hun kan gjøre hva hun vil hvorfor skal folk bry seg?

    12. Kjære Sophie Elise!
      Jeg har bare lyst til å takke deg for å ha hjulpet meg med å få selvtilliten min såpass høyt opp at jeg nå ikke er redd for hva andre syns og mener om meg lenger. Jeg tok et stort skritt i dag da jeg skrev et personlig innlegg om at jeg faktisk ikke har ei eneste venninne, og det har blitt så godt tatt i mot. Responsen er enorm! Derfor ønsker jeg å takke deg for å ha klart å få meg sterk nok til dette – for nå tror jeg at jeg går en spennende tid i møte. Det er allerede flere som har spurt om jeg vil finne på noe med dem i nærmeste fremtid 😀
      Diger klem fra lille meg <3

    13. Du ser smashing ut, som alltid!
      Flere skulle vært like gode og snille som deg!
      Ha en fortsatt fin kveld <3
      Klem fra Heidi.

    14. Har du noen tips om klinikker (ikke nødvendigvis norge) som er veldig flinke på neseoperasjoner? Har en mistanke om at du har gjort litt research på dette da du har ytret om å gjøre om resultatet litt? (Rett meg om jeg tar feil) Jeg synes det er kjempevanskelig å finne riktig klinikk, og jeg har lest mye dårlig om de som utøver i Norge… Klem

    15. Siden du synes det burde bli mindre tabu om sex, så synes jeg det kunne bli mindre tabu om mensen og, for det er jo abolutt ikke noe man bør skamme seg over, det er jo like naturlig som sex, så gjerne skriv litt om det og, alle jenter liker sånne saftige saker😂😏 men uansett så synes jeg bloggen din Er drittbra, og det er imponerende at du har holdt deg i toppen så utrolig lenge – den fødte blogger!😂👌 jeg har lest blogger i ca. 3 år, og din har alltid ligget øverst (ca.) også synes jeg det er bra at noen med “makt” som deg tar tak i sånne illegale ting som dyreplageri, fordi det er noe jeg selv gjerne vil kjempe mot. Det et helt forferdelig det som disse forsvarsløse stakkarene utsettes av hver dag!😢 tommel opp til deg! Elsker deg😘

    16. Jeg lurer på noe. har du noen gang vurdert å gjøre noe med underbittet ditt? Jeg har et lite underbitt og syns det er så UTROLIG STYGT! Jeg hater underbitt, virkelig hater det selv om mitt ikke er så stort. Skjønner ikke hvordan noen syns det er fint. Er skikkelig lei av det. Tenker på måter å bli kvitt det. Plager underbittet ditt også deg?

    17. Så nydeleg du vart!
      Må berre få seie at eg synes det er fantastisk at du deler so pass mykje av deg sjølv, det gjer at ein får meir ut av bloggen din enn berre inspirasjon til klede og møblar, om du forstår. Du er ei jente veldig mange kan relatere til, og det hjelper nok veldig mange usikre jenter der ute i 13-16årsalderen å lesa at du òg blir trist, sliten, nervøs, forelska, usikker. Sjølv er eg 19 og les bloggen din av den grunn at 1. Eg har lese bloggen din sidan du starta, og du har grodd veldig på meg for å seie det slik. 2. Det at du dei siste to åra har gått frå å vere ei festgal jente med frekke kommentarar til lesarane dine, til å bli ei flott ung dame med rette verdiar (om ein berre følg godt nok med og ikkje berre ser på bileta, som nok mange trekk konklusjonar av), og er som ei god (og morsom!) veninne som alltid berre er eit klikk unna. Eg er òg vegetarianar, stemmer MDG og heier på dyr, miljøet og verda vår. Er dog ingen hippie, men faktisk ei ganske utseendefiksert jente som deg. Sjølv om me har nok litt forskjellig stil når det kjem til hår og makeup, men kven kan forvente noko anna. Takk for at du deler med oss, og takk for at du lar meg få vite at det er ikkje eg som er rar med ekstreme meiningar, men at me berre deler eit syn dei fleste andre ikkje har skjønt endå, på verda.

    18. Du var kjempefin! Det eneste var at leppestiften gikk litt mer rundt leppene dine enn faktisk PÅ leppene dine. Ellers var det fint 😀
      Jeg er dessverre også litt enig når det kommer til bildene du har på bloggen. De er ofte veldig uklare og det ser nesten ut som at du tar bilder med et gammelt digitalkamera noen ganger. Vet ikke om dette er fordi du redigerer bildene så mye at de blir stygge og uklare, eller fordi du prøver å skjule urenheter i huden osv. med ufokuserte bilder. Du som har så mange muligheter igjennom bloggen burde gå på et kurs og få opplæring i hvordan man skal ta gode bilder med speilreflekskameraer. Det er jo meningsløst å eie et kamera til flere tusen og så ikke vite hvordan man bruker det 🙂 Du kan jo eventuelt “leie” en fotograf som kan ta daglige bilder for deg? Hvis du er redd for at folk skal se urenhetene dine i huden, dårlig sminke osv. på grunn av klare og fokuserte bilder, så kan du vel ta deg et kurs i Photoshop? Det er faktisk ikke så vanskelig når man kommer inn i det 😀
      Håper ikke du tolker dette som negativ kritikk, men jeg tenkte kanskje du ville ha noen tips.

    19. Bloggen din har blitt utrolig kjedelig… Vet ikke hva det er men alle innleggene etter du flyttet til Oslo har blitt så “jobb” blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg