KONKURRANSE – vinn billetter til Ariana Grande!

Jeg snakket nettopp i telefonen med Thea, et familiemedlem av meg som jeg kunne gi en god nyhet. .Jeg tar henne med meg på Ariana Grande den 22. mai i oslo spektrum, og hun er ikke den eneste som får være med meg – det får så klart to blogglesere også :) Dette er en konsert jeg vet kommer til å bli helt sinnsyk, jeg har sett utallige liveklipp av Ariana på youtube og er det noe hun kan, så er det å synge og formidle følelser på en scene. I tillegg virker hun som en utrolig søt og jordnær jente utifra intervjuer, OG sangene hennes har stort sett vært soundtracket til de aller fleste i sommer. Alle kan vel sanger som problem, eller break free? 

 

Dere melder dere på konkurransen ved å like sophieelise.blogg.no på facebook HER, og så kommentere dette innlegget med mailen deres. Jeg trekker en vinner neste uker som får to biletter – vinner blir alltid informert på mail, så dere bør følge med der. Når den jeg har vunnet ikke svarer (pleier å være så drøy at jeg skriver brev på facebook til personen også om jeg finner de der), så er viktig å følge med.

Lykke til ♥ ♥

1580 kommentarer

Siste innlegg