PANGSTART

For en uke dette har vært – og ikke minst, for en uke jeg har i møte! Da blir det photoshoot, vårlansering for tv2, masse dansetreninger og kanskje en helgetur med dagbladet til fine lille Harstad. Massevis av følelser. Om jeg kjenner meg selv rett så kommer jeg til å bli syk nå haha, det er så typisk. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde meg frisk! Synes jeg hører mamma rope i det fjerne, “husk å ta på deg sokker da fie, viktig å ikke fryse på beina”. Jeg følte iallfall at jeg trengte en rolig kveld  med bare meg selv, gossip girl på netflix og en skål frokostblanding (har dere smakt lion?), så det har jeg unnet meg. Flere av dere er sikkert ute og danser nå, eller finnes det flere ensomme sjeler der ute som heller vil ligge i senga og lage dobbelhake? Jeg skal se ferdig episoden med gossip girl, HALLO hvor spennende er ikke sesong 5!? Jeg dør her. Og altså.. Chuck og Blair ♥♥ Mine ultimate favoritter. Serena begynner å gå meg på nervene, haha..

Nye negler laget av Kate / hos Marna neglestudio.


Før jeg lukker blogsoft vil jeg bare si.. WOW for noen jenter dere er. Både kommentarene på takknemlighetsinnlegget mitt, og alle hemmelighetene deres. Jeg er tom for ord. Alle kjemper en egen kamp, og det må man aldri glemme – alle er som de er for en grunn, og alle legger seg om kvelden med kun tankene sine. Ikke glem det! Kanskje vi burde gitt ut en bok, hvor vi samler masse hemmeligheter til norske tenåringer? Det tror jeg kan bety utrolig mye for enkelte, innkludert meg. Dere er de beste, uten tvil og jeg er litt forelsket i dere for tiden kjenner jeg 🙂 I morgen er det en pangavslutning på uken med flere timer dans. Ønsk meg lykke til! 


66 kommentarer
    1. Ååh, Lion var favoritten min da jeg var liten, er den tilbake i Norge? Har ikke sett den på årevis!

    2. Du er ikke den eneste som sitter hjemme nei! Ikveld har jeg endelig somlet meg til å se den første hunger games filmen, litt flaut at jeg ikke har sett de før men… Jeg elsket den vertfall<3 fine negler!

    3. Jeg tryna nettopp ned en trapp imens jeg hadde telefonen klistra mot ansiktet imens jeg leste din blogg. Må jo være en første gang for allt, herregud å flaut, en god del som så det haha

    4. Du e bare helt fantastisk sophie! Du fortjene bare godt etter alt du har gått gjennom, kan ikke være lett å være kjent bestandi.. Loveyou❤️ du føles som ei nær venninne, det e rart men sant!❤️

    5. Irene: <3 tusen takk skal du ha. Jeg har gått igjennom en del men etter å ha lest kommentarene på "hysj en hemmelighet" skjønner jeg at jeg absolutt ikke har hatt det så ille, og at mange av mine lesere er så utrolig sterke. Det gir meg inspirasjon. Jeg føler det samme, selv om det er rart! så klem til deg Irene<3

    6. Madel: Da er du ikke alene, elsker også de filmene! Skal ha en liten maraton og se de to som har kommet ut før jeg drar på kino, bare for å freshe opp minnet litt 🙂 robin har heller ikke sett dem tror jeg så ingen skam! Tusen takk <3

    7. Jeg er også alene hjemme ikveld, mens kjæresten er på fest. Man trenger alenekvelder en gang iblant 🙂
      Forresten så har jeg hatt kate som negldesigner i 3 år elns, hun er super flink:))

    8. C: Samme situasjon her, parteeeey. Så blir vel våken til han kommer hjem 🙂

      Hun er det! Første gang jeg møtte henne idag men herlig dame absolutt:)

    9. Heia! Tips til ting og finne på i Harstad? … hehe.. Flytta hit i August, har ingen venner, endelig fått meg jobb, men trenger sårt noe og gjøre sånn ellers! Altså, livet mitt består av skole, jobb og tvserier.
      Digger deg foressten! <3 Elsker det at du sier meningene dine, og tørr og være deg selv! Gid det kunne vært meg.. Stå på! Du er mitt soleklare forbilde! <3

    10. Sitter her sammen katten og leser bloggen din “igjen”. Neglene dine fine og hår ditt kjempe fint . ble nesten litt misunnelig :p 🙂 alt i alt du har veldig fin blogg , og jeg får ofte inspirasjon deg , så takk for det 🙂 <3

    11. Hei! Jeg har tenkt å bli vegitarianer (men fortsatt spise egg og melk) men er så redd jeg ikkr skal få i meg nok proteiner osv! Hva må jeg gjøre?:)

    12. er faktisk en blogg som heter “norske hemmeligheter” og om jeg ikke husker feil så har de faktisk gitt ut en bok, du kan jo sjekke det ut:) jeg synes alltid dem er spennende å lese

    13. Haha sitter her selv med Lion frokostblanding og Gossip Girl sesong 5 på mac’en! (Og lager dobbelthake) En rolig lørdagskveld i ny og ne er sårt etterlengtet etter en hektisk uke, håper du får slappet ordentlig av! Og neglene dine.. Elsk!

    14. Du er så nyydelig, Sophie! Både innvendig og utenpå!! Alt du skriver gir så mye, det går ikke en dag uten at jeg går på bloggen din, jeg tror jeg har lest hver eneste innlegg de siste 2-3 årene, og ville bare si at du er en jævlig stor inspirasjon, haha!
      <3

    15. Jeg slenger meg på, er også en ensom sjel ikveld! Takket være eksamen om rett over 1 uke til.. Kunne ønske jeg og kunne tatt meg tid til serie, men det får bli i desember! 🙂 Ønsker deg en fin natt videre!

    16. Lest hemmelighet innlegget ditt, og kommentarene… det er både folk som tilstår drap, at de blir mishandlet og at de vil drepe en gammel venninne…. kan godt hende noen er skrudd nok i hodet til åbare finne på slikt, men pliz ta ip adressene og varsle politiet, du kan gjøre en stor forskjell for de som ikke tørr å si det selv, og de som later som, ja det beviser jo bare at det er noe som feiler dem….
      vær så snill å gi ip adressene til politiet, det ville jeg ha gjort… man kan faktisk bli anmeldt for å være medskyldig om man ikke melder videre (?)

    17. Lest hemmelighet innlegget ditt, og kommentarene… det er både folk som tilstår drap, at de blir mishandlet og at de vil drepe en gammel venninne…. kan godt hende noen er skrudd nok i hodet til åbare finne på slikt, men pliz ta ip adressene og varsle politiet, du kan gjøre en stor forskjell for de som ikke tørr å si det selv, og de som later som, ja det beviser jo bare at det er noe som feiler dem….
      vær så snill å gi ip adressene til politiet, jeg skulle øsnke noen hadde gjort det da jeg ble slått hver dag på skolen….
      man kan faktisk bli anmeldt for å være medskyldig om man ikke melder videre (?)

    18. Kan du blogge mer på dagtid? For noen år siden planla du tidspunkt for posting av innlegg. Nå kommer alle dagens innlegg sent på kvelden/midt på natten:(

    19. Digger deg! Elsker meningene dine og det at du står sånn for de!
      Du er så flink til å ta vare på leserne dine, fir oss kjempe gode konkurrranser og skriver hvor mye vi betyr, det viser bare at du er et kjempe gidt menneske! Husk det!

    20. Snakk om dans – for en uke dette har vært for meg. Jeg går jo på dansing og trener dans 8 og en halv time i uka. Som om ikke det var nok, denne helgen setter vi opp forestillinger! Og hvem er det som har vært på kulturhuset for sceneprøver, generalprøver, kostymeprøver og dansing fra 16 til 21-22 hver dag denne uka? Jo, det er meg. På fredag var premieren av forestillingen, og i går danset jeg tre forestillinger, og i dag er det tre nye. Jeg kjenner meg utrolig utslitt. Sitter her usminket i morgenkåpe og prøver å spise frokost på tross av manglende matlyst, for om under en time bærer det til kulturhuset igjen. Ønsk meg lykke til.

    21. åh jeg haaaater chuck og blair sammen! føler de ble ødelagt som et par etter the hotel incident.
      digger serena da haha

    22. Elsker Gossip Girl, har sett hele serien 2 ganger og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å se den flere ganger. Sesong 5 og 6 er de best, så du bør glede deg til sesong 6. Elsker Chuck og Blair de er helt nydelig sammen! 🙂

    23. Æ må bære skriv en kommentar fordi æ har drømt om dæ 😀 Du gikk i ei gate heime i Harstad også va æ der på bytur. Så ser æ at du går å tusla der. Tenk fleire tanka om æ skal rop på dæ og bestem mæ før å vær tøff nok tel det.
      Mæ: sophieee? det e du ja?
      Sophie: Hehehe, jaa?
      Mæ: Å fjoh, ja æ skulle bare sei hei, æ e nordlæning æ også btw!
      Sophie: okei takk for opplysninga 😀
      (Vi går hver vår vei og drømmen e over) xD

    24. Åh elsker bloggen din for tia!! Den er så bra, du tar varierende og gode bilder. Du blogger om i
      interessante ting, du er positiv.. Som oftest:)) tenker ikke så mye på å vise deg fram og er mer
      Voksen. DU ER BEST OG ET BRA FORBILDE. Forsett sånn 😀 love deg

    25. Utrolig fin blogg, men er det meningen at skriftstørrelsen skal være i så mange forskjellige størrelser? I så fall så er det litt forstyrrende og uryddig. Bare et tips 🙂

    26. måten du snakke om gossip girl på , så høres det ut som det har komt nye episoder , men det har jo ikke det ? eller ser du gamle sesonger gang på gang?

    27. du er så bra! tusen takk for at du lyser opp dagene mine med herlige blogginnlegg, det er så herlig å lese innleggene dine. så tusen takk for at driver denne bloggen og deler livet ditt med oss! ha en herlig dag, det fortjener du 🙂

    28. Ååå Sophie… Har lest bloggen din siden du startet og jeg ser virkelig så opp til deg. Etter jeg flyttet til Oslo for meg selv i høst har jeg hatt øynene oppe overalt for å kanskje få sett deg, og her om dagen satt på du på trikkestoppen rett utenfor leiligheten min og jeg hadde muligheten til å si hei. Jeg angrer så bittert på at jeg ikke gjorde det, fy søren så pinglete av meg 🙁 særlig etter alle disse innleggene hvor du setter så pris på leserne dine er det jo ingen grunn til at jeg IKKE skulle gått bort til deg..
      Ville bare si at vi leserne setter så utrolig stor pris på at du deler hverdagen og personlige hendelser med oss <3 KLEM.

    29. Må berre få seie at eg synes det er fantastisk at du deler so pass mykje av deg sjølv, det gjer at ein får meir ut av bloggen din enn berre inspirasjon til klede og møblar, om du forstår. Du er ei jente veldig mange kan relatere til, og det hjelper nok veldig mange usikre jenter der ute i 13-16årsalderen å lesa at du òg blir trist, sliten, nervøs, forelska, usikker. Sjølv er eg 19 og les bloggen din av den grunn at 1. Eg har lese bloggen din sidan du starta, og du har grodd veldig på meg for å seie det slik. 2. Det at du dei siste to åra har gått frå å vere ei festgal jente med frekke kommentarar til lesarane dine, til å bli ei flott ung dame med rette verdiar (om ein berre følg godt nok med og ikkje berre ser på bileta, som nok mange trekk konklusjonar av), og er som ei god (og morsom!) veninne som alltid berre er eit klikk unna. Eg er òg vegetarianar, stemmer MDG og heier på dyr, miljøet og verda vår. Er dog ingen hippie, men faktisk ei ganske utseendefiksert jente som deg. Sjølv om me har nok litt forskjellig stil når det kjem til hår og makeup, men kven kan forvente noko anna. Takk for at du deler med oss, og takk for at du lar meg få vite at det er ikkje eg som er rar med ekstreme meiningar, men at me berre deler eit syn dei fleste andre ikkje har skjønt endå, på verda.

    30. Og forresten, om du nokon gong skulle befinne deg i Bergen og har nokre timar å slå i hjel, berre gje ein lyd, så møter eg deg gjerne! 🙂

    31. Du er virkelig et naturtalent i å håndtere media og framstille deg godt på skjermen!
      Du oppfører deg som om det er verdens mest naturlige ting å fortelle om privatlivet ditt, og du virker bare avslappet og ikke det minste tilgjort 🙂
      Du begrunner deg godt. Om jeg så ikke er enig i utsagnene dine, så respekterer jeg de 🙂 Fordi du snakker så bra for deg! Jeg har selv erfart hvordan det er å dele ting i offentligheten, og det er virkelig ikke alle dette kommer naturlig for altså 🙂
      Stå på!

    32. Hege B: Æh, så hyggelig å høre! Tro meg, det er noe som har kommet med tiden for jeg var laaangt ifra avslappet i starten, og blir enda fryktelig nervøs når jeg skal på direkte tv, for eksempel. Men jeg lærer hele tiden og føler jeg klarer å slappe av mer og mer, fordi jeg blir mer sikker på meg selv 🙂 <3

    33. har du lest norske-hemmeligheter.blogspot.no? i så fall så bør du titte innom, er selv fast leser 🙂 veldig fine negler forresten!

    34. Hei! Vil du ikke snart ta en roomtour? Jeg vil så gjerne se hvordan det ser ut inne i leiligheten din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg